Nuori vaimoni meni firman pikkujouluihin ja sivisilmällä katselin hänen valmistautumistansa ja vähän ihmettelin miksi seksikkäät mustat pikkuhousutkin piti suihkusta tullessaan laittaa ja melko sexsikkästi muutenkin pukeutui.
Soitin kahdelta ja en saanut yhteyttä ja kun vihdoin vastasi ääni jotenkin kaikui oudosti ja päättelin ettei ainakaan ravintolassa enää ollut ja sanoi ottavansa kohta taksin kotiin.
Kun vihdoin noin puoli neljältä taksi kaartoi pihaamme, vaimo hoippui melko väsyneenä kotiimme ja meni samantien apukeittiöömme.
Katsoin vähän salaa, kun riisui ne mustat pikkuhousut ja tunki ne pyykkikoriin alimmaiseksi ja sanoi olevansa väsynyt ja samantien meni sänkyyn edes riisumatta vaatteitansa, nukahtaen melkein heti kyljelleen.
Ihmettelin, miksi ne pikkuhousut piti sinne pyykkikoriin alimmaiseksi tunkea ja kaivoin ne esille huomatakseni että ne olivat aivan spermasta tahmaiset, epäilykseni osottautui todeksi.
Vaimoni oli jo täydessä unessa ja ei ollut edes uusia pikkuhousuja muistanut laittaa ja nyt ollessaan peppu siinä paljaana, päätin vähän tarkastella,
Huomasin heti kun normaalisti nuoren vaimoni pillu oli pelkkänä viivana ja nyt se oli selvästi juuri käytetyn näköinen, pillun huulet olivat aivan turvoksissa ja avatessani niitä vähän spermaakin valahti ulos.
Oudointa kylläkin oli, kun kullini alkoi jäykistymään ajatellessani että vaimoani oli juuri nainut vieras kulli, olin melkoisen kiihoittunut ja työnsin kullini nukkuvan vaimoni sisään.
Hitaasti työnsin aivan pohjaan asti ja jätin sen vähäksiaikaa pohjaan, vaimoni ynähti unissaan ja alkoi hitaasti antamaan työntöjä pienellä pepullaan, ajattelin että varmaan unissaan muistelee juuri samaansa kullia, ei siis minun.
Pidin kaluani sisällä ja nautin kun peppu liikehti mukavasti, tunsin kuinka kulli vain koveni ja aloin laskemaan lastiani pillunperälle.
Aamulla oli vähän nolona kahvipöydässä kun vihdoin heräsi iltapäivällä vasta, taisi muistaa eilisen pikkujoulun Vasta tammikuussa viiniä maistellessamme vihdoin tunnusti että oli ollut pantavana silloin.
Firman pikkupomo joka oli aina töissä ollut kiinnostunut hänestä oli lähtenyt samaan aikaan kotiin, kun siinä taksitolpalle kävellessämme oli sattunut hämärä porttikongi kohdalle ja olimme kuin vahingossa kävelleet sinne ja mies oli takaapäin tullut sisääni seisaaltaan.
Pikkuhousut pyykkikoriin tunki kotiintullessa yöllä
2
2595
Vastaukset
- Anonyymi
Löysin myös vaimoni pöksyt spermassa pyykkikorin päältä. Oli humalassa unohtanut laittaa koriin. Oli rivo näky haarovälistä
- Anonyymi
Unohdin kertoa, että aamiaisella kysyin piruttani - kait muistit ottaa eilen e- pillerin.
Kuinka niin, vastasi ja alkoi siinä posket vähän punottaan ja oli vaiti loppupäivän, tais olla vähän morkkis.
Annoin anteeksi, kun olen minäkin joskus kaluni kastanut vieraaseen kaivoon, mutta kyllä se aina tulee mieleen kun nain takaapäin ja mietin ettei pillunhuulia pikapanolla niinkään turvoksiin saa, äijä taisi jyystää silloin monta varttia.
Lopulta vaimo tunnusti, että oli antanut kahdelle silloin ja vuorotellen olivat jyystäneet ainakin tunnin ravintolan yläkerran saunaosastolla lauteita vasten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984