Miksi hylkäsit ? Miksi heidät skippasit ja ghostasit ? Mistä tylyys ja itsekkyys ?
Missä on sun hyvät wanhat ystävät ?
13
633
Vastaukset
- Anonyymi
Jätin kaikki pois kun äiti on paljon parempi ja hän tykkää kun olen hänen kanssa.
- Anonyymi
Ok ? ?
- Anonyymi
Oliko reilua hylätä kaikki ? ja jättää ihmettelemään että miksi ? mikä tapahtui ?
- Anonyymi
Tiät missä asun, tiet numeron.. Minä en tiedä sun... ..
- Anonyymi
Ota nyt yhteyttä. Vaikka viestillä ekaksi.. Turhaa tää piilottelu vuodesta toiseen. Jengi ihmettelee että mix ? no, ei tarvi selittää ja tilittää.. Riittää kun otat yhteyttä pitkästä aikaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klamydia - Rakkauslaulu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yläkerta.. ysl röökien pihistys.. pandora - naged sun.. Ja edeniin /kuusisto / maja :o) ja nyt 50. tärpäskö.. olis niin helvetin kiva kuulla ja nährä.. kuosa is death. grepsin punaset.. legenda elää :o) luppa.yv. ruttu. ja äkkiä pyryltä pois.. ( No ei ei sun tarvitse yhtään mitään, mut olis se vaan niin kiva, ja vit¤¤# siistii..) :o) NO NAME.
- Anonyymi
Hylkäs kaverinsa ja nyt nysvää jossain kauhees burnoutissa...
- Anonyymi
Klamydia - Pilke silmäkulmassa.
- Anonyymi
TRE senssi ysäri ja . . . Midnight oil - Beds are burning.. . Pandora - naked sun.
- Anonyymi
Joko raksuttaa ? :o) Popeda - Minä elän.
- Anonyymi
Krepsin syöksy yrjöt ! :o) piirtyny mieleen. . ..
- Anonyymi
piimät patterin välissä ja kelpas aamulla rapulaan. joko ymmärrät, oli vielä kefiiriä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004786906- 262521
- 2192488
- 1431774
- 1141708
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601113- 741113
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41105Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1381032Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62920