Vain tyhmä ostaa enään suomesta !
Vain tyhmä ostaa enään suomesta !
15
254
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kaikista avuttomimmat ostaa Temusta !
- Anonyymi
Saako temusta solis traktoreita?
- Anonyymi
moppi oli hyvä ja halpa...
- Anonyymi
200 jumbojettiä lentää temun tavaraa kiinasta joka päivä. Sano radiossa.
- Anonyymi
Koska tulee seuraava temu aktivlinti?
- Anonyymi
Politiikan puskaradio: Voi tätä karmeaa velkarallia!
Mitä Suomen valtiontaloudessa oikein tapahtuu, ihmetellään Politiikan puskaradiossa.
- Anonyymi
Vain tyhmä ostaa enää solista
- Anonyymi
Solis on suomen halvin neliveto ja tehty japanilaisista laatuosista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Solis on suomen halvin neliveto ja tehty japanilaisista laatuosista
Kaikki firmatkin suomessa tilaa kiinasta tai euroopasta ja myy suomessa kallilla ,niin mikset tilaa itse ulkomailta ilman kuluja ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki firmatkin suomessa tilaa kiinasta tai euroopasta ja myy suomessa kallilla ,niin mikset tilaa itse ulkomailta ilman kuluja ?
nyt on näin
- Anonyymi
Minä kyllä ostin Suomesta yhden. Oli ihan hyvä enää ja takuut toimii.
- Anonyymi
Näin on nyt !
- Anonyymi
Temun vaatimattomille ihmisille kelpaava surkea laatu ei pääse täällä kaupan hyllylle...
- Anonyymi
Takaisin ylös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takaisin ylös
Et sitten tunnistanut itseäsi aloituksesta?
Sinähän sen teit. tunnistatko!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244062Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122921Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22890Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39876PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht114734Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37705- 36697
- 104647
- 134645