Laukaan kunta (Luoja Keski-Suomea siunatkoon) on päättänyt kolmen ylimääräisen kokouksen ja yhden ylimääräisen pikkujoulun jälkeen että Laukaan Kamppailuskenelle kaavailtu oma patsas valetaan heti keväällä kun virolaiset palaavat rakennuksille.
Patsaan aiheiksi oli alun alkaen kolme varteenotettavaa vaihtoehtoa:
- Reijo alasti, peitsi osoittaen kohti Silkkitehtaan salia jossa Laukaan Nyrkkeilijät treenasi 1948-1952.
- Hirvi-Esa ottamassa suihin puliukolta (tositapahtuma!)
- Laukaan kaikkien aikojen menestynein kamppailija, nuorena painia puoli vuotta harrastanut Keilailun Joukkue-Suomen Mestari Aapeli Mykkänen.
Pikkujouluissa päätettiin että ainoa järkevä vaihtoehto on Laukaan Kultainen Poika eli REIJO!
Patsas tulee liikenneympyrän keskelle ja mittasuhteiltaan 2:1 olevassa patsaassa Reijo seisoo alasti kädet lanteilla, lemmensarven osoittaessa Silkkitehtaan salin sijaan Suomisen Lihaherkkuun jossa lätke käy kolmessa vuorossa ja makkaraa tulee kilometritolkulla ulos joka päivä!
Laukann kunta (Luoja Keski-Suomea siunatkoon) kiittää kaikkia äänestyksiin osallistuneita, valitettavasti kansa oli tälläkin kertaa väärässä ja Hirvi-Esan patsas noussee johonkin toiseen kuntaan.
Laukaan patsas-hanke etenee!
Anonyymi-ap
1
181
Vastaukset
- Anonyymi
Tuokin vain oman mielikuvituksesi tuotosta skitso
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984