Masentava sää tänään

Anonyymi-ap

Yö tuli nukuttua vähän huonosti. Erään miehen ajattelu valvotti alkuyöstä. En oikein tiedä mitä pitäisi tehdä. Vältellä vai antaa asioiden olla näin? No ehkäpä saan tänään vähän selvyyttä asioihin.

33

441

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuo kaksi, välttely ja asioiden jättäminen sikseen, eivät ole ainoat mahdollisuudet. Haloo.

• Anonyymi

Kyllä ne täällä naisena esiintyvän guben teksteissä on. Taidat olla aika hermopinteessä kun tulet jankuttamaan kuin se vaikuttaisi sinun henkilökohtaiseen elämään jotenkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne täällä naisena esiintyvän guben teksteissä on. Taidat olla aika hermopinteessä kun tulet jankuttamaan kuin se vaikuttaisi sinun henkilökohtaiseen elämään jotenkin

Sulle samat sanat 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle samat sanat 😂😂

Kiitos emojimiesaapee

• Anonyymi

Jos välttelet, etkä halua selvittää asioita, se voi jäädä kalvamaan mieltä pitkäksi aikaa.

• Anonyymi

Onkohan tuo sinun fanaattinen palstamiehen manipulointi mennyt jo ”vähän” yli?

• Anonyymi

Ehkä pienesti niin.. Koita etsiä pulmaan ratkaisua, niin pääset etiäpäin

• Anonyymi

Vain sinä itse tiedät vastauksen. Tiedät mitä tunnet häntä kohtaan ja onko hän sinulle tärkeä vai vaan kaveri. Osaat sitten toimia parhaaksi katsomallasi tavalla.

• Anonyymi

Kyllä tiedän omat tunteeni. Hänen tunteista en tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tiedän omat tunteeni. Hänen tunteista en tiedä.

Ota selvää, muuten kaikki jää oletukseksi ja elät epävarmuudessa, mikään ei muutu muuksi, jollei itse ota vastuuta muutokseen, jota haluat. Kiusaat vain itseäsi, jos tilanteet polkee vain paikallaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota selvää, muuten kaikki jää oletukseksi ja elät epävarmuudessa, mikään ei muutu muuksi, jollei itse ota vastuuta muutokseen, jota haluat. Kiusaat vain itseäsi, jos tilanteet polkee vain paikallaan?

Kirjoittelet anonyymille trolimiehelle ihan tosissasi vastuusta? Mahdat olla raskas ihminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittelet anonyymille trolimiehelle ihan tosissasi vastuusta? Mahdat olla raskas ihminen

Sinäkin kirjoittelet 😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin kirjoittelet 😂😂😂

Enpä oikee trolligubbe usko

• Anonyymi

En tiedä, itsekin valvoin ja ikävöin ,😥

• Anonyymi

Välttely saa voimaan huonosti. Lopulta haluaa olla tekemisissä entistä enemmän, koska ei jaksa sitä tuskaa.

• Anonyymi

Kannattaako kuitenkaan tieten tahtoen vältälle jos kuitenkin tuntee niin paljon ettei untakaan saa? Entäs kun et sitten näekään häntä vaikka haluaisit ja silloin ei enää tarvi edes vältellä.

• Anonyymi

Etsi parempi,kun mä en sulle kelvannut

• Anonyymi

Voisit nyt ainakin ekaks kertoa puolisollesi.

• Anonyymi

Mitä ei tiedä, ei voi satuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ei tiedä, ei voi satuttaa.

V*ttu sä oot kuvottava ihminen.

• Anonyymi

masentaa ja mietityttää aina koska selvyyttä mihinkään ei häneltä koskaan saanut. ärsyttävä jätkä.

• Anonyymi

Tytöllä oli kalenteri täynnä muita sovittuja treffejä. Eipä siihen saatu soviteltua edes 30min kahvilla käyntiä. Siinä jutellessa olisi selvinnyt asiat minun kanssa.

• Anonyymi

No eikös semmoinen kantsi sitten unohtaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eikös semmoinen kantsi sitten unohtaa?

Joo trollimies on varmaan heti huomenna parempi mies itselleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tytöllä oli kalenteri täynnä muita sovittuja treffejä. Eipä siihen saatu soviteltua edes 30min kahvilla käyntiä. Siinä jutellessa olisi selvinnyt asiat minun kanssa.

en tiedä mitä sä itket nyt siellä? sinä eikä kukaan muukaan edes tunne mua. lopeta. toi on vtun ahdistavaa.

• Anonyymi

Ei nyt selvyyttä tullut tänään muuten kuin: "haluan hänet, häntä".

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59