On vaikea uskoa

Anonyymi-ap

Että hän olisi niin syvästi rakastunut

42

1065

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen ihan ällörakastunut häneen naiseen. Samalla mieli on maassa, koska en pysty muuttumaan paremmaksi ihmiseksi, että kelpaisin hänelle.

• Anonyymi

Pystyt muuttamaan itteesi

Ei kukaan muu

• Anonyymi

Jos olet mieheni niin minökin Rakastan sinua olen aina rakastanut koko pitkän avioliiton aikana ja riität hyvine ja huonoine ouolineen❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan muu

Olet vajakki. Sinun tässä täytyy muuttua. Minä olen ihan hyvä näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan muu

Paskamies on paskamies.

• Anonyymi

Mikä siinä on vaikeaa? Jos sanoo rakastavansa ja osoittaa sen?

• Anonyymi

Eipä ole minulle, mutta itsekin jotain pientä tunteenpoikasta alkaa tässä kehittymään, vaikka olen yrittänyt itseäni hillitä ja puhunut itselleni järkeä.
      Ei se tunne kuuntele mitä järki neuvoo.
      Se on vaan annettava tilanteen kehittyä ja katsottavaa mihin suuntaan se yrittää viedä.
      En usko että kovin pahasti kiville karahtaa kun kummallakin tiedossa nämä elämän tosiasiat ja sitä mihin ei halua asioiden johtavan.
      Rehellisyys ja luottamus, on ne mitä me tarvitsemme eteenpäin mennäksemme!

• Anonyymi

Olen miettinyt samaa aloittajan kanssa omalla kohdallani paljon.

• Anonyymi

Sen tietää kun ottaa selvää. Niin itsekin tein ja sain selville mitä hän minusta ajattelee.

• Anonyymi

Järki päätös on elää yksin loppuelämä. En pysty enää.

• Anonyymi

No se on sun valinta,minä en pystyis elään ilman naista varsinkaan sitä yhtä ihanaa joka juoksee karkuun tunteitaan.

• Anonyymi

Olen. Ja enemmän kuin pystyt kuvittelemaan. Olen aivan sekaisin sinusta.

• Anonyymi

Millä tavalla sekaisin?

• Anonyymi

Olen rakastunut häneen...en saa häntä mielestäni. Aina kun hänet näen tunne vahvistuu.

• Anonyymi

Koska viimeksi hänet näit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska viimeksi hänet näit.

tänään

• Anonyymi

Minullakin syttyy tunne aina uudestaan ja se on kestänyt jo vuosia. Näin hänet todella pitkästä aikaa kaksi viikkoa sitten ja vaikken uskaltanut katsoa kunnolla edes häntä päin, niin hän nainen on ollut taas todella paljon mielessä.

• Anonyymi

En ole missään vaiheessa ajatellutkaan, että mies olisi "syvästi rakastunut" minuun.

• Anonyymi

Niin on vain päässyt käymään. Minkäs teet, hän on ihana ihminen.

• Anonyymi

Hän on edelleen ihana vaikka välillä mököttää

• onhan se vähän outoa ja jopa creepyä kun ei tunneta niin hyvin, mut näin sussa jotain todella ainutlaatuista ja kaunista, mitä en oo kenenkää muun kanssa kokenut, en osaa kuvailla sitä, ikään kuin elettäis "samas maailmas", katottais maailmaa samojen lasien läpi,kun muilla on eri lasit <3

• Anonyymi

Vitut on.

• Anonyymi

A-naista rakastan. Kyllä!

• Anonyymi

Minäkin rakastan häntä...V*tuttaako? Häh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin rakastan häntä...V*tuttaako? Häh

Tuollaista uhoajaa ei rakasteta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaista uhoajaa ei rakasteta.

Mahtaa ärsyttää kun naistas pannu monet mut sä et

• Anonyymi

oliko niin että Mikael kakkosnaisesi, kaikki 4 hakkasivst sinua ja, tekivät kiusaa sukulaistesi kanssa, heiluri sanoo kyllä.

• Anonyymi

olivatko joskus Mikael naiset sinuun rakastuneita, kyllä. yritti pötkö saada silloisen puolisosi omaisuuden myös, ja kävivät kattelemassa jo huonekalujakin, heiluri mukaan kyllä. voiko tämä nyt loppua, heiluri mukaan kyllä. tykkäsivätkö kaikki suvustasi, heilurin mukaan ei.

• Anonyymi

Juha s oliko sinulla monta suhdetta täällä, heilurin mukaan kyllä. oliko sinulla Hennan kanssa suhdetta, ei.

• Anonyymi

Joo mut on nälkä

Ja sit on nälkä

• Anonyymi

olikos Hennalla ja Timolla joskus suhde ei. olikos Timolla suhde Mariaan, kyllä. halusiko Timo peittää showllaan kun hoksasi venäläiset, kyllä. ollaanko jotain sukua, mikä oli yllätys, kyllä. joidenkin pettämisen takia, kyllä. sukunimi johdatti yhteen kyllä. kodyko vaimosi koska uskoi sitä Leenaa kun joku puhui jotakin mikä tajuttiin myöhemmin kyllä. vetikö pohjoinen turpaan heilurin mukaan kyllä ja kovaa.

• Anonyymi

olikos Henna ihastunut Timoon, ei. kiinnostiko lähinnä työjutut ja joku yhteiset, mikä selvisi myöhemmin, kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olikos Henna ihastunut Timoon, ei. kiinnostiko lähinnä työjutut ja joku yhteiset, mikä selvisi myöhemmin, kyllä.

oletkos vähän kuin unien piru, kyllä. voisiko loppua nyt, kyllä.

• Anonyymi

se on muuten se hentoääni, vaalea, nainen ja tosi pelottava. hyisevä en minä, luulisin että elävä, ei henki.

• Anonyymi

Hämäriä päiviä pimeneviä iltoja. Pillun tuoksua tissien lätinää

• Anonyymi

Sitä toivotaan naiselta.

• Anonyymi

Rakkaani perään olen itkenyt..kyllä. Varmaankin varattu ja jotain. Onhan hän täysin ulottumattomissa ja täysin eri luokkaa kuin kukaan muu. Siksi en vaan voi antaa näille tunteille liikaa valtaa. Olen yksin.

• Anonyymi
      UUSI

Ei kukaan oikeasti ole.

• Anonyymi
      UUSI

Tälläi alkutalvesta tarvii sitä virtaa lisää. Aivojen huoltoon ja trimmaamiseen. Joo, tiedetään. Liiku, edes pienesti. Tyhjää vaikka tiskikone, siivoa, tee jotain. Voit juosta, mutta vähempikin riittää. Siedä kuitenkin pientä epämukavuutta. Hoi, työelämä. Meissä on valtava osaamis- ja kokemusreservi. Se käyttöön. Ja kukka kakun päälle. Aamun joogahetki. Oli täysikuun aika ja tein antaumuksella kuutervehdystä. Vähän jännitti mutta myös huvitti. Että terve vaan teille Instan norjat joogit, täällä meikäläinen se vaan joogaa. Ehkä meni jokunen aamuinen matcalatte väärään kurkkuun. Mutta sellaisia me naiset ollaan, vanhat akat, hönö miehet.
      Ihmiset, mennään ja tungetaan paikkoihin. Ollaan näkyviä ja pidetään mekkalaa. Vielä ei nenässä tunnu palaneen käryä.

• Anonyymi
      UUSI

Sydän sykkii muutaman lyönnin enemmän aina kun nähdään

• Anonyymi
      UUSI

Erittäin kiinnostunut. Olihan minä, jo silloin aikanaan. Mutta tilanteet muuttuivat sitten nopeasti. Tunnen yhden veljistäsi. En tiedä pitäisikö kysellä häneltä ensin, että olisiko sopivaa lähestyä. En täysin tiedä kaikkea teidän tilanteesta. Toivon, että olet yksin.

• Anonyymi
      UUSI

Kuin jokin rakkauslaulu niin meneekö ihan yläviistoon katsellessa ja voiko muut kuulla tahtomatta sellaisia. Niin siinä nämä mielen päältä tällä otannalla.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      114
      1936
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1234
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1065
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      145
      864
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      69
      787
    6. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      27
      762
    7. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      22
      711
    8. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      36
      702
    9. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      49
      690
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      55
      624
    Aihe