Siis miten voi olla, ettei pankki vastaa puheluihin eikä viesteihin ????
Pankkikortti ei ole tullut ja vanha ei enää toimi, mitäs nyt teet ???
Paska pankki, ei välitä pienen ihmisen rahoista. Eikä kait mikään muukaan pankki tänä päivänä.
Danske Bank huono pankki!!!
13
444
Vastaukset
- Anonyymi
Älä huoli, Nordea on ihan samanlainen
- Anonyymi
Kirjoita Finavian
- Anonyymi
Finavia on lentoasemayhtiö. Tarkoititko Fifaa, joka on kansainvälinen jalkapalloliitto? Vai kenties Fineä, joka on vakuutus- ja rahoitusneuvontaorganisaatio?
- Anonyymi
Käy verkkopankissa ja katso näkyykö kortti siellä. Kannattaa aina pitää jokin toinen pankki jossa on myös kortti. Eikä siitä välttämättä tarvitse maksaa mitään ekstaraa
- Anonyymi
Oman kokemuksen mukaan Danskella kortit uusiutuu automaattisesti ja hyvissä ajoin ennen, kuin käytössä oleva kortti vanhenee. Uudesta kortista tulee ainakin itselle ilmoitus, kun se on postitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan Danskella kortit uusiutuu automaattisesti ja hyvissä ajoin ennen, kuin käytössä oleva kortti vanhenee. Uudesta kortista tulee ainakin itselle ilmoitus, kun se on postitettu.
Anonyymi
2024-08-08 07:21:39
kommentoi.
Olen toisen pankin asiakas, mutta omasta kortissa ilmoitus verkkopankkiin jo 2-3 kuukautta ennen. Yleensä siinä on myös ilmoitus, että vielä voi tilata korttiin muutoksia, jos tuntuu. Sitä mietin tuleeko luotto-ominaisuuden mainos myös niille joille ei pitäisi antaa edes DEBIT-korttia?
Jokainen normaali ihminen käy ainakin kerran kuukaudessa verkkopankissa, niin tuskin ne viestit jää huomaamatta. Mietin, että tulikohan siitä peräti tekstiviestikin, että kortti on uusittu / uusitaan. Ehkä jossain pankissa tulee. S-pankki ei ilmoita ainakaan osuuskauppa-asiakkaalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
2024-08-08 07:21:39
kommentoi.
Olen toisen pankin asiakas, mutta omasta kortissa ilmoitus verkkopankkiin jo 2-3 kuukautta ennen. Yleensä siinä on myös ilmoitus, että vielä voi tilata korttiin muutoksia, jos tuntuu. Sitä mietin tuleeko luotto-ominaisuuden mainos myös niille joille ei pitäisi antaa edes DEBIT-korttia?
Jokainen normaali ihminen käy ainakin kerran kuukaudessa verkkopankissa, niin tuskin ne viestit jää huomaamatta. Mietin, että tulikohan siitä peräti tekstiviestikin, että kortti on uusittu / uusitaan. Ehkä jossain pankissa tulee. S-pankki ei ilmoita ainakaan osuuskauppa-asiakkaalle.Ei ole tullut ilmoitusta verkkopankkiin!
Kortti näyttää että olisi lähetetty, mutta mihin …??
Korttia ei kuitenkaan ole aktivoitu, eli kukaan ei ole käyttänyt sitä mutta olisi pitänyt tulla jo toukokuussa!
Tiedän että kaikki pankit yhtä onnettomia!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei ole tullut!
- Anonyymi
Näyttää että kortti olisi jo tullut toukokuussa, mutta mitään ilmoitusta ei ole tullut eikä korttia ole aktivoitu eli kukaan ei ole käyttänyt sitä tms.
Mutta missä hitossa se on??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää että kortti olisi jo tullut toukokuussa, mutta mitään ilmoitusta ei ole tullut eikä korttia ole aktivoitu eli kukaan ei ole käyttänyt sitä tms.
Mutta missä hitossa se on???Ei ne kortit aktivoidu, jos niitä ei itse aktivoi siellä verkkopankin puolella tai tee ensimmäistä ostoa käyttäen PIN-koodia.
- Anonyymi
Nyt vihdoinkin pankista vastattiin viestiin, useiden botti vastausten jälkeen joku oikea ihminen!
No jossain pankin tietojärjestelmässä vaihtunut vanha osoite uuden tilalle, siis miten toi on edes mahdollista? Sillä uuteen osoitteeseen on tullut jo yksi kortti tässä välissä!!- Anonyymi
Heh heh tapaus jatkuu älyttömällä sekoilulla edelleen!
Edelleen väärä osoite verkkopankissa eikä vastausta uuteen viestiin!
Voi per….le!
Vaihdan kyllä pankkia, jos soittamalla ( lue jonottamalla tunnin ) asia ei selviä!
- Anonyymi
Minulle riitti aikoinaan yksi asiointi kyseisessä pankissa kun sain lahjakortin mikä piti käydä vaihtamassa tuossa pankissa shekiksi. Oli niin töykeää palvelua että siinä paikassa päätin että minkäänlaista asiointia minulla ei tule olemaan sinne toista kertaa. Ilmoitin myös lahjakortin antajalle asiasta ja eivät sittemmin enää sieltä niitä ottaneet kun toisetkin sitten uskalsivat asiasta sanoa, samanlaista kohtelua kun olivat saaneet...
Pankiryhmässä jonka asiakas olen ollut jo 70- luvun alkupuoliskolta ei ole ikinä ollut mitään ongelmia asioinneissa, vaikka köyhempiin kuulunkin. Viimeksi kävin konttorissa viime syksynä ja aivan loistavaa palvelua edelleen vaikka en moneen vuoteen ole "tiskillä" käynyt kun laskutkin hoidan nettipankissa kun vielä kykenen vaikka ikää jo onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34617- 1031402
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361360Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61843- 37799