Olen 21 vuotias urheilullinen mies ja etsin seuraa isommista naisista. Etsinnässä olisi pitkäaikainen suhde mutta en sano ei yhden yön jutuillekkaan. Kommentoi jos kiinnostuksesi heräsi.
Isommat naiset
8
491
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaa
- Anonyymi
Olisit ny suoraan ilmottanu et seksisuhdetta haet 21 ja urheilija sä et isomman naisen kanssa kehtais edes näyttäytyä yhdessä ulkona noista useimmiten seuraa ne elatusmaksut jos olet niin hölmö ja uskot kun he sanovat syövänsä e-pillereitä eikö se ny vieläkin yleisin syy seksisuhteen etsimiselle ole se että voi seksiä harrastaa ilman kortsua oletuksena on toki että se mies ei mulkkuaan joka avonnossa käy uittaas kun nuo kekkä sitä harrastuksena tekee ni usei ne sukupuolitauditkin saa kun tärkeintä on vai se oma paineiden purku mieluiten päivittäin ja edes seksisuhteissa ei taida saada päivittäin kun ei aina välttis ole aikaa tavata kun on muuta menoa
- Anonyymi
Pysy äitis tissillä raakile
- Anonyymi
Itsellä nykyään ikää 25 ja 3 vuotta sitten tinderin kautta tutustuin erääseen nanna nimellä itseään kutsuvaan isoon naiseen. Oli paras pano ikinä. Kämppä hais iha kiimaselle pillulle ja nanna voihki nii hiljaa ku pysty hänen lapsen nukkuessa viereisessä huoneessa. Nanna oli 30v ja täysin karvattomaks sheivattu pillu
- Anonyymi
Spedellä taas sikamaiset jutut buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spedellä taas sikamaiset jutut buaahaa
Spede itse hän juttusi tason tiedät.
- Anonyymi
Missä päin Suomea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984