Kuoittaan mielisairaalan outo toiminta

Anonyymi-ap

Olen ollut noin viikon vapaaehtoisessa pakko hoidossa Kupittaan mielisairaalassa. Minulle ei ole kerrottu tänä aikana kertaakaan mikä on minun psyykkinen tilani. Netissä järjestetty toisen psykiatrin psyykkeni tila-arvio oli että olen täysin terve. Osaston lääkäri osasto p4 muuttaa lääkitystä joka päivä ja muutosten taustavaikuttaajan ylilääkärin käskystä. Ylilääkäri ei ole tavannut minua kertaakaan. Ystävällisin terveisin Hannu Muikku Osasto P4

13

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tänään lääkekupissa oli lääkkeitä niin paljon, että hyvä kun ne mahtui suuhun. T. Hannu osastoP4

• Anonyymi

Minulla ei ole mitään käsitystä enää mitä minulle syötetään. Kaksi päivää sitten sain verenpaine lääkkeet ja heti kun aloin syömään niitä, niin verenpaineen seuranta lopetettiin. Vähän kummallista. Hannu osasto P4

• Anonyymi

Onko kellään mitään ideoita mitä täällä oikein tapahtuu? Hannu

• Anonyymi

Joku lääkäri varmaan osaa kommentoida?Hannu

• Anonyymi

Sain muuten eilen kulkuoikudet ja 30 minuuttia kerrallaan niin monta kertaa päivässä kun haluan. Tänään pääsin stoccalle, mutta sen ehtona oli että sinne ja takaisin pitää tapahtua 30minuutissa. En saanut kuin suulliset ohjeet millä bussilla kannattaa mennä. Tilasin kuitenkin taksin edestakaisin. Ja silti matkaan meni2 tuntia. Sain tästä paljon negatiivista palautetta hoitajilta, että missä olen oikein ollut.

• Anonyymi

Kysyin taksi korttia, mutten saanut niitä.

• Anonyymi

Olen huoneessa numero 7. Tämä on kuulemma paras huone. koska tämä on viilein! Miten kuuma sitten muissa huoneissa mahtaa olla, kun tämä huone ei minusta kyllä ole kovin viileä.

• Anonyymi

Onneksi minulla on pitkä pinna, enkä hermostu helposti.Huoenna pääsen poikien kanssa korealaiseen ravintolaan syömään. Voi olla että nään viikonloppuna koiran myös.

• Anonyymi

Onneksi sisäpihalla on päässyt koko ajan. Siellä tapaa muita potilaita. Siellä on myös luumupuita. Olen syönyt luumuja viikon aikana niin paljon, että kohta ne ei enää maistu. Vatsa kuitenkin toimii hyvin, kiitos luumujen. On muuten tosi hyvä. T Hannu

• Anonyymi

Ajattelin nyt nukkua hiukan. viime yönä nukuin hyvin. Toissa yönä en ollenkaan. Tenox oli kuulemma hyvä ratkaisu unettomuutern.

• Anonyymi

Söin vuodesta 2007-2024 välin seroquel 2x400,mg. Lihoin aivan helvetisti ja olin elävä zombie. Nyt lääke vaihtui solanin 2x400 mg. Tuli vähän liikaa virtaa ja minulle ilmoitettiin että olen maaninen. Maanisuuden kriteerit eivät muuten toteutuneet omasta mielestäni. Kokeilkaapa laittaa seroquel prolong vesilasiin saatte yllättyä mitä tapahtuu. T Hannu osasto P4

• Anonyymi

Nosto

• Anonyymi

Nost

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      3
      7519
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      383
      2018
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      1705
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      1663
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      292
      1375
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      74
      1124
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1053
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      61
      809
    9. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      796
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      749
    Aihe