Voitasko me sit nukkua eri sängyissä?

Anonyymi-ap

Olen niin monta vuotta nukkunut yksin, että varmaan häiriintyisin jos joku on ihan vieressä yöllä.

129

983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      rakkautta vain

      • Anonyymi

        Sama tullut itsellä kans mieleen, et miten oppisin nukkumaan toisen vierellä? Kuullut, et naisetkin osaa kuorsaa yöllä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tullut itsellä kans mieleen, et miten oppisin nukkumaan toisen vierellä? Kuullut, et naisetkin osaa kuorsaa yöllä?

        Kumpi on pahempi, pieru Lissu vai kuorsaava Kerttu?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi on pahempi, pieru Lissu vai kuorsaava Kerttu?

        Pahin on Kerttu-Lissu, joka sekä kuorsaa että piereskelee.


    • Anonyymi

      Exkaatopaikan takanako

      • Anonyymi

        Siellä tunkion takana hyvä piileksiä. Toivottavasti jälkipolvi ei samanlaisia kiusaajia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä tunkion takana hyvä piileksiä. Toivottavasti jälkipolvi ei samanlaisia kiusaajia

        Älä muuta sano takatukista sun muista jämistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä muuta sano takatukista sun muista jämistä

        Eikö sulla kasva takana tukka ollenkaan vai mitä? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla kasva takana tukka ollenkaan vai mitä? Sivusta

        Kyllä kasvaa, ei ole esim juicekampaua kyseessä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla kasva takana tukka ollenkaan vai mitä? Sivusta

        Täytyy varmaan ajaa puliksi, että näyttää kynityltä albiinolta


    • Anonyymi

      Vastaan:
      Ollaan muutenkin kuin kaverit vaan. Ei mitään intiimiä sitten. Olen niin tottunut olemaan ilman sitäkin monta vuotta että vaan häiriintyisin jos haluaisit jotain minulta.
      Heippa sulle vaan! 😏

      • Anonyymi

        Oltaiskin hänen kanssaan edes kuin kaverit. Kyllä sekin tän palstailun voittaa. n-->m


    • Anonyymi

      Mun on myös tosi hankala nukkua kenenkään vieressä. Heräilen koko ajan.

    • Anonyymi

      Ei kyllä voitas.

    • Anonyymi

      En väitä etteikö läheisyys lämmittäisi mutta olen kyllä avoin tämmöisellekin. Mitä sitä ei rakkaansa eteen…

    • No ilman muuta. On se aika vaikeaa nukkua toinen vieressä, kun on tottunut yksin nukkumaan. Vaatii totuttelua ja suhde onki aika pitkällä sillo ku siihen pystyy häiriintymättä.

      • Suhde on silloin jo sillä tasolla, ettei toisen pierukaan haittaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Suhde on silloin jo sillä tasolla, ettei toisen pierukaan haittaa.

        Eli tylsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli tylsä.

        Niin, kyllä se arkipäiväistyy.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Suhde on silloin jo sillä tasolla, ettei toisen pierukaan haittaa.

        Pitää sitä pitkässäkin suhteessa olla romantiikkaa.Piereskely toisen läsnä ollessa tahallisesti pilaa tunnelman.Vahingoille ei voi mitään tietty.Parisuhteessa pitää myös olla oma intimiteetti suoja millä tarkoitan kaikki ruumiin toiminnot ja alastomuus mikä normistikkin on häveliäisyyteen kuuluva toiset huomioonottaminen on jokaisen oma valinta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitää sitä pitkässäkin suhteessa olla romantiikkaa.Piereskely toisen läsnä ollessa tahallisesti pilaa tunnelman.Vahingoille ei voi mitään tietty.Parisuhteessa pitää myös olla oma intimiteetti suoja millä tarkoitan kaikki ruumiin toiminnot ja alastomuus mikä normistikkin on häveliäisyyteen kuuluva toiset huomioonottaminen on jokaisen oma valinta.

        Minä olen pitkässä parisuhteessa elänyt, ja nähnyt ihan kaiken siinä, että mihin se menee... Toki voi käyttäytyä aina hyvin ja niin... Mutta on sitä kaikkea nähny...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitää sitä pitkässäkin suhteessa olla romantiikkaa.Piereskely toisen läsnä ollessa tahallisesti pilaa tunnelman.Vahingoille ei voi mitään tietty.Parisuhteessa pitää myös olla oma intimiteetti suoja millä tarkoitan kaikki ruumiin toiminnot ja alastomuus mikä normistikkin on häveliäisyyteen kuuluva toiset huomioonottaminen on jokaisen oma valinta.

        Ja olen samaa mieltä tuosta romantiikasta. Suhde kyllä latistuu ja kuolee ennenpitkää ilman sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää sitä pitkässäkin suhteessa olla romantiikkaa.Piereskely toisen läsnä ollessa tahallisesti pilaa tunnelman.Vahingoille ei voi mitään tietty.Parisuhteessa pitää myös olla oma intimiteetti suoja millä tarkoitan kaikki ruumiin toiminnot ja alastomuus mikä normistikkin on häveliäisyyteen kuuluva toiset huomioonottaminen on jokaisen oma valinta.

        Lisään.Ei toinen voi olettaa kuten seksissäkään että kaikki on automaattista.Lupa pitää edelleen olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisään.Ei toinen voi olettaa kuten seksissäkään että kaikki on automaattista.Lupa pitää edelleen olla.

        Mä en ole koskaan koskenut kehenkään ilman että siihän on myös lupa. Mutta jos se pitää joka kerta kysyä erikseen, että saako toisen ottaa kainaloon, niin jo menis rasittavaksi. Ja jättäisin kohta yrittämästä kokonaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en ole koskaan koskenut kehenkään ilman että siihän on myös lupa. Mutta jos se pitää joka kerta kysyä erikseen, että saako toisen ottaa kainaloon, niin jo menis rasittavaksi. Ja jättäisin kohta yrittämästä kokonaan.

        Eihän se ole seksiä jos kainalossa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ole seksiä jos kainalossa on.

        No miehillä tuo uhriutuminen tulee heti, kun nönönö pitääkö naistakin kuunnella ja heti vedetään äärimmäisyyksiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ole seksiä jos kainalossa on.

        On se toiseen koskemista sekin. Mikäs lomake se pitää ennen seksiä nykyisin täyttää? molempien allekirjoitukset tietysti, että on suostumus seksiin... On tää nykyaika menny niin monimutkaiseksi ja hankalaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miehillä tuo uhriutuminen tulee heti, kun nönönö pitääkö naistakin kuunnella ja heti vedetään äärimmäisyyksiin.

        minä en ole niitä miehiä jotka ottaa toisen väkisin. yleensä en ota ollenkaan, kun ei tiedä toisesta ollenkaan mitä se haluaa vai haluaako mitään?!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        minä en ole niitä miehiä jotka ottaa toisen väkisin. yleensä en ota ollenkaan, kun ei tiedä toisesta ollenkaan mitä se haluaa vai haluaako mitään?!

        No kuvitteellisesti, ilman mitään todellisuuspohjaa, ottaisitko, jos saisit siihen luvan. Siis kirjallisen luvan...En kiusaa sua sen enempää näillä kuvitteellisilla kysymyksillä, kunhan höpötän hetken täällä välissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kuvitteellisesti, ilman mitään todellisuuspohjaa, ottaisitko, jos saisit siihen luvan. Siis kirjallisen luvan...En kiusaa sua sen enempää näillä kuvitteellisilla kysymyksillä, kunhan höpötän hetken täällä välissä.

        Mä luulen että siinä lomaketta täyttäessä ehtis himot ja halut kadota, eikä olis enää mielenkiintoa koko asiaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä luulen että siinä lomaketta täyttäessä ehtis himot ja halut kadota, eikä olis enää mielenkiintoa koko asiaan.

        No siinähän sinulla on sitten ratkaisu. Täyttelet tällaisia lomakkeita koko loppuelämäksi, niin himot ja halut katoavat ja eikä ole enää mielenkiintoa koko asiaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä luulen että siinä lomaketta täyttäessä ehtis himot ja halut kadota, eikä olis enää mielenkiintoa koko asiaan.

        Kuvitteellisia lomakkeita. Mutta esitinkin kysymykseni näin, sillä en halua keskustelua siihen, että kyse olisi todellisuuspohjaisesta vastauksesta, jossa sinua mahdollisesti joku syyttäisi jostakin. Kivaa päivää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siinähän sinulla on sitten ratkaisu. Täyttelet tällaisia lomakkeita koko loppuelämäksi, niin himot ja halut katoavat ja eikä ole enää mielenkiintoa koko asiaan.

        Ei minua kiinnosta sellainen. Se mikään ratkaisu ole mihinkään. Ahdistavia on kaikenmaailman kaavakkeet ja lomakkeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tylsä.

        Ei vaan vakaa ja turvallinen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei minua kiinnosta sellainen. Se mikään ratkaisu ole mihinkään. Ahdistavia on kaikenmaailman kaavakkeet ja lomakkeet.

        Niin. Sinä vain haaveilet urheilijatyttöjen kanssa sormileikeistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinähän sinulla on sitten ratkaisu. Täyttelet tällaisia lomakkeita koko loppuelämäksi, niin himot ja halut katoavat ja eikä ole enää mielenkiintoa koko asiaan.

        Ei tartte täyttää mitään lomaketta, koska himot ja halut ovat loppuneet jo monia vuosia sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tartte täyttää mitään lomaketta, koska himot ja halut ovat loppuneet jo monia vuosia sitten.

        Mulla ei ole ihan noin huonosti asiat.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On se toiseen koskemista sekin. Mikäs lomake se pitää ennen seksiä nykyisin täyttää? molempien allekirjoitukset tietysti, että on suostumus seksiin... On tää nykyaika menny niin monimutkaiseksi ja hankalaksi.

        Tuohan helpottaa asiaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en ole koskaan koskenut kehenkään ilman että siihän on myös lupa. Mutta jos se pitää joka kerta kysyä erikseen, että saako toisen ottaa kainaloon, niin jo menis rasittavaksi. Ja jättäisin kohta yrittämästä kokonaan.

        Sormen työntäminen eka treffeillä naisen peräaukkoon on lupa kysyttävä. Kainalo eri asia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen pitkässä parisuhteessa elänyt, ja nähnyt ihan kaiken siinä, että mihin se menee... Toki voi käyttäytyä aina hyvin ja niin... Mutta on sitä kaikkea nähny...

        Kun minä alan naisena pitkässä parisuhteessa tahalleen pieree miehen nokkaan, se on merkki Haluan erota!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sormen työntäminen eka treffeillä naisen peräaukkoon on lupa kysyttävä. Kainalo eri asia.

        Minä olen niin epävarma aina naisten seurassa, etten oikeasti tiedä millon sopivaa ottaa kainaloon, vai onko koskaan... tai koskea edes olkapäähän... Toiset näyttää hipeltävän tuntemattomia ja sellasia vähän tuttuja jo heti alkuunsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun minä alan naisena pitkässä parisuhteessa tahalleen pieree miehen nokkaan, se on merkki Haluan erota!

        Sellanen alkaa ollaki epäkunnioittavaa ja törkeetä käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tartte täyttää mitään lomaketta, koska himot ja halut ovat loppuneet jo monia vuosia sitten.

        Kyllä ne tulee esiin kunhan kohtaat sen oikean. Minullakin oli melkein 20vuotta pois, kunnes🌩️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne tulee esiin kunhan kohtaat sen oikean. Minullakin oli melkein 20vuotta pois, kunnes🌩️

        Vanhana kastetaan enää korppua kahvissa, eikä mitään muuta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen niin epävarma aina naisten seurassa, etten oikeasti tiedä millon sopivaa ottaa kainaloon, vai onko koskaan... tai koskea edes olkapäähän... Toiset näyttää hipeltävän tuntemattomia ja sellasia vähän tuttuja jo heti alkuunsa.

        ethän sä edes osaa jutella naiselle


      • Anonyymi kirjoitti:

        ethän sä edes osaa jutella naiselle

        Näni on, en osaa mitään. kyllä tuolta komeammat ja fiksummat miehet muualta löytyy.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näni on, en osaa mitään. kyllä tuolta komeammat ja fiksummat miehet muualta löytyy.

        ethän sä osannut netan kaa puhua. tuijotit vaan hiljaa suu auki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan helpottaa asiaa.

        Tarvitaan vielä tartuntatauti-lääkäriltä todistus.. Ettei tauteja


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää sitä pitkässäkin suhteessa olla romantiikkaa.Piereskely toisen läsnä ollessa tahallisesti pilaa tunnelman.Vahingoille ei voi mitään tietty.Parisuhteessa pitää myös olla oma intimiteetti suoja millä tarkoitan kaikki ruumiin toiminnot ja alastomuus mikä normistikkin on häveliäisyyteen kuuluva toiset huomioonottaminen on jokaisen oma valinta.

        Juu vahingoille ei mitään voi. Pitäisikö sitten vaan sanoa, että "pahoitteluni nyt kävi vahinko alapääni puheli hampaattomia".


    • Anonyymi

      Jos ei nukuta vierekkäin, ei tehdä mitään muutakaan yhdessä. Siinä menee minun rajat!

      • Anonyymi

        Tuo sopii minulle todella hyvin, koska en haluakaan tehdä mitään muutakaan kenenkään kanssa!


    • Anonyymi

      Oikeastihan tuo on pitkässä juoksussa paljon terveellisempää, toisen vieressä herää 10 kertaa yön aikana. Varsinkin, jos toinen pitää jotain tuhinaa tai kuorsausta niin tappomielihän siinä iskee päälle kun koko yön sitä kuuntelee 🤬

      • Anonyymi

        Mukavampi kuin voi sitten hiipiä toisen huoneeseen kuin vieraisiin.


    • Anonyymi

      Juu. Siinä nukut omassa kodissasi ja minä omassani.

      • Anonyymi

        Tuokin on hyvä, mutta jos yökylä, niin silloinkin sitten eri huoneessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin on hyvä, mutta jos yökylä, niin silloinkin sitten eri huoneessa!

        No sit pitäs hommata isompi kämppä/ Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin on hyvä, mutta jos yökylä, niin silloinkin sitten eri huoneessa!

        Minä ja kaivattuni ollaan ihan seuraavalla tasolla. Me ei nähdä irl ollenkaan. Täällä vain. Hänelle ei häiriinny yöunet vaan seurustelu muiden ukkojen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sit pitäs hommata isompi kämppä/ Ap

        Miksi olet köyhä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ja kaivattuni ollaan ihan seuraavalla tasolla. Me ei nähdä irl ollenkaan. Täällä vain. Hänelle ei häiriinny yöunet vaan seurustelu muiden ukkojen kanssa.

        Kenen tai minkä nimisten uknojen kaa? Alaha ap kertoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet köyhä?

        Miksi olet tyhmä? Fiksut ei kysele tommosia lapsukainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ja kaivattuni ollaan ihan seuraavalla tasolla. Me ei nähdä irl ollenkaan. Täällä vain. Hänelle ei häiriinny yöunet vaan seurustelu muiden ukkojen kanssa.

        Johtuu varmaan siitä kun ei nykyinen ihastus ota kontaktia kuin täällä vaan! Saattaa olla itselläänkin muuta seuraa täällä kaiket yöt..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin on hyvä, mutta jos yökylä, niin silloinkin sitten eri huoneessa!

        Enpä kutsu moista yökylään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet tyhmä? Fiksut ei kysele tommosia lapsukainen.

        Eikä fiksut ole köyhiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin on hyvä, mutta jos yökylä, niin silloinkin sitten eri huoneessa!

        Se on varmaa se, etten tule enää koskaan nukkumaan kenenkään kanssa samassa sängyssä!


      • Anonyymi

        Hyvä sillä kuorsaa lujaa sekä pieren unissani.
        Miehelle.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä fiksut ole köyhiä!

        Sitten et ole itsekään nii fiksu, elät velaksi ja esität, ettei työttömyys vaikuta yksäri


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuu varmaan siitä kun ei nykyinen ihastus ota kontaktia kuin täällä vaan! Saattaa olla itselläänkin muuta seuraa täällä kaiket yöt..

        Taidat itseksesi kirjoitteleva mies todella rinnastaa tämän palstatodellisuuden oikeaan elämään ja kanssakäymisiin


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet köyhä?

        Miksi sinä elät leveämmin kuin mihin on varaa? Levene sivusuuntaan vaan


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä sillä kuorsaa lujaa sekä pieren unissani.
        Miehelle.

        Hei, ne ovat vaan elämän ääniä. Mikäs sen luonnollisempaa kuin viaton pieru. Kaikenlaisia tuoksuja ja hajuja tietenkin tulee, sitä vartenhan toimiva nenä on ja onneksi on.


    • Anonyymi

      Tietysti sopii. En itsekään voisi ajatella nukkuvani jatkuvasti toisen kanssa samassa sängyssä, toki vierailut sallittuja ja keittiö, sekä olkkari yhteisiä huoneita.

      • Anonyymi

        Mä en voisi elää tolla tavalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en voisi elää tolla tavalla

        Et tietenkään, kerrostaloyksiössäsi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tietenkään, kerrostaloyksiössäsi.

        Onko sinulla jopa kaksio-osake? Menestyjien kerhosta selvästi. Sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tietenkään, kerrostaloyksiössäsi.

        👍🏻😆👍🏻


    • Anonyymi

      Ei. Jos mörkö tulee yöllä. On sun oltava oven puolelle nin se nappaa sut..

    • Anonyymi

      Parempi sitten unohtaa koko juttu...

      • Anonyymi

        Sinun todellakin kannattaa tehdä niin äläkä tule takaisin maanittelemaan sitä naista jonka pakkomielteisesti näissä miehen provoissa näet. Olet raskas ja yksinkertainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun todellakin kannattaa tehdä niin äläkä tule takaisin maanittelemaan sitä naista jonka pakkomielteisesti näissä miehen provoissa näet. Olet raskas ja yksinkertainen

        Tämä oli naiselta 😄 siinä taas palstapsykologi veti oikein kunnon vesiperän.
        Mene jollekin kurssille kuule, missä opetetaan ihmistuntemusta. Et sitten nolaa itseäsi täällä päivittäin.
        Sinä se vasta raskas olet jos kuka onnettomien kommenttiesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli naiselta 😄 siinä taas palstapsykologi veti oikein kunnon vesiperän.
        Mene jollekin kurssille kuule, missä opetetaan ihmistuntemusta. Et sitten nolaa itseäsi täällä päivittäin.
        Sinä se vasta raskas olet jos kuka onnettomien kommenttiesi kanssa.

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun todellakin kannattaa tehdä niin äläkä tule takaisin maanittelemaan sitä naista jonka pakkomielteisesti näissä miehen provoissa näet. Olet raskas ja yksinkertainen

        Aloittajanaiselta: Mitä ihmeen provoa aloituksessa on. Aivan tavallinen parisuhteeseen liittyvä kysymys. Sun kannattaa opetella luetun ymmärtämistä kun et näytä tajuavan palstan kirjoituksista mitään.

        Eikä ole kohteliasta tulla toisen aloitukseen haukkumaan kommentoijia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajanaiselta: Mitä ihmeen provoa aloituksessa on. Aivan tavallinen parisuhteeseen liittyvä kysymys. Sun kannattaa opetella luetun ymmärtämistä kun et näytä tajuavan palstan kirjoituksista mitään.

        Eikä ole kohteliasta tulla toisen aloitukseen haukkumaan kommentoijia.

        On mies kerrassaan vakuuttavaa aloittaa paatoksensa trolimiehelle sanalla ”aloittajanainen” aliarvioit lukijoita


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On mies kerrassaan vakuuttavaa aloittaa paatoksensa trolimiehelle sanalla ”aloittajanainen” aliarvioit lukijoita

        Ja toisekseen samaisen jannun kirjoittelu parisuhteista on jotain järkyttävää


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja toisekseen samaisen jannun kirjoittelu parisuhteista on jotain järkyttävää

        Js tässä ketjussa on jotakin järkyttävää, niin se on nuo sun luulemiset ja oudot väitteet. Aloitus kun ei mitenkään koske sinua sillä se on naiselta joten häivy siitä jannuinesi haukkumasta ihmisiä.


    • Anonyymi

      Voidaan jos ostat oman sängyn. Minulla on jo sänky, nukun hyvin siinä. Sinä voit itse ostaa sängyn missä nukut hyvin.

      • Anonyymi

        Mulla ei ole sänkyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole sänkyä

        Aloittajalla on montakin sänkyä. Mökin vintilläkin vielä lisää hetekoita.


    • Anonyymi

      Minä kyllä haluaisin herätä murun vierestä.

    • Anonyymi

      Minä myös Mieheni vierestä.

    • Anonyymi

      Ei, mä nukun ihan kiinni ja yhdellä peitolla.

      • Anonyymi

        Se peitto on sitten mun päällä jos näin olisi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se peitto on sitten mun päällä jos näin olisi.

        Se olisi sitten kerroksittain myös mun päällä 😅


    • Anonyymi

      Tietenkin...sinä siellä ja minä täällä🥺

      • Anonyymi

        Tällaistahan se valitettavasti on meillä ollut jo pidemmän aikaa! Olis kiva jatkaa siitä mihin jäätiin Hesburgerin parkkipaikalla.


    • Anonyymi

      minä kaipaan eniten nukahtaa toisen viereen. aikuisen.

      • Anonyymi

        Minä haluan nukkua aina yksin.


    • Anonyymi

      Sama. Toisen pelkkä hengityskin häiritsee. toisen energia. tavata voi vuoteessa,mutta ne yöunet yksin aina. Viileässä yksin. ja oma unirytmi. oma puhtaus, saa pyöriö miten sattuu. ja aina alasti. tutkittu on,että alasti ihminen nukkuu paremmin ja myös tutkittu,että yksin nukkuu laadukkaammin.

      • Anonyymi

        Alasti nukkuminen on epähygieenistä!


      • Anonyymi

        En halua ketään samaan vuoteeseeni kanssa, en hetkeksikään. Seksille ei ole mitään tarvetta!


    • Anonyymi

      Eri huoneissa suuri olohuone välissä...

    • Anonyymi

      Parempi nukkua samassa, niin kuulen jos sulla on uniapnea.

      • Anonyymi
        UUSI

        Varmaan vain naurat vieressä, kun toinen tukehtuu kuoliaaksi. Virnuilet rotan naamallasi.


    • Anonyymi

      EHDOTTOMASTI ERI ASUNNOT! Sängyt! Jne..

      • Anonyymi

        Kyllä, koska kyse on vain ystävyydestä ikäiseni vanhemman miehen kanssa!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, koska kyse on vain ystävyydestä ikäiseni vanhemman miehen kanssa!

        Ole mies rohkeasti oma itsesi


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, koska kyse on vain ystävyydestä ikäiseni vanhemman miehen kanssa!

        Näinpä sillä sinä olet Lebso.


    • Anonyymi

      Muistuu mieleen eksä joka vähintäänkin murjotti aktiivisesti jos halusin välillä nukkua yksin. Jos ei jaksanut sitä murjotusta ja mökötystä, niin pienemmällä pahalla pääsi kun nukkui sitten hänen vieressä, ahdistuneena...

      Huh. On se hyvä että nyt saa nukkua niin kuin haluaa :) Toivon että tuleva mies olisi sellainen introvertti kuin minäkin, joka mielellään nukkuu yksin. Ihanne olisi omat kämpät ja omat henkiset ja fyysiset tilat. Yhteinen laatuaika, ilmaa ja vapaata tahtoa = kunnioitusta.

      • Anonyymi

        Ei kuulosta hyvältä


    • Anonyymi

      Jos kuorsaa ja ruma turpa, niin ennemmin eri huone ja sänky.

      • Anonyymi

        Tuollaisella kielenkäytöllä on paras pysytellä yksinään.


    • Anonyymi

      Aloittajalta: Pääsääntöisesti en lue näin pitkiä ketjuja. Tätä olen seurannut, kun aloitus on mun tekemä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mikä oli mies trololooaloituksesi funktio- päättää kumpi on iso lusikka?


    • Anonyymi

      Ei siitä kerrota sitten kahta sanaa muille. Mikä hyökkäys se muuten olisi 🤭

      • Anonyymi
        UUSI

        En nyt ymmärrä miten tämä mihinkään liittyy, mutta ei kai sillä mitään väliä ole.


    • Anonyymi
      UUSI

      J
      0
      0

      • Anonyymi
        UUSI

        Vähemmälläkin ymmärtää. Ei tarvi huutaa😃


    • Anonyymi
      UUSI

      todellakin ikuisesti eri sängyt. en jaksa sinua enää ikinä.

    • Anonyymi
      UUSI

      jos tulet jossain vastaan näytän 🖕.. pysy kaukana

      • Anonyymi
        UUSI

        Niin tuohan on peukalo keskellä kämmentä merkki.🤣😇


    • Anonyymi
      UUSI

      Sopii hyvin! Mieluiten eri huoneissa ja eri taloissa ja eri kaupungeissa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Samaa sanoisin naisena esiintyvälle miehelle, mutta en sentään sortuisi inisemään kuinka joku ei sovi kaaPunniin


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa sanoisin naisena esiintyvälle miehelle, mutta en sentään sortuisi inisemään kuinka joku ei sovi kaaPunniin

        Jotakin terapiaa vissii


    • Anonyymi
      UUSI

      Minusta pääsee sitten eroon vähin äänin jos äijä pieraisee edessäni ennen papin aamenta. Mieluiten lomake siitä senkin jälkeen että ei minun silmien, nenän ja korvien edessä avioliitossakaan. Sähköinen lomake mieluiten täytettävä asiasta pankkitunnisteilla allekirjoitettuna.

    • Anonyymi
      UUSI

      Yess.. ei niin minkäänlaisia läheisyydenosoituksia, puhettakaan mun an päällä hyppimisistä HellNo

      • Anonyymi
        UUSI

        Aina löytyy ketjuista näitä, jotka eivät pysty sivistyneeseen kommunikaatioon.


    • Anonyymi
      UUSI

      Nukun nykyään yksin, mutta jaan mielelläni sängyn läheisen ihmisen kanssa, josta välitän ja jota rakastan. Jos toisella on uniapnea, niin sitten en oikein nuku. Rakastelu on parasta unilääkettä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Yökylässä nukutaan samassa sängyssä niin kuin ennenkin... Jatkossa saman peiton alla lusikassa😉😘

    • Anonyymi
      UUSI

      Nuku justhin mihinä haluat!

      • Anonyymi
        UUSI

        Voi sua pikkusta🪶😢


    • Anonyymi
      UUSI

      Ihan miten tahdot mutta tykkään kyllä tehdä monenlaisia asioita sängyssä. Ruoka maistuu paremmalta makuultaan. Ja sänky on ainoa paikka lukea ja katsella ohjelmia. Joten missä muualla olisin parhaimmillani. Pysähtyneisyydessä ikuisuuden häivähdys. Ja omat hirviöt sängyn alla.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustuksia -ketju

      En halua olla pelkkä kaverisi. Välttämättä en sitä koskaan tunnusta irl. En halua menettää sinua. Naiselta Muutkin saa
      Ikävä
      102
      1467
    2. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      210
      1116
    3. Kyllä sinä tuoksut hyvälle!

      Miten luulet meidän käyvän? Kyllä näen sinusta aivan kaiken ja epäilen sanomisiasi. Tiedän että tänään meillä olisi ollu
      Ikävä
      20
      1058
    4. Aamukahdeksalta

      Olet ensimmäinen ajatukseni. Tätä en voi sinulle kertoa. Toivon ja pelkään että osaat lukea rivien välit. Riveilläni usk
      Ikävä
      103
      994
    5. Voitasko me sit nukkua eri sängyissä?

      Olen niin monta vuotta nukkunut yksin, että varmaan häiriintyisin jos joku on ihan vieressä yöllä.
      Ikävä
      129
      983
    6. Nivalan tien kunto

      ....voiko sitä pitkin käydä Nivalassa särkemättä renkaita
      Haapavesi
      14
      976
    7. Naiselleni

      Minä olen etsinyt sinua koko elämäni. Aina olet ollut minulle jotain elämää suurempaa, jonka takia olen saanut valtavan
      Ikävä
      48
      956
    8. Antaa myrskyn puhdistaa

      Kivaa päivää vaan. 🐺⚡🌧️😊🤗☕
      Ikävä
      167
      887
    9. Ilmastonmuutos on aikamme suurin ongelma

      Tuota asiaa eivät yksinkertaiset ihmiset ymmärrä, kun ihmettelevät miksi aurinko- ja tuulivoimaloita pystytetään ympäri
      Maailman menoa
      159
      874
    10. Aiotko tai haluatko erota

      nykyisestä puolisostasi?
      Ikävä
      66
      866
    Aihe