Onko kenelläkään kokemusta tästä lemmikkisivustusta. Oletteko saaneet lemmikin sieltä. Onko kaikki ollut niinkuin luvattu, onko lemmikki ollut olemassa. Ovatko tiedot pitäneet paikkansa? Onko tullut ikäviä yllätyksiä?
https://uusilemmikki.com/kissat/mishka-beautiful-delicate-cat
Uusi Lemmikki-sivusto
8
4991
Vastaukset 8
- Anonyymi
Huijausta
- Anonyymi
Täysin huijausta koko sivusto
- Anonyymi
Mitä helvettiä, luki, että maksaa 1e että pääsee sivustolle ja mun tililtä on viety 39e
- Anonyymi
Se ns euron tilaus jatkuu 39 e / kk, jos sitä euron tilausta ei katkaise tai peru kolmen päivän aikana. Ihan järkky hinta. En uskaltanut rekisteröityä, kun en löytänyt yhteystietoja asiakaspalveluun. Eli epäselväksi jäi mistä se perutaan ja saako sen 39 e:n tilauksen perua? Laittaisin kuluttajaneuvontaan kyssäriä heidän toiminnasta ja kuollettaisin kortin, jos joka kk lähtee tosiaan toi 39 e.
- Anonyymi
saitko ikinä peruutettua
- Anonyymi
Multa vietiin itseltäkin tuo 39e, jotta sain laitettua viestiä. Pahemmin sieltä ikinä ole viestiä tullut että kahteen huijaukseenkin olen joutunut. Sanonut että asuisi Suomessa, mutta yhtäkkiä onkin jostain muualta ja täytyisi maksaa lentokulut yms. Romaaneita sieltä aina tulee, mikä on jo todella outoa. Kyl mä sieltä kuitenkin kerran kissan sain hankittua, mutta sillai, että laitoin oman hakemuksen ja muhun otettiin yhteyttä.
- Anonyymi
Olen yrittänyt saada koiraa tältä, mutta kun ei osaa näitä monimutkaisia ja en saa noihin yhteyttä täytyy tyytyä olemaan ilman.
- Anonyymi00009
elisa harrastaa tismalleen samanlaista kusetusta.
Laittavat väärät elisa viihde palvelut, eivät korjaa omia virheitään ikinään ja lasku juoksee. Samaku ostaisit uuden mersun osamaksulla ja toimituksessa tulee vanha paskan lada ja sit maksat sitä 10vuota mersun hinnalla.
Sairasta. Nää on orpon vaalirahottajia ja siitä syystä ketään ei puutu tähän touhuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 66823
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21726Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551