Kuinkahan yleinen probleema on suuttimien vuoto 300tkm ajetut bensakoneet. Short term fuel trim arvot vaeltaa, pääasiassa enemmän miinuksella - 27%..-5% eikä päästömittaus menny läpi. Vaihdettiin pakoputki jossa oli reikä, vaeltaa vielä mutten ole käynyt uudelleen katsastuksessa mittauttaa vielä.
Suuttimien vuotaminen bensamoottori
8
319
Vastaukset
- Anonyymi
Laita polttoaineen joukkoon polttoainejärjestelmän puhdistusainetta. Hyvä tuote moiseen on esim. Red Line SI-1. Jos ei tepsi ovat suuttimet loppu. Voithan ne suuttimet käyttää jollain ruiskupajalla, joilla on hyvät testilaitteet.
- Anonyymi
Tuotakaan vikaa ei koskaan esiintynyt kaasutinmalleissa.
Eikö olekin ihmeellistä, mihin kaikkeen uusi uljas tekniikka kykeneen ja kehitys johtaa? - Anonyymi
Ei ne kaasaritkaan ilman huoltoa pelaa. Kohon neula vaatii istukoineen uusimista, Osa suuttimista olisi syytä uusia reilun 100 000 km:n välein. Polttoainevirtaus kuluttaa niitä. Ajan myötä kaasereista väljistyy myös läppäakselit.
Terveisin usean kaasarikoneen omaistaja.- Anonyymi
Nyt käytössäni olevassa autossa ei ole uusittu kohon neulaa eikä sen istukkaa eikä suutin ole kulunut, ajettu vasta 560 000 km. Mennä kesänä tein testiajon, 1150 km nopeudella 80 km/h (todellista nopeutta) ja tuloksella 4,33 l/100 km. Näitten suuttimien ja neulaventtiilien läpi virrannut siis jo ainakin yksi tankkiautollinen 98 oktaanista bensaa. Samoin se bensaputkessa oleva suodin on alkuperäinen, Ranskassa asennettu eikä ainakaan tukossa. Ja se kaasutin on merkkiä Solex.
Niin, että siinäpä sinulle oppia valehtelustasi.
Läppäakselit ja niitten laakerit kuluvat vain Weber -kaasuttimissa. Muissa merkeissä en ole kuullut esiintyvän kyseistä tekovikaa, mutta Weberhän lieneekin italialainen ja Italian laatu on tunnetusti Italian laatu. Sopii makaroonien poraukseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt käytössäni olevassa autossa ei ole uusittu kohon neulaa eikä sen istukkaa eikä suutin ole kulunut, ajettu vasta 560 000 km. Mennä kesänä tein testiajon, 1150 km nopeudella 80 km/h (todellista nopeutta) ja tuloksella 4,33 l/100 km. Näitten suuttimien ja neulaventtiilien läpi virrannut siis jo ainakin yksi tankkiautollinen 98 oktaanista bensaa. Samoin se bensaputkessa oleva suodin on alkuperäinen, Ranskassa asennettu eikä ainakaan tukossa. Ja se kaasutin on merkkiä Solex.
Niin, että siinäpä sinulle oppia valehtelustasi.
Läppäakselit ja niitten laakerit kuluvat vain Weber -kaasuttimissa. Muissa merkeissä en ole kuullut esiintyvän kyseistä tekovikaa, mutta Weberhän lieneekin italialainen ja Italian laatu on tunnetusti Italian laatu. Sopii makaroonien poraukseen.Aika hyvä satusetä.:-DDD
- Anonyymi
Käsittääkseni suuttimien pitääkin vuotaa muutenhan ne olisivat tukossa, että olisikohan joku tiivisteongelma, jos vuotaa muualta kuin pitäisi.
- Anonyymi
Myös pakoputkessa on syytä olla reikä keskellä, että pääsee pakokaasut sitä pitkin ulos.l
- Anonyymi
testiviesti ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899