Yö tuli nukuttua vähän huonosti. Erään miehen ajattelu valvotti alkuyöstä. En oikein tiedä mitä pitäisi tehdä. Vältellä vai antaa asioiden olla näin? No ehkäpä saan tänään vähän selvyyttä asioihin.
Masentava sää tänään
33
441
Vastaukset
- Anonyymi
Nuo kaksi, välttely ja asioiden jättäminen sikseen, eivät ole ainoat mahdollisuudet. Haloo.
- Anonyymi
Kyllä ne täällä naisena esiintyvän guben teksteissä on. Taidat olla aika hermopinteessä kun tulet jankuttamaan kuin se vaikuttaisi sinun henkilökohtaiseen elämään jotenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne täällä naisena esiintyvän guben teksteissä on. Taidat olla aika hermopinteessä kun tulet jankuttamaan kuin se vaikuttaisi sinun henkilökohtaiseen elämään jotenkin
Sulle samat sanat 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle samat sanat 😂😂
Kiitos emojimiesaapee
- Anonyymi
Jos välttelet, etkä halua selvittää asioita, se voi jäädä kalvamaan mieltä pitkäksi aikaa.
- Anonyymi
Onkohan tuo sinun fanaattinen palstamiehen manipulointi mennyt jo ”vähän” yli?
- Anonyymi
Ehkä pienesti niin.. Koita etsiä pulmaan ratkaisua, niin pääset etiäpäin
- Anonyymi
Vain sinä itse tiedät vastauksen. Tiedät mitä tunnet häntä kohtaan ja onko hän sinulle tärkeä vai vaan kaveri. Osaat sitten toimia parhaaksi katsomallasi tavalla.
- Anonyymi
Kyllä tiedän omat tunteeni. Hänen tunteista en tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tiedän omat tunteeni. Hänen tunteista en tiedä.
Ota selvää, muuten kaikki jää oletukseksi ja elät epävarmuudessa, mikään ei muutu muuksi, jollei itse ota vastuuta muutokseen, jota haluat. Kiusaat vain itseäsi, jos tilanteet polkee vain paikallaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota selvää, muuten kaikki jää oletukseksi ja elät epävarmuudessa, mikään ei muutu muuksi, jollei itse ota vastuuta muutokseen, jota haluat. Kiusaat vain itseäsi, jos tilanteet polkee vain paikallaan?
Kirjoittelet anonyymille trolimiehelle ihan tosissasi vastuusta? Mahdat olla raskas ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittelet anonyymille trolimiehelle ihan tosissasi vastuusta? Mahdat olla raskas ihminen
Sinäkin kirjoittelet 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin kirjoittelet 😂😂😂
Enpä oikee trolligubbe usko
- Anonyymi
En tiedä, itsekin valvoin ja ikävöin ,😥
- Anonyymi
Välttely saa voimaan huonosti. Lopulta haluaa olla tekemisissä entistä enemmän, koska ei jaksa sitä tuskaa.
- Anonyymi
Kannattaako kuitenkaan tieten tahtoen vältälle jos kuitenkin tuntee niin paljon ettei untakaan saa? Entäs kun et sitten näekään häntä vaikka haluaisit ja silloin ei enää tarvi edes vältellä.
- Anonyymi
Etsi parempi,kun mä en sulle kelvannut
- Anonyymi
Voisit nyt ainakin ekaks kertoa puolisollesi.
- Anonyymi
Mitä ei tiedä, ei voi satuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ei tiedä, ei voi satuttaa.
V*ttu sä oot kuvottava ihminen.
- Anonyymi
masentaa ja mietityttää aina koska selvyyttä mihinkään ei häneltä koskaan saanut. ärsyttävä jätkä.
- Anonyymi
Tytöllä oli kalenteri täynnä muita sovittuja treffejä. Eipä siihen saatu soviteltua edes 30min kahvilla käyntiä. Siinä jutellessa olisi selvinnyt asiat minun kanssa.
- Anonyymi
No eikös semmoinen kantsi sitten unohtaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikös semmoinen kantsi sitten unohtaa?
Joo trollimies on varmaan heti huomenna parempi mies itselleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tytöllä oli kalenteri täynnä muita sovittuja treffejä. Eipä siihen saatu soviteltua edes 30min kahvilla käyntiä. Siinä jutellessa olisi selvinnyt asiat minun kanssa.
en tiedä mitä sä itket nyt siellä? sinä eikä kukaan muukaan edes tunne mua. lopeta. toi on vtun ahdistavaa.
- Anonyymi
Ei nyt selvyyttä tullut tänään muuten kuin: "haluan hänet, häntä".
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576