Tässä epämiellyttävä totuus

Anonyymi-ap

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät valheessa ja tuo pieni kuplasi on puhjennut jo kauan aikaa sitten. Kaikki näkevät lävitsesi.

68

1517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro lisää itsestäsi

• Anonyymi

Sulla ollu taas rankka yö mietiskellessä? Sivusta kaiken olevaisen kokijalle. Omista sanoista olis hyvä vastata ennen ku muiden suuhun niitä yrittää asetella, mistä tulee tarve sellaiselle?

• Anonyymi

Ok. Näillä mennään.

• Anonyymi

No onpahan sullaki ressukalla jotain mitä yrittää luoda ja tuoda päivänvaloon. sivusta tiädät kyllä kuka, mukelo

• Anonyymi

Kerro jotain uutta. Se vasta onkin epämiellyttävää, kun suustasi tulee enemmän p*kaa, kuin minun p*rseestä.

• Anonyymi

Älä sinä ripulip*rse länkytä jonnenjoutavaa p*skaa täällä päivästä toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sinä ripulip*rse länkytä jonnenjoutavaa p*skaa täällä päivästä toiseen.

Jonku hooran vastusta tulee viikon vanhaa homeista p*skaa ja nyt sitä vatuttaa kun lunta tuli ja ei pääse nylkyttään.Nylkytys pistää suolen liikkeelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonku hooran vastusta tulee viikon vanhaa homeista p*skaa ja nyt sitä vatuttaa kun lunta tuli ja ei pääse nylkyttään.Nylkytys pistää suolen liikkeelle.

*vastusta tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on akka niin kuiva jo muutenki ettei oo ihme ettei kakka tule.

• Anonyymi

Juurihan vietettiin Halloweenia. Taisi olla sitten liikaa se. Pyhäinpäivää sinnekkin :)
      olisiko aika paistaa ensimmäiset joulutortut, ehkä.

• Anonyymi

Ei olisi aika paistaa torttuja, koska emme syö niitä!

• Anonyymi

Täällä meillä on ollut hiljaista Halloweenina kun "kuningattarella" on surun päivät.
        En ota osaa.Sanon:" siitäs sait.
        ja lisää tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä meillä on ollut hiljaista Halloweenina kun "kuningattarella" on surun päivät.
        ja lisää tulee.

Menkat sillä on ollut 2 viikkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja lisää tulee.

Minkä takia sinä tuollaista edes jauhat? Kuinka kipeä voi ihminen olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olisi aika paistaa torttuja, koska emme syö niitä!

Siihen teilläkin on sentään oikeus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän mielikuvaharjoittelee varmaan jotain ideaalia toivottua lopputulosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu,tämä mun asia.

• Anonyymi

Pimeitä hommia, kun yöllä diagnosoit tuntemattomia. Tule sieltä luolastasi valoon.

• Anonyymi

Jauhojengiinkö pakko liittyä.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Aika virittyneitä lauseita viskelet tälle trolligubelle, ellei ole yksäri taas

• Anonyymi

Mitä sinäkin lässytät pidä minään tommosta

• Anonyymi

Ketä sinäkin maalitat.
      Ottaako päästä kun kiusattu antaakin takas.

• Elän mieluummin kauniissa valheessa kuin totuudessa joka saa mut kuolemaan, mutta kerro toki mikä se "suuri" totuus on josta minulla ei ole tietoa. Ja jos ihmiset näkis mun läpi niin miksei ne sit nähnyt et se oli maski? Tosi hyvä jos näkee mun läpi ja mun ajatukset, mut silti on väärässä mun suhteen : D ??

• ja lisään, että mä tiedostan olevani sairas, epävakaus on sairaus. Mä oon jo tiedostanut pitkään, etten oo "Normaali" aivokemialtani, siks kaikki on tosi kivuliasta. Eli ei mitään uutta.

• Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

ja lisään, että mä tiedostan olevani sairas, epävakaus on sairaus. Mä oon jo tiedostanut pitkään, etten oo "Normaali" aivokemialtani, siks kaikki on tosi kivuliasta. Eli ei mitään uutta.

Kävin lukemassa tuota diagnoosia.Onko sua tutkittu pitkään ja intensiivisesti ennenkö lätkästy diagnoosi?
        Mut jos sulla on tuo niin lukemani mukaan se parantuminen tapahtuu noin 50 vuoden iän jälkeen.
        Terveisin psykopaatti.

• Anonyymi

Muuta se asenne.Elämä kuplassa on paljon parempi kun jonku epämiellyttävän ihmisen kanssa oikeasti.Älä vain ota laastaria se kostautuu sinulle itsellesi.
        Parempi yksin kun oksettavien seurassa!✌️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin lukemassa tuota diagnoosia.Onko sua tutkittu pitkään ja intensiivisesti ennenkö lätkästy diagnoosi?
        Mut jos sulla on tuo niin lukemani mukaan se parantuminen tapahtuu noin 50 vuoden iän jälkeen.
        Terveisin psykopaatti.

Ehkäpä siirrät itsesi jonnekin parantumaan näin ollen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä siirrät itsesi jonnekin parantumaan näin ollen

En!!!!!!!!!Päätin juurtua.

• Anonyymi
        UUSI

Eikö sitä pysty syntymänaamalla elämään?

• Anonyymi

Entäs sinun kupla, sinun elämä? Älä mieti muita ihmisiä noin paljon. Jätä ne rauhaan.

• Anonyymi

Se on näiden kiusaajien elämäntehtävä. Niitten pitää päästä henkilöön kiinni ja saada työntää oksennuksensa heikompiensa päälle. Kai siitä jonkinlaista nautintoa saa. Sehän menee niin, että kun ei pärjää asiakysymyksissä, niin siirrytään vyön alle. Yököttävää porukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on näiden kiusaajien elämäntehtävä. Niitten pitää päästä henkilöön kiinni ja saada työntää oksennuksensa heikompiensa päälle. Kai siitä jonkinlaista nautintoa saa. Sehän menee niin, että kun ei pärjää asiakysymyksissä, niin siirrytään vyön alle. Yököttävää porukkaa.

Mutta ooks guppe varma ettei ollu sinun aloitus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ooks guppe varma ettei ollu sinun aloitus?

Ei ole, mutta muut ovat.

• Anonyymi

Tässä osoitteessa on niin henkisesti sairas et kannattaa pysyä kaukana.It's meeeee.

• Anonyymi

Exotic marketing, buddy

• Anonyymi

VÄÄRIN.Kukaan ei uskalla sanoa.
      Terveisin psykopaatti.

• Anonyymi

Kukaan ei elä pelkällä valheella, pittöö syyvä, nukkuva ja haukkoo happeva.

• Anonyymi

Millä valheella elää? Ihan mielenkiinnosta.

• Anonyymi

Sannoopi ja vääntääpi siellä itse satumaakari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä valheella elää? Ihan mielenkiinnosta.

Jotain hiluja saattaa saada laageriin ym jos kertoo loruja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain hiluja saattaa saada laageriin ym jos kertoo loruja?

Ai sä tienaat tällä bisserahat? Hyvä että tästä on sulle jotain hyötyä, muutenhan sä vaan tuhlaat aikaasi.

• Anonyymi

Itkettääkö?

• Anonyymi

Teillä on niin absurdeja ja outoja juttuja ettei näissä ole mitään järkeä. Mielikuvituksella ei sais ratsastaa niin paljon että irtautui todellisuudesta kokonaan. Ette te tiedä oikeasti mistään mitään ja kuvittelette kaikenlaista epätodellista. Millä valheella tässä kukaan elää? Ihan seko juttuja. Jättäkää ihmiset rauhaan ja pysykää kaukana noiden hullutusten kanssa.

• Anonyymi

Sä jotenki niin hellyyttävän täpöllä haluun olla best of the evils gupen tarinan kautta, etkä osaa päättää uhriudutko siellä kuvitelmiesi ja fantasioidesi keskellä vai otatko hönöilysi imarteluna. sää oot seKopoltsi onneks siviili ees

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teillä on niin absurdeja ja outoja juttuja ettei näissä ole mitään järkeä. Mielikuvituksella ei sais ratsastaa niin paljon että irtautui todellisuudesta kokonaan. Ette te tiedä oikeasti mistään mitään ja kuvittelette kaikenlaista epätodellista. Millä valheella tässä kukaan elää? Ihan seko juttuja. Jättäkää ihmiset rauhaan ja pysykää kaukana noiden hullutusten kanssa.

Tälle clout chares- markan psykolle ei kannata lie tolkun puheeseen tuhlata aikaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tälle clout chares- markan psykolle ei kannata lie tolkun puheeseen tuhlata aikaa

Chaser, oho typo. No MUN täytyy varmaa opetella sitä lontoota ja pari muutakin sivistävää sanaa samalla, heh heh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Chaser, oho typo. No MUN täytyy varmaa opetella sitä lontoota ja pari muutakin sivistävää sanaa samalla, heh heh

Ja taas jotain viha utopiaa. Ymmärrät ehkä että sinä itse keksit juttuja, ei ne välttämättä ole mitään realiteettejä sille sun kohteelle. Päätät mitä toinen ajattelee, mitä se on. Se mitä ajattelet asioista saattaa olla sun itsesi värittämää, eikä ollenkaan niin kuin asia on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä jotenki niin hellyyttävän täpöllä haluun olla best of the evils gupen tarinan kautta, etkä osaa päättää uhriudutko siellä kuvitelmiesi ja fantasioidesi keskellä vai otatko hönöilysi imarteluna. sää oot seKopoltsi onneks siviili ees

Kukahan se täällä uhriutuu😀

• Anonyymi

Pierettääkö? Ota Jonne energiajuoma

• Anonyymi

Parane pian ap.

• Anonyymi

Sä oot oikein nähny vaivaa tän gupen aloituksen eteen, huamion kippee pieni karhunpoika

• Anonyymi

Nukutko sinä trolli ikinä vai meneekö päivät nukkuessa ja kerätessä muiden kommentteja eri palstoilta et voi sitten yön huudella täällä.

• Anonyymi

Ketä sinä sitten itse täällä päivisin vakuuttelet näiden sieltä täältä riipaistujen kommenttien suhteen? Sun rinnastus on ainaki paljon puhuva ku miättii järjellä, jota kaikilla ei toki ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä sinä sitten itse täällä päivisin vakuuttelet näiden sieltä täältä riipaistujen kommenttien suhteen? Sun rinnastus on ainaki paljon puhuva ku miättii järjellä, jota kaikilla ei toki ole

Ehkä henkiseltä iältä noin neljätoista vuotiaat viitsii pyöriä päivät pitkät tällaisten messissä pohtimassa olemattomia asioita täällä ym, säälittäväähän se on

• Anonyymi

No se menee juurikin noin tällä gubella.😂

• Anonyymi

Täytyypä random ihminen internetistä miättiä tätä ja ehkä hieman uhriutua hyvi lapsellisella takakierolla tavalla

• Anonyymi

Millaisessa valheessa.

• Anonyymi

Minun diagnoosini on että upseerit ja metsästäjät ovat henkisesti epävakaita.

• Anonyymi

Mitenkäs sitä sitten valheessa eletään? Tietääkö kohde elävänsä valheessa? Miten itse reagoisit jos joku tulisi sinulle selittämään että sinä elät valheessa?

• Anonyymi

Missä valheessa elän? Tiedän olevani henkisesti sairas, entä sitten?

• Anonyymi

Älä välitä periaatteessa psykopaatit voi sanoa kenelle tahansa että elävät valheessa. Jos on oikein häiriintynyttä hyväksikäyttäjä porukkaa ympärillä niin lottovoittajallekin voidaan sanoa että elät valheessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä välitä periaatteessa psykopaatit voi sanoa kenelle tahansa että elävät valheessa. Jos on oikein häiriintynyttä hyväksikäyttäjä porukkaa ympärillä niin lottovoittajallekin voidaan sanoa että elät valheessa.

Psykiatreille ja muille terveysbisneksessä oleville on myös kannattavaa toitottaa muille että elätte valheessa.

• Anonyymi

Niin olet, et ole asiantuntija missään asiassa.

• Anonyymi

Joku päihdeasiantuntija höpötteli että vaikka ihminen ei joisikaan niin väsymys ja ärsyyntyneisyys johtuu siitä että haluaisi juoda. Vi..u mikä asiantuntija. Varmaan maksettiin huomattava summa lausunnosta. Päihdeasiantuntijan mukaan ihminen joka ei käytä alkoholia silti haluaisi käyttää ja on ärsyyntynyt ja väsynyt sen vuoksi. Päihdepuolen asiantuntija näkee kaikki ihmiset juoppoina tai piilojuoppoina. Ohjelmistoasiantuntija näkee ohjelmistovikoja kaikkialla.

• Anonyymi
      UUSI

Vaikka olen pienestä kaupungista kotoisin ni vielä tänäpäivänäkään mua ei täällä kukaan tunne mikä passaa mulle paremmin kun hyvin jos ei jollekulle muulle passaa ei ole minun ongelmani tosin ei mua helsingissäkään tunneta mutta tiedetään parhaiten millainen työntekijä olen ja hämeenlinnassa mu si taas tiedetään ylättävänkin hyvin vaikka ei sielläkään kukaan mua tunne hyvin

• Anonyymi
      UUSI

Kestän kyllä kuulla, mutta mitä minun henkinen tilani kuuluu sinulle mitenkään?

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä kannataa kuitenkin keskittyä omaan mielenterveyteensä sen sijaan, että projisoi tunteitaan ja kokemuksiaan muihin.

• Anonyymi
      UUSI

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      114
      1936
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1234
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1065
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      145
      864
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      69
      787
    6. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      27
      762
    7. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      22
      711
    8. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      36
      702
    9. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      49
      690
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      55
      624
    Aihe