Löytyiskö näin " puskaradion" kautta neito? 9.8-2024 Nurmaan lava. Vaalean ruskea nahka takki ja punertava tukka. Seisoit lavan oviaukon rappujen reunalla. Bussikuski jäi haikailemaan.
Neidon etsintäkuulutus
13
997
Vastaukset
- Anonyymi
Hello.
Tulin toisiin ajatuksiin olet liian vanha minulle 😪- Anonyymi
🤔 Mistähän sen iän tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤔 Mistähän sen iän tiedät?
Naamataulu oli väsyneen oloinen enkä pitänyt ominaistuoksustasi🥴
- Anonyymi
Minäkin jäin kaipaamaan sinua, oi uljas suhari! Missä ja milloin tavataan?
- Anonyymi
Bussikuski muistuttaa Super Mario Brosin Mariota.
- Anonyymi
Neito löytyy Metsälinnasta.
https://tanssi.net/cal/venues/71283923-44c3-4eac-b7ae-c8d77bd9edec/
Vielä on kesää jäljellä
ja sunnuntai TANSSIT- Anonyymi
Jospa tämä ei olis taas ihan pilaa. Aidosti liikkeellä.
- Anonyymi
Tuolla paikalla on yleensä mäntyharjulaisia..
Tosin tuo asu: punainan tukka ja nahkatakki, ei viittaa Mäntyharjuun ei myöskään Heinolaan..
Olisiko joku pääkauounkiseudun hihhuli - Anonyymi00013
Ei kiinnosta vaikutit minusta puusilmältä ja mieheltä joka ei uskalla lähestyä naista livenä vaan huutelet perään puskaradiossa. Olen nykyään varattu joten älä huutele perääni.
- Anonyymi00014
Olen naisena samaa mieltä että jos mies ei uskalla lähestyä livenä niin puskasta on turha huudella perään.
- Anonyymi00015
Yhdyssanatkaan eivät ole kirjoitettu oikein. En voi sietää yksinkertaisia ihmisiä!
nim. vaaleanruskea nahkatakki- Anonyymi00016
Nahkatakkinen tyttö tuo tyttö on nähnyt helvetin..
- Anonyymi00017
mr.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1084559Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513270
- 432962
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232186
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171829Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735