Raamattu ja kannabis

Anonyymi-ap

Voiko lestadiolainen polttaa kannabista koska Raamattu ei kiellä sitä? Naapurini sauhuttelee piipussa kukkaa minkä kerkiää ja on harras lestadiolainen. Ei aiheuta ongelmia vaan on hyvin ystävällinen.

Mitä mieltä olette?

22

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannabispösilöitä riittää

      • Anonyymi

        666 tyypit vetää kannabista ne saa aina jonkun kohtauksen kun puhuu jeesuksesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        666 tyypit vetää kannabista ne saa aina jonkun kohtauksen kun puhuu jeesuksesta

        Kaikista huumeiden käyttäjistä yhden on tavamnu joka oli järjissään muttei ollut kannabiksen käyttäjä vaan amfetamiini kaveri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikista huumeiden käyttäjistä yhden on tavamnu joka oli järjissään muttei ollut kannabiksen käyttäjä vaan amfetamiini kaveri

        Se olikin entinen lestadiolainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikista huumeiden käyttäjistä yhden on tavamnu joka oli järjissään muttei ollut kannabiksen käyttäjä vaan amfetamiini kaveri

        Jos ottaa kukasta huumaavan osan pois se on ihan terveelistä kun laittaa jonkun luonutupakan sekaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ottaa kukasta huumaavan osan pois se on ihan terveelistä kun laittaa jonkun luonutupakan sekaan

        Jeesushan poltti tupakkaa en usko et veti kannabista varmaan jotain kovempaa kamaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesushan poltti tupakkaa en usko et veti kannabista varmaan jotain kovempaa kamaa

        Sen verran pahasälli et potki juutalaisten temppelin nurin varmaa vituti ku varkaat teki sen kodista raha varaston


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesushan poltti tupakkaa en usko et veti kannabista varmaan jotain kovempaa kamaa

        Kannattaa laittaa Paikka näkyviin, jos poltti? Lupaan, ettet löydä sitä paikkaa.
        Sama koskee alkoholiin ja huumeisiin, ne on lestojen hommia nykyään.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Kannattaa laittaa Paikka näkyviin, jos poltti? Lupaan, ettet löydä sitä paikkaa.
        Sama koskee alkoholiin ja huumeisiin, ne on lestojen hommia nykyään.

        Mulla on epäilys sypressistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on epäilys sypressistä

        Ei ku joku toinen


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Kannattaa laittaa Paikka näkyviin, jos poltti? Lupaan, ettet löydä sitä paikkaa.
        Sama koskee alkoholiin ja huumeisiin, ne on lestojen hommia nykyään.

        Älä sano väärää todistusta. Pinnasänky mikä sinua ahdistaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä sano väärää todistusta. Pinnasänky mikä sinua ahdistaa?

        Mitä minä ole sinulle todistanut?


    • Ei se kannabista kiellä, mutta sen sauhuttelun kieltää; - Älä saastasta Pyhän Hengen Temppeliä?

      Tämä pitää sisällään myös tupakan .Ef 2;19 Te ette siis enää ole vieraita ja muukalaisia, vaan kuulutte Jumalan perheeseen, samaan kansaan kuin pyhät.
      20 Te olette kiviä siinä rakennuksessa, jonka perustuksena ovat apostolit ja profeetat ja jonka kulmakivenä on itse Kristus Jeesus.
      21 Hän liittää koko rakennuksen yhteen niin että se kasvaa Herran pyhäksi temppeliksi,
      22 ja hän liittää teidätkin Hengellään rakennuskivinä Jumalan asumukseen.

      • Anonyymi

        Jeesus ei kiellä mitään muuta kuin hänen srursamisen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei kiellä mitään muuta kuin hänen srursamisen

        Mitä on srursamisen?? Voiko sitä syödä?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Mitä on srursamisen?? Voiko sitä syödä?

        Mikäli kantaksen ruusua voi syödä kyllähän se sano et kuka syö sen lihaa ja juo verta pelastuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli kantaksen ruusua voi syödä kyllähän se sano et kuka syö sen lihaa ja juo verta pelastuu

        Mutta sen polkeminen on kielletty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli kantaksen ruusua voi syödä kyllähän se sano et kuka syö sen lihaa ja juo verta pelastuu

        Onko?, Mikä on konteksti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko?, Mikä on konteksti?

        Oliko daavidin vaimo köyhä vai rikas?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli kantaksen ruusua voi syödä kyllähän se sano et kuka syö sen lihaa ja juo verta pelastuu

        Kuka "se" sanoo, että pelastus tulee syömällä lihaan sekä juomalla verta?

        Raamattu kyllä on asiasta aivan eri mieltä. 3. Moos. 3:17 Missä asuttekin, teidän on sukupolvesta toiseen aina noudatettava tätä määräystä: älkää syökö rasvaa älkääkä verta."

        Sekä; Gen 9;4 Mutta lihaa, jossa vielä on jäljellä sen elämänvoima, veri, te ette saa syödä.


    • Anonyymi

      No ei voi. Kannabis on huume ja kaikki huumeet ovat pahasta. Vaikutus on varmasti erilainen kuin alkoholilla, kannabishan on periaatteessa psykedeeli eli vaikuttaa tajuntaan paljon pahemmin kuin alkoholi ikinä voisi. Hullua että jotkut pitävät huumeita lievempänä kuin alkoholi, kertoo kyllä tietämättömyydestä.

    • Kaikkea ei Raamattu kiellä, mutta luvallisia on ne, jota se suosittelee, eli sitä ei löydy Kirjasta.

      Velluillehan on kaikki luvallista, mitä puhveli ei muistanut kieltää, asia joka on pakanallista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe