Eikä Muurhais pesässä tarvittais istua,omana lajinaan !?
Hakkeri pysäytti näytön !?
Suomi sais heti Kultamitalin, itsekehusta, sotahulluudesta ja hyökkäys valehtelusta !?
15
202
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulle ei mitalia annettaisi, vaan vietäisiin parantumattomana tapauksena suoraan hullujenhuoneeseen. Siis jos saataisiin kiinni... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Nyt kuule Kremlin trolli lopetat ton valehtelun ja paskanjauhamisen!!!
Suomi ei ole sotahullu ja valehdellut hyökkäyksistä!! VENÄJÄ ON SOTAHULLU!! - Anonyymi
Idiootti Stub,ei uskalla tunnustaa Palestiinan valtiota,kuin Luhanskia ja Donetskia,että sota loppuis !? ollaan vaan mukna Ydysvaltain sosialismi armeijan kanssa, tukemassa Israeilin tekemää kansanmurhaa !?
- Anonyymi
Ja taas olet herjaamassa Suomen presidenttejä! ETKÖ TAJUA ETTÄ SE (HERJAAMINEN) ON RIKOS?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas olet herjaamassa Suomen presidenttejä! ETKÖ TAJUA ETTÄ SE (HERJAAMINEN) ON RIKOS?
Siitä vaan,jos rahkeet kestää,kun lyön asiakirjat pöytään !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä vaan,jos rahkeet kestää,kun lyön asiakirjat pöytään !?
Minä voin esittää tarvittaessa kuvankaappauksen todisteena sua vastaan!! Eli lopetas tuo meidän Presidenttien herjaaminen, NYT HETI!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voin esittää tarvittaessa kuvankaappauksen todisteena sua vastaan!! Eli lopetas tuo meidän Presidenttien herjaaminen, NYT HETI!!
olen tarjonnut filminpätkääkin, ihmisoikeusrikkomuksesta ja kidutuksesta 4,5 vuoden ajalta !? Ja todisteena myös sota ja täysorvon aseman kieltämisestä,kirkonkin taholta !?
- Anonyymi
Onko maata kuin Suomi, joka laittanut mijardeja sotahulluuteensa,idioottejiensä johdolla !?
- Anonyymi
LOPETA HETI TOI HERJAAMINEN JA TOISTEN VIESTIEN KIUSALLAS POISTATTAMINEN! SINÄ ITSE teet väärin herjatessasi meidän presidenttejä, sen sijaan minä kehoitan sua lopettamaan mutta teetkin kiusallasi viestien poistattamisen!!
- Anonyymi
Rllei jenkki sotaliittolaisuus,40:tä kultamitalista hyvitetä, idiootti Suomea !?
- Anonyymi
Ylessä niitä raukkoja riittää ja luulee propakandalla Venjästä selviävänsä,vaikka itse on myös uhri !? Oikea Media, on vain tiedottaja, ei mielen muokkaaja !?
- Anonyymi
Suomihan on kaksinaismoraalin-ja politiikan maa,eikä siinä säästä varojaan !?
- Anonyymi
Lopetas nyt pappa toi valehtelu!
- Anonyymi
Saihan Sanna Marikin tunnustuksen taloussodankin auuttamisesta,Yhdysvalloilta kateudesta Venjän kaasuunkin !?
- Anonyymi
Yhdysvallat EI OLE kateellinen terroristivaltio venäjälle, koita jo painaa se kovaan kalloosi!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217950- 2332745
- 262611
- 1641999
- 1211881
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?71644Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21386- 801242
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175