Löytyiskö näin " puskaradion" kautta neito? 9.8-2024 Nurmaan lava. Vaalean ruskea nahka takki ja punertava tukka. Seisoit lavan oviaukon rappujen reunalla. Bussikuski jäi haikailemaan.
Neidon etsintäkuulutus
12
950
Vastaukset
- Anonyymi
Hello.
Tulin toisiin ajatuksiin olet liian vanha minulle 😪- Anonyymi
🤔 Mistähän sen iän tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤔 Mistähän sen iän tiedät?
Naamataulu oli väsyneen oloinen enkä pitänyt ominaistuoksustasi🥴
- Anonyymi
Minäkin jäin kaipaamaan sinua, oi uljas suhari! Missä ja milloin tavataan?
- Anonyymi
Bussikuski muistuttaa Super Mario Brosin Mariota.
- Anonyymi
Neito löytyy Metsälinnasta.
https://tanssi.net/cal/venues/71283923-44c3-4eac-b7ae-c8d77bd9edec/
Vielä on kesää jäljellä
ja sunnuntai TANSSIT- Anonyymi
Jospa tämä ei olis taas ihan pilaa. Aidosti liikkeellä.
- Anonyymi
Tuolla paikalla on yleensä mäntyharjulaisia..
Tosin tuo asu: punainan tukka ja nahkatakki, ei viittaa Mäntyharjuun ei myöskään Heinolaan..
Olisiko joku pääkauounkiseudun hihhuli - Anonyymi00013
Ei kiinnosta vaikutit minusta puusilmältä ja mieheltä joka ei uskalla lähestyä naista livenä vaan huutelet perään puskaradiossa. Olen nykyään varattu joten älä huutele perääni.
- Anonyymi00014
Olen naisena samaa mieltä että jos mies ei uskalla lähestyä livenä niin puskasta on turha huudella perään.
- Anonyymi00015
Yhdyssanatkaan eivät ole kirjoitettu oikein. En voi sietää yksinkertaisia ihmisiä!
nim. vaaleanruskea nahkatakki- Anonyymi00016
Nahkatakkinen tyttö tuo tyttö on nähnyt helvetin..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740