Rakkaushuijari

Anonyymi-ap

Hei! Kysyisin tai taidan tietää itsekin että minua yritetään varmaan huijata? Olen kirjoittanut miehen kanssa joka sanoo että on syntynyt Suomessa ja on muuttanut 18-vuotiaana Pohjois-Carolainaan! Hän on nyt asunut siellä 38 vuotta! Hän on yhdysvaltain hallituksen rauhanturvaajana Syyriassa, tai niin hän sanoo! Olemme kirjoitelleet kesäkuun puolivälistä asti! Ensin ihan normaalisti, sitten hän sanoi että on rakastunut minuun ja olla kanssani! Epäilin jo heti tässä vaiheessa! Olen ollut koko ajan ”mukana” tässä jutussa! Sitten hän sanoi että on väsynyt työhönsä ja haluaisi elää kanssani ja minun pitäisi saada hänet pois sieltä hakemalla hänet varhaiseläkkeelle, en tiedä onko sellainen edes mahdollista! Minun piti kirjottaa sähköpostia hänen kapteenilleen ja sieltä vastattiin että minun pitää ostaa se varhaiseläke ja siinä oli jotain muitakin kuluja! Tässä kohtaa ymmärsin kunnolla mitä hän ajaa takaa! Ja hän lähettää itsestään sellaisia kuvia mitä esim.tiktokissa on monta sellaista profiilia missä on samoja kuvia eli hän vissiin ottaa niitä sieltä ja lähettää minulle! Olenko oikeassa? Entä mitä minun pitää nyt tehdä?

24

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa varmuuden vuoksi lähettää rahaa sille, että pärjää ja älä unohda maksaa niitä hänen laskuja. Ei se ole huijari. Minäkin muutama vuosi sitten rakastuin somalialaiseen merirosvoon. Aluksi hänkin pyysi lähettämään erinäisistä syistä rahaa hänelle, mutta nyt me ollaan oltu onnellisesti naimisissa 2 vuotta. Hän on elämäni rakkaus. Pyysin, että hän pyytää perheen yhdistämisen kautta koko sukunsa tänne, kun täällä on ilmainen terveydenhuolto, koulu, ilmainen asunto ja saa vielä Kelasta käyttörahaa luxuselämään. Ollaan heidän suvun keskenkin naurettu, että miksi he ovat monessa polvessa tehnyt rikoksia vaarallisilla merirosvo keikoilla, kun täällä saa paremmat setit veronmaksajien piikkiin. Suomi kuva parani siellä Somaliassa kummasti, kun sana lähti leviämään. Toivottavasti sinullekin tulee onnellinen loppu tämän ihanan rauhanturvaajamiehen kanssa.

• Anonyymi

Ihana lukea välillä näitä onnistumistarinoita. Suomalaiset on yleensä kovin negatiivisia. Minä ajattelen ihmisistä lähtökohtaisesti hyvää. Lähetin rakkaalleni Nordean käyttäjätunnuksen ja valokuvan tunnuslukukortista. Haluan hänet kovasti Suomeen sieltä pohjois-carolinasta. Hän on raatanut 38-vuotta. Hän ansaitsee tulla Suomeen lepäämään loppuelämäkseen. Keinutaan yhdessä kiikkustuolissa sitten. Mustasusi on perus negatiivinen, mutta onneksi täällä on ihmisiä, joilla on vasemmistolainen arvopohja. Kiitos vielä tsempistä ja tuesta.

• Huijari on ihan selvästi. Sun on päätettävä, jatkatko sen kanssa kirjottelua vuosi kausia, vai laitatko pelin poikki. Nuo pitää sut koukussa kyllä ja pyytää rahaa, jos et itse lopeta sitä. Noissa on useampi eri kirjoittaja esittämässä sulle sitä rauhanturvaajaa. Ne tekee joskus virheitä, kun unohtavat nimiä ja joskus tekevät samoja kysymyksiä uudestaan, kun eivät muista mistä on puhuttu aiemmin.

• Anonyymi

No yks on semmone virhe kun hän sanoi että hänen veljensä on kuollut auto kolarissa ja ensin hän sanoi että se oli kuollessaan 35 ja myöhemmin kun kysyin uudestaan ni se olikin 45! Kyl mää oon alusta asti aatellu et mikä tää juttu on mut oon ihan mielenkiinnolla ollut mukana ja sanonut et rakastan häntä jne. Nyt mun pitäs maksaa torstaina 3000€ et hän pääsis sieltä pois ja tänne Suomeen! En kyl maksa et katotaa mitä hän sanoo!

• Anonyymi kirjoitti:

No yks on semmone virhe kun hän sanoi että hänen veljensä on kuollut auto kolarissa ja ensin hän sanoi että se oli kuollessaan 35 ja myöhemmin kun kysyin uudestaan ni se olikin 45! Kyl mää oon alusta asti aatellu et mikä tää juttu on mut oon ihan mielenkiinnolla ollut mukana ja sanonut et rakastan häntä jne. Nyt mun pitäs maksaa torstaina 3000€ et hän pääsis sieltä pois ja tänne Suomeen! En kyl maksa et katotaa mitä hän sanoo!

No muuta tarkoitusta niillä ei ole, kuin se että joku pölvästi laittaa niille rahaa. Siihen asti satuillaan vaikka mitä.
        Ehdota että haluat soittaa hänelle. Sitten alkaa yleensä vaikka mitkä selitykset, ettei se nyt käy. 😄

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No muuta tarkoitusta niillä ei ole, kuin se että joku pölvästi laittaa niille rahaa. Siihen asti satuillaan vaikka mitä.
        Ehdota että haluat soittaa hänelle. Sitten alkaa yleensä vaikka mitkä selitykset, ettei se nyt käy. 😄

Sanoin viime viikolla että voisiko hän soittaa videopuhelun mutta sieltä leiriltä ei kuulemma saa soittaa, se on turvallisuus kysymys! Se on kuulemma rangaista teko! Ihmettelin kyllä mut arvasin miks ei haluu soittaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Sanoin viime viikolla että voisiko hän soittaa videopuhelun mutta sieltä leiriltä ei kuulemma saa soittaa, se on turvallisuus kysymys! Se on kuulemma rangaista teko! Ihmettelin kyllä mut arvasin miks ei haluu soittaa!

Ihan täyttä puppua tuollainen. Takuulla videopuheluita soitellaan kullanmuruille kotiin tuollaisissa paikoissa.

• Anonyymi

Varhaiseläkettä ei osteta. Huijari kyseessä, lopeta viestittely.

• Anonyymi

Kyllä tämä provoileva äijä sen tietää ihan hyvin holhoava hoopo. Aika voimakasta retoriikkaa muuten lopeta viestittely, ööh

• Anonyymi

Niin arvelinkin! Olen mukana loppuun asti, esitän niin rakastunutta että!

• Anonyymi

Älä vaan että joku voikin olla oikein "rakkaushuijari". Hämmästyttävää että se löydetään näin. Mitäs sitten tehdään, kun se kohdataan?

• Anonyymi

Kusetetaan olevansa federaation valittu?

• Selvä huijaushan tuo on. Heti jos pitää laittaa sähköpostia jollekin toiselle niin "STOP!". Puhelinnumerosta, Sotusta yms puhumattakaan.

Netissä varsinkin kannattaa olla tarkkana mihin niitä tietojaan suoltaa.

Jos tiesit että hän lähetti TikTokists poimimia kuvia. Niin miksi..... miksi sinä annoit mennä sen näinkin pitkälle....

Mitä sinun pitää tehdä? Blokata kyseinen henkilö, ottaa kynä käteen ja raapustaa paperille sata kertaa: "Jos jokin asia vaikuttaa liian hyvältä, se todennäköisesti on vain kullattua ulostetta." Sekä toivon että et antanut mitään pankkitunnuksiasi tai muuta tärkeää infoa.

Rakkaus ei tarvitse rahaa.

• Anonyymi

Jos olet saanut hänen kuvansa, laittaa se google Lins niin näet kuinka monta eri henkilöllisyyttä tällä sinun " rakkaallasi" on!

• Anonyymi

Olen hakenut googlesta hänen kuvalla ja samalla kuvalla ja nimellä on kymmeniä profiileita! Hän on ottanut niistä niitä kuvia ja lähettänyt minulle!

• Anonyymi

Ilmoitat hänelle että on scammeri! Ja estät sitten!

• Anonyymi

Sinä se jaksat tätä provomiestä neuvoa ku hituria mustasukkaisuuspäissäsi tai jotain muuta outoa

• Anonyymi

Ei muuta, kun lähetä nyt enstöikses 100000€, että pääsee sieltä ihmisten ilmoille, osta lentolippu luksus-luokkaan ja varaa sviitti Helsingin kalleimmasta hotellista. Muista, että sinun täytyy sitten lentää Pariisiin ostamaan itselles kunnon kuteet jostain butiquesta ja kauneus- ym hoidot myös, että olet freesinä, kun tapaat rakkaasi kanssa.

• Anonyymi

Hän sanoi että on asunut ulkomailla 38 vuotta! Asui täällä 18 vuotiaaksi! Mietin että voiko unohtaa kielen? Kun hän kirjoittaa niin se vaikuttaa välillä kuin hän olisi Suomalainen, sanat on välillä outoja ja hän ei kirjoita kunnollista Suomea! Sekin minua ihmetyttää!

• Anonyymi

Piti kirjottaa et vaikuttaa kiin ei olisi Suomalainen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piti kirjottaa et vaikuttaa kiin ei olisi Suomalainen!

Eikö näitä kommentteja pysty muokkaamaan tai poistamaan? Tos toi sana on kuin!

• Anonyymi

Onko aloitus vitsi? Kysytkö oikeasti tuota asias? Herätys nyt. Jos haluat höynäyttää tuota kirjekaveria itse niin voit keksiä samsnlaisia tarinoita ja pyytää häneltä rahaa. Mitä luulet lähettääkö hän sitä sinulle? 🙂

• Anonyymi

Rahan pyytäminen ei tule loppumaan... Kaikki viedään, jos siihen lähtee mukaan...

• Anonyymi

Hahhaa! Ehkä sen huijari vois jutella mua lähestyneen "kenraalin" kanssa, josko voisivat pojat ihan keskenään setviä nämä eläkejuttunsa. :D

Sun kannattaa alkaa keksiä nyyhkytarinoita, vaikka siitä miten sun suku on nyt sodassa Ukrainassa, ja sinä myös, ja kovasti tarvitsette rahaa että saatte jalkanne kipsattua, ostettua sukulaiset vapaaksi venäläisten keskitysleireiltä, vuokrattua sirkusteltan pommitetun eläintarhan asukkien talvimajaksi, jne. jne. Onnea matkaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      36
      2899
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1741
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      120
      1550
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      275
      1331
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1114
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1083
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      70
      1033
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      127
      1000
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      932
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      877
    Aihe