olen 70v+ mutta tykkään miesten kanssa vaan huomasin kun erosin 50v+ myönnän on ihananpaa ollut ja kun saa olla "naisen asemassa" onkohan muitakin ?
vieläkö seksiä
44
423
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä se meille kuuluu ? Pitäkää intiimit henkilökohtaiset asianne
ominanne.- Anonyymi
Ei kuulu.
- Anonyymi
Ei seksiä tänne, täällä herjataan hallitusta, kokkareita ja persuja...
- Anonyymi
Toki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki.
Aivankuin mitään muuta ei enää osaisi, kuin haukkua päättäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivankuin mitään muuta ei enää osaisi, kuin haukkua päättäjiä.
Jotkut pelleilee.
- Anonyymi
Sillä saralla on ollut hiljaista. Päivälleen 50 v sitten syntyi esikoiseni.
- Anonyymi
Hiljenee kunnes loppuu, niin se käy elävillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiljenee kunnes loppuu, niin se käy elävillä.
Niinpä, mutta katsellaan kauniisti toista silmiin. Silmissä se lempeys näkyy ja rakkaus, kuka käyttää sanaa rakkaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, mutta katsellaan kauniisti toista silmiin. Silmissä se lempeys näkyy ja rakkaus, kuka käyttää sanaa rakkaus.
Syvällä sisällä tunteet samat, aidot ja rehelliset.
- Anonyymi
Panot ovat vähissä.
- Anonyymi
Totta, pelkkiä ottoja.
- Anonyymi
On seksiä, mutta halut ovat vähentyneet ja harventuneet. Ilmankin pärjäisi, mutta kunhan siinä hääräillään.
- Anonyymi
Kaikille oma seksi ei ole julkinen asia.
- Anonyymi
En minäkään nimellä kirjoittaisi mutta kyllä pienemmissä ryhmissä aika avoimesti seksistä puhutaan. Ne kertovat jotka haluavat, toiset vaikenevat, mikä on täysin ok. Minusta aloitus on hyvä kaiken ikävän ja negatiivisen vastapainona. On heitä, joille ei kelpaa mikään, mutta eivät itsekään aloituksia sorvaa, heidänkin kantansa on ainakin minulle ok. Saa täällä olla laisensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään nimellä kirjoittaisi mutta kyllä pienemmissä ryhmissä aika avoimesti seksistä puhutaan. Ne kertovat jotka haluavat, toiset vaikenevat, mikä on täysin ok. Minusta aloitus on hyvä kaiken ikävän ja negatiivisen vastapainona. On heitä, joille ei kelpaa mikään, mutta eivät itsekään aloituksia sorvaa, heidänkin kantansa on ainakin minulle ok. Saa täällä olla laisensa.
Juuri niin.
- Anonyymi
Ei kiinnosta pätkän vertaa kenenkään seksielämä.
- Anonyymi
No kuitenkin sen verran, että tänne tulit kommentoimaan
Meillä on seksiä pari kolme kertaa vuodessa, se riittää kun muutoin on hellyyttä ja hyväilyjä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuitenkin sen verran, että tänne tulit kommentoimaan
Meillä on seksiä pari kolme kertaa vuodessa, se riittää kun muutoin on hellyyttä ja hyväilyjäHyvä juttu.
- Anonyymi
siis täh mitä ? alottaja
oletko mies vai nainen,
sekava oli tuo sinun alotuksen juttu,
mitä tarkottaa " saa olla naisen asemassa " en ymmärrä, siis oletko mies ja haluaisit olla nainen,
vai kuinka sinun komenttisi voi oikein ymmärtää,,,,,,,- Anonyymi
Minunkin piti vähän miettiä aloituksen sisältöä. mutta tulkitsin. Tykkää olla miesten kanssa 70+ ikäisenä, vaikka 50+ oli parempaa. On iloinen että on nainen. Ja lopuksi kysyy muiden mielipidettä seksistä heidän omalta kantiltaan.
- Anonyymi
Poikkesin Multian kirpparilla,olisi perä nurkassa ollut pöytä jonka päällä olisi voinut temput tehdä oli tykevan oloinen niin olisi päiväset varmaan kestänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poikkesin Multian kirpparilla,olisi perä nurkassa ollut pöytä jonka päällä olisi voinut temput tehdä oli tykevan oloinen niin olisi päiväset varmaan kestänyt.
Pysy kotona vaan....heh.
- Anonyymi
mies olen ns bottom
- Anonyymi
Harvakseltaan enää , suorittamista .
Parasta oli 40 kahtapuolin.- Anonyymi
Parasta ennen, aika vaihtui.
- Anonyymi
Viimeksi alkuviikolla olisi ollut tarjolla kun päivätansseissa yksi yli 80v leskipappa olis ollu suihinottajaa vailla :D no en lupautunut...
- Anonyymi
Hahhahhaa, paapat ei oo miähiä...voi juma.
- Anonyymi
Hierotaan paikkoja.
- Anonyymi
Leivonnaisia ja uuninlämmitystä.
- Anonyymi
Genitaalit kiittää.
- Anonyymi
Se on mahdotonta, ei niillä ole tahtoa eikä tietoisuutta.
- Anonyymi
-no sex please, we're brittish.....(Monty Python)
- Anonyymi
Lähes kaikilla ukoilla on eturauhassyöpä ja jos se lähtee kiihdyttämään lääkäri kysyy että panenko vai panettaako, jos ei p
niin lyödäännkemiallinen kastraatio ja saa elää täysillä muttei p
Vaihtoehtoja on nämä
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18530060/suuri-osa-kotona-asuvista-vanhuksista-on-aliravittuja#comment-130618955- Anonyymi
Muistelen hania.
- Anonyymi
"Lähes kaikilla ukoilla on eturauhassyöpä ...................................................."
Joo ehkä suurin syy syöpään on kun ei tyhjennä . tavara vanhentuu ja se on syöpä.
- Anonyymi
Aina kun vanha vaimoni haluaa. Käytännössä kerran, pari viikossa.
En halua painostaa joten sovimme jo vuosia sitten, että elämme hänen mielitekojensa sanelemien aloitteiden mukaan.- Anonyymi
"Aina kun vanha vaimoni haluaa.....................
kuin mun suusta, oletko jostain kopioinut, itse en ole 2 kk kommentoinut - Anonyymi
Teillä on hyvä tahti vielä. Itse olen 58v mutta jostain syystä tykkään vanhemmasta 70+ daamista sänkykaverina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä on hyvä tahti vielä. Itse olen 58v mutta jostain syystä tykkään vanhemmasta 70 daamista sänkykaverina.
juttuja piisaa...hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juttuja piisaa...hyvä.
Voihan satu setä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan satu setä
Täditkin osaa satuilla.
- Anonyymi
Mielessä aina, kerran oli 5 minuuttia poissa, kun löin vasaralla peukaloon....(kaverin kommentti)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418