Löytyykö Parkano-Kihniö-Ikaalinen alueelta astianpesukoneen korjaajaa? Toivon asiallisia vastauksia!
Vastaukset 15
- Anonyymi
Joitain olen korjannut.Minkälainen on vika? En veloita mitään ,jos en saa kuntoon. Mikäli asut lähimailla.
- Anonyymi
Määkin kyllä korjaan jos on nainen pulassa. Minä kun osaan.
- Anonyymi
Meinaatko markkinoida vanhoja koneita ja korjata ne ensin?
- Anonyymi
Mulla on Liisa niminen astianpesukone. Toimii hyvin ja tulee puhdasta jälkeä. Käy kaurapuurolla.
- Anonyymi
Jos pyydetään asiallisia vastauksia, on tulkinta tuosta pyynnöstä erikoinen, kun katselee edellä olevia vastauksia. Eivät ole mielestäni kovin asiallisia!
- Anonyymi
Laita kysymys omalla nimellä ja osoitteella varmaan saat vastauksen. Kukaan ei ole niin tyhmä ,että vastais tohon alkueräiseen omalla nimellä jos ei ole joku firma.
- Anonyymi
Uuden saa pitkällä maksuajalla vaikka olisi vanhat velat maksamatta.
- Anonyymi
Löytyy kokenut teknillisen tason koulutuksen saanut. mies. Mihinkä tulen korjaamaan.
- Anonyymi
Joko kone on kuntoutunut? Oliko millaiset maksuehdot?
- Anonyymi
Epäilen ,että hän meni Shellille katsomaan sopivaa korjaajaa.
- Anonyymi
Siellä ne amatti miehet istuu kahvilla ja zoomailee nättiä "maisemia"...
- Anonyymi
Baarin henkilökunnan tulee olla selvinpäin astioita korjatessa ainakin.
- Anonyymi
Minun astianpesukone korjattu, sähkömies kävi ja korjasi vian.
- Anonyymi
Uuden sais sossusta vanhaa ei kannata korjata tulee kalliimmaksi.
- Anonyymi
Eikö sossussa tarvita enään konetta? Onko siellä alkanu taantuma?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1572475- 791056
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236997- 121966
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73803- 76635
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun91573Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50556- 38532
- 36498