tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sinulle tärkeä. Juuri sinulle.
Voisitko asettua asemaani ja tulla esiin? Et ehkä tajua, mitä se merkitsisi mulle, mutta olo helpottaisi tosi paljon. Täällä kylmät tuulet puhaltaa ja kaipaan tietoa, että sinä välität. Vähänkin on parempi kuin ei mitään. Näivetyn täällä.
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
114
1936
Vastaukset
- Anonyymi
Älä näivety kyllä minä välitän.
- Anonyymi
Kysy suoraan, ei täällä.
- Anonyymi
👍...
- Anonyymi
Tunteita sinua kohtaan. Ei ole.
- Anonyymi
Tuhma trolli.
- Anonyymi
Olen ujosti jo yrittänyt sinulle kertoa, että kyllä kiinnostaa. Suhteesta en tiedä, mutta olet vienyt jalat alta, vierailet unissani ja mietin sinua liikaa. Jos olet hän, niin ehkä olet saanut minulta hieman liian tuttavallisia avauksia.
- Anonyymi
On tunteita, olen väsynyt...tavataan kun näkyy. Eli aika lottoamistahan tåmä on.
- AnonyymiUUSI
Miksi tahdot tavata vaikka sinulla rakastava vaimo ?
- Anonyymi
Itken kokoajan ei minusta ole mihinkään
- Anonyymi
Ei kai tässä kiire ole.
- AnonyymiUUSI
Joo ei kiirettä, nähdään 10 vuoden päästä, onko tarpeeksi hidasta.
- Anonyymi
Voisin laittaa viestiä, mutta en tiedä, onko hän eronnut. Ainakaan ei ole rinkulaa. Ei hän varmaan minusta välitä, kun en ole töissäkään tällä hetkellä.
- Anonyymi
Laita vaan viestiä 😊👍🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita vaan viestiä 😊👍🏼
Jos hän kertoo kavereille, että "epätoivoinen muikkeli otti yhteyttä" tai jotain. Mietin ja mietin eikä tästä sen valmiimpaa tule.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laita vaan viestiä 😊👍🏼
En laita🖕.
- AnonyymiUUSI
Missäs sinä sitten olet?
- AnonyymiUUSI
Kyllä välitän hänestä joka hetki. Usko se.
- AnonyymiUUSI
Tiedät että rakastan.
- Anonyymi
Miten selkeästi haluat, että sanon välittäväni sinusta? Ja miksi et itse tule esiin ja kerro tunteistasi?
- Anonyymi
Siihen on selkeä syy. Pallo jäi naiselle ja hän tietää sen itsekin. Hän ymmärtää, ettei minulta voi odottaa mitään aktiivisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen on selkeä syy. Pallo jäi naiselle ja hän tietää sen itsekin. Hän ymmärtää, ettei minulta voi odottaa mitään aktiivisuutta.
Eli kohdallasi sinun oma "ego" estää. Miten ihmeessä hän ylipäätään voisi tietää. Varsinkin jos aikaa on kulunut vuosia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli kohdallasi sinun oma "ego" estää. Miten ihmeessä hän ylipäätään voisi tietää. Varsinkin jos aikaa on kulunut vuosia.
On se ego naisellakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinulta ei voi odottaa? Miten pallo jäi sille naiselle?
- Anonyymi
Ymmärrän. Haluaisin myös tietää mitä sä tunnet. Pelottava kertoa tunteitani kun sinä et välitä IRL ja tilanteemme on niin vaikea.
- AnonyymiUUSI
Siis hän EI välitä IRL?? No eikös se jo kerro aika paljon eli minä en ainakaan paljoa painoa laittaisi ihmiseen joka siellä palstan ulkopuolella ei huomioi juuri mitenkään.
- Anonyymi
Enää en pakene joten vastaan tahdon… siis kyllä haluan. Oliko tää kosinta? 🚬👩🏻🦳💋
En tiedä yhtään kosintaa näin palstan kautta😂- Anonyymi
Mun nainen ei polta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun nainen ei polta.
Muuta kuin siltoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuta kuin siltoja.
Perinteisesti! Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun nainen ei polta.
Hyvä kun ton kerroit niin en sano mitä meinasin.
-täältä jostain - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muuta kuin siltoja.
Joe oli herja minulle en todellakaan polta siltoja mutta en hyväksy kaltoinkohtelus perhettäni kohtaan en itseäni, lapsiani, tai sinua miestäni kohtaan. Ja kuitenkin omaan Anteeksiannon taidon ja sovittelun myös js hslun.
- Anonyymi
Milloin olette nähneet viimeksi?
- Anonyymi
Tämä aloittaja ei koskaan vastaa tuohon kysymykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä aloittaja ei koskaan vastaa tuohon kysymykseen.
Ei. Koska haluaa vain pelleillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei halua ihte antaa mittää vaan odottaa toiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstapelejä harrastaa.
- AnonyymiUUSI
Vastailee toisen puolesta toi ladyboy ja on itte muka toi nainen, jolle kuviteltu mies puhuu😀😃😄😁😆!😂!
- Anonyymi
Kirjoitin jo pitkän viestin joka ei mennyt läpi.olit unessani tänään pitkät päiväunet. Oli momemoista tapahtumaa, trapetsitaiteilua,sinä mukana, sinulla oli vähän erilainen ulkonäkö mutta se olit sinä. Sinä sanoit minulle, minä kerroin sinulle, me kommunikoimme. Kerroit että välität. Päivät ovat olleet sumuiset, mutta sinä olet siellä jossain, minä olen nähnyt sinut. Ei viime viikolla, joskus, olet olemassa vielä ja aina.
Minä kirjoitan aina vain sinulle, en kenellekään muulle .sinulle vaikka aloittaja olisi kuka trolli vain. - Anonyymi
Täytyy antaa että saa rahaa ja aikakin on rajallista
- Anonyymi
Jos olen ottanut sinuun yhteyttä aiemmin etkä ole osoittanut kiinnostusta minua kohtaan, en tee enää mitään 👍
- Anonyymi
Kerrot jostain toisesta miehestä, eli ei aloittajalle.
- Anonyymi
Et kerro ketä sinä kaipaat, etkä kerro kuka sinä olet. Minun tehtäväni on siis kuvitella, että sinä olet mies, jota minä kaipaan, ja uskotella itselleni, että tietenkin kirjoitat täällä juuri minulle, koska maailma on ihmeellinen ja se toi meidät täällä yhteen, kaksi neulaa täällä koko Suomen kattavassa heinäsuovassa. Samalla kun oikeassa elämässä en tiedä onko hän edes elossa enää. Tämä palsta on ihan hirvittävää itsepetosta, ja sen itsepetoksen eteen on vielä kahlattava polvia myöten trolleissa ja tyhjänpäiväisissä lauseissa joka hetki, jonka täällä viettää.
Toki minä kaipaan häntä edelleen, mutta en enää kuvittele, että kauniit kirjoitukset täällä olisivat juuri minulle koska oikeassa elämässä mikään ei tue sitä. Olihan elämä mukavampaa silloin kun kuvitteli saavansa tämän kautta häneen yhteyden, mutta aivan yhtä hyvin se kaikki saattoi olla kaikki vain minun pääni sisällä. Itse asiassa todennäköisempäähän se on, että ne olivat vain minun romanttisia kuvitelmiani.
Mutta ei se kaipuutani silti poista. Ajattelen häntä joka päivä, ja olen huutanut sen täällä tuuleen tuhat kertaa. Viimeksi eilen: https://keskustelu.suomi24.fi/t/18688483/meidan-valilla-olisi-niin-paljon-lampoa-ja-hellyytta
Oikeassa elämässä yritin saada meitä lähemmäs toisiamme, mutta en onnistunut siinä. Sittemmin mikään ei ole muuttunut, joten tyhmäähän se olisi yrittää lyödä päätä uudelleen samaan seinään.
Mutta välitän minä. Koko ajan ja paljon, joka päivä ja loppumattomasti. Joka päivä pohdin miten hänellä menee ja mitä hänelle kuuluu. Haluaisin kertoa arjestani hänelle ja kuulla vaikka jotain ihan mitätöntäkin hänen arjestaan. Kysyä hänen mielipidettään asioihin. Silloin kun leivon tai laitan jotain vähän parempaa ruokaa, haluaisin jakaa ne hänen kanssaan. Toivon, että hän pysyy terveenä ja nyt pimeillä talvikeleillä tiellä, varsinkin niinä päivinä kun työmatkat ovat pidemmät (jos näin edelleen on). Kuvittelen, että saisin ottaa hänet syliini, suukotella ja pitää hyvänä. Haaveilen, että voisin vain istua hänen vieressään sohvalla eikä meidän tarvitsisi tehdä tai sanoa välttämättä mitään. Olisi vain siinä lähellä, arkisesti.
Aina hän on täällä minun luonani ajatuksissani, nytkin. Eikä lähde pois. Enkä edes halua, että lähtee.- Anonyymi
Ihanasti kirjoitat miltä todella tuntuu tavoittaa joku ihminen. Toivon että löydätte vielä toisenne. Kaivattusi on ollut sinulle merkityksellinen henkilö. Kaikkea hyvää elämäntilanteeseen ja jospa henkilö jolle kirjoitit löytää tämän tekstisi jonain päivänä🙏👩🏻🦳❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihanasti kirjoitat miltä todella tuntuu tavoittaa joku ihminen. Toivon että löydätte vielä toisenne. Kaivattusi on ollut sinulle merkityksellinen henkilö. Kaikkea hyvää elämäntilanteeseen ja jospa henkilö jolle kirjoitit löytää tämän tekstisi jonain päivänä🙏👩🏻🦳❤️
Ei hän löydä. Yhteys on katkennut ja olen tunteineni yksin, olen ollut jo kuukausia. Se on vain hyväksyttävä.
- AnonyymiUUSI
👏👍Hyvä se on just noin. Ja jos joku ihan oikeesti kuvittelee ett täällä vois jollekin henkilölle viestitellä henk.koht. suhteista niin ei täysillä kulje hän. Menee ja selvittää henkilökohtaisesti ja piste. Muutoin sitten tämä kirjoittelu voi yhtä hyvin olla joltain trollilta joka viallisen psyykensä kanssa satuilee täällä milloin mitäkin. 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän löydä. Yhteys on katkennut ja olen tunteineni yksin, olen ollut jo kuukausia. Se on vain hyväksyttävä.
Todella harmillista 😔Maailmassa pitäisi olla enemmän rakkautta ja että jokainen löytäisi sellaisen kanssakulkijan jonka kanssa on hyvä olla.
Elämäntilanteet on mitä on. Joka kerta taivaalta putoaa tähti kun rakkaus kuolee🌠❤️👩🏻🦳
- Anonyymi
Jos olet mieheni minä toivon ettet etsi täältä uutta rakkautta koska me olemme valan vsnnoneet jo 37 vuotta sitten ja rakkaus on syvää vaikka nyt ollaan oltu pari vuotta kriisissä. Rakastan sinua ja sinäkin sanoit vielä eilen ja lähipäivinä et rakastat minua. Päästään yhdessä tästä kriidistä yli. T. Rakkaasi
- Anonyymi
OHI!
- Anonyymi
Kerro jotain minusta, jotta tunnistan itseni. Sitten voimme sopia 🤚🏻
- Anonyymi
Älä unta näe.
- Anonyymi
Myönnetään!
- AnonyymiUUSI
Mitä myönnät ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä myönnät ?
No sitähän sä kysyit 😸
- Anonyymi
Kyllä sinusta tuli tärkeä minulle. Nyt on tyhjä pesä ja aika aloittaa jotain uutta kunhan suru taas hellittää. Kaikkea hyvä toivon sinulle.
- Anonyymi
💚💚💚💚💚
- Anonyymi
💝💝💝💝💝
- Anonyymi
Hyvä on. Olen rakastanut sinua M alusta asti, ensimmäisestä hetkestä, kun sinut näin. Olisin toivonut kaikenlaista meidän välille ja en lakannut koskaan sitä toivomasta. Olisin tahtonut huolehtia sinusta ja tavallaan huolehdinkin taustalla koko ajan. Kuitenkin olisin tahtonut tehdä sen niin eri tavalla. Haluanko suhteen, kyllä haluan. Haluaisin kaiken. Ihan kaiken. Olen vain yhtä epävarmuudessa kuten sinäkin ilmeisesti.
Olen onnellinen, että kuuntelit toivettani. Olen huomannut. En tietysti saisi olla itsekäs, mutta minä olen, koska minä vain tahdon suhteesi olla. Valitettavasti en edes pahoittele sitä, koska se tuntuu niin hyvälle kaikella tapaa. Sitäkö pahoittelisin, että rakastan sinua. En ikinä.
En rakasta niin kovin jalosti, mutta olenkin lihaa ja verta. Uskon kyllä, että vaikka olisin henkiolento, rakastaisin silti, Joten minähän rakastan jos haluan ja sinua minä haluan.
Tämän minä hänelle H- Anonyymi
Valitan, mutta en ole M-miehesi.
Onnea kuitenkin eteenpäin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitan, mutta en ole M-miehesi.
Onnea kuitenkin eteenpäin!Et tietysti, mutta hän on.
Kiitos ja onnea sinulle rakkaudessa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et tietysti, mutta hän on.
Kiitos ja onnea sinulle rakkaudessa.Miksi sotkeuduit taas?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sotkeuduit taas?
En ymmärrä, mistä kirjoitat.
Osallistuin kedkusteluun omakohtsisesti. Loppuun laitoin, että kirjoitan hänelle. Ei kukaan tervejärkinen kuvittele, että aloitus, jossa ei ole mitään tunnisteellista, muuta kuin koettu tilanne, olisi suunnattu juuri itselle.
Koettu tilanne siis herätti ajatuksia, siksi kirjoitin tuuleen. Enkä kirjoittanut miehelleni ylipäätään.
- Anonyymi
Pyysit minua tulemaan esiin. Enkö tullut keväälläkin, mutta hyödyttikö se meitä kumpaakaan? Ja tiedät kyllä olevasi tärkeä minulle.
- AnonyymiUUSI
Minä olisin voinut kirjoittaa sanasta sanaan juuri noin myös.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Sivusta mutta eri kuin edellinen.
En tiedä hyödystä mitään, rakkaudesta vain. Toisaalta olen ansainnut hyvää joten taitaa olla myöhäistä sinun palata.
- Anonyymi
Paljonko se sinua lämmittää, jos sanon, että ajattelen sinua ihan liian usein? Ja paljonko on liian usein, montako kertaa päivässä on vielä tervettä ja missä kohtaa mennään pakkomielteen puolelle? 🤔
Ei kai se että täällä huutelee ole mitään oikeaa välittämistä, tunteilua se ehkä on, mutta näyttöä todellisista tunteista. Täällä keskustelemiseenkaan ei tarvita mitään oikea kontaktia, riittää että kuvittelee "hänet" vastaajaksi, ja sitten voidaan rauhassa vaihtaa haaveita ja katkeria syytöksiä puolin ja toisin, ilman että se vaikuttaa yhtään mihinkään. Eikä siihen aina tarvita edes palstaa, olen käynyt monet keskustelut hänen kanssaan kätevästi ihan oman pääni sisällä.
Minusta tämä kaikki vaikuttaa aika itseriittoiselta touhulta, en minä ainakaan tällaisen perusteella voisi kovin uskottavasti väittää välittäväni.- Anonyymi
Kirjoitit paljon, mutta et mitään itsestäsi etkä miehestä. Nyt jotain sisältöä hei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitit paljon, mutta et mitään itsestäsi etkä miehestä. Nyt jotain sisältöä hei.
Luuletko ett palstalla aletaan kirjeenvaihtoon?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko ett palstalla aletaan kirjeenvaihtoon?
Nimenomaan. Aloittaja ei tunnu ymmärtävän ettei mikään täällä merkitse mitään.
- Anonyymi
Olet tärkeä minulle 💚, tuntuu että kohta sekoan näistä tunteista sinua kohtaan.
- Anonyymi
Kaipaan erästä miestä liian paljon haaveilen hänestä kun no niin ja sydän että kehoni huutaa vain hänen kosketusta. En aio enää edes palstalla (vaikka se samantekevää olisikin) niin johdattaa harhaan että naisen suhteen kokisin läheskään samanlaista halua ja tunnetta. Kaikkea hyvää sulle jos olisikin hän.<3
- Anonyymi
Tästä nyt, jonnekin hänelle, sinne kylmään tuuleen ...ei päivääkään etten ajattelisi sinua ,pääsit ihoni alle. Olen itsekin riutunut , kun nämä tunteet sun muut pitää vaan otteessaan. Olen hulluna sinuun ,joku klikkaus kävi silloin ❤️🔥.
- Anonyymi
Kohtasimmeko sattumalta pari viikkoa sitten?
- Anonyymi
Ei olla kohdattu.
- Anonyymi
Me kohtasimme, ehkä. 😂😍
sivusta naiselle - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Me kohtasimme, ehkä. 😂😍
sivusta naiselleHyi. Ei halua oikeasti ees nähdä sua.
Mitä vielä haluat? Etkö tehnyt jo tarpeeksi? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyi. Ei halua oikeasti ees nähdä sua.
Mitä vielä haluat? Etkö tehnyt jo tarpeeksi?Siinähän se onkin, ei ole tehnyt mitään muuta kuin flirttaillut. - nainen sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän se onkin, ei ole tehnyt mitään muuta kuin flirttaillut. - nainen sivusta
Eli teillä monella on tapana flirttailla mut ette osaa toimia,ei jatkoon.
- Anonyymi
Toivottavasti olo helpotti nyt, kun 30-40 naista ilmoittautui palvelukseen 🫡
- Anonyymi
Onhan se ihkua saada huomioo.
- Anonyymi
Kun löytyisi joukosta se ihastus. Heikkoja tunnisteita, jotta voisi tunnistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et antanut itsestäsi yhtään mitään, joten varmaan turha odottaa niiltä naisiltakaan tunnisteita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jättäkääpä ne teille vieraat ihmiset rauhaan, niin naiset kuin miehetki! Turhaa japinaa!
- Anonyymi
Välillä kun tätä palstaa lukee niin ymmärtää, että ainakin kaksi eri henkilö kirjoittaa yhdelle.
- AnonyymiUUSI
En usko, paljon samantyylisiä tunteita ja tilanteita vain.
Sivusta
- Anonyymi
Olet minulle tärkeä. Tää menee vanhan liiton miehelle♥️
- Anonyymi
No välitänhän minäkin sinusta, mutta en ala mihinkään sivu-/salasuhteisiin. Oma elämäni on ihan kunnossa ja hyvää. Välitän sinusta, koska olit minulle niin mukava silloin kaikin puolin ja kosketit myös sieluani, jokin sielunyhteys välillämme on edelleen.
Minä olen tullut kyllä esiin useammankin kerran, en ole piileskellyt. Päinvastoin minusta tuntuu että sinä olet piileskellyt minulta useamman kuukauden jo. Tuntuu siltä että lähdet aina karkuun jos näemme toisiamme.- AnonyymiUUSI
Mitä sitten haluat?
- Anonyymi
En ole kauhean hyvä ilmaisemaan tai sanoittamaan tunteitani enkä ole analysoinut niiden syitä, joten niiden kuvaileminen on tässä vähän hankalaa, mutta yritän kuitenkin. Toivottavasti se välittyy niin kuin se tarkoitan.
Kyllä minulla oli tunteita sinuun. Ei voi kuitenkaan puhua ihastumisesta ensisilmäyksellä. En harrasta sellaista. En ihastu pelkkään ulkonäköön, vaan minun täytyy tuntea vähän pitempään.
Siinä meni siis ehkä kuukausi. Tiedätkö, mistä huomasin? Petyin aina niin kauheasti, jos et ollut paikalla ja kerran kun olin kotimatkalla, joku meinasi bussissa lähestyä, mutta tyrmäsin sen tietenkin alkuunsa, koska ajattelin vain, että en halua pilata mitään sinun kanssa. Voisin listata tähän kaikenlaisia syitä, minkä takia, mutta en tosiaan ole analysoinut tarkemmin. Ja ihastumiseen liittyy kaiketi myös jokin mysteeritekijä. Muutenhan sitä ihastuisi kaikkiin, joilla on samoja hyviä ja ihailtavia luonteenpiirteitä.
Jos kuitenkin haluat tietää ominaisuuksistasi minun silmin niin täältä pesee. Olen saanut sinusta sellaisen kuvan, että olet aidosti hyvä ihminen, olet todella huomaavainen, lämmin ja kannustava ja otat kaikki huomioon. Innostat muita. Olet suorapuheinen, huumorintajuinen ja osaat myös nauraa itsellesi. Ja tykkäät ehkä vähän hauskuuttaa muita. En tiedä tiedätkö, mutta seuraasi kaivataan, kun et ole paikalla. Sitä kai karismalla tarkoitetaan eli sitä sinulla on. Ja olet selvästi kova tekemään töitä tavoitteittesi eteen, vaikka osa taitaa mennä myös luontaisen lahjakkuuden ja älykkyyden piikkiin. Ja hitto, miten sinulla on ihana ääni! Ja hymy! Koko olemus oikeastaan ja se, miten kannat itseäsi - kiinnitin huomiota tiettyihin asentoihin, esim. tapaan istua tai pitää käsivarsia.
Olet myös todella rohkea ilmaisemaan omia tunteitasi. Annat niiden näkyä irl ja täällä palstallakin kirjoitat todella avoimesti, vaikka joku tuttu saattaisi niistä tunnistaakin.
Joten kyllä sinä olit minulle tärkeä. Tuntui, että meillä olisi ollut erityinen yhteys. Tykkäsin myös kosketuksista ja jopa odotin niitä. Mutta me emme ole sopivia toisillemme. Tiedät syyn.
Myöhemmin oletin, että seurustelet ja vaikka et seurustelisikaan, niin tilanne oli minulle siitä huolimatta täydellinen deal breaker. Ja valitettavasti on myös hetkiä jolloin osaat olla ilkeä, jos haluat satuttaa eikä silloin tunnu kivalta olla vastapuolella.
Tunteetkin kuolivat sitten siihen eikä mikään saa niitä koskaan enää heräämään. Joten en halua suhdetta. Toivon, että kunnioittaisit sitä ja lopettaisit nämä kirjoituksetkin. Olen jopa kokenut ne aika loukkaavina, kun tilanne on mikä on. Emme todennäköisesti tulee koskaan enää näkemäänkään, joten siltäkin osin turhaa.
Toivon sinulle kuitenkin vain hyvää. Kuten sanottua, olet aidosti upea ihminen ja ansaitset kaiken sen onnen, mitä vaan voi saada. Olet suosittu, sinulla on vaihtoehtoja. Otat vaan itsellesi hyvän tyttöystävän, seurustelette, menette naimisiin ja hankitte muutaman lapsen. Happily ever after. Se on sinulla ihan käden ulottuvilla. Kunhan vaan lopetat täällä junnaamisen.- AnonyymiUUSI
Hieno kuvaus, vautsi!
Kielellinen prosessori toimii, arvostan. Ehkä voisit sen verran logiikkaa yhdistää tähän, että myönnät että on koomisen pieni todennäköisyys että hän käy täällä ja että sen lisäksi tunnistat tekstit oikein?
Täällähän ei ole mitään tunnisteita oikein missään. Nimen alkukirjaimella tulee rajanneeksi jättimäisiä ihmismassoja ympäri Suomen. Tunteita kuvaamalla saa miljoonapäisiä mahdollisuuksia. Auton väri? Voi luoja.
Täällä puhutaan itselle. - AnonyymiUUSI
Joo tunnistan tämän. Se on nuori minä.
- AnonyymiUUSI
Ajatus on vikkelä kaveri, jonka tielle on mahdotonta asettaa esteitä.
- AnonyymiUUSI
Olen samaa mieltä kuin joku muu ajatuksesta, että ajattelemista ei voi kieltää eikä omia ajatuksiakaan tarvitse hirveästi hallita. Toisen ajatuksia vielä vähemmän. Ajatukset on ajatuksia. Ikävää on sitten jos teot on sellaisia että ne aiheuttaa vahinkoa tai loukkaa. Olet tärkeä. Kaakaota ja sympatiaa.
- AnonyymiUUSI
Onko se AI, joka näitä rakkaudenlurituksia tänne spämmää, ja öisin, kun normi-ihmiset nukkuu. Näin saadaan klikkejä ja mainostuloja.
- AnonyymiUUSI
Palstalla on paljon työelämän ulkopuolella olevia. Jos joskus erehdyt tänne päiväsaikaan käymään, näet sen kyllä.
- AnonyymiUUSI
Sinä oot sairas
Sairaus täytyy hoitaa - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstalla on paljon työelämän ulkopuolella olevia. Jos joskus erehdyt tänne päiväsaikaan käymään, näet sen kyllä.
Huomioi myös vuorotyötä tekevät, lomalla töistä olijat, yrittäjät, työttömät, päivätyötä tekevät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huomioi myös vuorotyötä tekevät, lomalla töistä olijat, yrittäjät, työttömät, päivätyötä tekevät.
Päivällä täällä postaajat ovat enimmäkseen ihan sekaisin. Eivät ole työelämässä tuollaisella aivotoiminnalla.
- AnonyymiUUSI
Miksi mies pelaat tota peliä ?
- AnonyymiUUSI
Missä näivetyt ? Oletko nuori vai jo keski-iän ylittänyt ?
- AnonyymiUUSI
Laittaisit jotain muutakin tunnistetta kuin 'nainen'. Outoa kirjoitella joka päivä jotain tämän tyylistä ja kuvitella että oikea ymmärtää. /mieheltä sivusta
- AnonyymiUUSI
Kiitos tuosta. Saisi edes jotain parametrejä, tämä aloitus kun ei rajaa yhtään ketään naispuolista pois. Jos aloittaja etsii 25-vuotiasta helsinkiläistä, on ihan sama jonkun keski-ikäisen pohjanmaalaisen tulla vikisemään kuuroille korville jotain itsestään. Aiheuttaa vain itselleen pahaa mieltä kun kerta toisensa jälkeen toivoo, että juuri minua kaivattaisiin ja kaipaajana olisi juuri hän, ja joka ikinen kerta menee ohi. Ei tahdo jaksaa enää näitä leikkejä täällä...
Nainen sivusta
- AnonyymiUUSI
Jos olisit hän, jonka näin 25.10., mutta joka ei tullut juttelemaan, niin kyllä sinun pitäisi tietää, että sinua vain olen rakastanut liki "ihmisiän". Tällaista tunnetta ei koe kuin kerran elämässä. Siitä seuraa, että vain sinun kanssa haluaisin elää lopun elämästäni.
Kun ajattelet kuinka kauan olen sinua kaivannut, ei liene kohtuuton toive, vaikka se sinun kohdallasi tietäisi myllerrystä, mutta olisi kai parempi ratkaisu, kuin roikkua löysässä hirressä. - AnonyymiUUSI
Ai jaa, eikö vaimos anna sulle tarpeeksi huomioo? Toisaalta se teidän pikkulapsiarki... ymmärrän. Huomiotahan sä tosin hait jo sitä ennenkin, vaikka olit vasta parisuhteessa ja lapsi oli tuloillaan. Mihinpä sitä kettu karvoistaan pääsisi? Vai oliko se nyt susi? En muista miten se sanonta meni.
- AnonyymiUUSI
No tuo on harvinaisen totta.
- AnonyymiUUSI
Olisi niiin paljon tunteita kerrottavana 👌
- AnonyymiUUSI
E tiedä myöskään tarkemmin vastauksia koskien aloitusta tai muitakaan viestejä. Pelkästään ”pellejen” vuoksi sirkuksessa käyn. Ehkä mä tykkään sen iloisesta ilmeestä. Kaikki Suomi24 viestit edustaa minulle tätä samaa sirkus kategoriaa ja voisi kiteyttää niin omien kuin toistenkin viestien osalta sanoihin: Älä ota sitä vakavasti.
- AnonyymiUUSI
Korjaan: En tiedä siis. En ole E.
Olen tuo hermanni eli itse pääpelle 🥳
M on kauneimmista kaunein Maija Maitoparta Gösta Knutssonin innoittamana.😘
Her >Manni
- AnonyymiUUSI
Eikö olisi helpompaa kysyä suoraan.
- AnonyymiUUSI
Mies tehtailee epämääräisiä viestejä ja suuri joukko naisia toivoo, että kaipausviesti olisi juuri hänelle. Voiko naurettavampaa olla.
- AnonyymiUUSI
Nii,näkemällä asiat selvii yleensä.On mul tunteit erästä kohtaan kyl. Ja voin sanoa et mua ei yhtään kiinnosta tuttujeni tutut nämä semmoiset ketkä mä tiedän,vaan ihan joku. Turhaa kannata kenenkään semmosem kaivata.
- AnonyymiUUSI
Pöllö aloitus. En haluaisi kenenkään naisen ajattelevan, että tämä on minulta. Yks jmies.
- AnonyymiUUSI
Tunteita on. Yritys lähestyä on myös tehty.
Se että en näe sitä samaa toisessa, kyllä etäännyttää tehokkaasti.
Älä siis odota mitään enempää ennenkuin olet valmis itse osoittamaan tunnistettavasti myös että niitä löytyy sinullakin. - AnonyymiUUSI
JOS olisit hän...Tiedät, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se lienee täysin selvää ja olethan nähnyt sen jo minun katseestakin. Haluaisinko suhteen kanssasi? En tiedä, mutta sen tiedän, että haluaisin vieläkin tutustua sinuun paremmin, vaikka ystäväpohjalta.
- AnonyymiUUSI
Saat sen mihin minulla on varaa, etten rikkoudu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1141936- 811234
- 421065
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145864Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu69787Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27762Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22711Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36702Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49690Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup55624