Oli upeeta saada 60v. Mieheltä

Anonyymi-ap

Niin upee tunne.
Saada tämmösen 20v. Naisen himot laantuun.. Ja kun ei oo mikää pika pano. Vaan nautitaan, hikoillaan, imetään.. Niin ihanalta tuntui.. En mä yhtään ihmetelleet kun himoitsen vanhempia miehiä, hänen vaimonsa oli jossain lomalla ja nyt sai hänkin tyydytyksen.. Ja minä.
Tätä lisää...
Ihana kulli..nami...hyvältä tuntui ihan kohdun pohjassa asti.. Ja se sykkiminen kun laukeaa...

58

1095

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kelpaisi parikymppinen nainen seuraksi minullekin. Varmasti olisi nautinnolista viettää yhdessä laatuaikaa ;). T: 58 m

      • Anonyymi

        Aivan varmasti..
        On niin upea tunne kun saa oikein nauttia, hyväillä ja kun sen kuulee ja tuntee miten molemmat nauttii, huohottaen, hikoilen, aaahh kun tekee hyvää, sanoen.
        Pääset mun kuumaan, kosteaan, tiukkaan pilluun työntää kulli, ainakin tuo toinen tykkäsi. Ja me nautittiin hänen tahtiinsa..
        Mut saa olla millanen on. Nopea tai jotain muuta..
        Ahh.. Voin vain kuvitella millainen meidän nautinto on. Sinä58m


      • Anonyymi

        Missä haluat..58m.


      • Anonyymi
        UUSI

        Missä haluat mun seuraa nauttia 58m.


    • Anonyymi

      Ihana nainen!!!!!!

      • Anonyymi

        Niinkö teet kjäh kjäh kjäh


      • Anonyymi

        🥰 Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🥰 Kiitos.

        Ja kiitin häntä joka kehui
        Ihanaksi naiseksi. 💋


    • Anonyymi

      BMI, tai pituus ja paino? Kiinnostaa oliko myös miehellä upeaa.

      • Anonyymi

        Kyllä kuulemma oli..
        Sai tiukkaa pillua ja isot tissit suuhunsa ja suihinottoo, joita ei vaimolta enää ole saanu.
        Enhän mä ny omien mieltymysten mukaan vaan mitä mies haluaa..
        Sanoi että hiki tuli ja hyvää teki. Ja haluu uusinnan


    • Anonyymi

      Mitä jos kokeilisit nuorempaa, parempaa ja kokeneempaa.

      • Anonyymi

        Olisiko ehdotuksia...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko ehdotuksia...

        Minä 💦🍆😮‍💨


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä 💦🍆😮‍💨

        Okei. Haluut kokeilla mua. 💋


    • Anonyymi

      Varmaa noi 95 prosenttinen todennäköisyys et jos meinasit noi paljo vanhemman kanssa alkaan styylaan ni menehtyy ensin jos luonnollisesti menehtyy mu voihan ol et sinä parikymppisenä saatat siltikin menehtyä esim autoonnettomuudessa kymmeniä vuosia aiemminkin koskaan kun ei voi olla täysin varma kuinka elämä kuljettaa vaikka kuinka yrittäs varautua mahdottomaankin

      • Anonyymi

        En mä iäkkäämmän kanssa ala styylaamaan. Ei se ole tarkoitukseni ollenkaa.
        Kunhan tyydytän kun haluavat..
        Ja se on tosi.. Ei yhtään tiedä kuinka paljon on kirjoitettu elinpäiviä itse kullekin.. Ja vanhemmat miehet ovat myös kokeneita, omalla laillaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä iäkkäämmän kanssa ala styylaamaan. Ei se ole tarkoitukseni ollenkaa.
        Kunhan tyydytän kun haluavat..
        Ja se on tosi.. Ei yhtään tiedä kuinka paljon on kirjoitettu elinpäiviä itse kullekin.. Ja vanhemmat miehet ovat myös kokeneita, omalla laillaan..

        No ei ai todellakaan välttis ole useimmiten taitaa pillun saanti suhteessa kun suhteessa ekan vuoden jälkeen jäädä siihen kerran kuussa ja viiden vuoden jälkeen kerran pari vuodessa useimmiten syynä on miehen osaamattomuus tai alkoholiongelma tai si naiselta vaan loppu mielenkiinto ja mies kotona saa vai sillon kun unohti vieraissa käydessään käyttää ehkäisyä luultavammin siltikin yleensä lapsi on sen kenenkä kanssa petti miestään tosin naisen noista harvemmin tarvii tuntea huonoa omaatuntoa aika usein mies nääs on pettäny jo toisen yhdessäolo vuoden aikana johtunee siitä sanonta vaihtelu virkistää oletus ruoho on vihreämpää aidan takana on taas vale ruohohan vihreää siellä missä sitä hoidetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ai todellakaan välttis ole useimmiten taitaa pillun saanti suhteessa kun suhteessa ekan vuoden jälkeen jäädä siihen kerran kuussa ja viiden vuoden jälkeen kerran pari vuodessa useimmiten syynä on miehen osaamattomuus tai alkoholiongelma tai si naiselta vaan loppu mielenkiinto ja mies kotona saa vai sillon kun unohti vieraissa käydessään käyttää ehkäisyä luultavammin siltikin yleensä lapsi on sen kenenkä kanssa petti miestään tosin naisen noista harvemmin tarvii tuntea huonoa omaatuntoa aika usein mies nääs on pettäny jo toisen yhdessäolo vuoden aikana johtunee siitä sanonta vaihtelu virkistää oletus ruoho on vihreämpää aidan takana on taas vale ruohohan vihreää siellä missä sitä hoidetaan

        Mitä vittua tuossa lukee, voitko selittää ja opetella suomea!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vittua tuossa lukee, voitko selittää ja opetella suomea!

        Kyllä siitä selvää saa kun vaan lukee.


    • Anonyymi

      Kirjoitustaito (huono) viittaa siihen, että aloittaja on mies.

      • Anonyymi

        Kirjoittaja on selvästi 60v mies, jonka panemiset on pantu. Kaljaa juotu, norttia imetty, ylipainoa 40kg! Nyt haikailee nuorempien perään, kun muuhun ei enää pysty!9


      • Anonyymi

        Olisitpa sinäkin.. Sinä ja sun kirjoitustaito.. Tää ei ollenkaa sun sivu.. Sulle on ihan eri sivut...
        Mitä jos joku oikein kunnon murteella kirjoittava tulee tänne kirjottaan niin sulta palaa käämit. Mut kumminkin roikut näillä sivuilla... Ja täällä on miljoonittain tekstejä joita myös voit arvostella ja sanoa huonoiksi vaikka kirjoittavat omalla murteellaan..
        Kaiiki ei puhu eikä kirjoita kirjakielellä, ja vaikka on nainen tai mies niin murre ei tee musta miestä vaikka kuinka yrittäisit vääntää..
        Mut sähän varmaan tykkäät vaan miesten kans kirjoitella joten mä en ole sun oikea kohtees nyt..
        Ja muista kun ite nautit seksistä seuraavan kerran niin puhua kirjakielellä.. Älä vaan unohda.. Sulta laskee pointit..
        Ainii.. Unohdin.. Koulut alkaa niin säkin heräsit..
        Tervetuloa äikän maikka tähän ryhmään..


      • Anonyymi

        Voi olla eipä tuo kirjoitustaito aina ole virheetön naisellakaan vaikka tykkäävätkin miesten kirjoitustaitoa arvostella si taas nää kellä on totarissa kympin numerot mahtaneeko heillä muuta elämää olakkaan kun koulu


      • Anonyymi

        Ja sinun teksti viittaa siihen että olet kokematon ja vanha peräkammarin poika, eli suomeksi sanottuna pelkkä runkkari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla eipä tuo kirjoitustaito aina ole virheetön naisellakaan vaikka tykkäävätkin miesten kirjoitustaitoa arvostella si taas nää kellä on totarissa kympin numerot mahtaneeko heillä muuta elämää olakkaan kun koulu

        Ei mun kirjoitustaito olekaan hyvä.
        Ei ole oikein varmaankaa koskaan ollu. Ja kun on murteet ym. Mitäpä me maalla asuttaessa mistään virallisista puhelielistä piitataan saati kirjoittamisesta, sen mitä koulussa ensin opittiin, kun en ole kaupungissa vielä kauaa ees asunut ja kun en halua murrettani mihinkään hävittää, näkyy se sitten huonossa valossa tai ei. Mutta nainen olen..
        Hauska tavata.. Sinänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitpa sinäkin.. Sinä ja sun kirjoitustaito.. Tää ei ollenkaa sun sivu.. Sulle on ihan eri sivut...
        Mitä jos joku oikein kunnon murteella kirjoittava tulee tänne kirjottaan niin sulta palaa käämit. Mut kumminkin roikut näillä sivuilla... Ja täällä on miljoonittain tekstejä joita myös voit arvostella ja sanoa huonoiksi vaikka kirjoittavat omalla murteellaan..
        Kaiiki ei puhu eikä kirjoita kirjakielellä, ja vaikka on nainen tai mies niin murre ei tee musta miestä vaikka kuinka yrittäisit vääntää..
        Mut sähän varmaan tykkäät vaan miesten kans kirjoitella joten mä en ole sun oikea kohtees nyt..
        Ja muista kun ite nautit seksistä seuraavan kerran niin puhua kirjakielellä.. Älä vaan unohda.. Sulta laskee pointit..
        Ainii.. Unohdin.. Koulut alkaa niin säkin heräsit..
        Tervetuloa äikän maikka tähän ryhmään..

        Normaali aikuinen hallitsee välimerkit, sinä kirjoitat lapsen tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali aikuinen hallitsee välimerkit, sinä kirjoitat lapsen tasolla.

        Mitäs luet näitä. Hanki elämä ja lopeta kyylääminen.


    • Kiinnostuin. M65 Porista.

      • Anonyymi

        💋 Suukkoja Poriin..
        Tykkääks minkälaisesta...
        Tää ois kuulemma isotissinen kiimapillu☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        💋 Suukkoja Poriin..
        Tykkääks minkälaisesta...
        Tää ois kuulemma isotissinen kiimapillu☺️

        Kiitos suukoista. Tykkään nuorista naisista. Ikäero kiihottaa.


      • Anonyymi
        ape03 kirjoitti:

        Kiitos suukoista. Tykkään nuorista naisista. Ikäero kiihottaa.

        Kiva että tykkäät...
        Tää olis sellasta sulle tarjolla..
        Nuorta, tiukkaa naista..
        Sulla on hyvä ikä... 💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että tykkäät...
        Tää olis sellasta sulle tarjolla..
        Nuorta, tiukkaa naista..
        Sulla on hyvä ikä... 💋

        Olisi mukava jutella Treffit24-sivustolla.


      • Anonyymi
        ape03 kirjoitti:

        Kiitos suukoista. Tykkään nuorista naisista. Ikäero kiihottaa.

        Ikäero on aivan ihana. Nyt mä menen ottaa aurinko bikinit päällä tuohon parvekkeelle. On niin kaunis ilma.. Ja katselen kun ihmiset nauttii kesästä.
        Ja tuo mun mies tekee ruokaa samalla meille. Hän tuli välillä käymään työreissuiltaan.
        Saudi-Arabiasta saa ostettua kulta koruja kuulemma halvalla. Ja vaatteita ja kaikkee ihanaa..
        Kohta hän taas lähtee uudelleen matkalle.
        Hän käy vaimoaan katsomassa välillä eli mua ja koittamassa että oonko yhtä tiukka kuin ennenkin ja onko tissit viä hyvät...
        Hän tekee silti koko ajan töitä tietokoneella ja mä viidhdytän häntä ja nautin hänen seurastaan.. Meillä on kiihkeää aikaa kun hän tulee kun hän on tuollainen maailman matkaaja..
        Onneksi hän varakas ja minä saan rahaa kun pidän hyvänä näitä iäkkäämpiä miehiä.
        Mun mieskin on yli 50v.
        Hän käy koko ajan bisnes tapaamisissa ym. Ja mulla on omat juttuni.
        Niin.. Kuten sanoin, mulla on himo iäkkäämpiin miehiin.
        Vaikka 50v. Ei ole iäkäs eikä mun mielestäni mikään ikä..
        Haluan tyydyttää miehiä jotka haluaa tai ei kotona saa tyydytystä... Haluun antaa nuorta vartaloani...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikäero on aivan ihana. Nyt mä menen ottaa aurinko bikinit päällä tuohon parvekkeelle. On niin kaunis ilma.. Ja katselen kun ihmiset nauttii kesästä.
        Ja tuo mun mies tekee ruokaa samalla meille. Hän tuli välillä käymään työreissuiltaan.
        Saudi-Arabiasta saa ostettua kulta koruja kuulemma halvalla. Ja vaatteita ja kaikkee ihanaa..
        Kohta hän taas lähtee uudelleen matkalle.
        Hän käy vaimoaan katsomassa välillä eli mua ja koittamassa että oonko yhtä tiukka kuin ennenkin ja onko tissit viä hyvät...
        Hän tekee silti koko ajan töitä tietokoneella ja mä viidhdytän häntä ja nautin hänen seurastaan.. Meillä on kiihkeää aikaa kun hän tulee kun hän on tuollainen maailman matkaaja..
        Onneksi hän varakas ja minä saan rahaa kun pidän hyvänä näitä iäkkäämpiä miehiä.
        Mun mieskin on yli 50v.
        Hän käy koko ajan bisnes tapaamisissa ym. Ja mulla on omat juttuni.
        Niin.. Kuten sanoin, mulla on himo iäkkäämpiin miehiin.
        Vaikka 50v. Ei ole iäkäs eikä mun mielestäni mikään ikä..
        Haluan tyydyttää miehiä jotka haluaa tai ei kotona saa tyydytystä... Haluun antaa nuorta vartaloani...

        Ihana nainen.


    • Täällä olisi 58v mies Etelä-Suomesta. Kielimiehiä

      • Anonyymi

        Ihana.. Kielimiehiä☺️


      • Anonyymi

        Mihin sä haluaisit tuota kieltäs käyttää. Ihana.
        Haluuks maistella mua. Ja nuolla rinnat ym.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana.. Kielimiehiä☺️

        Pimpiä nuoltavaksi. Minä kyllä nuolen. Nam nam pimppi mehua. Voit laueta kasvoillani. Eikö kiinostaisi?


    • Aloittaja yhä saapuvilla?

      • Anonyymi

        Kyllä mä täällä hengailen välillä...
        Mietin vaan... Että voishan sitä tällä muikkelilla olla muutakin, mut kyllä mä tunnen vetoa vanhempiin miehiin.. Ei voi mitää.. Vaikka oon 20v. Mielestäni hyväs lihas oleva muikkeli..
        Ihana ikäisiä miehiä täällä.. Nami..
        Vanhempien miesten..., toki riippuu miehestä, niin heidän kans on niin laadukasta olla... Kaks päivää oon ny myös vähä yli 40v. Kans täs touhunnut 46vuotiaan miehen kans, pitkän kaavan mukaan.. Ottanut suihin, hieronu öljyllä.. Toki hän käy kotonaan välillä.. Mutta siis.. On hän erilainen..
        On touhuttu paljon.. Mutta silti..
        Kyllä nuoremmatkin käy.. Mut se on erilaista..
        Ja mä haluun kyllä tutustua teihin kaikkiin.
        Ootte varmaan ihania.. 💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä täällä hengailen välillä...
        Mietin vaan... Että voishan sitä tällä muikkelilla olla muutakin, mut kyllä mä tunnen vetoa vanhempiin miehiin.. Ei voi mitää.. Vaikka oon 20v. Mielestäni hyväs lihas oleva muikkeli..
        Ihana ikäisiä miehiä täällä.. Nami..
        Vanhempien miesten..., toki riippuu miehestä, niin heidän kans on niin laadukasta olla... Kaks päivää oon ny myös vähä yli 40v. Kans täs touhunnut 46vuotiaan miehen kans, pitkän kaavan mukaan.. Ottanut suihin, hieronu öljyllä.. Toki hän käy kotonaan välillä.. Mutta siis.. On hän erilainen..
        On touhuttu paljon.. Mutta silti..
        Kyllä nuoremmatkin käy.. Mut se on erilaista..
        Ja mä haluun kyllä tutustua teihin kaikkiin.
        Ootte varmaan ihania.. 💋

        Ja olitko nyt se Kolumbuksen isotissi?
        Vai joku toinen?

        M60hki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olitko nyt se Kolumbuksen isotissi?
        Vai joku toinen?

        M60hki

        Mä en ole nyt ehtiny käymään kolumbukses. Mä asun vanhan vuosaaren alueella. Ja käyn siinä puistos välillä kävelyllä ja siinä istuu jotain miehiä penkillä ja juttelee. Kiusaan niitä joskus kun kävelen ohi ja mä tiedän että mun rinnat heiluu kun ei ole aina kiireet toppia päällä vaan sellanen vähä bikini tyylinen ja tiukat leggingsit. He on joskus vislannu mulle. Ja mä vaan hymyilen takasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olitko nyt se Kolumbuksen isotissi?
        Vai joku toinen?

        M60hki

        Mun pitää alkaa käymään useammin kolumbuksessa. Niin sitten näet mun ja isot tissini ja ym. Ja saat nauttia näkemästäs. Ja mä nautin kun sä nautit. 💋


      • Anonyymi

        Kyllä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun pitää alkaa käymään useammin kolumbuksessa. Niin sitten näet mun ja isot tissini ja ym. Ja saat nauttia näkemästäs. Ja mä nautin kun sä nautit. 💋

        Ens tiistaina siellä kirpparissa? Vois jossain sopessa vähän puristella sua.

        M60hki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ens tiistaina siellä kirpparissa? Vois jossain sopessa vähän puristella sua.

        M60hki

        Oijoi.. Kuulostaa ihanalta.. M60hki. Puristele vain.. Mut sovitaanko siinä sitten jatkoa kun mun himot nousee kun puristelet..


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oijoi.. Kuulostaa ihanalta.. M60hki. Puristele vain.. Mut sovitaanko siinä sitten jatkoa kun mun himot nousee kun puristelet..

        Hyvä ,tiedät siis sen paikan Laita vaikka pidempi hame eikä mitään sen alle.
        Eikä rintsikoita:)
        Voin hameen alla puristella pakaroitasi ja tunnustella sormilla kuinka märkä olet .
        Rintoja siellä voisin puristella ,ehkä imeäkin sivituskopissa.
        Ehkä jopa sovittaa kankeani pilluusi..takaapäin
        Noin klo 1330

        M69


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ,tiedät siis sen paikan Laita vaikka pidempi hame eikä mitään sen alle.
        Eikä rintsikoita:)
        Voin hameen alla puristella pakaroitasi ja tunnustella sormilla kuinka märkä olet .
        Rintoja siellä voisin puristella ,ehkä imeäkin sivituskopissa.
        Ehkä jopa sovittaa kankeani pilluusi..takaapäin
        Noin klo 1330

        M69

        Mä koitan löytää paikan..
        Niin saa sovituskopissa seksiä..
        Ihanaa, kovaa kullia sisään.. Jes.


    • Anonyymi

      Mun Rovaniemellä asuva tuttava mies, ilmoitti aamuyöstä että on tulossa hesaan kavereineen kun on joku porotalouteen liittyvä suuri tilaisuus täällä.. Ja soitti että olenko kotona, hän on menossa hotellille mutta haluaisi poiketa luonani kun ei ole naista hetkeen saanut. Ja kun minä sanoin että ok. Kun sieltä asti tulet.
      Hän kävi ja huomasi kyllä että ei ole saanut naista hetkeen 70v. Mies. Hyvä kuntoinen mies kun on isojen porotokkien kanssa tekemisissä. Ja eiks sitä niin ole sanottu että poromies on hyvä panomies.
      Lupasi poiketa vielä uudestaankin kun oli hänellä vähän kiire. Ja pahoitteli kun kävi nopeasti
      Hän kosiskeli mua lähtemään Rovaniemelle hänen akakseen. Hän on pyytänyt mua ennenkin.
      Nuorta kiimasta naista saa niin harvoin..
      Ja isotissistä.. Kiimapilluksi hänkin mua sanoi..
      Noh.. Katotaan..
      On näitä muitakin miehiä joihin haluan vielä tutustua..
      Ihana kiihkeitä hetkiä ollut....
      Olen nauttinut todella paljon kun he saavat laueta minuun...ja kun rinnat saavat huomiota ja koko vartalo.. Ihanasti kihelmöi... Ja on rentona... Niin kuin miehilläkin.. He ovat niin kuin hyvän hieronnan saaneita kun tyydytän heidät... Ja on nautinto kuunnella heidän nautinnon ääniään kun he ovat sisälläni.. Kun saavat nuorta naista... Ja minä heitä.. Aahh.. Niin ihanasti sykkii sisälläni kova kulli... Ja pillu sykkii tyytyväisyydestä kun molemmin laukeamme...ja rinnat turtana imemisestä ja hyväilystä....
      Ohh... Mikä nautinto..

    • Anonyymi

      Mä taidan mennä takaisin ravintolaan töihin.. Tai ei sinnekään niin vaan mennä.. On kivaa kuljettaa kaljapullo tissien välissä.
      Jotain muuta nyt voisin haluta...
      Kiimapillu 20v.

    • Anonyymi
      UUSI

      Niin minäkin näen päiväunia 20 v ihanasta tytöstä ja seksistä vaikka olenkin jo 60 v
      Joten kiinnostaa kovasti jos vaan joku olisi halukas olen ihan ok tyyppi ja turvallinen .
      Tepi ,,,

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei se ikää katso..
        Mun maalla oleva miesystävä on 62v.
        Ja tosi ihanaa yhteistä aikaa vietetään kun nähdään.. Aivan upeeta seksiä ja nautintoa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Saat 20v nainen sun himot laantuuman imetään toisiamme nuolla nännejä rintoja hyväillä nuolen häpyhuulia imeä mun kalua 58v mies rakastellaan eri asennoissa kullini työnnän kohdun pohjaan sykkiminen sun märässä pillussa laueta sun sisään whatsapp 0409320389 aku

      • Anonyymi
        UUSI

        Ihanaa..
        Tosi hyvää luvassa. 😋
        Nami..
        Huikeeta seksiä..


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1645
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1203
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      773
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      773
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      762
    Aihe