Miten luulet meidän käyvän? Kyllä näen sinusta aivan kaiken ja epäilen sanomisiasi. Tiedän että tänään meillä olisi ollut mahdollisuus, mutta selvästi epäilet tai testaat minua vielä.
Minä en sinusta luovu. Näen leukasi ja siihen on puututtava. Et ole se kärsimys mitä sinulle on tehty.
Pääset minusta kyllä eroon, jos haluat. Se vaan taitaa vaatia kokonaisen ratsuväen rykmentin, tai sinulta Armahin selvät todisteet, että saat minut uskomaan toisin.
😎
Kyllä sinä tuoksut hyvälle!
32
2204
Vastaukset
- Anonyymi
Jätä se nainen rauhaan
- Anonyymi
Kuka pyytää? Tajuatko etten usko tässä asiassa kuin naista itseään?
- Anonyymi
Jatkan... että oikeastaan uskon nyt vain itseäni. Totuuden näkee jolla silmät.
- Anonyymi
Testaamisen vaikutukset saattavat olla negatiivista.
- Anonyymi
Minulle hän on positiivista.
- Anonyymi
Onko hänellä sitten karvoja leuassaan kun pitää puuttua🤔
- Anonyymi
Imeä huulia ainakin täytyy. Myös lantiosta hoitaa.😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oksu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oksu
Niinkin myös. Kaikki on mahdollista. Se että hän löytää levon ja tasapainon on tärkeintä. Vaikka oksentaisi suuhuni, niin silti tekisin kaiken hänen vuokseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa...nyt tajuan tämä T nainen on joku sun sukulainen tai muu ystävä. Hyvin aktiivisesti hän seurailee minua. Sun nainen jopa..? hän näyttää tosi paljon romanilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin..sitä haaveilen minäkin. Nämä haaveilut vain aiheuttaa haikeutta..elämässäni ei ole yhtään tilaa haaveilulle koska se vie mennessään. Ei tämä edes ollut minulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa...nyt tajuan tämä T nainen on joku sun sukulainen tai muu ystävä. Hyvin aktiivisesti hän seurailee minua. Sun nainen jopa..? hän näyttää tosi paljon romanilta.
En kirjoita T-naiselle.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin..sitä haaveilen minäkin. Nämä haaveilut vain aiheuttaa haikeutta..elämässäni ei ole yhtään tilaa haaveilulle koska se vie mennessään. Ei tämä edes ollut minulle
AK naiselle menee aloitus.🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mmmhh 😘
- Anonyymi
Tuosta tuli mieleen että pitäisi päästä haistelemaan muutaman 50 +++ miehen tuoksua, jotta hormoonit heräisivät! Kun niin tapahtuisi olisi yhteiset saunareissut ihania!
- Anonyymi
Eli siis vain yksi hyväntuoksuinen on haussa!
- Anonyymi
viistääkö leuka polvitaipeissa?
- Anonyymi
Kyllä. Siihen löytyy parannus.
- Anonyymi
Tämä kaksoisleuan kun saisi sulamaan. Siihen tarvitsee sen ratsuväen. 🤣
- Anonyymi
Selkää kaarra ulospäin.
- Anonyymi
Niijust oot varmaan se T nainen tämön alotuksen takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niijust oot varmaan se T nainen tämön alotuksen takana.
Mistä syystä näin olisi, disinformaatiota joka väliin tyrkyttävä ihmisen riekale?
- Anonyymi
se vähän riippuu mistä haistelee ja milloin.
- Anonyymi
Mikä mun leuassa on vikana? 🤬
- Anonyymi
Oho,no nyt oli itsevarma meininki.
- Anonyymi
Luulin että eräs noita-akka esitti sinua täällä. Ei sinun ulkomuodossa ole mitään vikaa.
- Anonyymi
Mitä tämä leuka liittyy asiaan:)
- Anonyymi
Se on sitä kemiaa,,, leukemiaa
- Anonyymi
Mikä siinä leuassa on vikana ja onko muuallakin tekemistä?
- Anonyymi
Näet hänen leukansa? Näittekö siis tänään?
- Anonyymi
Kävelevä leuka meni ohitse.
- Anonyymi
Onpa sinulla ollut jännittävä päivä heti viikon kärkeen. Huomatkaa minut lukee riviesi väleissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762091
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei181926- 721173
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall2241039Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?
Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit277997- 148963
Näkisimmekö jossain?
Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua64925- 44882
Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui
Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....136879Kenraali on syytön
Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa55847