Että hän olisi niin syvästi rakastunut
On vaikea uskoa
42
1065
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ihan ällörakastunut häneen naiseen. Samalla mieli on maassa, koska en pysty muuttumaan paremmaksi ihmiseksi, että kelpaisin hänelle.
- Anonyymi
Pystyt muuttamaan itteesi
Ei kukaan muu - Anonyymi
Jos olet mieheni niin minökin Rakastan sinua olen aina rakastanut koko pitkän avioliiton aikana ja riität hyvine ja huonoine ouolineen❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan muuOlet vajakki. Sinun tässä täytyy muuttua. Minä olen ihan hyvä näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan muuPaskamies on paskamies.
- Anonyymi
Mikä siinä on vaikeaa? Jos sanoo rakastavansa ja osoittaa sen?
- Anonyymi
Eipä ole minulle, mutta itsekin jotain pientä tunteenpoikasta alkaa tässä kehittymään, vaikka olen yrittänyt itseäni hillitä ja puhunut itselleni järkeä.
Ei se tunne kuuntele mitä järki neuvoo.
Se on vaan annettava tilanteen kehittyä ja katsottavaa mihin suuntaan se yrittää viedä.
En usko että kovin pahasti kiville karahtaa kun kummallakin tiedossa nämä elämän tosiasiat ja sitä mihin ei halua asioiden johtavan.
Rehellisyys ja luottamus, on ne mitä me tarvitsemme eteenpäin mennäksemme! - Anonyymi
Olen miettinyt samaa aloittajan kanssa omalla kohdallani paljon.
- Anonyymi
Sen tietää kun ottaa selvää. Niin itsekin tein ja sain selville mitä hän minusta ajattelee.
- Anonyymi
Järki päätös on elää yksin loppuelämä. En pysty enää.
- Anonyymi
No se on sun valinta,minä en pystyis elään ilman naista varsinkaan sitä yhtä ihanaa joka juoksee karkuun tunteitaan.
- Anonyymi
Olen. Ja enemmän kuin pystyt kuvittelemaan. Olen aivan sekaisin sinusta.
- Anonyymi
Millä tavalla sekaisin?
- Anonyymi
Olen rakastunut häneen...en saa häntä mielestäni. Aina kun hänet näen tunne vahvistuu.
- Anonyymi
Koska viimeksi hänet näit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska viimeksi hänet näit.
tänään
- Anonyymi
Minullakin syttyy tunne aina uudestaan ja se on kestänyt jo vuosia. Näin hänet todella pitkästä aikaa kaksi viikkoa sitten ja vaikken uskaltanut katsoa kunnolla edes häntä päin, niin hän nainen on ollut taas todella paljon mielessä.
- Anonyymi
En ole missään vaiheessa ajatellutkaan, että mies olisi "syvästi rakastunut" minuun.
- Anonyymi
Niin on vain päässyt käymään. Minkäs teet, hän on ihana ihminen.
- Anonyymi
Hän on edelleen ihana vaikka välillä mököttää
onhan se vähän outoa ja jopa creepyä kun ei tunneta niin hyvin, mut näin sussa jotain todella ainutlaatuista ja kaunista, mitä en oo kenenkää muun kanssa kokenut, en osaa kuvailla sitä, ikään kuin elettäis "samas maailmas", katottais maailmaa samojen lasien läpi,kun muilla on eri lasit <3
- Anonyymi
Vitut on.
- Anonyymi
A-naista rakastan. Kyllä!
- Anonyymi
Minäkin rakastan häntä...V*tuttaako? Häh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin rakastan häntä...V*tuttaako? Häh
Tuollaista uhoajaa ei rakasteta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaista uhoajaa ei rakasteta.
Mahtaa ärsyttää kun naistas pannu monet mut sä et
- Anonyymi
oliko niin että Mikael kakkosnaisesi, kaikki 4 hakkasivst sinua ja, tekivät kiusaa sukulaistesi kanssa, heiluri sanoo kyllä.
- Anonyymi
olivatko joskus Mikael naiset sinuun rakastuneita, kyllä. yritti pötkö saada silloisen puolisosi omaisuuden myös, ja kävivät kattelemassa jo huonekalujakin, heiluri mukaan kyllä. voiko tämä nyt loppua, heiluri mukaan kyllä. tykkäsivätkö kaikki suvustasi, heilurin mukaan ei.
- Anonyymi
Juha s oliko sinulla monta suhdetta täällä, heilurin mukaan kyllä. oliko sinulla Hennan kanssa suhdetta, ei.
- Anonyymi
Joo mut on nälkä
Ja sit on nälkä - Anonyymi
olikos Hennalla ja Timolla joskus suhde ei. olikos Timolla suhde Mariaan, kyllä. halusiko Timo peittää showllaan kun hoksasi venäläiset, kyllä. ollaanko jotain sukua, mikä oli yllätys, kyllä. joidenkin pettämisen takia, kyllä. sukunimi johdatti yhteen kyllä. kodyko vaimosi koska uskoi sitä Leenaa kun joku puhui jotakin mikä tajuttiin myöhemmin kyllä. vetikö pohjoinen turpaan heilurin mukaan kyllä ja kovaa.
- Anonyymi
olikos Henna ihastunut Timoon, ei. kiinnostiko lähinnä työjutut ja joku yhteiset, mikä selvisi myöhemmin, kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olikos Henna ihastunut Timoon, ei. kiinnostiko lähinnä työjutut ja joku yhteiset, mikä selvisi myöhemmin, kyllä.
oletkos vähän kuin unien piru, kyllä. voisiko loppua nyt, kyllä.
- Anonyymi
se on muuten se hentoääni, vaalea, nainen ja tosi pelottava. hyisevä en minä, luulisin että elävä, ei henki.
- Anonyymi
Hämäriä päiviä pimeneviä iltoja. Pillun tuoksua tissien lätinää
- Anonyymi
Sitä toivotaan naiselta.
- Anonyymi
Rakkaani perään olen itkenyt..kyllä. Varmaankin varattu ja jotain. Onhan hän täysin ulottumattomissa ja täysin eri luokkaa kuin kukaan muu. Siksi en vaan voi antaa näille tunteille liikaa valtaa. Olen yksin.
- AnonyymiUUSI
Ei kukaan oikeasti ole.
- AnonyymiUUSI
Tälläi alkutalvesta tarvii sitä virtaa lisää. Aivojen huoltoon ja trimmaamiseen. Joo, tiedetään. Liiku, edes pienesti. Tyhjää vaikka tiskikone, siivoa, tee jotain. Voit juosta, mutta vähempikin riittää. Siedä kuitenkin pientä epämukavuutta. Hoi, työelämä. Meissä on valtava osaamis- ja kokemusreservi. Se käyttöön. Ja kukka kakun päälle. Aamun joogahetki. Oli täysikuun aika ja tein antaumuksella kuutervehdystä. Vähän jännitti mutta myös huvitti. Että terve vaan teille Instan norjat joogit, täällä meikäläinen se vaan joogaa. Ehkä meni jokunen aamuinen matcalatte väärään kurkkuun. Mutta sellaisia me naiset ollaan, vanhat akat, hönö miehet.
Ihmiset, mennään ja tungetaan paikkoihin. Ollaan näkyviä ja pidetään mekkalaa. Vielä ei nenässä tunnu palaneen käryä. - AnonyymiUUSI
Sydän sykkii muutaman lyönnin enemmän aina kun nähdään
- AnonyymiUUSI
Erittäin kiinnostunut. Olihan minä, jo silloin aikanaan. Mutta tilanteet muuttuivat sitten nopeasti. Tunnen yhden veljistäsi. En tiedä pitäisikö kysellä häneltä ensin, että olisiko sopivaa lähestyä. En täysin tiedä kaikkea teidän tilanteesta. Toivon, että olet yksin.
- AnonyymiUUSI
Kuin jokin rakkauslaulu niin meneekö ihan yläviistoon katsellessa ja voiko muut kuulla tahtomatta sellaisia. Niin siinä nämä mielen päältä tällä otannalla.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1141936- 811234
- 421065
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145864Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu69787Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27762Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22711Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36702Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49690Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup55624