Syökää särkeä, se saattaa kasvattaa järkeä!
Naton kannattajat - Menkää kalaan!
13
248
Vastaukset
- Anonyymi
Älkää menkä Ålantiin kalaan. Sielä saatte vaan turpaan.
- Anonyymi
Tiltu ei taida tietää että Suomessa syödään pääasiassa lohta ja kuhaa tosin paistetut muikutkin ovat ihan hyviä .
Tiltu nyt vain syö lutakoistaan mitä löytää nälkäänsä lapamatojen kera vaikka sitten särkeä ja sammakoita eläähän se tiltu samalla ruualla kuin muualla turkiseläimet ja muu karja
Mietin sitä sama, miksi Natoon? Naapurimme Venäjä on siinä missä on maailman tappiin, sotilsaliitoista ei voi sanoa samaa. Hemmetin Nato-kiimaiset
- Anonyymi
"Mietin sitä sama, miksi Natoon? Naapurimme Venäjä on siinä missä on maailman tappiin..."
samassa lauseessa kyselit ja vastasit omaan kysymykseesi .... 😁
Miksi perustaa palokuntaa kun tulipaloja tulee olemaan kuitenkin maailman tappiin asti ...siinäpä tiltulle kysymys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mietin sitä sama, miksi Natoon? Naapurimme Venäjä on siinä missä on maailman tappiin..."
samassa lauseessa kyselit ja vastasit omaan kysymykseesi .... 😁
Miksi perustaa palokuntaa kun tulipaloja tulee olemaan kuitenkin maailman tappiin asti ...siinäpä tiltulle kysymys.Kohta Nato-suomen palokuntiinkaan ei ole menijöitä. Liika on aina liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta Nato-suomen palokuntiinkaan ei ole menijöitä. Liika on aina liikaa.
Onko liikaa palokuntia ? sehän on hyvä 😉👍
Anonyymi kirjoitti:
Onko liikaa palokuntia ? sehän on hyvä 😉👍
Venäjällä ei ole edes palokuntajärjestelmää. Suurkaupungeissa on palokuntia, pikkukaupungeissa sammutus on sattumanvaraista ja maaseudulla ei ole mitään.
- Anonyymi
brezhneviläisten vastainen taistelu jatkuu
kekkoskauden preseennuolijat ulostetaan Suomen politiikasta
nyt on vapauden aika - Anonyymi
"Tiltu ei taida tietää että Suomessa syödään pääasiassa lohta ja kuhaa tosin paistetut muikutkin ovat ihan hyviä ."
Kyllä Tiltu todennäköisesti tietää että SUOMESSA syödään LOHTA ja muuta arvokalaa.
Natossa te Naton Tiltuset sen siijaan haukkaattaa yleensä PASKAA.Oletko harkinnut propagointityylisi kehittämistä, kun nykyinen tuottaa todistetusti vain negatiivisia tuloksia?
Kuka sinut elättää, jos neljä miljoonaa suomalaista lähtee ongelle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271326
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299817- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55623Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603