Joku päivä sun serkku soittaa sulle itkien ja sit sä ymmärrät miten paljon mä sua vihaan
Sulle lupaan
31
455
Vastaukset
- Anonyymi
Gasolina bootleg
- Anonyymi
12-pack
No cap - Anonyymi
Annie are you ok
- Anonyymi
Kupittaan R1 Emmi liittyy
- Anonyymi
Näetkö mun ajatukset sun mielessä kirkkaana
Minkä värisiä ne on - Anonyymi
lupaan että omaiset itkee...
- Anonyymi
googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgQPJqGYJQ42LZX1u5_1gVo4J7Slv472Uktiisswm78TRlFaPorLOLaLMVr3kq8Lr2YK7OO_vckP28c2LvlDSjIo-1kOO537cvngHaeGnUQIq9_HufDPfeZPRG50tsHUZ9JLcoGB4lnGStsYtsykpFSukxrbznFKGKm5N3sLOBZRHDj03rw5ZQjXYWiUNt-/w1800/041-042-micmicidol.jpg
https://img.beautifulmetas.com/4jwcwsp/5v56vzt/4ppbbmk/61b7bld/58f9qm0 . - Anonyymi
Mutta lupaus on kuin kumina huulessa
- Anonyymi
Pämppädämpsylit osaaottaville ja malja maksaneille
- Anonyymi
Miks vanha pano / fwb-kämppis haukkuu mun ulkonäköä ja kaikkee mun elämään liittyvää 🤔 tätä jatkunut nyt 4 vuotta.. Onks muilla samanlaisia kokemuksia? Mikä menny mieheen...
- Anonyymi
Siis oikeen kulkee perässä haukkuakseen? Nyt on mt-tapaus. Hoitopaikka Niuvaan asap
- Anonyymi
Hyi helvetti
- Anonyymi
GANGWAR 2024
- Anonyymi
Hienot mielipiteet pojalla. Onneks jaksaa toitottaa niitä päivästä ja vuodesta toiseen
Kuuleeks kukaan - Anonyymi
Tää oli aika karvanoppa
- Anonyymi
Lame ass white boy keep runnin yo mouth see what happens
- Anonyymi
Eikä sun kaa kehtaa näyttäytyy
Vitun nisti
Ennen osasit ees käyttäytyy - Anonyymi
Hox
Pyörät kellariin!!! - Anonyymi
Kobra tuli Runosmäes vastaan
- Anonyymi
ONKSUL KUUMA???
KYSYIN KERRAN STRIPPARILTA - Anonyymi
Bandidoksen jäsenen autoon heitettiin polttopullo viime perjantaina 😱
- Anonyymi
Onneks ei ollu lapset kyydissä
- Anonyymi
höpöhöpö.
- Anonyymi
Mä oon niin ylpee susta ja sun pankkiiripuolisosta että ootte oppineet säästämään, sekä siitä että teidänlaisetkin perheet saa joskus elämässään omistaa jotakin, esim just asunnon. Vielä kun osaisit olla vouhottamatta, niin joku jaksais varmaan uskoa. Mut sulle tuntuu riittävän omat tykkäykset jodelissa omille jutuille. Hienoa J olen ylpeä sinusta 😁
- Anonyymi
Onks mitään mikä ois enemmän ajantuhlausta kun kuunnella tollasen ihmisen juttuja 😂 ehkä siks oot valinnut mut jonka seuraan lyöttäydyit ihan pyytämättä ja väkisin. Oot ku kissa. Ei lähde vittuun vaikka käskis.
- Anonyymi
Kita kiinni, moukka.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593215Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242739Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822