Onko kenelläkään kokemusta tästä lemmikkisivustusta. Oletteko saaneet lemmikin sieltä. Onko kaikki ollut niinkuin luvattu, onko lemmikki ollut olemassa. Ovatko tiedot pitäneet paikkansa? Onko tullut ikäviä yllätyksiä?
https://uusilemmikki.com/kissat/mishka-beautiful-delicate-cat
Uusi Lemmikki-sivusto
6
1926
Vastaukset
- Anonyymi
Huijausta
- Anonyymi
Täysin huijausta koko sivusto
- Anonyymi
Mitä helvettiä, luki, että maksaa 1e että pääsee sivustolle ja mun tililtä on viety 39e
- Anonyymi
Se ns euron tilaus jatkuu 39 e / kk, jos sitä euron tilausta ei katkaise tai peru kolmen päivän aikana. Ihan järkky hinta. En uskaltanut rekisteröityä, kun en löytänyt yhteystietoja asiakaspalveluun. Eli epäselväksi jäi mistä se perutaan ja saako sen 39 e:n tilauksen perua? Laittaisin kuluttajaneuvontaan kyssäriä heidän toiminnasta ja kuollettaisin kortin, jos joka kk lähtee tosiaan toi 39 e.
- Anonyymi
saitko ikinä peruutettua
- Anonyymi
Multa vietiin itseltäkin tuo 39e, jotta sain laitettua viestiä. Pahemmin sieltä ikinä ole viestiä tullut että kahteen huijaukseenkin olen joutunut. Sanonut että asuisi Suomessa, mutta yhtäkkiä onkin jostain muualta ja täytyisi maksaa lentokulut yms. Romaaneita sieltä aina tulee, mikä on jo todella outoa. Kyl mä sieltä kuitenkin kerran kissan sain hankittua, mutta sillai, että laitoin oman hakemuksen ja muhun otettiin yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa593308- 1511728
- 1281431
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1241359- 931349
- 1111204
- 761011
Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom7999Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.306985- 45803