Miksi hylkäsit ? Miksi heidät skippasit ja ghostasit ? Mistä tylyys ja itsekkyys ?
Missä on sun hyvät wanhat ystävät ?
13
628
Vastaukset
- Anonyymi
Jätin kaikki pois kun äiti on paljon parempi ja hän tykkää kun olen hänen kanssa.
- Anonyymi
Ok ? ?
- Anonyymi
Oliko reilua hylätä kaikki ? ja jättää ihmettelemään että miksi ? mikä tapahtui ?
- Anonyymi
Tiät missä asun, tiet numeron.. Minä en tiedä sun... ..
- Anonyymi
Ota nyt yhteyttä. Vaikka viestillä ekaksi.. Turhaa tää piilottelu vuodesta toiseen. Jengi ihmettelee että mix ? no, ei tarvi selittää ja tilittää.. Riittää kun otat yhteyttä pitkästä aikaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klamydia - Rakkauslaulu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yläkerta.. ysl röökien pihistys.. pandora - naged sun.. Ja edeniin /kuusisto / maja :o) ja nyt 50. tärpäskö.. olis niin helvetin kiva kuulla ja nährä.. kuosa is death. grepsin punaset.. legenda elää :o) luppa.yv. ruttu. ja äkkiä pyryltä pois.. ( No ei ei sun tarvitse yhtään mitään, mut olis se vaan niin kiva, ja vit¤¤# siistii..) :o) NO NAME.
- Anonyymi
Hylkäs kaverinsa ja nyt nysvää jossain kauhees burnoutissa...
- Anonyymi
Klamydia - Pilke silmäkulmassa.
- Anonyymi
TRE senssi ysäri ja . . . Midnight oil - Beds are burning.. . Pandora - naked sun.
- Anonyymi
Joko raksuttaa ? :o) Popeda - Minä elän.
- Anonyymi
Krepsin syöksy yrjöt ! :o) piirtyny mieleen. . ..
- Anonyymi
piimät patterin välissä ja kelpas aamulla rapulaan. joko ymmärrät, oli vielä kefiiriä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau273165Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433050Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342906Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4432597Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1621907Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431848Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251445Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51251- 321230
- 751154