Miksi sulla nainen on niin kova tarve esitellä elämääsi?

Anonyymi-ap

Ihan ystävällisesti kysyn.

97

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Narsismi?

      • Anonyymi
        UUSI

        Ätmi leikkii taas naisena, vastaa itse, ku itseltä kysyt


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmi leikkii taas naisena, vastaa itse, ku itseltä kysyt

        Juuri näin ja pari sekundaarista narsistia yrittää kääntää huomion joko itseensä tai johonkin yleisempään ns yritelmään


    • Anonyymi

      Olet vai kateellinen, että minulla on elämää. Sinun ei tarvitse stalkata.

      • Anonyymi

        En kyllä ole 😅. Miksi haluaa esitellä elämäänsä. En vain ymmärrä. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ole 😅. Miksi haluaa esitellä elämäänsä. En vain ymmärrä. Ap

        Sinun ei ole pakko katsella niitä. Estä, jos sinua vaivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ei ole pakko katsella niitä. Estä, jos sinua vaivaa.

        Seuraan mielelläni. Se on sellainen hassu juttu ja tarina sen takana miksi seuraan. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraan mielelläni. Se on sellainen hassu juttu ja tarina sen takana miksi seuraan. Ap

        No olisit sitten iloinen, että hän jakaa elämäänsä kanssasi.


      • Anonyymi
        UUSI

        Äläpä käännä mies näitä kirjoituksiasi toisen niskaan ja yleensä kiusaamasi naisen! Häpeä!


    • Anonyymi

      Itsekeskeisyys

      • Anonyymi
        UUSI

        Kaikilla ei ole tarve olla piilossa.Toiset uskaltaa ja toiset ei, toiset on rohkeita vain anonyymipalstalla.


    • Anonyymi

      Piilonarsisti

    • Anonyymi

      Kysypä itseltäsi että miksi niin pakkomielteisesti seuraat tekemisiäni? 🪬. Saat vastauksesi...

      • Anonyymi

        Julkinen some on kai seuraamista varten? Se pitää laittaa yksityiseksi jos ei halua seurattavan. Ei siinä mitään pakkomiellettä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkinen some on kai seuraamista varten? Se pitää laittaa yksityiseksi jos ei halua seurattavan. Ei siinä mitään pakkomiellettä ole.

        Selkeästi haet profiilini päivittäin joten jotain kiinnostusta kuitenkin on. Olen ylpeä itsestäni ja saavutuksistani ja se monia ketuttaa ja aiheuttaa kateuttakin. Tosin kukaan ei tunnu ymmärtävän minkä helvetin olen käynyt läpi päästäkseni omaan voimaani ja tähän hetkeen. Mikä sinua ärsyttää niissä päivityksissä vai kalahtaako kalikka jotenkin omiin nilkkoihisi? En halua mitään muuta kuin hyvää kaikille ja rakkautta ja sitoutumista ihanalta P- mieheltä. Mitään muuta en tarvitsisi elämässäni ja olisin iäti kiitollinen ja onnellinen. T: M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkeästi haet profiilini päivittäin joten jotain kiinnostusta kuitenkin on. Olen ylpeä itsestäni ja saavutuksistani ja se monia ketuttaa ja aiheuttaa kateuttakin. Tosin kukaan ei tunnu ymmärtävän minkä helvetin olen käynyt läpi päästäkseni omaan voimaani ja tähän hetkeen. Mikä sinua ärsyttää niissä päivityksissä vai kalahtaako kalikka jotenkin omiin nilkkoihisi? En halua mitään muuta kuin hyvää kaikille ja rakkautta ja sitoutumista ihanalta P- mieheltä. Mitään muuta en tarvitsisi elämässäni ja olisin iäti kiitollinen ja onnellinen. T: M

        😆😆. Sori mutta ei osunut. Ei ole mitään erityistä saavuttanut. Ole rauhassa M kuka lienetkään. Ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkeästi haet profiilini päivittäin joten jotain kiinnostusta kuitenkin on. Olen ylpeä itsestäni ja saavutuksistani ja se monia ketuttaa ja aiheuttaa kateuttakin. Tosin kukaan ei tunnu ymmärtävän minkä helvetin olen käynyt läpi päästäkseni omaan voimaani ja tähän hetkeen. Mikä sinua ärsyttää niissä päivityksissä vai kalahtaako kalikka jotenkin omiin nilkkoihisi? En halua mitään muuta kuin hyvää kaikille ja rakkautta ja sitoutumista ihanalta P- mieheltä. Mitään muuta en tarvitsisi elämässäni ja olisin iäti kiitollinen ja onnellinen. T: M

        Taisi kolme sanaa ottaa koville.
        Koita keskittyä omaan kirjaimeesi.


    • Anonyymi

      Itsekäs pska

    • Anonyymi

      Jokainen saa esitellä mun puoleesta itteensä tai elämäänsä just niin paljon kun huvittaa. Ajattele hyvä ihminen sinäkin niin ja lopeta tuo mussutus.

      • Anonyymi

        Kyllä, mutta kun tuntuu ettei mikään jää yksityiseksi. Miksi on näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, mutta kun tuntuu ettei mikään jää yksityiseksi. Miksi on näin?

        Jos ei vaan välitä entiedä. Jotkut haluaa jakaa somessa koko elämän 😄 mikäpä siinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei vaan välitä entiedä. Jotkut haluaa jakaa somessa koko elämän 😄 mikäpä siinä

        Nykyäänhän trendi on menossa päinvastaiseen suuntaan eli halutaan pois somesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyäänhän trendi on menossa päinvastaiseen suuntaan eli halutaan pois somesta.

        nii. no jokanen tekee mitä lystää 😂 älä mieti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, mutta kun tuntuu ettei mikään jää yksityiseksi. Miksi on näin?

        Niin että kohta on live kamerat makkarissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että kohta on live kamerat makkarissa?

        No huh huh 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että kohta on live kamerat makkarissa?

        Home made....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei vaan välitä entiedä. Jotkut haluaa jakaa somessa koko elämän 😄 mikäpä siinä

        Niin ja vaikka täältä on pois niin tarinat elää itsestään eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, mutta kun tuntuu ettei mikään jää yksityiseksi. Miksi on näin?

        Mistä sinä sen tiedät mitä kaikkea tuo henkilö salaa? Et sinä kenenkään pään sisään näe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että kohta on live kamerat makkarissa?

        Nehän joka huoneessa ,jopa kaappejen sisällä.
        Terkuin stalkkeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Home made....

        Niin, sellaiseksi ksi ns amatööripokea kutsutaan, lähtikö vähän liikaa taas mielikuvitus liikkeelle trololoomiehen yksinpuhelussa? Et käy täysillä melkein ihminen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei vaan välitä entiedä. Jotkut haluaa jakaa somessa koko elämän 😄 mikäpä siinä

        Minä en jaa mitään. Ei edes ehtisi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nehän joka huoneessa ,jopa kaappejen sisällä.
        Terkuin stalkkeri.

        Jos jotain tiedät olet syyllinen tai osasyyllinen.
        Ihmeellisen avoimesti uskallat rikokseksi selvittää itse. Tästä ei puutu muuta kuin tämä viesti poliisille, niin alkaa tapahtua. Joko olet ymmärtämätön lapsen tasolle jäänyt tai ymmärtämätön jonkin sairauden vuoksi./ Sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei vaan välitä entiedä. Jotkut haluaa jakaa somessa koko elämän 😄 mikäpä siinä

        Ei siellä sentään koko elämää jaeta, haloo.


    • Anonyymi

      Minsi sulla mies on niin kova tarve esittää kydymyksiä, oletuksia nainen ....

    • Anonyymi

      Taas negaation kautta mennään eli "miksi sinulla on sitä, tätä, tuota ja kaikkea". Ja lopuksi signeeraus "ihan ystävällisesti...". Ei tuo ole ystävällisyyttä vaan manipulaatiota.

      • Anonyymi

        Kiinnostaa mikä on motiivi esittelyn takana? Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa mikä on motiivi esittelyn takana? Ap

        Ei sinua kiinnosta. Jos kiinnostaisi, kysyisit häneltä suoraan. Tämä on vain kehno manipulointiyritys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinua kiinnosta. Jos kiinnostaisi, kysyisit häneltä suoraan. Tämä on vain kehno manipulointiyritys.

        Mitä manipuloin ja ketä? Kukaan ei tiedä kenestä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä manipuloin ja ketä? Kukaan ei tiedä kenestä on kyse.

        Miksi et kysy häneltä suoraan vaan haet julkista huomiota? Mistä sinä tiedät mitä kaikkea hän salaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et kysy häneltä suoraan vaan haet julkista huomiota? Mistä sinä tiedät mitä kaikkea hän salaa.

        Mitä julkista tämä muka on, jos julkista huomiota haluaa, niin kysyy nimellä varustettuna.


    • Anonyymi

      Kuka esittää ja mitä.

      • Anonyymi

        Nainen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen.

        Aivan. Tässä palstamiehen avautumisessa on pakko olla kyse naisesta, joka on blokannut huippumasukka-tilisi jo ajat sitten


    • Anonyymi

      Kylmä nainen

      • Anonyymi
        UUSI

        Kaiken takana on nainen


      • Anonyymi
        UUSI

        Melkein mies hä o!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken takana on nainen

        Kumpikohan raskaista jankuttajista olet- yksäri vai kojootti?


    • Anonyymi

      Eipähän ne juurikaan ketään kiinnosta. Perheenjäseniä ja muutamaa ystävääni. Jotain yksinäisyyttä se on. Yritys edes muistuttaa ihmisille että olen olemassa.

      • Anonyymi

        Voi olla. Muistan kyllä kuinka teennäisillä tempuilla yritti tehdä itsestään pidetty. Tunsin hieman myötähäpeää silloin. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla. Muistan kyllä kuinka teennäisillä tempuilla yritti tehdä itsestään pidetty. Tunsin hieman myötähäpeää silloin. Ap

        Mä en ole kyllä ikinä yrittänyt tehdä itsestäni pidettyä. 😂 Ei mulla ole joskus tarinoita julkisesti. Mulle tuli kyllä nyt myötähäpeä sun puolesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole kyllä ikinä yrittänyt tehdä itsestäni pidettyä. 😂 Ei mulla ole joskus tarinoita julkisesti. Mulle tuli kyllä nyt myötähäpeä sun puolesta

        Miksi ihmeessä kuvittelet anonyymilla palstalla missä kävijöitä on tuhansia eri puolilta Suomea että kyse on sinusta? Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä kuvittelet anonyymilla palstalla missä kävijöitä on tuhansia eri puolilta Suomea että kyse on sinusta? Ap

        Kirjoitit vaan naiselle. Satun olemaan nainen. Eli ilmeisesti halusit vaan yleisesti mollata naisia. Ihan vaan ystävällisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla. Muistan kyllä kuinka teennäisillä tempuilla yritti tehdä itsestään pidetty. Tunsin hieman myötähäpeää silloin. Ap

        Älä lue ja paina delete.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä kuvittelet anonyymilla palstalla missä kävijöitä on tuhansia eri puolilta Suomea että kyse on sinusta? Ap

        Sulla nyt on vaan vähän typerä tapa elää muiden elämää ja kertoa siitä tällaisella julkisella palstalla. Siitä näyttäisi paistavan läpi yritys nöyryyttää ihmisiä ja nolata heitä. Siltä se minusta kuulostaa. Jotku ihmiset saa sadistista mielihyvää jos he kokevat, että joku toinen ihminen joutuu häpeään. No se on vain surullista, koska heillä ei ole mitään kerrottavaa itsestään tai elämästään :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit vaan naiselle. Satun olemaan nainen. Eli ilmeisesti halusit vaan yleisesti mollata naisia. Ihan vaan ystävällisesti.

        Kirjoittaja haluaa kielteistä huomiota naisille. Jos häntä oikeasti kiinnostaisi jonkun naisen motiivit, hän kysyisi asiaa suoraan henkilöltä itseltään. Sen sijaan hän hakee julkista huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä kuvittelet anonyymilla palstalla missä kävijöitä on tuhansia eri puolilta Suomea että kyse on sinusta? Ap

        Ap se ett asetat itsesi jotenkin naisen yläpuolelle
        Naista alentaen ja halveksien
        On myös melko syvältä.
        Jättäisit rauhaan kun etselvästi tykkää olenkaan.
        Vai oliko hän ainoa joka ei mennyt omiin temppuihisi
        Ja seuraat katkerana hänen elämäänsä...
        Et kelvannut.
        Arvostelemalla et kyllä omaa arvoasi nosta.
        Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä kuvittelet anonyymilla palstalla missä kävijöitä on tuhansia eri puolilta Suomea että kyse on sinusta? Ap

        Miksi yhä kuvittelet palstan sakea äijä, ettei jopa tyhmimmät huomaa sinun kirjoittelevan yksiksesi?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla. Muistan kyllä kuinka teennäisillä tempuilla yritti tehdä itsestään pidetty. Tunsin hieman myötähäpeää silloin. Ap

        Sukla on siis jotakin hampaankolossa ja vahvistat sitä seuraamalla?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla nyt on vaan vähän typerä tapa elää muiden elämää ja kertoa siitä tällaisella julkisella palstalla. Siitä näyttäisi paistavan läpi yritys nöyryyttää ihmisiä ja nolata heitä. Siltä se minusta kuulostaa. Jotku ihmiset saa sadistista mielihyvää jos he kokevat, että joku toinen ihminen joutuu häpeään. No se on vain surullista, koska heillä ei ole mitään kerrottavaa itsestään tai elämästään :(

        Se on totta ja sitten kysytään, udellaan muitten asioita ja haukutaan sitten päälle.
        Jatkuvasti samat asiat palstalla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla nyt on vaan vähän typerä tapa elää muiden elämää ja kertoa siitä tällaisella julkisella palstalla. Siitä näyttäisi paistavan läpi yritys nöyryyttää ihmisiä ja nolata heitä. Siltä se minusta kuulostaa. Jotku ihmiset saa sadistista mielihyvää jos he kokevat, että joku toinen ihminen joutuu häpeään. No se on vain surullista, koska heillä ei ole mitään kerrottavaa itsestään tai elämästään :(

        Niinpä, ei ole kerrottavaa, eikä myöskään mitään annettavaa itsestään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukla on siis jotakin hampaankolossa ja vahvistat sitä seuraamalla?

        En minä nyt näin isoja johtopäätöksiä vetäisi tämän miehen tirkistelystä. Jätähän sinä omasi vähemmälle vain koo


    • Anonyymi

      Harrastusmielessä.

    • Anonyymi

      Sori vaan mutta minut pyydetti yökylässä Maria Veitola ohjelmaan niin oli pakko suostua kun niin aneltiin ja suostuteltiin. Pyysin kyllä että näyttäisivät vain postiluukkuni mutta ei siihen suostuttu, vaan halusivat enemmän.

    • Anonyymi

      Kiinnostusta näihin juttuihin on tasan 0

      • Anonyymi

        Mihin juttuihin?


    • Anonyymi

      Pakko seurata fakiiri,
      krooninen ptsd :n luentoja.

    • Anonyymi

      Nainen on stara

    • Anonyymi

      Omat julkiset julkaisut liittyy lähinnä harrastuksiin. Eikä kiinnosta pätkääkään mitä jotkut puolitutut niiden perusteella musta ajattelee.
      Yhtä hyvin voisi kysyä, että miksi sinä olet somessa jos et jaa mitään? Jokainen käyttäköön somea niinkuin itse haluaa, eiks je? Peace and love.

    • Anonyymi

      Käsiala variksenvarpaat johtuvat siitä että olet lintu. Enemmän kotka kuin varis. Elämällä kun on paradoksinsa tai siis kirjekyyhky sittenkin.

    • Anonyymi

      Stalkkerin aloitus. Et voi minua saada, niin harmittaahan se. Voi pientä.

      • Anonyymi

        No en kyllä halua 😂. Ap


      • Anonyymi

        Ei ole stalkkaamisesta kyse. Ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole stalkkaamisesta kyse. Ap

        Mistä sitten on kyse.


    • Anonyymi

      Yleensä ne sitä tekee siksi että haluavat jonkun saada kateelliseksi mu pistä paremmiksi laita nettiin aitoa videota siitä kuinka onnellinen olet vähemmällä ni aietta kuinka kaikkia muita vituttaa

      • Anonyymi

        Jotain tuollaista kai on. Oikeesti ihmiset miettivät vain oma itseään joten hukkaan menee. Itse olen kateellinen jos ylipäänsä olen jostain, erityistaidosta jonka joku on päässyt toteuttamaan ja jonka itsekin haluaisin toteuttaa. Ei mitään musikaalista koska on nolla musikaalinen, mutta jotain muuta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain tuollaista kai on. Oikeesti ihmiset miettivät vain oma itseään joten hukkaan menee. Itse olen kateellinen jos ylipäänsä olen jostain, erityistaidosta jonka joku on päässyt toteuttamaan ja jonka itsekin haluaisin toteuttaa. Ei mitään musikaalista koska on nolla musikaalinen, mutta jotain muuta.

        Laitappa ap nettiin oma kuva, ilman mitään lisägtyä, laita ihan tälle sivustolle! Oletko mies vai nainen?? Mikset voi esiintyyy sellasena ku olet, totuus paljastuu ennemmin tai myähemmin!Olet stalkannut erittäin rohkeesti siittä asti, ku muutit tohon lähelle, seurannut, satuttanut! Kenen luvalla sinä määräät, et ihmiset ei saa ostaa tupakkaa, koska poltat itse virosta tilattavia tupakkeja! SULLA EI OLE OIKEUTTA PUSKEUTUA TPISTEN ELÄMÄÄN, MÄÄRÄILEMÄÄN, YRITÄPPÄ TAJUTA TUO ASIA! SE O VASTOIN SUOMEN LAKEJA! ALKAA HERMOT MENNÄ SUN Kanssa!


    • Anonyymi

      Jätä sinä kalukuvat vähemmälle.

    • Anonyymi

      Se on hauskaa..
      Ja kun on ulkolaisia seuraajia..
      Ne näkee elämääni täällä pienessä Landiassa
      Kun on tietyn ikäinen ei niin väliä.🙃🙂

    • Anonyymi

      Minä taas toivon, että kaivattuni "esittelisi" elämäänsä edes vähän...

    • Anonyymi
      UUSI

      Tänä päivänä joka toisella on kova tarve esitellä elämäänsä Instagramissa. Se on tämän hetken ilmiö, kovasti kaivataan ihmisiltä huomiota, ihan tuntemattomiltakin. Taustalla sisäinen tyhjyys ja huono itsetunto.

      • Anonyymi
        UUSI

        Aika kapeakatseinen näkökanta. Vähän sama, kuin mä vetäisin stetsonista tämmöstä: Tänä päivänä joka toinen jättää ig-profiilin tekemättä. Se kertoo tyhjästä, sisällöttömästä elämästä ja huonosta itsetunnosta. Se on tämän päivän ilmiö ja sieltä ne incelit sikiää.
        Ehkä ei kannata päätellä mitään syvällisempää toisten elämästä pelkän somettelun vuoksi. Katos ku joillekin se on vain kevyttä viihdettä, eikä mikään elämää suurempi ilmiö.


    • Anonyymi
      UUSI

      Only memes, my friend

    • Anonyymi
      UUSI

      Whaat...sisäinen tyhjyys...itse hekottelen meemeille, saan taide ja kokkaus inspistä. Hauska katella sukulaisten ja kaverien kesäkuulumisia, toiset ne vaan lomailee itellä ei vielä täyttä kesälomaa. Hyvää viihdettähän noi somet on, vaikka työpäivän tauolle. Meillä töissä kaikenlaista tylsää setämiestä ni ehkä n. 100 kertaa enemmin kattelen instaa ku osallistun haahaa-äijäläppään.

    • Anonyymi
      UUSI

      NEXT

    • Anonyymi
      UUSI

      En tiedä mitä sinun naisesi somessa jakaa, mutta itse tykkään tehdä videoita. Niitä katselee kuka katselee. Ei ole mitään "pakko saada seuraajia" vaan ihan puhtaasti tykkään niitä tehdä. En siis hae huomiota vaikka joidenkin mielestä voi siltä näyttää.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei kiusaamasi nainen ome missään somessa, jos jotain sellasta ilmenee, se o tehty ilman asianosaisen lupaa! Sekin o suuri rikos!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiusaamasi nainen ome missään somessa, jos jotain sellasta ilmenee, se o tehty ilman asianosaisen lupaa! Sekin o suuri rikos!

        Vai niin...


    • Anonyymi
      UUSI

      Se on tämä nykyajan somemaailma. Kauniit ja menestyvät voivat esitellä elämäänsä siekailematta ja saavat ihailua osakseen. Money, fame, sex.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei mutta siis, eikös tämä palstan sekopåisin tyttöilijä hillu itse mekoissa ja peruukeissa kyseenalaisilla sivustoilla. Miksi olet niin kateellinen oikeille naisille? Osaatko sanoa tähän mitään herra pedotransu jonka naama tiedetään jo Ausseissa asti?

      • Anonyymi
        UUSI

        Niinpä, tämäkin avautuminen on suunnattu varmasti jollekin somemirkulle, jonka ”elämää” tuo talidomi seuraa ujuttautuneena, eikä mirkku tiedä yhtään, että kyseinen jannu avautuu suolistossa


    • Anonyymi
      UUSI

      Mulla on muutama hyvä vanha ystävä jotka kuuluneet mun elämään aina. Sit vaan unohdan ne muut. Et jotkut muutkin näkee ikään kun kirjoittelisin vaan joillekin tietyille. Se on tää some josta ei pääse eroon. Tuli vaan mieleen kun mua on itseäni ärsyttänyt omat hölöt. Koskaan en postaile mistään omistuksista tai raha-asioista oli niitä tai ei. Ällöttää selllaset. Ei mulle ollut mutta vastasin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Joo mutta! Täytyy päivitellä kenelle haluaa näyttää taas.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kuule kun ei oo.

      Ja muutan täältä kyllä poiskin

      Kun se niin kaikkia tuntuu taas häiritsevän.

      Ja minulla ei ole täältä tarvetta etsiä miestä.

      Ei ole koskaan ollutkaan.

      Että jospa tämä nyt olisi edes jollekkin selvä.

      Ja minulla on kyllä hyvä ystävä muutenkin.

      Joka ei muuten kaikille kuulu.

    • Anonyymi
      UUSI

      No kun tykkään niin kauheesti esittelystä ns. Rakastan.😘

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ole ns.elämää, liikaa vapaa-aikaa.Ajatukset lähtee harhailemaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ne oo stalkkeria tai sen kaveria varten, ihan on kyse inspiraatiosta tai monen vuoden takaisista somekavereista, ei tarvi mitään pllu tai mlkku juttuja. Ja kun silmä oppii näkemään luonnon tai hetken kauneuden niin sen vaan haluaa ikuistaa. Kuvat ei oo hakkereita varten. Pysykää pois.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kovasti tuntuu kiinnostavan kuitenkin, miksi?

      Laitoin just feedistä pimentoon yhden tuttavan, joka raportoi kaiken tekemisensä enkä jaksa sellaista joka päivä. X maalaa ovea, X kastelee kukkia, X käy kahvilassa, X aloittaa uuden harrastuksen... pahimmillaan monta vastaavaa päivässä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laita koko etunimi

      Ketä ikävöit. Ei tää muuten rupee selviimään. M-N
      Ikävä
      91
      2091
    2. 300 valtion maksamaa henkilöä Pariisissa, nolla olympiamitalia

      Pitäskö jotain tehä? Satsata vain skeittaukseen, naisten nyrkkeilyyn ja ratsastukseen? Vai tuplata joukkueen koko? Ot
      Maailman menoa
      167
      1606
    3. Life is Life...

      Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää ikävään. ☕🌞🐺😊❤️
      Ikävä
      259
      1215
    4. On aika surullista huomata, että aikuiset ihmiset saattavat

      olla pahempia kiusaajia kuin lapset. En ole koskaan hiffanut mitä joku saa toisen alaspäin painamisesta, mutta kai tämä
      Ikävä
      135
      1017
    5. Dieselpersut ennallistavat Grönlannin vihreäksi

      Tupruttelun seurauksena typerät jäätiköt sulavat ja maaperä pääsee taas sitomaan hiiltä. Kaupan päälle saadaan 7 metri
      Maailman menoa
      226
      892
    6. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      187
      882
    7. Mihin päätelmään oot tullut

      Onko mulla kuitenkin tunteita sua kohtaan?
      Ikävä
      51
      871
    8. Ettei jäisi epäselväksi...

      93 % briteistä ei tue mellakointia.
      Maailman menoa
      243
      821
    9. 97
      798
    10. Nivalan tien kunto

      ....voiko sitä pitkin käydä Nivalassa särkemättä renkaita
      Haapavesi
      11
      795
    Aihe