Kouvolan Sanomissa oli ansiokas artikkeli Henrikssonien yrittäjäsuvusta. Tyttären bisneksien esikuvana ja taustalla tuntui olevan vahvasti isä, jonka roolia ei kuitenkaan jostain syystä tuotu tarkemmin esiin saatika haastateltu. Olisi näin tasa-arvon aikana ollut mukava kuulla äidin sekä isän mieliåiteitä ja taustoja tässä yrityshistoriassa.
Lehtohovin Henrikssonit
Anonyymi-ap
6
594
Vastaukset
- Anonyymi
isän kommentteja voi olla juuri nyt mutkikasta saada
- Anonyymi
Isän haastattelu onnistui puhelinhaastatteluna. Kyllä lomakylässä on puhelimet sallittuja. Isän on todellinen yrittäjä, monipuolinen kuin mikä, ja vieläpä hallitsee kemianteollisuuden prosessien perusteet.
- Anonyymi
Kerää vielä yhteenveto tyytyväisistä, onnellisista asiakkaista
- Anonyymi
Luulen, että moni on kärsinyt kemianteollisuuden sivuhaitoista ja tästä johtuvasta elämänlaadun huonontumisesta?
- Anonyymi
Siis onko tässä hommassa huumeraha takana? Nimi täsmää.
- Anonyymi
Mistäs Lehtohovin omistaja tai entinen omistaja on tuomittu ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408