Muistattekos kun...

Anonyymi-ap

Lauri teki (taas kerran) itsestään pellen ja hävisi koko Rauman liikenteen ja näin ikiaikainen Satakunnan Liikenteen monopoli Raumassa murtui.

36

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän minä sen muistan. Mutta mitä se Lauria olisi haitannut. Omia rahoja kun ei ollut puolta puupenniä kiinni, vaan taas kerran leikiteltiin muiden kukkaron sisällöllä. Kuin demarit konsanaan

      • Anonyymi

        Lauri ei ole demari vaan kokoomuslainen kuten menestyvät yrityspomot usein ovat.


      • Anonyymi

        Lauri, nevehööd, kuka se on?


    • Anonyymi

      Kyllä, kyllä, se oli yksi Laurin megatyristä, joka aiheutti Tommolan suvun elämän työn valumisen vessasta alas

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Toivo Tommolan nimeäkin ylistettiin Laurin läksiäisissä.


    • Anonyymi

      Satakunnan Liikenne on tällä hetkellä vain kalpea haamu siitä, mitä se oli parhaimmillaan. Toimintaympäristö on muuttunut, mutta kyllä Laurin ammattitaidottomuudella on suuri syy yrityksen näivetystilaan.

    • Anonyymi

      "Lauri teki (taas kerran) itsestään pellen ja hävisi koko Rauman liikenteen ja näin ikiaikainen Satakunnan Liikenteen monopoli Raumassa murtui."

      Eipä tuo mitenkään ikiaikainen monopoli ollut.
      Satakunnan Liikenne osti raumalaisen Oras Liikenteen 2008.

    • Anonyymi

      Lauri on tehnyt, itsestään pellen.

      • Anonyymi

        Eii sitä ole tehdä tarvinnut, pelle alunperinkin. Käytti titteliä PÄÄJOHTAJA ainakin Sir Brianin tuloon asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eii sitä ole tehdä tarvinnut, pelle alunperinkin. Käytti titteliä PÄÄJOHTAJA ainakin Sir Brianin tuloon asti.

        Ehkä liike-elämän kautta aikojen epäonnistunein "PÄÄJOHTAJA".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä liike-elämän kautta aikojen epäonnistunein "PÄÄJOHTAJA".

        No ei nyt sentään epäonnistunein, kyllä niitä isompiakin mokaajia on ollut.
        Intoa oli enemmän kuin kykyjä ja malttia.
        Onnibussilla on nyt sellainen pöytä katettuna, että fiksuilla ratkaisuilla tulevaisuus voi olla menestyksekäs.
        Nyt on perkattava linjasto perinpohjaisesti ja poimittava tuottavat linjat.
        Tässä kuitenkin piilee vaara liiallisesta tarjonnan supistamisesta, jolloin hyvätkin vuorot voivat mennä pesuveden mukana.
        Se vaatii todella kovaa kokemusta kaukoliikennebisneksestä ja siksipä Matti Vainio voi olla onnenpotku yhtiölle.
        Myös hinnoittelulogiikkaa on viilattava ja lipun keskihintaa on nostettava sopivasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei nyt sentään epäonnistunein, kyllä niitä isompiakin mokaajia on ollut.
        Intoa oli enemmän kuin kykyjä ja malttia.
        Onnibussilla on nyt sellainen pöytä katettuna, että fiksuilla ratkaisuilla tulevaisuus voi olla menestyksekäs.
        Nyt on perkattava linjasto perinpohjaisesti ja poimittava tuottavat linjat.
        Tässä kuitenkin piilee vaara liiallisesta tarjonnan supistamisesta, jolloin hyvätkin vuorot voivat mennä pesuveden mukana.
        Se vaatii todella kovaa kokemusta kaukoliikennebisneksestä ja siksipä Matti Vainio voi olla onnenpotku yhtiölle.
        Myös hinnoittelulogiikkaa on viilattava ja lipun keskihintaa on nostettava sopivasti.

        Olisi kaikkien aikojen suurin jymypaukku jos Matti Vainio saisi jotain positiivista aikaan. Onhan hänelle kerrottu että KA Lännellä ei ole sukuoikeuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kaikkien aikojen suurin jymypaukku jos Matti Vainio saisi jotain positiivista aikaan. Onhan hänelle kerrottu että KA Lännellä ei ole sukuoikeuksia?

        En tunne Matti Vainiota, mutta sen mukaan mitä olen hänestä kuullut, on hän kovan luokan ammattitaitoinen johtaja. Lauri Helke puolestaan on pelkkä räksyttävä rakki, joten näistä miehistä ei voi puhuakaan samana päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kaikkien aikojen suurin jymypaukku jos Matti Vainio saisi jotain positiivista aikaan. Onhan hänelle kerrottu että KA Lännellä ei ole sukuoikeuksia?

        Ei tämä Vainio mikään nolla voi olla, koska Koivisto maksoi kovan hinnan, jotta saisi Vainion pikavuorot ja Matti Vainion kaupassa mukana. Tarkoituksena oli tietysti ostaa pois kilpailija, joka oli todellinen piikki ob:n lihassa. Tällaisessa kaupassa on kuitenkin kova riski, koska tilalle voi tulla joku muu yritys vaikka heti ensi viikolla. Toinen kauppoihin johtanut syy on Koiviston katastrofaalinen kalustotilanne. Vainion ja Paunun kaupat antoivat hieman lisää peliaikaa, mutta jotakin muutakin on pian tapahduttava kaluston suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä Vainio mikään nolla voi olla, koska Koivisto maksoi kovan hinnan, jotta saisi Vainion pikavuorot ja Matti Vainion kaupassa mukana. Tarkoituksena oli tietysti ostaa pois kilpailija, joka oli todellinen piikki ob:n lihassa. Tällaisessa kaupassa on kuitenkin kova riski, koska tilalle voi tulla joku muu yritys vaikka heti ensi viikolla. Toinen kauppoihin johtanut syy on Koiviston katastrofaalinen kalustotilanne. Vainion ja Paunun kaupat antoivat hieman lisää peliaikaa, mutta jotakin muutakin on pian tapahduttava kaluston suhteen.

        No näytöt ainakin on nolla sukuoikeuksien menetyksen jälkeiseltä ajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näytöt ainakin on nolla sukuoikeuksien menetyksen jälkeiseltä ajalta.

        Paroonit menestyi sukuoikeuksien avulla ja Helke & Möttö taas ilman niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kaikkien aikojen suurin jymypaukku jos Matti Vainio saisi jotain positiivista aikaan. Onhan hänelle kerrottu että KA Lännellä ei ole sukuoikeuksia?

        Tämä kommentti tuleekin selvästi Lammin suunnalta. Siellä Vainion nimikin saa jostakin kumman syystä kiukkua aikaiseksi. Olisikohan syynä se, että tämän "sarjayrittelijän" kaikki kokeilut ovat päättyneet huonosti. Hän mielellään syyttää ongelmistaan muita, vaikka peiliin vilkaisu paljastaisi että omista mokista epäonnistumiset ovat täysin aiheutuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paroonit menestyi sukuoikeuksien avulla ja Helke & Möttö taas ilman niitä.

        Paitsi että Helken ja Mötön kohdalla ei voida puhua menestymisestä. Kaikki heidän ns. bisneksensä ovat päättyneet mahalaskuun tai jonkun kyvykkäämmän avunantoon viime hetkellä.


    • Anonyymi

      Tunnustan pyhän Nimen. Kun Neitsyt Maria ilmestyi Hattulassa syksyllä 2011, uskon, että se oli viesti Taivaasta, että joukkoliikennealan Vapahtaja tulee pian.

      • Anonyymi

        Katsooko pyhä Neitsyt Maria Lauria ja Pekkaa tuossa ilmestyksessään? Mielestäni Marian edessä näkyy kaksi päätä, Laurin ja Pekan? Ilmestyksen ajoittuminen Onnibussin syntymän aattoon ainakin viittaisi siihen. Mutta miksi pyhä Maria valitsi ilmestymispaikakseen juuri hattulalaisen ladon seinän?

        https://yle.fi/a/3-5405170


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsooko pyhä Neitsyt Maria Lauria ja Pekkaa tuossa ilmestyksessään? Mielestäni Marian edessä näkyy kaksi päätä, Laurin ja Pekan? Ilmestyksen ajoittuminen Onnibussin syntymän aattoon ainakin viittaisi siihen. Mutta miksi pyhä Maria valitsi ilmestymispaikakseen juuri hattulalaisen ladon seinän?

        https://yle.fi/a/3-5405170

        Mötön menestystarinaa saanemme odottaa lopun ikäämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mötön menestystarinaa saanemme odottaa lopun ikäämme.

        Onnibus (Suomen markkinajohtaja), lähijunat (Suomen ainoa yksityinen henkilöliikennöitsijä raiteilla), Afrikan bussikeisarius, sukuoikeuksien kaataminen=Suomen linjaautoalan vapauttaminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnibus (Suomen markkinajohtaja), lähijunat (Suomen ainoa yksityinen henkilöliikennöitsijä raiteilla), Afrikan bussikeisarius, sukuoikeuksien kaataminen=Suomen linjaautoalan vapauttaminen

        Ja näillä sankariteoilla on tahkottu voittoa..? Hetkinen, mitä ne miinukset ja plussat tarkoittavat tuloslaskelmassa?
        Kuvitteellisten sukuoikeuksien jankkaamisen voisi jo pikkuhiljaa unohtaa.
        Katkeruus siitä, että ei ole kykyjä linja-autoalalle, kannattaa jättää taakseen ja keskittyä vaikka niihin junien lastaushommiin.
        Vai ajetaanko tässä takaa sitä, että jollakin punapöksyllä oli lähiomainen ministeriössä vaikuttamassa päätöksiin joukkoliikenteestä? Sekin voitaneen jo unohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnibus (Suomen markkinajohtaja), lähijunat (Suomen ainoa yksityinen henkilöliikennöitsijä raiteilla), Afrikan bussikeisarius, sukuoikeuksien kaataminen=Suomen linjaautoalan vapauttaminen

        Missäpäin raiteita näitä "Suolen lähijunia" liikkuikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mötön menestystarinaa saanemme odottaa lopun ikäämme.

        Möttö Ky nöyryytti Paunua Nysse liikenteessä. Ensin Siivikkalassa, sitten Aitolahdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnibus (Suomen markkinajohtaja), lähijunat (Suomen ainoa yksityinen henkilöliikennöitsijä raiteilla), Afrikan bussikeisarius, sukuoikeuksien kaataminen=Suomen linjaautoalan vapauttaminen

        "Onnibus (Suomen markkinajohtaja), lähijunat (Suomen ainoa yksityinen henkilöliikennöitsijä raiteilla), Afrikan bussikeisarius, sukuoikeuksien kaataminen=Suomen linjaautoalan vapauttaminen"

        Tulee tuosta palvonnastasi mieleen eräs ugandalainen hullu, joka käytti itsestään myös titteliä Skotlannin viimeinen kuningas. Samanlaisia ovat nuo palvomallesi messiaalle antamasi arvonimet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Möttö Ky nöyryytti Paunua Nysse liikenteessä. Ensin Siivikkalassa, sitten Aitolahdella.

        Möttö olikin merkittävä toimija Tampereen joukkoliikenteessä. Niiden muutaman romun yhteisarvo tuskin ylitti 10000 euroa. Onko Mötöllä nykyisin mitään liikennettä Kiteen suunnalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onnibus (Suomen markkinajohtaja), lähijunat (Suomen ainoa yksityinen henkilöliikennöitsijä raiteilla), Afrikan bussikeisarius, sukuoikeuksien kaataminen=Suomen linjaautoalan vapauttaminen"

        Tulee tuosta palvonnastasi mieleen eräs ugandalainen hullu, joka käytti itsestään myös titteliä Skotlannin viimeinen kuningas. Samanlaisia ovat nuo palvomallesi messiaalle antamasi arvonimet.

        Sillä erolla, että tämä ugandalainen hullu oli maailmalla kuuluisa ja tunnettu ja ehkä onnistuikin jossakin tekemisessään toisin kuin nämä mainitut luuserit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä erolla, että tämä ugandalainen hullu oli maailmalla kuuluisa ja tunnettu ja ehkä onnistuikin jossakin tekemisessään toisin kuin nämä mainitut luuserit.

        Mitenkään en voi hyväksyä näitä kommentteja. En mitenkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkään en voi hyväksyä näitä kommentteja. En mitenkään!

        Mutta voisitko kieriä lattialla ja hakata jaloin ja käsin lattiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Möttö Ky nöyryytti Paunua Nysse liikenteessä. Ensin Siivikkalassa, sitten Aitolahdella.

        En muista nähneeni Möttö Kööyyn busseja Siivikkalan enkä Aitolahden metropoleissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista nähneeni Möttö Kööyyn busseja Siivikkalan enkä Aitolahden metropoleissa.

        Oletko ryypännyt muistisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä erolla, että tämä ugandalainen hullu oli maailmalla kuuluisa ja tunnettu ja ehkä onnistuikin jossakin tekemisessään toisin kuin nämä mainitut luuserit.

        Nämä "luuserit" kaatoivat sukuoikeudet!


    • Anonyymi

      Muistattekos kun Pekka esiintyi kesällä 2012 Porin Suomi-Areenassa julistaen loppua sukuoikeukselle? Ja yleisö puhkesi villeihin aplodeihin!

      Jo esiintymispäivän aamuna Pekan saapuessa Tampereelta uljaalla Bovalla silloiselle Porin linja-autoasemalle, häntä vastassa oli oikein vastaanottokomitea. Mutta vaikka asemalla oli Matkahuollon toimitilat, yhtäkään Matkahuollon edustajaa ei tullut vastaanottamaan Pekkaa. Olivat niin kiukkuisia!

      • Anonyymi

        Muistan ja olihan siellä lavalla Matkahuollon mieskin. Jäi vaan Mötön varjoon pahasti hän.


      • Anonyymi

        Ehkä Matkahuollon kaveri oli viisas, eikä mennyt Pekan lähelle, etteivät Bovasta itäneet homeet olisi tarttuneet häneen.
        Ja kuten suunnilleen kaikki Suomi-Areenan esiintyjät, myös Pekka, ovat osoittautuneet pelleiksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Riikka Purra haluaa muuttaa

      maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      55
      8709
    2. Maataloustuet pois

      Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      302
      6560
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

      Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      99
      5897
    4. Mitä juuri sinulle kuuluu?

      Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      152
      3790
    5. Joulukinkku NYT

      Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      28
      3193
    6. Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja

      Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.
      Maahanmuutto
      61
      3089
    7. Kaivattusi nimi

      Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      151
      1823
    8. On asioita joita kadun

      Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä
      Ikävä
      17
      1746
    9. Toivoisitko että hän löytäisi jonkun muun?

      Joka voi antaa mihin et kyennyt?
      Ikävä
      32
      1438
    10. Mitä sä pelkäät?

      Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le
      Tunteet
      19
      1186
    Aihe