Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua.
Hyvää yötä!
Miehelle
Elämäni rakkaus
34
1310
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos!
T. Kaikki maailman miehet Niin ku vielä kävis tässä elämässä.
- Anonyymi
Hyvää yötä sinullekin
- Anonyymi
Haluan pian nähdä sut taas. Sillä vaikka pari päivää on viime näkemisestä kulunut, olen koko ajan ajatellut sua. Haluan katsoa sua taas silmiin ja tietää, että olet lähellä. Oletko ajatellut samoin? 🚬👩🏻🦳💋❤️
- Anonyymi
Ihana kirjoitus. Tekee mieli omia tämä. Kukaan ei ole ikinä rakastanut minua. Olen unelmoinut ja haaveillut tästä. Minäkin haluaisin olla hänen naisen lähellä, rakastaa ja tehdä hänet onnelliseksi. Hyvää yötä, kauniita unia!
- Anonyymi
I love you ❤️👩🏻🦳💋
- Anonyymi
Meanless without any clues !!
- Anonyymi
Tulen kaipaamaan sua kuin en näkisi sua enää koskaan. Ja seuraavan kerran kun näen sut,
suutelen sua kuin en koskaan voisi enää suudella sua. Ja kun nukahdan vierelläsi
Nukahdan kuin en enää koskaan heräisi
Olet rakkain ❤️🚬👩🏻🦳- Anonyymi
Odotan taas suudelmia, kun nähdään ja sitten petyn taas. 😘😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan taas suudelmia, kun nähdään ja sitten petyn taas. 😘😔
Et ollut aloittaja, toki en uskokaan että hän vastaa täällä enää.
- Anonyymi
Eikä aloitus ole sulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ollut aloittaja, toki en uskokaan että hän vastaa täällä enää.
Et voi tietää vastaako vai ei 😔😘😘
- Anonyymi
Kukas se tämä on🤔 ja kenelle? Olispa mulle 👩❤️👨
- Anonyymi
Aloituksessa lukee että miehelle. Luetteko te palstakiihkossa edes loppuun noita tekstejä. Suurinosa vaikuttaa ainakin maaniselta täällä kun vastailevat näihin.
- Anonyymi
Off the record: minäkin haluaisin hirveästi olla sinun lähelläsi, halata ja rakastaa sinua. Kauniita unia.
/vastasin kuin hänelle - Anonyymi
Hyvää yötä naiselleni🥰kaipaan läheisyyttäsi🥰minäkin rakastan sinua❤️
Sinun oma.. - Anonyymi
Hieno viesti jollekin!
- Anonyymi
Ja huorata
- AnonyymiUUSI
Entäpä jos ei huoraiskaan?
- Anonyymi
Mikä on tää tunne? En halua rakastua ennen kuin tiedän ettet leiki vain.
- Anonyymi
Onks tää S naiselta röökiä polttavalta mummulta?
- Anonyymi
Ei todellakaan ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole.
Onks tää R naiselta ?
- Anonyymi
Ei vaan pysty rakastuu enää vaik mä haluisin mä tiiän et me ei saatais olla rauhassa se on huomattavasti parempi hänellekki etten edes ajattele
- Anonyymi
Laita joku tunniste !!! Ootko M ??
- Anonyymi
En ole m enkä s enkä niin älyvpaa, että polttaisin terveyteni ja rahani ilmaan. Eikä hän.
- Anonyymi
En ole m.
- Anonyymi
Yksi viesti kultaiseni
T. K
😘😘🥰🥰- Anonyymi
On meillä kummalliset naapurit, ei ymmärrä oikein, ku puuttuvatnaapureiden asioihin! Oikein keskustelu palstalla, sehän on rikollista!
- AnonyymiUUSI
Onko tämä miehelle vai naiselle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä miehelle vai naiselle?
Miehelle.
- Anonyymi
Kuinka kauan meni että alkoi tuntua ELÄMÄSI rakkaudelta?
Joillakinhan menee vuosikymmeniä ennen kuin tietää mikä on ELÄMÄNSÄ BIISI. - AnonyymiUUSI
Hyvää yötä jos täällä oot♥️
- AnonyymiUUSI
En vietä täällä aikaa, selailemassa kävin nyt.
Ei hän mulle täällä toivottele, vois toivotella henk.koht.
Mutta öitä sullekin!
ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1141936- 811234
- 421065
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145864Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu69787Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27762Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22711Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36702Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49690Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup55624