Lauri teki (taas kerran) itsestään pellen ja hävisi koko Rauman liikenteen ja näin ikiaikainen Satakunnan Liikenteen monopoli Raumassa murtui.
Muistattekos kun...
36
741
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän minä sen muistan. Mutta mitä se Lauria olisi haitannut. Omia rahoja kun ei ollut puolta puupenniä kiinni, vaan taas kerran leikiteltiin muiden kukkaron sisällöllä. Kuin demarit konsanaan
- Anonyymi
Lauri ei ole demari vaan kokoomuslainen kuten menestyvät yrityspomot usein ovat.
- Anonyymi
Lauri, nevehööd, kuka se on?
- Anonyymi
Kyllä, kyllä, se oli yksi Laurin megatyristä, joka aiheutti Tommolan suvun elämän työn valumisen vessasta alas
- Anonyymi
Höpö höpö. Toivo Tommolan nimeäkin ylistettiin Laurin läksiäisissä.
- Anonyymi
Satakunnan Liikenne on tällä hetkellä vain kalpea haamu siitä, mitä se oli parhaimmillaan. Toimintaympäristö on muuttunut, mutta kyllä Laurin ammattitaidottomuudella on suuri syy yrityksen näivetystilaan.
- Anonyymi
"Lauri teki (taas kerran) itsestään pellen ja hävisi koko Rauman liikenteen ja näin ikiaikainen Satakunnan Liikenteen monopoli Raumassa murtui."
Eipä tuo mitenkään ikiaikainen monopoli ollut.
Satakunnan Liikenne osti raumalaisen Oras Liikenteen 2008. - Anonyymi
Lauri on tehnyt, itsestään pellen.
- Anonyymi
Eii sitä ole tehdä tarvinnut, pelle alunperinkin. Käytti titteliä PÄÄJOHTAJA ainakin Sir Brianin tuloon asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eii sitä ole tehdä tarvinnut, pelle alunperinkin. Käytti titteliä PÄÄJOHTAJA ainakin Sir Brianin tuloon asti.
Ehkä liike-elämän kautta aikojen epäonnistunein "PÄÄJOHTAJA".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä liike-elämän kautta aikojen epäonnistunein "PÄÄJOHTAJA".
No ei nyt sentään epäonnistunein, kyllä niitä isompiakin mokaajia on ollut.
Intoa oli enemmän kuin kykyjä ja malttia.
Onnibussilla on nyt sellainen pöytä katettuna, että fiksuilla ratkaisuilla tulevaisuus voi olla menestyksekäs.
Nyt on perkattava linjasto perinpohjaisesti ja poimittava tuottavat linjat.
Tässä kuitenkin piilee vaara liiallisesta tarjonnan supistamisesta, jolloin hyvätkin vuorot voivat mennä pesuveden mukana.
Se vaatii todella kovaa kokemusta kaukoliikennebisneksestä ja siksipä Matti Vainio voi olla onnenpotku yhtiölle.
Myös hinnoittelulogiikkaa on viilattava ja lipun keskihintaa on nostettava sopivasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei nyt sentään epäonnistunein, kyllä niitä isompiakin mokaajia on ollut.
Intoa oli enemmän kuin kykyjä ja malttia.
Onnibussilla on nyt sellainen pöytä katettuna, että fiksuilla ratkaisuilla tulevaisuus voi olla menestyksekäs.
Nyt on perkattava linjasto perinpohjaisesti ja poimittava tuottavat linjat.
Tässä kuitenkin piilee vaara liiallisesta tarjonnan supistamisesta, jolloin hyvätkin vuorot voivat mennä pesuveden mukana.
Se vaatii todella kovaa kokemusta kaukoliikennebisneksestä ja siksipä Matti Vainio voi olla onnenpotku yhtiölle.
Myös hinnoittelulogiikkaa on viilattava ja lipun keskihintaa on nostettava sopivasti.Olisi kaikkien aikojen suurin jymypaukku jos Matti Vainio saisi jotain positiivista aikaan. Onhan hänelle kerrottu että KA Lännellä ei ole sukuoikeuksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kaikkien aikojen suurin jymypaukku jos Matti Vainio saisi jotain positiivista aikaan. Onhan hänelle kerrottu että KA Lännellä ei ole sukuoikeuksia?
En tunne Matti Vainiota, mutta sen mukaan mitä olen hänestä kuullut, on hän kovan luokan ammattitaitoinen johtaja. Lauri Helke puolestaan on pelkkä räksyttävä rakki, joten näistä miehistä ei voi puhuakaan samana päivänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kaikkien aikojen suurin jymypaukku jos Matti Vainio saisi jotain positiivista aikaan. Onhan hänelle kerrottu että KA Lännellä ei ole sukuoikeuksia?
Ei tämä Vainio mikään nolla voi olla, koska Koivisto maksoi kovan hinnan, jotta saisi Vainion pikavuorot ja Matti Vainion kaupassa mukana. Tarkoituksena oli tietysti ostaa pois kilpailija, joka oli todellinen piikki ob:n lihassa. Tällaisessa kaupassa on kuitenkin kova riski, koska tilalle voi tulla joku muu yritys vaikka heti ensi viikolla. Toinen kauppoihin johtanut syy on Koiviston katastrofaalinen kalustotilanne. Vainion ja Paunun kaupat antoivat hieman lisää peliaikaa, mutta jotakin muutakin on pian tapahduttava kaluston suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä Vainio mikään nolla voi olla, koska Koivisto maksoi kovan hinnan, jotta saisi Vainion pikavuorot ja Matti Vainion kaupassa mukana. Tarkoituksena oli tietysti ostaa pois kilpailija, joka oli todellinen piikki ob:n lihassa. Tällaisessa kaupassa on kuitenkin kova riski, koska tilalle voi tulla joku muu yritys vaikka heti ensi viikolla. Toinen kauppoihin johtanut syy on Koiviston katastrofaalinen kalustotilanne. Vainion ja Paunun kaupat antoivat hieman lisää peliaikaa, mutta jotakin muutakin on pian tapahduttava kaluston suhteen.
No näytöt ainakin on nolla sukuoikeuksien menetyksen jälkeiseltä ajalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näytöt ainakin on nolla sukuoikeuksien menetyksen jälkeiseltä ajalta.
Paroonit menestyi sukuoikeuksien avulla ja Helke & Möttö taas ilman niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kaikkien aikojen suurin jymypaukku jos Matti Vainio saisi jotain positiivista aikaan. Onhan hänelle kerrottu että KA Lännellä ei ole sukuoikeuksia?
Tämä kommentti tuleekin selvästi Lammin suunnalta. Siellä Vainion nimikin saa jostakin kumman syystä kiukkua aikaiseksi. Olisikohan syynä se, että tämän "sarjayrittelijän" kaikki kokeilut ovat päättyneet huonosti. Hän mielellään syyttää ongelmistaan muita, vaikka peiliin vilkaisu paljastaisi että omista mokista epäonnistumiset ovat täysin aiheutuneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paroonit menestyi sukuoikeuksien avulla ja Helke & Möttö taas ilman niitä.
Paitsi että Helken ja Mötön kohdalla ei voida puhua menestymisestä. Kaikki heidän ns. bisneksensä ovat päättyneet mahalaskuun tai jonkun kyvykkäämmän avunantoon viime hetkellä.
- Anonyymi
Tunnustan pyhän Nimen. Kun Neitsyt Maria ilmestyi Hattulassa syksyllä 2011, uskon, että se oli viesti Taivaasta, että joukkoliikennealan Vapahtaja tulee pian.
- Anonyymi
Katsooko pyhä Neitsyt Maria Lauria ja Pekkaa tuossa ilmestyksessään? Mielestäni Marian edessä näkyy kaksi päätä, Laurin ja Pekan? Ilmestyksen ajoittuminen Onnibussin syntymän aattoon ainakin viittaisi siihen. Mutta miksi pyhä Maria valitsi ilmestymispaikakseen juuri hattulalaisen ladon seinän?
https://yle.fi/a/3-5405170 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsooko pyhä Neitsyt Maria Lauria ja Pekkaa tuossa ilmestyksessään? Mielestäni Marian edessä näkyy kaksi päätä, Laurin ja Pekan? Ilmestyksen ajoittuminen Onnibussin syntymän aattoon ainakin viittaisi siihen. Mutta miksi pyhä Maria valitsi ilmestymispaikakseen juuri hattulalaisen ladon seinän?
https://yle.fi/a/3-5405170Mötön menestystarinaa saanemme odottaa lopun ikäämme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mötön menestystarinaa saanemme odottaa lopun ikäämme.
Onnibus (Suomen markkinajohtaja), lähijunat (Suomen ainoa yksityinen henkilöliikennöitsijä raiteilla), Afrikan bussikeisarius, sukuoikeuksien kaataminen=Suomen linjaautoalan vapauttaminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnibus (Suomen markkinajohtaja), lähijunat (Suomen ainoa yksityinen henkilöliikennöitsijä raiteilla), Afrikan bussikeisarius, sukuoikeuksien kaataminen=Suomen linjaautoalan vapauttaminen
Ja näillä sankariteoilla on tahkottu voittoa..? Hetkinen, mitä ne miinukset ja plussat tarkoittavat tuloslaskelmassa?
Kuvitteellisten sukuoikeuksien jankkaamisen voisi jo pikkuhiljaa unohtaa.
Katkeruus siitä, että ei ole kykyjä linja-autoalalle, kannattaa jättää taakseen ja keskittyä vaikka niihin junien lastaushommiin.
Vai ajetaanko tässä takaa sitä, että jollakin punapöksyllä oli lähiomainen ministeriössä vaikuttamassa päätöksiin joukkoliikenteestä? Sekin voitaneen jo unohtaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnibus (Suomen markkinajohtaja), lähijunat (Suomen ainoa yksityinen henkilöliikennöitsijä raiteilla), Afrikan bussikeisarius, sukuoikeuksien kaataminen=Suomen linjaautoalan vapauttaminen
Missäpäin raiteita näitä "Suolen lähijunia" liikkuikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mötön menestystarinaa saanemme odottaa lopun ikäämme.
Möttö Ky nöyryytti Paunua Nysse liikenteessä. Ensin Siivikkalassa, sitten Aitolahdella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnibus (Suomen markkinajohtaja), lähijunat (Suomen ainoa yksityinen henkilöliikennöitsijä raiteilla), Afrikan bussikeisarius, sukuoikeuksien kaataminen=Suomen linjaautoalan vapauttaminen
"Onnibus (Suomen markkinajohtaja), lähijunat (Suomen ainoa yksityinen henkilöliikennöitsijä raiteilla), Afrikan bussikeisarius, sukuoikeuksien kaataminen=Suomen linjaautoalan vapauttaminen"
Tulee tuosta palvonnastasi mieleen eräs ugandalainen hullu, joka käytti itsestään myös titteliä Skotlannin viimeinen kuningas. Samanlaisia ovat nuo palvomallesi messiaalle antamasi arvonimet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Möttö Ky nöyryytti Paunua Nysse liikenteessä. Ensin Siivikkalassa, sitten Aitolahdella.
Möttö olikin merkittävä toimija Tampereen joukkoliikenteessä. Niiden muutaman romun yhteisarvo tuskin ylitti 10000 euroa. Onko Mötöllä nykyisin mitään liikennettä Kiteen suunnalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Onnibus (Suomen markkinajohtaja), lähijunat (Suomen ainoa yksityinen henkilöliikennöitsijä raiteilla), Afrikan bussikeisarius, sukuoikeuksien kaataminen=Suomen linjaautoalan vapauttaminen"
Tulee tuosta palvonnastasi mieleen eräs ugandalainen hullu, joka käytti itsestään myös titteliä Skotlannin viimeinen kuningas. Samanlaisia ovat nuo palvomallesi messiaalle antamasi arvonimet.Sillä erolla, että tämä ugandalainen hullu oli maailmalla kuuluisa ja tunnettu ja ehkä onnistuikin jossakin tekemisessään toisin kuin nämä mainitut luuserit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä erolla, että tämä ugandalainen hullu oli maailmalla kuuluisa ja tunnettu ja ehkä onnistuikin jossakin tekemisessään toisin kuin nämä mainitut luuserit.
Mitenkään en voi hyväksyä näitä kommentteja. En mitenkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkään en voi hyväksyä näitä kommentteja. En mitenkään!
Mutta voisitko kieriä lattialla ja hakata jaloin ja käsin lattiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Möttö Ky nöyryytti Paunua Nysse liikenteessä. Ensin Siivikkalassa, sitten Aitolahdella.
En muista nähneeni Möttö Kööyyn busseja Siivikkalan enkä Aitolahden metropoleissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista nähneeni Möttö Kööyyn busseja Siivikkalan enkä Aitolahden metropoleissa.
Oletko ryypännyt muistisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä erolla, että tämä ugandalainen hullu oli maailmalla kuuluisa ja tunnettu ja ehkä onnistuikin jossakin tekemisessään toisin kuin nämä mainitut luuserit.
Nämä "luuserit" kaatoivat sukuoikeudet!
- Anonyymi
Muistattekos kun Pekka esiintyi kesällä 2012 Porin Suomi-Areenassa julistaen loppua sukuoikeukselle? Ja yleisö puhkesi villeihin aplodeihin!
Jo esiintymispäivän aamuna Pekan saapuessa Tampereelta uljaalla Bovalla silloiselle Porin linja-autoasemalle, häntä vastassa oli oikein vastaanottokomitea. Mutta vaikka asemalla oli Matkahuollon toimitilat, yhtäkään Matkahuollon edustajaa ei tullut vastaanottamaan Pekkaa. Olivat niin kiukkuisia!- Anonyymi
Muistan ja olihan siellä lavalla Matkahuollon mieskin. Jäi vaan Mötön varjoon pahasti hän.
- Anonyymi
Ehkä Matkahuollon kaveri oli viisas, eikä mennyt Pekan lähelle, etteivät Bovasta itäneet homeet olisi tarttuneet häneen.
Ja kuten suunnilleen kaikki Suomi-Areenan esiintyjät, myös Pekka, ovat osoittautuneet pelleiksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741