Olen niin monta vuotta nukkunut yksin, että varmaan häiriintyisin jos joku on ihan vieressä yöllä.
Voitasko me sit nukkua eri sängyissä?
170
2034
Vastaukset
- Anonyymi
rakkautta vain
- Anonyymi
Sama tullut itsellä kans mieleen, et miten oppisin nukkumaan toisen vierellä? Kuullut, et naisetkin osaa kuorsaa yöllä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tullut itsellä kans mieleen, et miten oppisin nukkumaan toisen vierellä? Kuullut, et naisetkin osaa kuorsaa yöllä?
Kumpi on pahempi, pieru Lissu vai kuorsaava Kerttu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi on pahempi, pieru Lissu vai kuorsaava Kerttu?
Pahin on Kerttu-Lissu, joka sekä kuorsaa että piereskelee.
- Anonyymi
Exkaatopaikan takanako
- Anonyymi
Siellä tunkion takana hyvä piileksiä. Toivottavasti jälkipolvi ei samanlaisia kiusaajia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä tunkion takana hyvä piileksiä. Toivottavasti jälkipolvi ei samanlaisia kiusaajia
Älä muuta sano takatukista sun muista jämistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä muuta sano takatukista sun muista jämistä
Eikö sulla kasva takana tukka ollenkaan vai mitä? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kasvaa, ei ole esim juicekampaua kyseessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy varmaan ajaa puliksi, että näyttää kynityltä albiinolta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy varmaan ajaa puliksi, että näyttää kynityltä albiinolta
Valkonen kalju ja pään muoto kuin alienilla pään levyt paistaa nahasta. Ei ole kyllä ilmarteleva edes kaljuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkonen kalju ja pään muoto kuin alienilla pään levyt paistaa nahasta. Ei ole kyllä ilmarteleva edes kaljuna.
Vielä jos on hampaat kuin pienellä hiirellä ristissä niin big No. Miehelle ei sovi pieni leuka.
- Anonyymi
Vastaan:
Ollaan muutenkin kuin kaverit vaan. Ei mitään intiimiä sitten. Olen niin tottunut olemaan ilman sitäkin monta vuotta että vaan häiriintyisin jos haluaisit jotain minulta.
Heippa sulle vaan! 😏- Anonyymi
Oltaiskin hänen kanssaan edes kuin kaverit. Kyllä sekin tän palstailun voittaa. n-->m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oltaiskin hänen kanssaan edes kuin kaverit. Kyllä sekin tän palstailun voittaa. n-->m
Joo, ollaan edes kavereita. Sekin riittää (ei riitä). m>n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ollaan edes kavereita. Sekin riittää (ei riitä). m>n
Sellaisesta olisi hyvä jatkaa siitä mihin jäätiin n-->m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisesta olisi hyvä jatkaa siitä mihin jäätiin n-->m
Mihin me mielestäsi jäätiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin me mielestäsi jäätiin?
Muistaakseni sanoin hänen poistuessaan autostani, että olisi kiva tavata vielä uudelleen. n-->m (eli aloittaja)
- Anonyymi
Mun on myös tosi hankala nukkua kenenkään vieressä. Heräilen koko ajan.
- Anonyymi
Ei kyllä voitas.
- Anonyymi
En väitä etteikö läheisyys lämmittäisi mutta olen kyllä avoin tämmöisellekin. Mitä sitä ei rakkaansa eteen…
No ilman muuta. On se aika vaikeaa nukkua toinen vieressä, kun on tottunut yksin nukkumaan. Vaatii totuttelua ja suhde onki aika pitkällä sillo ku siihen pystyy häiriintymättä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Suhde on silloin jo sillä tasolla, ettei toisen pierukaan haittaa.
Eli tylsä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Suhde on silloin jo sillä tasolla, ettei toisen pierukaan haittaa.
Pitää sitä pitkässäkin suhteessa olla romantiikkaa.Piereskely toisen läsnä ollessa tahallisesti pilaa tunnelman.Vahingoille ei voi mitään tietty.Parisuhteessa pitää myös olla oma intimiteetti suoja millä tarkoitan kaikki ruumiin toiminnot ja alastomuus mikä normistikkin on häveliäisyyteen kuuluva toiset huomioonottaminen on jokaisen oma valinta.
Anonyymi kirjoitti:
Pitää sitä pitkässäkin suhteessa olla romantiikkaa.Piereskely toisen läsnä ollessa tahallisesti pilaa tunnelman.Vahingoille ei voi mitään tietty.Parisuhteessa pitää myös olla oma intimiteetti suoja millä tarkoitan kaikki ruumiin toiminnot ja alastomuus mikä normistikkin on häveliäisyyteen kuuluva toiset huomioonottaminen on jokaisen oma valinta.
Minä olen pitkässä parisuhteessa elänyt, ja nähnyt ihan kaiken siinä, että mihin se menee... Toki voi käyttäytyä aina hyvin ja niin... Mutta on sitä kaikkea nähny...
Anonyymi kirjoitti:
Ja olen samaa mieltä tuosta romantiikasta. Suhde kyllä latistuu ja kuolee ennenpitkää ilman sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään.Ei toinen voi olettaa kuten seksissäkään että kaikki on automaattista.Lupa pitää edelleen olla.
Anonyymi kirjoitti:
Lisään.Ei toinen voi olettaa kuten seksissäkään että kaikki on automaattista.Lupa pitää edelleen olla.
Mä en ole koskaan koskenut kehenkään ilman että siihän on myös lupa. Mutta jos se pitää joka kerta kysyä erikseen, että saako toisen ottaa kainaloon, niin jo menis rasittavaksi. Ja jättäisin kohta yrittämästä kokonaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä en ole koskaan koskenut kehenkään ilman että siihän on myös lupa. Mutta jos se pitää joka kerta kysyä erikseen, että saako toisen ottaa kainaloon, niin jo menis rasittavaksi. Ja jättäisin kohta yrittämästä kokonaan.
Eihän se ole seksiä jos kainalossa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miehillä tuo uhriutuminen tulee heti, kun nönönö pitääkö naistakin kuunnella ja heti vedetään äärimmäisyyksiin.
Anonyymi kirjoitti:
On se toiseen koskemista sekin. Mikäs lomake se pitää ennen seksiä nykyisin täyttää? molempien allekirjoitukset tietysti, että on suostumus seksiin... On tää nykyaika menny niin monimutkaiseksi ja hankalaksi.
Anonyymi kirjoitti:
No miehillä tuo uhriutuminen tulee heti, kun nönönö pitääkö naistakin kuunnella ja heti vedetään äärimmäisyyksiin.
minä en ole niitä miehiä jotka ottaa toisen väkisin. yleensä en ota ollenkaan, kun ei tiedä toisesta ollenkaan mitä se haluaa vai haluaako mitään?!
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
minä en ole niitä miehiä jotka ottaa toisen väkisin. yleensä en ota ollenkaan, kun ei tiedä toisesta ollenkaan mitä se haluaa vai haluaako mitään?!
No kuvitteellisesti, ilman mitään todellisuuspohjaa, ottaisitko, jos saisit siihen luvan. Siis kirjallisen luvan...En kiusaa sua sen enempää näillä kuvitteellisilla kysymyksillä, kunhan höpötän hetken täällä välissä.
Anonyymi kirjoitti:
No kuvitteellisesti, ilman mitään todellisuuspohjaa, ottaisitko, jos saisit siihen luvan. Siis kirjallisen luvan...En kiusaa sua sen enempää näillä kuvitteellisilla kysymyksillä, kunhan höpötän hetken täällä välissä.
Mä luulen että siinä lomaketta täyttäessä ehtis himot ja halut kadota, eikä olis enää mielenkiintoa koko asiaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä luulen että siinä lomaketta täyttäessä ehtis himot ja halut kadota, eikä olis enää mielenkiintoa koko asiaan.
No siinähän sinulla on sitten ratkaisu. Täyttelet tällaisia lomakkeita koko loppuelämäksi, niin himot ja halut katoavat ja eikä ole enää mielenkiintoa koko asiaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kuvitteellisia lomakkeita. Mutta esitinkin kysymykseni näin, sillä en halua keskustelua siihen, että kyse olisi todellisuuspohjaisesta vastauksesta, jossa sinua mahdollisesti joku syyttäisi jostakin. Kivaa päivää.
Anonyymi kirjoitti:
No siinähän sinulla on sitten ratkaisu. Täyttelet tällaisia lomakkeita koko loppuelämäksi, niin himot ja halut katoavat ja eikä ole enää mielenkiintoa koko asiaan.
Ei minua kiinnosta sellainen. Se mikään ratkaisu ole mihinkään. Ahdistavia on kaikenmaailman kaavakkeet ja lomakkeet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tylsä.
Ei vaan vakaa ja turvallinen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei minua kiinnosta sellainen. Se mikään ratkaisu ole mihinkään. Ahdistavia on kaikenmaailman kaavakkeet ja lomakkeet.
Niin. Sinä vain haaveilet urheilijatyttöjen kanssa sormileikeistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tartte täyttää mitään lomaketta, koska himot ja halut ovat loppuneet jo monia vuosia sitten.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tartte täyttää mitään lomaketta, koska himot ja halut ovat loppuneet jo monia vuosia sitten.
Mulla ei ole ihan noin huonosti asiat.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On se toiseen koskemista sekin. Mikäs lomake se pitää ennen seksiä nykyisin täyttää? molempien allekirjoitukset tietysti, että on suostumus seksiin... On tää nykyaika menny niin monimutkaiseksi ja hankalaksi.
Tuohan helpottaa asiaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sormen työntäminen eka treffeillä naisen peräaukkoon on lupa kysyttävä. Kainalo eri asia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä olen pitkässä parisuhteessa elänyt, ja nähnyt ihan kaiken siinä, että mihin se menee... Toki voi käyttäytyä aina hyvin ja niin... Mutta on sitä kaikkea nähny...
Kun minä alan naisena pitkässä parisuhteessa tahalleen pieree miehen nokkaan, se on merkki Haluan erota!
Anonyymi kirjoitti:
Sormen työntäminen eka treffeillä naisen peräaukkoon on lupa kysyttävä. Kainalo eri asia.
Minä olen niin epävarma aina naisten seurassa, etten oikeasti tiedä millon sopivaa ottaa kainaloon, vai onko koskaan... tai koskea edes olkapäähän... Toiset näyttää hipeltävän tuntemattomia ja sellasia vähän tuttuja jo heti alkuunsa.
Anonyymi kirjoitti:
Kun minä alan naisena pitkässä parisuhteessa tahalleen pieree miehen nokkaan, se on merkki Haluan erota!
Sellanen alkaa ollaki epäkunnioittavaa ja törkeetä käytöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne tulee esiin kunhan kohtaat sen oikean. Minullakin oli melkein 20vuotta pois, kunnes🌩️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne tulee esiin kunhan kohtaat sen oikean. Minullakin oli melkein 20vuotta pois, kunnes🌩️
Vanhana kastetaan enää korppua kahvissa, eikä mitään muuta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä olen niin epävarma aina naisten seurassa, etten oikeasti tiedä millon sopivaa ottaa kainaloon, vai onko koskaan... tai koskea edes olkapäähän... Toiset näyttää hipeltävän tuntemattomia ja sellasia vähän tuttuja jo heti alkuunsa.
ethän sä edes osaa jutella naiselle
Anonyymi kirjoitti:
ethän sä edes osaa jutella naiselle
Näni on, en osaa mitään. kyllä tuolta komeammat ja fiksummat miehet muualta löytyy.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Näni on, en osaa mitään. kyllä tuolta komeammat ja fiksummat miehet muualta löytyy.
ethän sä osannut netan kaa puhua. tuijotit vaan hiljaa suu auki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan helpottaa asiaa.
Tarvitaan vielä tartuntatauti-lääkäriltä todistus.. Ettei tauteja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu vahingoille ei mitään voi. Pitäisikö sitten vaan sanoa, että "pahoitteluni nyt kävi vahinko alapääni puheli hampaattomia".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhana kastetaan enää korppua kahvissa, eikä mitään muuta.
kyllä se vanhanakin kastuu ja tekee hyvää muukin kuin korppu kahvissa, vaikka kieltämättä hyvää sekin on. tuommoset mielipiteet sais pitää ominaan että ei muka kastu....
- Anonyymi
Jos ei nukuta vierekkäin, ei tehdä mitään muutakaan yhdessä. Siinä menee minun rajat!
- Anonyymi
Tuo sopii minulle todella hyvin, koska en haluakaan tehdä mitään muutakaan kenenkään kanssa!
- Anonyymi
Oikeastihan tuo on pitkässä juoksussa paljon terveellisempää, toisen vieressä herää 10 kertaa yön aikana. Varsinkin, jos toinen pitää jotain tuhinaa tai kuorsausta niin tappomielihän siinä iskee päälle kun koko yön sitä kuuntelee 🤬
- Anonyymi
Mukavampi kuin voi sitten hiipiä toisen huoneeseen kuin vieraisiin.
- Anonyymi
Juu. Siinä nukut omassa kodissasi ja minä omassani.
- Anonyymi
Tuokin on hyvä, mutta jos yökylä, niin silloinkin sitten eri huoneessa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sit pitäs hommata isompi kämppä/ Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ja kaivattuni ollaan ihan seuraavalla tasolla. Me ei nähdä irl ollenkaan. Täällä vain. Hänelle ei häiriinny yöunet vaan seurustelu muiden ukkojen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sit pitäs hommata isompi kämppä/ Ap
Miksi olet köyhä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ja kaivattuni ollaan ihan seuraavalla tasolla. Me ei nähdä irl ollenkaan. Täällä vain. Hänelle ei häiriinny yöunet vaan seurustelu muiden ukkojen kanssa.
Kenen tai minkä nimisten uknojen kaa? Alaha ap kertoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet köyhä?
Miksi olet tyhmä? Fiksut ei kysele tommosia lapsukainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuu varmaan siitä kun ei nykyinen ihastus ota kontaktia kuin täällä vaan! Saattaa olla itselläänkin muuta seuraa täällä kaiket yöt..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä kutsu moista yökylään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet tyhmä? Fiksut ei kysele tommosia lapsukainen.
Eikä fiksut ole köyhiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmaa se, etten tule enää koskaan nukkumaan kenenkään kanssa samassa sängyssä!
- Anonyymi
Hyvä sillä kuorsaa lujaa sekä pieren unissani.
Miehelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä fiksut ole köyhiä!
Sitten et ole itsekään nii fiksu, elät velaksi ja esität, ettei työttömyys vaikuta yksäri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuu varmaan siitä kun ei nykyinen ihastus ota kontaktia kuin täällä vaan! Saattaa olla itselläänkin muuta seuraa täällä kaiket yöt..
Taidat itseksesi kirjoitteleva mies todella rinnastaa tämän palstatodellisuuden oikeaan elämään ja kanssakäymisiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet köyhä?
Miksi sinä elät leveämmin kuin mihin on varaa? Levene sivusuuntaan vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä sillä kuorsaa lujaa sekä pieren unissani.
Miehelle.Hei, ne ovat vaan elämän ääniä. Mikäs sen luonnollisempaa kuin viaton pieru. Kaikenlaisia tuoksuja ja hajuja tietenkin tulee, sitä vartenhan toimiva nenä on ja onneksi on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen tai minkä nimisten uknojen kaa? Alaha ap kertoa!
Ukkojutut eivät ole aloittajalta.
- Anonyymi
Tietysti sopii. En itsekään voisi ajatella nukkuvani jatkuvasti toisen kanssa samassa sängyssä, toki vierailut sallittuja ja keittiö, sekä olkkari yhteisiä huoneita.
- Anonyymi
Mä en voisi elää tolla tavalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en voisi elää tolla tavalla
Et tietenkään, kerrostaloyksiössäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla jopa kaksio-osake? Menestyjien kerhosta selvästi. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍🏻😆👍🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla jopa kaksio-osake? Menestyjien kerhosta selvästi. Sivusta
Ei kun mulla on kolmio! Enkä välitä menestystarinoista ja niiden omistajista. Välitän kilteistä omillaan pärjäävistä jotka ei leuhkoile omistuksillaan menestyksillään saati rahoillaan. Ihminen mulle kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun mulla on kolmio! Enkä välitä menestystarinoista ja niiden omistajista. Välitän kilteistä omillaan pärjäävistä jotka ei leuhkoile omistuksillaan menestyksillään saati rahoillaan. Ihminen mulle kiitos!
Mitä varten itse leveilet omaisuudella? Yksiö pääkaupunkiseudulla makssa saman mitå kolmio tuppukylässä.
- Anonyymi
Ei. Jos mörkö tulee yöllä. On sun oltava oven puolelle nin se nappaa sut..
- Anonyymi
Parempi sitten unohtaa koko juttu...
- Anonyymi
Sinun todellakin kannattaa tehdä niin äläkä tule takaisin maanittelemaan sitä naista jonka pakkomielteisesti näissä miehen provoissa näet. Olet raskas ja yksinkertainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun todellakin kannattaa tehdä niin äläkä tule takaisin maanittelemaan sitä naista jonka pakkomielteisesti näissä miehen provoissa näet. Olet raskas ja yksinkertainen
Tämä oli naiselta 😄 siinä taas palstapsykologi veti oikein kunnon vesiperän.
Mene jollekin kurssille kuule, missä opetetaan ihmistuntemusta. Et sitten nolaa itseäsi täällä päivittäin.
Sinä se vasta raskas olet jos kuka onnettomien kommenttiesi kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli naiselta 😄 siinä taas palstapsykologi veti oikein kunnon vesiperän.
Mene jollekin kurssille kuule, missä opetetaan ihmistuntemusta. Et sitten nolaa itseäsi täällä päivittäin.
Sinä se vasta raskas olet jos kuka onnettomien kommenttiesi kanssa.👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajanaiselta: Mitä ihmeen provoa aloituksessa on. Aivan tavallinen parisuhteeseen liittyvä kysymys. Sun kannattaa opetella luetun ymmärtämistä kun et näytä tajuavan palstan kirjoituksista mitään.
Eikä ole kohteliasta tulla toisen aloitukseen haukkumaan kommentoijia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajanaiselta: Mitä ihmeen provoa aloituksessa on. Aivan tavallinen parisuhteeseen liittyvä kysymys. Sun kannattaa opetella luetun ymmärtämistä kun et näytä tajuavan palstan kirjoituksista mitään.
Eikä ole kohteliasta tulla toisen aloitukseen haukkumaan kommentoijia.On mies kerrassaan vakuuttavaa aloittaa paatoksensa trolimiehelle sanalla ”aloittajanainen” aliarvioit lukijoita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mies kerrassaan vakuuttavaa aloittaa paatoksensa trolimiehelle sanalla ”aloittajanainen” aliarvioit lukijoita
Ja toisekseen samaisen jannun kirjoittelu parisuhteista on jotain järkyttävää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toisekseen samaisen jannun kirjoittelu parisuhteista on jotain järkyttävää
Js tässä ketjussa on jotakin järkyttävää, niin se on nuo sun luulemiset ja oudot väitteet. Aloitus kun ei mitenkään koske sinua sillä se on naiselta joten häivy siitä jannuinesi haukkumasta ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Js tässä ketjussa on jotakin järkyttävää, niin se on nuo sun luulemiset ja oudot väitteet. Aloitus kun ei mitenkään koske sinua sillä se on naiselta joten häivy siitä jannuinesi haukkumasta ihmisiä.
Toiset elää harhojen maailmassa, valitettavasti.☹️
- Anonyymi
Voidaan jos ostat oman sängyn. Minulla on jo sänky, nukun hyvin siinä. Sinä voit itse ostaa sängyn missä nukut hyvin.
- Anonyymi
Mulla ei ole sänkyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ole sänkyä
Aloittajalla on montakin sänkyä. Mökin vintilläkin vielä lisää hetekoita.
- Anonyymi
Minä kyllä haluaisin herätä murun vierestä.
- Anonyymi
Minä myös Mieheni vierestä.
- Anonyymi
Ei, mä nukun ihan kiinni ja yhdellä peitolla.
- Anonyymi
Se peitto on sitten mun päällä jos näin olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se peitto on sitten mun päällä jos näin olisi.
Se olisi sitten kerroksittain myös mun päällä 😅
- Anonyymi
Tietenkin...sinä siellä ja minä täällä🥺
- Anonyymi
Tällaistahan se valitettavasti on meillä ollut jo pidemmän aikaa! Olis kiva jatkaa siitä mihin jäätiin Hesburgerin parkkipaikalla.
- Anonyymi
minä kaipaan eniten nukahtaa toisen viereen. aikuisen.
- Anonyymi
Minä haluan nukkua aina yksin.
- Anonyymi
Sama. Toisen pelkkä hengityskin häiritsee. toisen energia. tavata voi vuoteessa,mutta ne yöunet yksin aina. Viileässä yksin. ja oma unirytmi. oma puhtaus, saa pyöriö miten sattuu. ja aina alasti. tutkittu on,että alasti ihminen nukkuu paremmin ja myös tutkittu,että yksin nukkuu laadukkaammin.
- Anonyymi
Alasti nukkuminen on epähygieenistä!
- Anonyymi
En halua ketään samaan vuoteeseeni kanssa, en hetkeksikään. Seksille ei ole mitään tarvetta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alasti nukkuminen on epähygieenistä!
Miten niin jos käy suihkussa ja omistaa monta lakanaa jotka pesee ja vaihtaa usein? Niin minä teen mutta mun ei tarvii kysellä lupaa keltään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin jos käy suihkussa ja omistaa monta lakanaa jotka pesee ja vaihtaa usein? Niin minä teen mutta mun ei tarvii kysellä lupaa keltään.
"Keskivertoihminen pieraisee 15–25 kertaa päivässä ja se voi tapahtua myös nukkuessasi. Eräs tieteellinen tutkimus osoitti, että aina, kun pieraiset, sumutat ulos pieniä määriä ulostetta"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/laakarin-mukaan-nakuna-ei-kannattaisi-nukkua-tassa-syy/8230276#gs.cx18fm
- Anonyymi
Eri huoneissa suuri olohuone välissä...
- Anonyymi
Parempi nukkua samassa, niin kuulen jos sulla on uniapnea.
- Anonyymi
EHDOTTOMASTI ERI ASUNNOT! Sängyt! Jne..
- Anonyymi
Kyllä, koska kyse on vain ystävyydestä ikäiseni vanhemman miehen kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole mies rohkeasti oma itsesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä sillä sinä olet Lebso.
- Anonyymi
Muistuu mieleen eksä joka vähintäänkin murjotti aktiivisesti jos halusin välillä nukkua yksin. Jos ei jaksanut sitä murjotusta ja mökötystä, niin pienemmällä pahalla pääsi kun nukkui sitten hänen vieressä, ahdistuneena...
Huh. On se hyvä että nyt saa nukkua niin kuin haluaa :) Toivon että tuleva mies olisi sellainen introvertti kuin minäkin, joka mielellään nukkuu yksin. Ihanne olisi omat kämpät ja omat henkiset ja fyysiset tilat. Yhteinen laatuaika, ilmaa ja vapaata tahtoa = kunnioitusta.- Anonyymi
Ei kuulosta hyvältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulosta hyvältä
Ei kuulosta, ei. Siitä pakottaja-painostajasta tulikin eksä :)
- Anonyymi
Jos kuorsaa ja ruma turpa, niin ennemmin eri huone ja sänky.
- Anonyymi
Tuollaisella kielenkäytöllä on paras pysytellä yksinään.
- Anonyymi
Aloittajalta: Pääsääntöisesti en lue näin pitkiä ketjuja. Tätä olen seurannut, kun aloitus on mun tekemä.
- Anonyymi
Mikä oli mies trololooaloituksesi funktio- päättää kumpi on iso lusikka?
- Anonyymi
Ei siitä kerrota sitten kahta sanaa muille. Mikä hyökkäys se muuten olisi 🤭
- Anonyymi
En nyt ymmärrä miten tämä mihinkään liittyy, mutta ei kai sillä mitään väliä ole.
- Anonyymi
J
0
0- Anonyymi
Vähemmälläkin ymmärtää. Ei tarvi huutaa😃
- Anonyymi
todellakin ikuisesti eri sängyt. en jaksa sinua enää ikinä.
- Anonyymi
Mieti vähän mitä toisten aloituksiin kirjoitat.
- Anonyymi
jos tulet jossain vastaan näytän 🖕.. pysy kaukana
- Anonyymi
Niin tuohan on peukalo keskellä kämmentä merkki.🤣😇
- Anonyymi
Sopii hyvin! Mieluiten eri huoneissa ja eri taloissa ja eri kaupungeissa.
- Anonyymi
Samaa sanoisin naisena esiintyvälle miehelle, mutta en sentään sortuisi inisemään kuinka joku ei sovi kaaPunniin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa sanoisin naisena esiintyvälle miehelle, mutta en sentään sortuisi inisemään kuinka joku ei sovi kaaPunniin
Jotakin terapiaa vissii
- Anonyymi
Minusta pääsee sitten eroon vähin äänin jos äijä pieraisee edessäni ennen papin aamenta. Mieluiten lomake siitä senkin jälkeen että ei minun silmien, nenän ja korvien edessä avioliitossakaan. Sähköinen lomake mieluiten täytettävä asiasta pankkitunnisteilla allekirjoitettuna.
- Anonyymi
Yess.. ei niin minkäänlaisia läheisyydenosoituksia, puhettakaan mun an päällä hyppimisistä HellNo
- Anonyymi
Aina löytyy ketjuista näitä, jotka eivät pysty sivistyneeseen kommunikaatioon.
- Anonyymi
Nukun nykyään yksin, mutta jaan mielelläni sängyn läheisen ihmisen kanssa, josta välitän ja jota rakastan. Jos toisella on uniapnea, niin sitten en oikein nuku. Rakastelu on parasta unilääkettä.
- Anonyymi
Miehille ehkä. Aika laimeaa rakastelua saa olla, jos se naiselle on unilääkettä.
- Anonyymi
Tää kommentti sai itkemään jostain syystä. Syynkin joku tietty ymmärtäisi.
- Anonyymi
Yökylässä nukutaan samassa sängyssä niin kuin ennenkin... Jatkossa saman peiton alla lusikassa😉😘
- Anonyymi
Aloittaja ei ole ollut yökylässä kaipauksen kanssa.
- Anonyymi
Nuku justhin mihinä haluat!
- Anonyymi
Voi sua pikkusta🪶😢
- Anonyymi
Ihan miten tahdot mutta tykkään kyllä tehdä monenlaisia asioita sängyssä. Ruoka maistuu paremmalta makuultaan. Ja sänky on ainoa paikka lukea ja katsella ohjelmia. Joten missä muualla olisin parhaimmillani. Pysähtyneisyydessä ikuisuuden häivähdys. Ja omat hirviöt sängyn alla.
- Anonyymi
Paskat me mitään nukuttaisi. Me pantais koko yö, niin kuin Roy Orbison!
- Anonyymi
Orbisonit voi olla joskus ihan ok jos sen jälkeen voi passittaa sen Orbisonin omiin nurkkiinsa ettei jää päälle. Sitten voi taas joskus ottaa käyttöönsä. Mikäli himoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orbisonit voi olla joskus ihan ok jos sen jälkeen voi passittaa sen Orbisonin omiin nurkkiinsa ettei jää päälle. Sitten voi taas joskus ottaa käyttöönsä. Mikäli himoja.
Tää ei sitten ole aloittajalta.
- Anonyymi
Kyllä se hieman loukkaavaa on jos omat sängyt, sama kuin toinen puhelin kourassa jatkuvasti. Ihminen on läsnä toiselle, ei maailmalle tai itselleen. Jos tahtoo nukkua yksin tai asua puhelimessa, kannattaa miettiä tarvitseeko elämäänsä läheisempää tuttavuutta. Myös ihmisen, joka kaipaa aitoa lämmintä ihmistä ympärilleen ja elämäänsä, kannattaa harkita suhdetta ihmiseen, joka ei tule toimeen ilman yksinäistä rauhaa tai some elämää. Kaikille ihmisille löytyy se joku, josta pitää ja joka tykkää samoista asioita ja samankaltaisesta yhdessäolosta. Rakkauden voi kokea kukin tavallaan ja elää myös, mutta siihen kuuluu myös jonkinkaltainen vastuu ja toisen huomioiminen, jos ei sitä kykene tiedostamaan tai toteuttamaan, voi yksin eläen löytää itselleen mieluisan tavan tai valitsee kumppanin joka omaa samanlaisen elämänkatsomuksen. Elämään tulee myös jaksoja jolloin rytmit muuttuu, tehdään itsekseen asioita tai nukutaan syystä tai toisesta erillään, ne on rakkaalle ihmiselle helppo ymmärtää ja ne kuuluvat normaaliin elämään.
- Anonyymi
Maailma on KOVA ja kyl siinä pitää jotain viihdykettä olla esim. puhelin kun toinen on niin kuiva juttujensa kans.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailma on KOVA ja kyl siinä pitää jotain viihdykettä olla esim. puhelin kun toinen on niin kuiva juttujensa kans.
Aloittajan kaipaama ei ole kuiva vaan mielenkiintoinen!
- Anonyymi
Kyllä. 🛌🛌
- Anonyymi
Söpöt emojit. 🛏❤🛏
- Anonyymi
😇❤️🔥Serkukset.
- Anonyymi
Eri asunto on hyvä ratkaisu. Ei häiritse toista.
- Anonyymi
Rahaa säästyy paljon, kun asuu samassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahaa säästyy paljon, kun asuu samassa!
Totta kyllä tämä. 🫂
- Anonyymi
Kyllä samaa mieltä.
- Anonyymi
et pysty antaa mul yhtään rakkautta sit … feels bad
- Anonyymi
Voin nukkuu lattialla🙂
- Anonyymi
Siellä onkin viileämpää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä onkin viileämpää.
Parvekkeella olis vielä vilpoisempaa.
- Anonyymi
Oon sanonut tohon joskus jotain.
Vai olenko?
-sivusta-
- Anonyymi
Voin nukkua porstuassa, jos ei mahu viereen. Siitä on naisen minut helppo potkia pihalle!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412775Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4312329Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens222185Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182050Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1381723Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221246Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11164- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987