Kuka haluaa peppua

Anonyymi-ap

Annan peppua paljaallalla voin olla kimppakiva 06

30

1242

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En huoli peppua kun yhdeltä naiselta. Rakastamaltani naiselta. Niin paljon häntä rakastan.

• Anonyymi

Kateellisuus rumentaa!

• Anonyymi

Nimenomaan mitäs olet ja vielä rumasti röhkivä.

• Anonyymi

Olen varmaan tehnyt hyviä asioita elämässäni ja toiminut oikein kun minua on siunattu älykkäällä, kauniilla ja seksiaalisella naisella jota on kunnia kutsua vaimoksi. Seksimme on loistavaa ja peppuakin on toisinaan mukana 🙏

• Anonyymi

ei se tunnu missään liian pieni huono vaihtoehto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen varmaan tehnyt hyviä asioita elämässäni ja toiminut oikein kun minua on siunattu älykkäällä, kauniilla ja seksiaalisella naisella jota on kunnia kutsua vaimoksi. Seksimme on loistavaa ja peppuakin on toisinaan mukana 🙏

Kateeksi käy!

• Anonyymi

Mitä vittua sinä teet homoseksipalstalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaisella vammaisella rumiluksella todennäköisesti ei ole kauniata vaimoa, saati vaimoa ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaisella vammaisella rumiluksella todennäköisesti ei ole kauniata vaimoa, saati vaimoa ollenkaan.

Oletko noin kateellinen? Taidat itse olla häntäheikki, joka panee juoppomuijista alkaen keneltä vaan saa. Et kestä sitä, että toinen on hyvä mies ja saa ansionsa mukaan. On tainnut saada kauniin, älykkään ja halukkaan naisen jonka kanssa seksi on kuumaa. Ja siinähän kiehut, kun toinen saa vielä peppuakin! Mitäs olet pahis, joka ansaitsee vaan paskaa ja puhtaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko noin kateellinen? Taidat itse olla häntäheikki, joka panee juoppomuijista alkaen keneltä vaan saa. Et kestä sitä, että toinen on hyvä mies ja saa ansionsa mukaan. On tainnut saada kauniin, älykkään ja halukkaan naisen jonka kanssa seksi on kuumaa. Ja siinähän kiehut, kun toinen saa vielä peppuakin! Mitäs olet pahis, joka ansaitsee vaan paskaa ja puhtaista.

*pihtausta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateeksi käy!

Hyvät saa ansionsa mukaan 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateellisuus rumentaa!

jätä ne possus rauhaan eläimiin sekooja

• Anonyymi

tuu kokeilemaan aivan erilainen kuin sun possuillas

• Anonyymi

Oletko aito, n.vai.m 62m vois vaikka hoitaa

• Anonyymi

Olen aito mies.

• Anonyymi

Kuka haluaa olla sikanaa röh röh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka haluaa olla sikanaa röh röh

No sinäpä tietysti röhkiminenkin näyttää sujuvan.

• Anonyymi

Otatko perseestä suoraa kyrvän suuhisi

• Anonyymi

Pieren ikeniis urpo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pieren ikeniis urpo

Mitäs pieret. Painu pelle sirkukseen kun kerran osaat.

• Anonyymi

tottakai siinä jotain irstasta mutta puhdas reikä ei tuota mitään jälki aineita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pieren ikeniis urpo

kuinka se onnistuu joogaaja

• Anonyymi

tottakai jos oot tulossa nielen kaiken

• Anonyymi

mää tuun kans niin on 2 reikää

• Anonyymi

mää tuun mukaan antamaan

• Anonyymi

ja vain paljaalla että tunto oikea

• Anonyymi

joko porukka kasassa yx iloinen antaja vois myös tulla antamaan peppua

• Anonyymi

kumma juttu äijät haluaa peppua vaimoltaan mutta kun sitä ois saatavissa ei haluukkaan

• Anonyymi

toivottavasti kyselijöitä ollut täällä kans yx jota sais panna vaikka kuin monta

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2398
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      182
      2068
    3. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      45
      2017
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      30
      1748
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1734
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      174
      1408
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      207
      1359
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      26
      1205
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      1002
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      80
      1001
    Aihe