Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ääni, kauneus ja hymy. Hyvä, ystävällinen ja arvostava käytös. Intohimo omissa jutuissaan, liikunnallisuus. Huumori ja hyvä mielikuvitus. Pituus.
Voi, tästä tulisi pitkä lista, jos pitäisi kaikki mainita. Siitä tulisi elämänmittainen tarina, jossa haluan olla mukana.
Mikä sinussa on parasta
21
1014
Vastaukset
- Anonyymi
Se että rakastan sitä miestä. Haluan helliä häntä ja olla hyvä hänelle. 🤍
- Anonyymi
Sinulla on varmasti hyvä ja komea mies. Onnea teille. 🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on varmasti hyvä ja komea mies. Onnea teille. 🤍
Kiitos👩🦳❄️🚬
- Anonyymi
Höpö
- Anonyymi
Miksi haluat hänelle nämä sanoa?
- Anonyymi
Haluan hänen tietävän, mitä hän minulle merkitsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan hänen tietävän, mitä hän minulle merkitsee.
Mitä hän sitten merkitsee?
- Anonyymi
Lyhenemään päin on suuntaus mennyt kyllä.
- Anonyymi
Ihanasti kirjotat!
- Anonyymi
Hän on myös pitkäjänteinen, taitavin kaikista
rakastettava ja kulta myöskin - Anonyymi
Kuka minun rinnallani haluaa kulkea? Tai no, en kyllä itse ole ajatellut käsiäni mitenkään erityisiksi.
- Anonyymi
On ne. Maailman ihanimmat. Olen pitänyt niitä käsissääni.
- AnonyymiUUSI
Käsistä erityisen tekee se mitä käsillään osaa tehdä jos ei niillä osaa mitään tehdä ni nehän on tarpeettomat
- Anonyymi
Huono juttu on että jätän kesken asiat. Tosin nykyään pyrin tekemään asiat kunnolla.
- Anonyymi
Mitkä asiat sinulla jää kesken? Jos noin, niin en tuota ole tiennyt. Hieman vaikea kuvitella, mutta ehkä oletkin joku toinen.
- Anonyymi
Oletko halannut häntä tai halaisitko?
- Anonyymi
En ole päässyt halimaan, mutta toki haluaisin.
- Anonyymi
Sormet jos joku valittava
- Anonyymi
Siis pidätkö itse omista sormistasi?
- AnonyymiUUSI
Omasta mielestäni ei mikään muiden mielestä riippuu keneltä kysytään huonoja puolia löytyy enemmän kun tarpeeksi tulette kysyyn ni voin kertoa joka asiaan jonkun joka voi kertoa miten reagoin/käyttäydyn missäkin tilanteessa
- AnonyymiUUSI
Uhrautuvaisuus, oerheuskollisuus vaikka vierasta mieli kyllä tekeekin miltei koko ajan aaah.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1141936- 811234
- 421065
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145864Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu69787Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27762Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22711Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36702Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49690Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup55624