Huomenna duuniin, vitut... niin paljon. Saa olla kokoajan skarppina. Lähen jo aamusta viihteelle, unohdan kaiken ympärilläni olevan. Täyttä pashaa.
Mä en mee kyllä
11
269
Vastaukset
- Anonyymi
Mä menen, mut on harvinaisen pska ja väsynyt fiilis. Mä olen niin väsynyt olemaan muiden likaämpäri, joka kuuntelee ja vie viestiä eteenpäin. Olen aidosti miettinyt työpaikan vaihtoa, mutta sitten pitäis varmaan vaihtaa paikkakuntaakin. Ei jaksa edes viihteelle, se saa odottaa syksyyn.
- Anonyymi
Huumeisiin kuolee nykyään ihmisiä enemmän kuin koskaan.
- Anonyymi
Aamusta vaan kiltisti kello soimaan ja kohti omaa kustannuspaikkaa 😂
- Anonyymi
Äkkiäkös teidät on korvattu.
- Anonyymi
Toivottavasti tilallesi löytyy työntekijä, joka tajuaa, että palkka maksetaan työtä tekemällä, eikä sitä välttelemällä.
Vetelys. - Anonyymi
Pop laulajan vapaapäivä alkaa aamusta pitäkää lomaa hiio hoi
Kannattaa miettiä seurauksia, ennen kuin noin toimii. Ota sairaslomaa, jos on burnout.
- Anonyymi
Juuri näin. Elämästä pitää nauttia.
- Anonyymi
Meilläpäin ei tarvi kuin soittaa terveysasemalle, kertoa että on noro ja laittavat saikkutodistuksen tulevaan sähköisesti.
- Anonyymi
Oot ihanan aito känkkäränkkä♥️
- Anonyymi
Minkä väriset hiukset ja silmät? 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun453141Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081917Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171900Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si781690- 181502
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1161157UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1101123