Miten demarien johtama hallitus hoiti Suomen taloutta?
Suomen nykyinen taloudellinen tilanne ed. hallituksen syytä?
4
100
Vastaukset
- Anonyymi
suomessa on varaa pitää turhia jätkiä,niinkuin kansanedusta 200, monikin istuu vähän aikaa istuinnoissa ja räplää puhelintaa istuntojen ajan, eikä yhtään järkevää asiaa ole. ja heidän monet avustajansa, Sittenministerit jaheidän hännystelijänsä semmoset 20 000 kuukaudessa . Palkan PÄÄLLE ILMAISET TAXI KULUT 2000 PER PÄÄ , Sen lisäksi ilmaiset ateriat ja kahvit ja asuntoedut ym
Maahantunkeutujat kuluttavat yhteiskunnan varoja , asuntomenot vesi ja sähkölaskuineen , maksusitoumuksert tavaroihin,vaatteisiin, Migri-,vastaanottokeskusten-, terveydenhuolto-, sossu- ja kela-, koulutus-,päiväkotihenkilökunnat maksaa julkisia menoja tulkit ilmaiset kulkemiset,uimahallit jakuntosalit, YLIOPISTOISSA VALTAVA MÄÄRÄ MATUJA OPISKELEE ja elää suomalaisten piikkiin ja sen jälkeen muuttavat pois vailla mitään vastiketta saaduista eduista
Tämä on johtanut siihen että suomen tavikset kiristetään elämään niukemmin, monet köyhyysrajan alapuolella. VANHUKSIEN TILANNE AIVAN KARSEA, EI LAITOSPAIKKOJA, TERVEYSKESKUSTEN VÄHENTÄMINEN johtanut siihen ettävanhukset ovat hylättyinä kotonaan ilman ruokaa, hygieniaa, OMAISHOITAJIEN varat loppuneet,
SOTELLA EI MENEE HYVIN ,PAITSI HYVÄ PALKKAISILLA JOHTAJILLA.
KYLLÖNEN VOIS MIETTIÄ että pyöräilee matkansa ,tekee ylimääräisille kiloille
hyvää. poliitkot kasvattavat omaa mahaansa , itsekkäitä paskiaisia - Anonyymi
No kai nyt on tullut KAIKILLE selväksi, että sdp- Sanna Marin rahoitti tämän maan pystyssä pysymisen VELKARAHALLA.
Nyt pelkät VELANKOROT ovat niin korkeat, että miinuksella mennään.
sdp- johtoinen hallitus tuhosi maan talouden.
Tarkoituksella & tahallisesti !
He haluavat maan konkurssiin. - Anonyymi
kvg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522