Yle on liian oikeistolainen

Anonyymi-ap

Ja nykyään etenkin äärioikeistolainen ihannoiden sotaa ja sotimista, jota näytetään nostamaan Venäjä-vihaa aivan kuten 1930-luvulla ja toisen maailmansodan aikana. Perussuomalaiset nostavat tätä vihaa, koska se kuuluu heidän ohjelmaansa kuinka pystyvät kusettamaan yksinkertaisia elämäänsä tyytymättömiä ihmisiä.

33

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etkö sinä vasuripässi ymmärrä että venäjä on itse syypää siihen että sitä vihataan? Jo aikoinaan venäläiset tappoi hirveästi ihmisiä Suomessa ja Neuvostoliitossa! Sama jatkuu nyt Ukrainassa. Ja sitten tuota hylkiövaltiota pitäisi muka rakastaa?

    • Anonyymi

      Venäjä ansaitsee kaiken kohtaamansa vihan ja vielä enemmän.

      • Anonyymi

        "Venäjä ansaitsee kaiken kohtaamansa vihan ja vielä enemmän."

        Osuit naulan kantaan!!! 😎


      • Anonyymi

        Jep. Katsokaa kotimainen elokuva IKITIE. Katsokaa tämä elokuva 16 kertaa. Hävetkää putinistit..


    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Nyt on kasvamassa uusi sukupolvi näiden pässinpää vanhempien opeissa, joille sota ja väkivalta on normaalia. Ei, ei se ole. Kukaan ei puhu enää rauhasta eikä yhteistyöstä sen eteen. Jokainen ajankohtaisohjelma on täynnä upseerien moottoriturpia, joille oma ammatti eli tappaminen ja tuhoaminen on tärkeintä.
      Näillä eväillä ja asiantuntijoilla maailma ei pelastu, vaan sodan vimma eskaloituu joka puolelle. Psykologisesti erittäin vaarallinen trendi! Jo muutenkin nykyiset 70-80-luvulla syntyneet ovat tunnekylmiä narsistisia ihmistyyppejä, joille vain oma napanöyhtä on tärkeintä maailmassa. Ja he kasvattavat uudet samanlaiset.

      • Anonyymi

        Etkö ymmärrä että VENÄJÄ nimenomaan ruokkii sitä väkivaltaa ja sen ihannointia? KUKA muka käski hyökkäämään Ukrainaan? Kuka aikoinaan käski hyökkäämään Suomeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä että VENÄJÄ nimenomaan ruokkii sitä väkivaltaa ja sen ihannointia? KUKA muka käski hyökkäämään Ukrainaan? Kuka aikoinaan käski hyökkäämään Suomeen?

        Luepa historiaa, niin ymmärrät.
        Venäjä toimii ihan samoin kuin muutkin suurvallat, eikä sellaiseen ole pienten maiden valopäiden mielipiteillä mitään merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luepa historiaa, niin ymmärrät.
        Venäjä toimii ihan samoin kuin muutkin suurvallat, eikä sellaiseen ole pienten maiden valopäiden mielipiteillä mitään merkitystä.

        Venäjä toimii vain siksi noin, että Putler haluaa jäädä historiaan teurastajana ja vanhojen rajojen palauttajana, hän on luvannut palauttaa vanhat Neuvostoliiton rajat joissa aikoinaan oli Suomikin mukana! SE jos mikä on sotahulluutta!
        JA sinä voisit itse lukea historiaa, Suomi ei ole tehnyt mitään pahaa venäjälle, vaan venäjä tekee pahaa muille!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjä toimii vain siksi noin, että Putler haluaa jäädä historiaan teurastajana ja vanhojen rajojen palauttajana, hän on luvannut palauttaa vanhat Neuvostoliiton rajat joissa aikoinaan oli Suomikin mukana! SE jos mikä on sotahulluutta!
        JA sinä voisit itse lukea historiaa, Suomi ei ole tehnyt mitään pahaa venäjälle, vaan venäjä tekee pahaa muille!!

        Suurvallan rajat ovat muuttuneet vuosisatojen aikana vaikka kuinka monta kertaa. Ja monikossa: suurvaltojen. Ei Suomenkaan historia ole nyt niin kaksinen, että kannattaa henkseleitä paukuttaa. Lyhyt on itsenäisyyden aika.

        Ukraina on kuulunut Venäjän suurvaltaan niin pitkän ajanjakson takaa, ettei enää sen kansakaan oikein tiedä ketä oikeasti (?) ovat. Kun oma ukkini taisteli Raatteen tiellä talvisodassa, oli vastassa ukrainalaisia venäläisiä. Kun suvun esivanhempani taisteli Ruotsin vallan alla, he kaikki olivat Ruotsin sotilaita, kuten kansakin. Omat isovanhempani asuivat nykymittapuulla Venäjän maalla, Viipurissa ja Karjalan kannaksella, josta evakkoina pakenivat pöheikkö Suomeen.
        Saa nähdä kuka meidät seuraavaksi kaappaa. Amerikkako?

        Tämä jatkuva sodanjulistus alkaa tympiä. Kun suomi oli sodassa Neuvostoliittoa vastaan, ei siitä olleet eurooppaliset tuskin kiinnostuneet, saati muu maailma. Ei mennyt talous kuralle eikä oma kansa vaikka ranskanmaalla kärsinyt tipan tippaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurvallan rajat ovat muuttuneet vuosisatojen aikana vaikka kuinka monta kertaa. Ja monikossa: suurvaltojen. Ei Suomenkaan historia ole nyt niin kaksinen, että kannattaa henkseleitä paukuttaa. Lyhyt on itsenäisyyden aika.

        Ukraina on kuulunut Venäjän suurvaltaan niin pitkän ajanjakson takaa, ettei enää sen kansakaan oikein tiedä ketä oikeasti (?) ovat. Kun oma ukkini taisteli Raatteen tiellä talvisodassa, oli vastassa ukrainalaisia venäläisiä. Kun suvun esivanhempani taisteli Ruotsin vallan alla, he kaikki olivat Ruotsin sotilaita, kuten kansakin. Omat isovanhempani asuivat nykymittapuulla Venäjän maalla, Viipurissa ja Karjalan kannaksella, josta evakkoina pakenivat pöheikkö Suomeen.
        Saa nähdä kuka meidät seuraavaksi kaappaa. Amerikkako?

        Tämä jatkuva sodanjulistus alkaa tympiä. Kun suomi oli sodassa Neuvostoliittoa vastaan, ei siitä olleet eurooppaliset tuskin kiinnostuneet, saati muu maailma. Ei mennyt talous kuralle eikä oma kansa vaikka ranskanmaalla kärsinyt tipan tippaa.

        Siis sinä puolustat venäjän raakamaisia keinoja kaapata Ukraina, ja sen aikeet myös Suomea kohtaan? Mikä hiton vasemmistolainen oikein olet? Tuollaiset pitäisi pidättää maanpettureina!! Suomi kuitenkin on nyt itsenäinen ja sellaisena pysyy, Putlerin tahdosta riippumatta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sinä puolustat venäjän raakamaisia keinoja kaapata Ukraina, ja sen aikeet myös Suomea kohtaan? Mikä hiton vasemmistolainen oikein olet? Tuollaiset pitäisi pidättää maanpettureina!! Suomi kuitenkin on nyt itsenäinen ja sellaisena pysyy, Putlerin tahdosta riippumatta!

        Voi veikkonen miten uhoat. Pidä mieli kirkkaana, sota voi syttyä vaikka huhupuheesta. On hyvä puolustaa isänmaata tai oikeammin äidin, mutta muista että rauhaa rakennetaan tahdolla. Se on kuin naimisiinmeno, tahdotko pysyä omissa housuissasi vai riekkua uusia valloittamassa. Hmm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi veikkonen miten uhoat. Pidä mieli kirkkaana, sota voi syttyä vaikka huhupuheesta. On hyvä puolustaa isänmaata tai oikeammin äidin, mutta muista että rauhaa rakennetaan tahdolla. Se on kuin naimisiinmeno, tahdotko pysyä omissa housuissasi vai riekkua uusia valloittamassa. Hmm.

        Et vielä vastannut että oletko jokin pirun vasemmistolainen, peräti kommunisti kun venäjää puolustat? Maanpetturi olet jokatapauksessa ja vankilaan sut pitäisi heittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vielä vastannut että oletko jokin pirun vasemmistolainen, peräti kommunisti kun venäjää puolustat? Maanpetturi olet jokatapauksessa ja vankilaan sut pitäisi heittää!

        Olen evakon lapsi. Suomalaisen rintama- ja sotaveteraanin lapsi, jonka suvun omaisuus jäi rajan taakse venäjän maalle. Kumpikohan meistä on se maanpetturi? Suuria sanoja uhkaileva kaakaolapsi (tarkoittaa hemmoteltu pentu) etelän sydänmailta vai rauhaa toivova sodan jäljet nähnyt 70 plus ikäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen evakon lapsi. Suomalaisen rintama- ja sotaveteraanin lapsi, jonka suvun omaisuus jäi rajan taakse venäjän maalle. Kumpikohan meistä on se maanpetturi? Suuria sanoja uhkaileva kaakaolapsi (tarkoittaa hemmoteltu pentu) etelän sydänmailta vai rauhaa toivova sodan jäljet nähnyt 70 plus ikäinen.

        Minä EN ole mikään hemmoteltu pentu enkä suuria sanoja uhkaileva kaakaolapsi! Minäkin toivon rauhaa mutta en hinnalla millä hyvänsä, sinä myisit vaikka Suomen Putlerille rauhan vuoksi, minä taas en siihen suostu!! Eli kyllä sinä se maanpetturi olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen evakon lapsi. Suomalaisen rintama- ja sotaveteraanin lapsi, jonka suvun omaisuus jäi rajan taakse venäjän maalle. Kumpikohan meistä on se maanpetturi? Suuria sanoja uhkaileva kaakaolapsi (tarkoittaa hemmoteltu pentu) etelän sydänmailta vai rauhaa toivova sodan jäljet nähnyt 70 plus ikäinen.

        Vai olet evakon lapsi? Sitä suuremmalla syyllä tulee sinunkin ajatella Suomen parasta, joka siis on itsenäisyys eikä sitä että se menetetään jollekin r*ssänpaskalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä EN ole mikään hemmoteltu pentu enkä suuria sanoja uhkaileva kaakaolapsi! Minäkin toivon rauhaa mutta en hinnalla millä hyvänsä, sinä myisit vaikka Suomen Putlerille rauhan vuoksi, minä taas en siihen suostu!! Eli kyllä sinä se maanpetturi olet.

        Uhosi on kova. Pyssy käteen sitten ja Ukrainaan ampumaan Putinin sakkia. Vai oletko vain sivistymätön uhoaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhosi on kova. Pyssy käteen sitten ja Ukrainaan ampumaan Putinin sakkia. Vai oletko vain sivistymätön uhoaja

        En minä mitään ole uhonnut enkä pystyisi tappamaan ketään, joten se siitä paskanjauhannastasi! Sinä sen sijaan taitaisit itse taistella Putlerin joukoissa?


    • Anonyymi

      Aina joku valittaa, jos ei siitä että yle on liian vasemmmistolainen niin nyt jo valitetaan että se on liian oikeistolainen! Koittakaa nyt jo päättää kumpaa se on.

      Sitäpaitsi, venäjä saa täsmälleen sitä mitä se on tilannut, vihaa sitä kohtaan ja se on sen oma syy!!

    • Anonyymi

      Yle on tukenut 30-luvulla natseja ja sodan jälkeen kommunisteja sitten taistolaisia reporadion aikaan ja nyt punavihreitä ja putinisteja

      Ylellä on vankka valhemedian tausta ja epäuskottavaa pskaa se tarjoaa lähinnä
      kielitaidottomille, jotka eivät pysty seuraamaan ulkomaisia lähteitä

      Ukkola Express. Yle-gate ja monimuotoisuuskoulutukset, Ylen kriisiviestintä ja ajankohtaista politiikkaa

      Vieraina studiossa Helsingin Sanomien politiikan päällikkö Hanna Mahlamäki, Iltalehden politiikan päällikkö Juha Ristamäki, sekä perussuomalaisten kansanedustaja Joakim Vigelius. Keskusteluohjelma viikon polttavista aiheista.

      https://www.permanto.fi/embed/video/229401409/304947305

      • Anonyymi

        Jaa, onkohan ne ulkomaiset mediat sen luotettavampia? Enpä usko, ainakin Fox News on täysin Trumpin hallinnassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, onkohan ne ulkomaiset mediat sen luotettavampia? Enpä usko, ainakin Fox News on täysin Trumpin hallinnassa!

        Jos luet oman kommenttisi uudestaan niin huomaat, että "luotettavuus" on sinulle sitä että media tukee vain sinun poliittista ja ideologista näkemystä. Siksi myös puolustelet politikoivaa yleäkin kaikin keinoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos luet oman kommenttisi uudestaan niin huomaat, että "luotettavuus" on sinulle sitä että media tukee vain sinun poliittista ja ideologista näkemystä. Siksi myös puolustelet politikoivaa yleäkin kaikin keinoin.

        En minä ole Yleä puolustellut, käsität kaiken aivan väärin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, onkohan ne ulkomaiset mediat sen luotettavampia? Enpä usko, ainakin Fox News on täysin Trumpin hallinnassa!

        Usan mediaa ei ainakaan kannata uskoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, onkohan ne ulkomaiset mediat sen luotettavampia? Enpä usko, ainakin Fox News on täysin Trumpin hallinnassa!

        ei luotettavampia MUTTA ULKOMAINEN UUTINEN VIELÄ SOSDEM-VÄÄNNETÄÄN SUOMESSA NIIN hämärtyy yhä enemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usan mediaa ei ainakaan kannata uskoa

        tottakai kannattaa usan mediaa usan asioissa luottaa
        enemmän kuin Ylen vääntelyä

        ei tässä keskustella diktatuurien mediasta venäjä pkorea turkki ...
        vaan länsimaisesta

        ESIM. KATSOKAA KUTEN ITSE CNN JA FOX -kanavaa ja vielä vielä BBC SKY englanista
        samasta asiasta niin alkaa olla tasapainoisempi kuva

        sitten on yle jossa sossut vääntävät asian mitensattu kukakäskee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tottakai kannattaa usan mediaa usan asioissa luottaa
        enemmän kuin Ylen vääntelyä

        ei tässä keskustella diktatuurien mediasta venäjä pkorea turkki ...
        vaan länsimaisesta

        ESIM. KATSOKAA KUTEN ITSE CNN JA FOX -kanavaa ja vielä vielä BBC SKY englanista
        samasta asiasta niin alkaa olla tasapainoisempi kuva

        sitten on yle jossa sossut vääntävät asian mitensattu kukakäskee

        Fox News nyt ei ainakaan ole mikään luotettava media, on niin Trumpin puolella kuin olla ja voi eli VALEHTELEE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fox News nyt ei ainakaan ole mikään luotettava media, on niin Trumpin puolella kuin olla ja voi eli VALEHTELEE!

        Eli kannatat poliittista mediaa. Säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kannatat poliittista mediaa. Säälittävää.

        Säälittävää on se että sinä kannatat jotain Trumpin myönteistä mediaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävää on se että sinä kannatat jotain Trumpin myönteistä mediaa!!

        Missä yllä puhuttiin kannattamisesta? Itse sinä täällä politikoit ja valitset mediankin vain sillä perusteella joka tukee vihervasemmistolaista höttöäsi. Et edes näe projisointisi läpi. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä yllä puhuttiin kannattamisesta? Itse sinä täällä politikoit ja valitset mediankin vain sillä perusteella joka tukee vihervasemmistolaista höttöäsi. Et edes näe projisointisi läpi. 😂

        Minä en ole vihervasemmistolainen, vaan sinä kannatat persuna Trumppia jonka mahdollinen uusi presidenttikausi on tuhoisaa myös Suomelle! Ja lopeta toi potaskan jauhanta projisoinnista, etkö muuta osaa?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nytkin tulee taas sotaaiheinen ohjelma! Näitä nyt näytetään!! Kuka jaksaa mpneenkertaan nähty!

    • Anonyymi

      Yle-toimittajia huijattiin

      Pelialalla työskentelijät ovat etätyöntekijöitä ostettuja tuntipalkkalaisia,

      noin 10 euroa
      tunnilta

      Intiasta, Nigeriasta ... koodareita

      eivät aikeissakaan tulla Suomeen elämään

      Ei Nokiakaan palkkaa ketään Suomesta kun voi tehdä työt Chennaissa
      jne.

      Ylen rassukkatoimittajia huijattiin eitullaSuomeen -puheilla
      Vähän epäpätevää porukkaa on Yle-toimitus

      https://yle.fi/a/74-20104665

      Toni Joukanen, Pekka Kinnunen
      14.8. 17:31

      Päivitetty 9:10

      Kuuntele juttu9:50
      Hallitus ei ole perääntymässä hankkeesta, jossa työttömäksi jäänyt maahanmuuttaja poistettaisiin maasta, jos hän ei saa kolmen kuukauden kuluessa uutta työtä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe