Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan aika näyttää läsnäolonsa eritavoin IRL jotta ahdistuisin ja syrjäytyisin enemmän. Tämä henkilö ja hänen joukkonsa ovat tehneet tuota jo pitkään ja EI! Nyt ei ole kyse siitä ätmijankkaajan pedojutuista vaan ihan muusta. Tuo lauma alunperin hakkeroi tietokoneeni vuosia sitten ja sabotoineet elämääni monimuotoisesti jo vuosia. He ovat tehneet minusta pahan vaikka olen vainon uhri. Motiivina taitaa enää olla jäljellä se että he eivät voi jättää rauhaan koska pelkäävät että totuus heistä tulee julki.
Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani
290
3918
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan voi sun puhelinta seurata. Kannattaa kertoa asia hoitohenkilökunnalle niin saat vahvemmat pillerit.
- Anonyymi
Miksi pyörit täällä kiistämässä näinkin selvää palstamiehen provoilua ja paljastat omasta luonteeltasi paljonkin?
- Anonyymi
Sä taatusti päädyt itse lataamoon tai tai, veikkaan että juokset vastaan ja kaput
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä taatusti päädyt itse lataamoon tai tai, veikkaan että juokset vastaan ja kaput
Eihän suurmiestä nääs näin sovi kohdella että
- Anonyymi
Helposti voi ja on aikoinaan seurattu, eräs henkilö pääsi käsiksi puhelimeeni huomaamattani ja sen jälkeen aloin löytämään palstalta asioitani ja ihmiset ulkona tuntuivat tietävän asioitani he jopa vihjailivat siitä usein ja naureskelivat.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät koska olet vainoaja!
- Anonyymi
Olispa kyllä hyvä juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät koska olet vainoaja!
Minuakin ihmetyttää, mikä vimma on kiistää tämänkaltaisia kertomuksia. Ei nuo mahdottomia ole, ainakaan lehdessä haastateltujen tietoturva-asiantuntijoiden mukaan, näitä ja pahempiakin on kyllä tehty. Suomessakin.
En ole ap enkä edellinen kommentoija. - Anonyymi
Onhan näitä muutkin kirjoittaneet ja kertoneet. Ihan täällä oikeassa maailmassa myös eikä vaan palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan näitä muutkin kirjoittaneet ja kertoneet. Ihan täällä oikeassa maailmassa myös eikä vaan palstalla.
Kyllä, mutta tämä miehen jaadidaadivihellys ei liity aiheeseen millään tavalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mutta tämä miehen jaadidaadivihellys ei liity aiheeseen millään tavalla
Sinähän se täällä kaikki tunnet ilmeisesti!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helposti voi ja on aikoinaan seurattu, eräs henkilö pääsi käsiksi puhelimeeni huomaamattani ja sen jälkeen aloin löytämään palstalta asioitani ja ihmiset ulkona tuntuivat tietävän asioitani he jopa vihjailivat siitä usein ja naureskelivat.
Ymmärrän sua. Olen samassa tilanteessa. Mikään ei auta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se täällä kaikki tunnet ilmeisesti!!!
No en ole niin väittänyt mutta tästä tyylistä ei vioi erehtyä
- Anonyymi
joo meilläki on keittiön kaapissa poliisi piilossa
sieltä se kuuntelee kaikkia juttuja mitä meidän talossa puhutaan
kellarissa on kirjan pitäjät jotka
talletttaa nauhoille kaikki salaisuudet
viemäreissä liikkuu kans venäläisiä sukellusveneitä ja niilläkin on kuuntelulaitteet - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
viemäreissä liikkuu kans venäläisiä sukellusveneitä ja niilläkin on kuuntelulaitteetVähättelijät yleensä kuuluu sakkiin ilkeään.
- Anonyymi
Haloo hei luupää, kyllä muuten seurataan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
viemäreissä liikkuu kans venäläisiä sukellusveneitä ja niilläkin on kuuntelulaitteetAINA PARANEE!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta uusi puhelin ja sim-kortti niin asia on sillä hoidettu. Kukaan ei voi enää vakoilla sinua.
- Anonyymi
Tee rikosilmoitus asap
- Anonyymi
Mielenköyhää touhua tämä nääs notta
- Anonyymi
Voi kyynel! Mikset ole tehnyt rikosilmoitusta? Onko syy se, että kuvittelet ja kuulet ääniä?
- Anonyymi
Katso Ylen dokkari stalkers.
Kertoo hyvin mistä kyse.
- Anonyymi
Tässä maassa ei ole ketään joka ei joutuisi vastuuseen jos on jotain väärää tehnyt. Tärkeintä siis ottaa avuksi ulkopuolisia tahoja.
- Anonyymi
Oletko sinä joskus käynyt käsiksi toisten puhelimiin kun noin hyvin tiedät kertoa?
- Anonyymi
Sinähän olet itse predator ja stalkkeri. Olet myös palstan mode tai yp.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän olet itse predator ja stalkkeri. Olet myös palstan mode tai yp.
No nyt lähti apmiehellä taas laukalle siinä missä pikku kaasuvalottajallakin🤦♀️
Vaikkei tää ole mun aloitus niin vastaan sulle..
Jos et sä usko että tollasta tapahtuu,
jopa täällä palstalla,
niin sähän voit tulla tänne kattoo noi jutut läpi.
Ai mutta sittenhän sä saisit myös
nimen ja osoitteen tonne Tuusulan suuntaan...Tossa oot oikeessa,
kannattaa ottaa avuksi muita,
niin on otettukin...
Ja yrittänyt oon sitäkin että
"joku henkilö"
täällä joka samaa kokenut olisi ottanut yhteyttä.
Tätä ei tarvii yksin kestää,
ja nämä ei ole tosiaankaan keksittyä..
Vaikka täällä harva tätä uskoo,
ja moni juurikin vähättelee ja lyttää...
Ja etenkin haukkuu harhaiseksi..
No jokunen ottikin kyllä ja asiat selviää..
Mutta ei kaikki...
Sit on myös muutamakin täällä
jotka halusi näköjään kovin sekoittaa pakkaa
ja toisten mieltä vedätyksillään ja sellasilla..
Joko siis useampi palstalainen,
ellei sitten vaan yksi...
(miten tän sanoisi loukkaamatta ketään... )
...jolla hieman useampi persoona..- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Tossa oot oikeessa,
kannattaa ottaa avuksi muita,
niin on otettukin...
Ja yrittänyt oon sitäkin että
"joku henkilö"
täällä joka samaa kokenut olisi ottanut yhteyttä.
Tätä ei tarvii yksin kestää,
ja nämä ei ole tosiaankaan keksittyä..
Vaikka täällä harva tätä uskoo,
ja moni juurikin vähättelee ja lyttää...
Ja etenkin haukkuu harhaiseksi..
No jokunen ottikin kyllä ja asiat selviää..
Mutta ei kaikki...
Sit on myös muutamakin täällä
jotka halusi näköjään kovin sekoittaa pakkaa
ja toisten mieltä vedätyksillään ja sellasilla..
Joko siis useampi palstalainen,
ellei sitten vaan yksi...
(miten tän sanoisi loukkaamatta ketään... )
...jolla hieman useampi persoona..Minäkään en luota että olisit sitä mitä sanot olevasi, anteeksi kyynisyyteni. Kovasti olisi kerrottavaa kyllä aiheesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkään en luota että olisit sitä mitä sanot olevasi, anteeksi kyynisyyteni. Kovasti olisi kerrottavaa kyllä aiheesta.
Älä hyvä mies juttele niin paljon näiden mielikuvitushahmojesi kanssa ei sinun asiat sillä ratkea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hyvä mies juttele niin paljon näiden mielikuvitushahmojesi kanssa ei sinun asiat sillä ratkea
En ala kanssasi jankkaamaan, kirjoitin tälle originalpieninainen-nimimerkille, ja oli toinen viestini ketjuun. Sinulla ei selvästikään ole mitään hajua kenelle kirjoitat.
Anonyymi kirjoitti:
Minäkään en luota että olisit sitä mitä sanot olevasi, anteeksi kyynisyyteni. Kovasti olisi kerrottavaa kyllä aiheesta.
Sillehän en mahda mitään ettet usko.
Kyllä täältä jo ainakin kaksi on saanut mun oikeat tietoni ja muut tietää,
kun vaan on ite ollut sellanen että voi luottaa.
En mä millekään keksitylle "nimelle" joka vielä vaihtuu jatkuvasti, sellasia kerro..
Ihan on oikea numero, nimi ja muut tiedot
joku saanut.
Eikä oo mikään prepaidi..
Jopa sijainnin on yks saanut..- Anonyymi
Sillehän en mahda mitään ettet usko.
Kyllä täältä jo ainakin kaksi on saanut mun oikeat tietoni ja muut tietää,
kun vaan on ite ollut sellanen että voi luottaa.
En mä millekään keksitylle "nimelle" joka vielä vaihtuu jatkuvasti, sellasia kerro..
Ihan on oikea numero, nimi ja muut tiedot
joku saanut.
Eikä oo mikään prepaidi..
Jopa sijainnin on yks saanut..Okei. Itse en halua täältä ottaa rekisteröityä nimimerkkiä, niin en saa sinuun yhteyttä. Mutta kokemukset ovat samat. Täällä ei pysty paljon olemaan, on niin huono ilmapiiri, mutta huomasin tämän otsikon etusivulta ja vaikka oliskin trollausta, niin kuitenkin sulle halusin kirjoittaa tämän. Jos olet oikea henkilö ja kirjoitat totta, niin et todellakaan ole ainoa.
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Itse en halua täältä ottaa rekisteröityä nimimerkkiä, niin en saa sinuun yhteyttä. Mutta kokemukset ovat samat. Täällä ei pysty paljon olemaan, on niin huono ilmapiiri, mutta huomasin tämän otsikon etusivulta ja vaikka oliskin trollausta, niin kuitenkin sulle halusin kirjoittaa tämän. Jos olet oikea henkilö ja kirjoitat totta, niin et todellakaan ole ainoa.
Kiitos tosta!
Olen oikea henkilö ja kirjoitan totta.
Ja kyllä mä tiedän etten ole ainut...
Niin joo saahan muhun yhteyden vaikkei ole rekattu. Ei tosin kauan kun vien ton puhelimen tutkintaan missä on säpo tätä palstaa varten.
Piti jo poistaa toi säpo,
mut niiku jollekin sanoin tossa aiemmin
et on joku jonka takia vielä ois jaksettava
täällä hetki ja pitää toi säpo.- Anonyymi
Jopa sellaiset, joiden pitäisi tietää paremmin tai edes vähän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa sellaiset, joiden pitäisi tietää paremmin tai edes vähän
Hävettää vähän nk viran puolesta oon nii empaattinen nääs
- Anonyymi
Mun kerronta jota itse asiassa ei ole, pysyy paljon paremmin kasassa kun sun narratiivit. Olen esittänyt vain kysymyksiä ja kertonut tuolle nimimerkille, ettei hän ole ainut jolle käynyt tällaista. Siinä mun ”kerronnat”.
- Anonyymi
Eiks siin lukenut että kun meet niin näät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä joskus käynyt käsiksi toisten puhelimiin kun noin hyvin tiedät kertoa?
Aina löytyy myyjiä ketkä ei osaa puhdistaa laitetta ennen myyntiä.
- Anonyymi
Vain vieraan aurinkokunnan alienit voivat sinut enää Maan asukkaiden salaliitolta pelastaa!
- Anonyymi
Myös auttaa jos vaihtaa puhelimen ja vaikka vielä sim kortinkin .tietsiksn voi viedä puhdistettavaksi tai palauttaa tehdasasetuksille, sillä pääsee vakoiluohjelmists eroon.
Omat tiedot voi väestörekisteristä pistää salaisiksi. Vain viranomaisilla sen jälkeen oikeus päästä niihin käsiksi.
Siinä aluksi.
Eikä kannata jaella mitään avaimia eikä muutakaan henk.koht. tietoja ym. Kenelläkään.- Anonyymi
Puolen tunnin päästä vaihtuu jo puhelin ja liina pyyhkii oman fiktin ym
- Anonyymi
Mutta niin imei- miten?
- Anonyymi
Ei auttanut,kohta oli taas sama meininki.
- Anonyymi
Minun etana kirjeet oli luettu ja tänne postattu mitä sisälsi ennen ku olin saanut ne.
Minun lähiomaisen kuolema ilmoitettiin täällä ennenkö viranomaiset sai minut kiinni..
- Anonyymi
Kannattaa nyt ensiksi hävittää kaikki laitteet. Ja ainakaan tänne ei kannata kirjoittaa sanaakaan.
- Anonyymi
Mä voin hävittää kaikki laitteet jos
sä tuut ja ostat mulle uudet.
Ja se ei vaikuta vaikkei tänne kirjottaisi sanaakaan kun ne omat asiat silti tänne ilmaantuu.
Ja sitä paitsi kyllä mun kuuluu saada
kirjoittaa ja ikävöidä täällä. - Anonyymi
Harhoilla* siis. Ymmärrän että ihmiset on sairaita. Ja se surullista mutta ei näitä jaksa kukaan lukea enää.
- Anonyymi
Miksi hoitoon pitäis?
Ja sitä paitsi jos nyt jonkun toisen aloitukseen tuun sanomaan näistä mitä itellekin käynyt
ni miten se on väärin, harhaa tai jotain. Anonyymi kirjoitti:
Harhoilla* siis. Ymmärrän että ihmiset on sairaita. Ja se surullista mutta ei näitä jaksa kukaan lukea enää.
Jaa että sairas jos tollasta tapahtuu?
Voi kuule sä voit tulla tänne niin näytän
sulle nää kaikki mistä mä olen esimerkiksi
täällä kirjoittanut.
Ps ei ainakaan ole psykan ja poliisin mielestä kyseessä mun kohdalla ainakaan
sairaudesta tai harhoista kyse.
Jos mulla on ihan todisteet siitä että joku kirjoittaa meidän asioita täällä.
Ja sekin muuten aika 100% todiste jostain (harhoista vissiin)
kun puhelua ja viestiä tulee noh joo ...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hoitoon pitäis?
Ja sitä paitsi jos nyt jonkun toisen aloitukseen tuun sanomaan näistä mitä itellekin käynyt
ni miten se on väärin, harhaa tai jotain.Okei. Jos sulla on jotain todisteita ja olet jutun poliisille vienyt pahoittelut. Mutta muutenhan tämä on todella ahdistavaa harhaisten ihmisten keskenään harhojen puintia. Mulle ainakin riittää taas. Sitten kun skitsot hakenut lääkkeet katellaan .
- Anonyymi
Jaa että sairas jos tollasta tapahtuu?
Voi kuule sä voit tulla tänne niin näytän
sulle nää kaikki mistä mä olen esimerkiksi
täällä kirjoittanut.
Ps ei ainakaan ole psykan ja poliisin mielestä kyseessä mun kohdalla ainakaan
sairaudesta tai harhoista kyse.
Jos mulla on ihan todisteet siitä että joku kirjoittaa meidän asioita täällä.
Ja sekin muuten aika 100% todiste jostain (harhoista vissiin)
kun puhelua ja viestiä tulee noh joo ...Sinun juttuja lukeneena sanoisin ihan mutu tuntumalla että olet harhainen.
- Anonyymi
Ihan mielipide. En tunne eikä ole tarkoitus tutustua. Mikä ihmeen tarve täällä tuntemattomille näitä selittää. Tää ikäväpalsta ahdistavaa lukea.
- Anonyymi
Tietenkin sellaiset jotka tuota tekee, haluaa antaa vaikutelman ”harhoista” ja tuudittaa muut siihen uskoon, että mitään tällaista ei tapahdu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin sellaiset jotka tuota tekee, haluaa antaa vaikutelman ”harhoista” ja tuudittaa muut siihen uskoon, että mitään tällaista ei tapahdu.
Juu ja tietysti ihmiset jotka tulevat seinien läpi hakemaan parittomia sukkia. Kieltävät tekevänsä niin.
- Anonyymi
Et sinä ainakaan ole minua hakkeroinut 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun juttuja lukeneena sanoisin ihan mutu tuntumalla että olet harhainen.
Paraskin puhumaan kai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paraskin puhumaan kai
En ole Kai. Mä osaa kyllä toimia jos epäilen että jotain seurataan laittomasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja tietysti ihmiset jotka tulevat seinien läpi hakemaan parittomia sukkia. Kieltävät tekevänsä niin.
Harvoin varmaan kysymään pääsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä ainakaan ole minua hakkeroinut 😂
Juu en käytän ihan intuitiota se saa kyylääjät ahristumaan usein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Kai. Mä osaa kyllä toimia jos epäilen että jotain seurataan laittomasti.
Minkä takia sun pitäisi ns toimia esim tämän anonyymin keskustelupalstan perusteella? Miten minusta tuntuu että olet ruutukareja runk ihan itse
- Anonyymi
noi on tosi ikäviä juttuja tommoset vainoojat, tiiän, ja tulin nyt tosi vihaselle tuulelle et sulle on tehty tommosta kiusaa, ystävän neuvo: vaihda puhelinnumero, ja pistä vainooja estoon irl sekä somessa että puhelimessa, semmosta vainoomista ei kenenkää tarvitse sietää, ja anteeksi nää raivarit, alkoi ahdistaa sun puolesta et oot joutunu noinkin pelottavaan tilanteeseen, kaikkea hyvää elämääsi ystävä hyvä, ja aina voi pyytää ystäviltä apua ja tukea vaikeassa tilanteessa, ystävää ei jätetä <3
- Anonyymi
Näköjään jätetään ihan yksin.
Vaikka ite auttaa ja tukee muita kaikessa
missä vaan pystyy,
niin sit kun itellä on romahdus niin ei mitään...
Sit voidaan kadota vaan ja hylätä.
- Anonyymi
Heitä se puhelin kaivoon. Sillähän sä pääset siitä eroon. Kun se seuraa sitä sinne kaivoon ni kansi vaa päälle.
- Anonyymi
Sinäkö hyppäisin sinne perässä vai mitä täällä alustelet? Outoa tekstiä tuuleen huudellen
- Anonyymi
Itse taidat olla kun niin siitä sanasta nautit.
Ilmoitus kuitenkin tehty! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse taidat olla kun niin siitä sanasta nautit.
Ilmoitus kuitenkin tehty!Mikä ilmoitus ja minne oletko sinä käynyt taas ulisemaan webasiantuntijoille?
- Anonyymi
Aina sattuu hyvällä miehellä näitä väärinkäsityksiä ja yliREAKOINTEJA. Debunked😉
- Anonyymi
Soittiko Apple Air tag äänen
- Anonyymi
Tuuli miehen että pihelimenkin voi palauttaa tehdasasetuksille. Silloin siitä lähtee kaikki jälkeenpäin asennetut sovellukset, vaikka ne olisi piilossakin.
Onpa ihme jos sen jälkeen joku stalkkaa.- Anonyymi
Eipä kuule onnistunut ei.
Ei puhelimista ei koneista ei mistään. - Anonyymi
Niin tällaiset arvottomat alioliot saattaa tosiaan päästä toisen sovelluksen kautta urkkimaan, esim facebooksovellus asentaa kieltä englanti ei kannata käyttää
- Anonyymi
Voiko tuollaisen näytönlukijan sitten asentaa etänä puhelimen sovellukseen vai tarkoitatko että sovelluksissa on näytönlukijat ja niihin murtaudutaan etänä? En usko, että kaikilla ihmisillä, jotka täällä valittavat asiasta, laite olisi joutunut vääriin käsiin niin pitkäksi aikaa että pääsykoodista huolimatta joku olisi ehtinyt asentaa siihen jotain näytönlukijoita. Ja tietoturvan tyypit ovat vankasti sitä mieltä, että etänä ei voi asentaa puhelimeen mitään, jos kysymyksessä ei ole Pegasus. Sen lisenssi maksaa yli 100 000 euroa per laite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko tuollaisen näytönlukijan sitten asentaa etänä puhelimen sovellukseen vai tarkoitatko että sovelluksissa on näytönlukijat ja niihin murtaudutaan etänä? En usko, että kaikilla ihmisillä, jotka täällä valittavat asiasta, laite olisi joutunut vääriin käsiin niin pitkäksi aikaa että pääsykoodista huolimatta joku olisi ehtinyt asentaa siihen jotain näytönlukijoita. Ja tietoturvan tyypit ovat vankasti sitä mieltä, että etänä ei voi asentaa puhelimeen mitään, jos kysymyksessä ei ole Pegasus. Sen lisenssi maksaa yli 100 000 euroa per laite.
Tästä tuskin kannattaa täällä enempää huudella, onnea matkaan sanoi Pumba lumessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä tuskin kannattaa täällä enempää huudella, onnea matkaan sanoi Pumba lumessa.
Itsehän sinä asian otit esille, hyvänen aika. Kiinnostaisi tietää, mikä tällainen näytönlukijoihin perustuva hakkerointikeino on, toimiiko se tosiaan etänä. Ainakaan tietoturvan asiantuntijat eivät asiasta tiedä, joten hyvinkin kiinnostava asia myös heille. Mutta pidä toki ”salaisuutesi”, kyllä se muualtakin selviää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vastailet onnesta soikiana tälle äijälle joka provoilee selvästi siheesta mistä ei tiedä mitään lempon vahvistus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vastailet onnesta soikiana tälle äijälle joka provoilee selvästi siheesta mistä ei tiedä mitään lempon vahvistus?
Vastailet itse itsellesi tuossa kysellen miksi vastailet. Mistään provoilusta ei ollut kyse, tietoturva-asiantuntijat eivät tiedä tällaisesta ”näytönlukija”-hakkeroinnista mitään, joten kun tällaista esität, herää kysymyksiä. Miksi otit asian ollenkaan esille, jos et sitten halua että siitä kysellään? Kysymys on siitä, että tietoturvatahoilta väitetään vuorenvarmana asiana, ettei laitteeseen voi murtautua etänä ellei käytössä ole Pegasos tai sen kaltainen hakkerointiohjelma. Jos tällä ”näytönlukija”-hakkeroinnilla niin voi tehdä, tältä perustelulta putoaa pohja. Siis voikin hakkeroitua etänä, ja puheet Pegasoksesta ainoana etähakkerointimenetelmänä voi unohtaa.
- Anonyymi
Tietoni on peräisin tietoturva-asiantuntijoilta, joten syytä heitä. Olen kysynyt kahdelta viralliselta sellaiselta, en miltään harrastelijoilta. Tietenkin yritän onkia tietooni, koska minulle väitetään että on mahdotonta hakkeroitua etänä, vaikka siltä näyttääkin.
Mitään sovelluksia ei ole tehdasasetusten lisäksi ladattu, eikä kuvia sähköpostiin vastaanotettu.
- Anonyymi
Tällä nousee heti äläkkä näillä joilla huono omatunto.
Ei kannata lukea palsta pa💩 ne on just niitä jotka tommosta tekee. Jos homma jatkuu ota yhteys viranomaisiin niin tutkivat sun laitteet ja jos jotain vielä löytyy niin eiköhän joku korvaus vaade ainakin napsahda.
Ne on ruvenneet jakamaan nykyisin tuomioita perättömistä syytöksistä näille nettissnkareille.
Siinä luki että edes anonyymit ei ole vaikea poliisin selvittää nykyaikana. Niillä on ihan omat miehet siihen hommaan.- Anonyymi
Eihän ne olekaan vaikeita selvittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ne olekaan vaikeita selvittää.
Niin, se voi johtaa ihan ns julkiseen nöyryytykseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, se voi johtaa ihan ns julkiseen nöyryytykseen
Jos esim palstatuherrukset on olleet vuosia ei vaan yksi vaan ainoa aineisto, niin joku voi kyllästyä jupinaan ja setviä oikeasti näitä asioita jos puolta maata täytyy kerran vaivata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos esim palstatuherrukset on olleet vuosia ei vaan yksi vaan ainoa aineisto, niin joku voi kyllästyä jupinaan ja setviä oikeasti näitä asioita jos puolta maata täytyy kerran vaivata
Joitain voi alkaa kiinnostaa ätmijankkaajan henkilöllisyys kun haukkuu viattomi pedoiksakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joitain voi alkaa kiinnostaa ätmijankkaajan henkilöllisyys kun haukkuu viattomi pedoiksakin
Joo, ei tiedä kumpi karmii enemmän: että luultaisiin tuoksi ketä se jahtaa vai häneksi itsekseen eli täksi jahtaajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla tämä viattomien haukkuminen tapahtuu ja mistä nämä viattomat tunnistavat itsensä? Et käy täysillä😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei tiedä kumpi karmii enemmän: että luultaisiin tuoksi ketä se jahtaa vai häneksi itsekseen eli täksi jahtaajaksi.
Sitä se valheiden verkko teettää ei tunnista enää mitään, mutta aina on joku paavo joka tietää kertoa että asianomistajia o
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sinun tehdä ole selvitellä näitä henkilöllisyyksiä, jos olisit työelämässä sinua voisi pitää tyhmänrohkeana varpailleastujana. Vähemmän päihteitä ja enemmän reaalia jos alkaa miettimään itseään kirjoitteluissa kohteena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä se valheiden verkko teettää ei tunnista enää mitään, mutta aina on joku paavo joka tietää kertoa että asianomistajia o
Ei ole mitään valheiden verkkoa, olet vain sinä joka väität milloin ketäkin täksi jaagaamaksesi gubeksi.
- Anonyymi
Kun vaihdat puhelin numeron sano että salaiseksi. Silloin sitä ei löydy mistään. 👍🏻
- Anonyymi
Huoh!!!
Ei varmaan se ole tässä ongelma..
- Anonyymi
Mä voisin kertoo ketkä sitä tekee sinulle ja ehkä ystäville, kollegoille,sukulaisille..myös.
Mut tulis ehkä kuitenkin liian monta lööppiä.- Anonyymi
Kyllä täällä yhteen väliin näkyi aika paljon omituisia uhkauksia, ja välillä on neuvoja vaieta ym. En tiedä mitä organisointia mahtaa olla, mutta tosiaan tuskin osalliset laulaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täällä yhteen väliin näkyi aika paljon omituisia uhkauksia, ja välillä on neuvoja vaieta ym. En tiedä mitä organisointia mahtaa olla, mutta tosiaan tuskin osalliset laulaa.
Mulle tuli kerran kans suivaantunutta postia on ne hekat semmoisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tuli kerran kans suivaantunutta postia on ne hekat semmoisia
Turhaan sä yrität kaivaa tuolta kommentilta uskottavuutta, kun niitä uhkauksia ja vaikenemiskehotuksia on lukeneet täältä kaikki muutkin.
- Anonyymi
Kyllä voi seurata, hyvinkin ja helposti, sekä muuta tekniikkaakin käyttäen. Keinoja kyllä löytyy..
- Anonyymi
Tämä on totta, että hengitystäkin kuunnellaan, ja kikkarejutuissa on ilmeisesti inspiroiduttu kun kuunnellaan toisten vessakäyntejä. Ja täällä haukutaan kieroksi ihmiseksi kun on luettu mun muistiinpanoja puhelimesta. Ainiin, sijainnitkin nähdään. Onkohan tuolla lähellä nämä käyny murtautumassa, etsivät kai tiettyjä juttuja. Taidankin kirjottaa taas jotain ja sitten ehkä vessaan ja ulos fyysisiin hommiin.
- Anonyymi
Seuranta loppuu heti kun lopettaa täällä suomi24 sivuilla käymisen.
Omituista mutta totta.originalpieninainen kirjoitti:
No ei vttu kyllä lopu...
Ja jatkan vielä että kun tää ei ole
pelkästään täällä sivuilla.- Anonyymi
Ja jatkan vielä että kun tää ei ole
pelkästään täällä sivuilla.No kerro nyt suuren mielikuvituksen omaava mies lisää, että millä muulla sivustolla sinua seurataan vauva.fi vai?
- Anonyymi
Sinulla taitaa olla erittäin epärealistinen kuva maailmasta
Anonyymi kirjoitti:
No kerro nyt suuren mielikuvituksen omaava mies lisää, että millä muulla sivustolla sinua seurataan vauva.fi vai?
Sanoinko mä että
"seurataan"
Muilla??- Anonyymi
Sanoinko mä että
"seurataan"
Muilla??No mitä minä olen tätä saagaas lukenut niin palstaan tämä palaa tämä köykäinen kerrontasi
- Anonyymi
Sä luulet vain koko asian. Tuollaista ei tapahdu oikeasti. Vain otettu lääke auttaa. Ei kannata puhua höpöjä! Saat hullu leiman. Sillä tavalla :)
- Anonyymi
Juuri noin vainoaja sanoisi ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin vainoaja sanoisi ;)
Osastolle voi mennä jos päässä heittää. Voi joutua pahasti kivitetyksi kun lähtee jutut laukalle
Ruokitaan nyt trollia,
tai siis nooh... (:
Enpä saanut hullun leimaa..
Itseasiassa sain yhden diagnoosinkin
poistettua ja terapian lopetettua
kun sai todistettua tän homman.
Ja saa muutama muukin pois leimansa pian.
Kyllä mä sen ymmärrän miksi joku haluaa
saada vaikuttamaan hullulle
ja että nää on harhoja vaan..
Onhan tuolla aika paljonkin hieman
"arkaluontoista"
juttua tullut esim säpossa ja viesteillä.
Että sellasta (:- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osastolle voi mennä jos päässä heittää. Voi joutua pahasti kivitetyksi kun lähtee jutut laukalle
Olemmeko me lähi-idässä? Huvittaa vaan mies tämä överi retoriikkasi
- Anonyymi
Tulisit välillä käymään ei tarvitse pelätä. Jännämieheksi susta ei ole mutta ehkä saadaan sitä naamaa muokattua vähän vielä karmeammaksi jos mahdollista.
🤭
- Anonyymi
No jos ei sitä seuraa poliisi ni siinä tapauksessa kyseessä on luultavasti mustasukkanen ihminen kaikki niistäkään ei ole sairaita on vaan vaikea luottaa oletettavasti siksi kun joku itselle tärkeä on luottamuksen joskus pettäny yleensä jompikumpi vanhempi si taas se ne sairaalloisesti mustasukkaset ni ne on yleensä tottunu kotona kaiken saamaan
- Anonyymi
Oletko mies ja aloittaja aivan varma ettet ole kiinnostuksen kohde? En tarkoita siis mitään palstalla tirkisteleviä töhöjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies ja aloittaja aivan varma ettet ole kiinnostuksen kohde? En tarkoita siis mitään palstalla tirkisteleviä töhöjä
Jotkut kyttää ainakin someani ja kopioi sieltä tänne juttuja ja irl keskusteluita yms päätynyt tänne
- Anonyymi
Mulla on aika hyvä kärsivällisyys. En ole myöskään kevyesti manipuloitavissa, tai johdateltavissa. Mutta tiedän että täällä on porukkaa, joilla on tietoa, mitä heillä ei kuulu olla. Tosin, se on rajallista ja loppuja vetävät hatuistaan. Seuraillut aikani, ja oikeastaan ainut asia mikä itseäni tässä enää kiinnostaa on omani. Ei ole mitään syytä, luottaa mihinkään muuhun, kuin itseeni.
- Anonyymi
Näitä juttuja lukiessa voi tehdä vain yhden analyysin.
Ihmiset on puutteessa ja katkeria ihmissuhteistaan.Tyytyväinen ihminen ei sekoja kirjoittele.
Ottaapi sen munan kätöseensä ja alkaa vatkaa,siitä mieli virkistyy.- Anonyymi
Siinäpä hyvä kirjoitus!
- Anonyymi
Joihinkin tartuntoihin ei tehoa mikroaaltouunikaan.
Digidigi- Anonyymi
Olet se vakooja ;)
- Anonyymi
Jos joku kiksit saa kyttäämisestä olkoon.
- Anonyymi
Aloittajalle: epäilen, että kyseessä olisi vain yksi henkilö. Viitteitä on muusta. Tutkimusten alla ovat nämä asiat.
Santeri- Anonyymi
Vaan kun ei ole mitään manipulointia.
Ai ihan santeri tällä kertaa.
Säkin mussutat jostai yksityisviesteistä,
Ja sit ihan ite niitä muiden annat lukee.- Anonyymi
Ja sit ihan ite niitä muiden annat lukee.Etpä tiedä, mistä kaikesta on kyse. Ei niitä voi nyt täälläkään kertoa. Eikä oikeastaan missään julkisesti ennenkuin ne on selvitetty. S
- Anonyymi
En mä mee minnekään jätteisiin. Tässäkin ajoit ittes pussiin, nimittäin muutamassa muussa kohdassa oot erästä toista kehottanut menemään kaatikselle ja hänen nimensä ei ollut Santeri ja tässä tuot esille tuon saman tekstin paljastaen olevasi stalkki. Ethän sä muuten osaisi ajatella olevan saman henkilön, mutta ajattelet noin, koska nämä tekstit on lähetetty samasta kännykästä kuin sen toisenkin, jonka käskit painua sinne kaatikselle jo ajat sitten. Näistäkin on kuvat olemassa.
Oliko sulla vielä muuta sanottavaa?
Kukaan muu ei tiennyt kuin orggis, että käytän nimeä Santeri, mutta sinä osasit silti yhdistää kännykän perusteella nämä tyypit yksilöiden yhdeksi ja samaksi ihmiseksi. Mistähän mahtanee johtua? :)
Ja tässä kun tuli tietoa ylläpidolta erinäisistä asioista, niin mitä voimmekaan vetää johtopäätöksiä? Osaatko arvata tai heittää jotain? Täällä se tehtiin jo :)
Santeri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä mee minnekään jätteisiin. Tässäkin ajoit ittes pussiin, nimittäin muutamassa muussa kohdassa oot erästä toista kehottanut menemään kaatikselle ja hänen nimensä ei ollut Santeri ja tässä tuot esille tuon saman tekstin paljastaen olevasi stalkki. Ethän sä muuten osaisi ajatella olevan saman henkilön, mutta ajattelet noin, koska nämä tekstit on lähetetty samasta kännykästä kuin sen toisenkin, jonka käskit painua sinne kaatikselle jo ajat sitten. Näistäkin on kuvat olemassa.
Kukaan muu ei tiennyt kuin orggis, että käytän nimeä Santeri, mutta sinä osasit silti yhdistää kännykän perusteella nämä tyypit yksilöiden yhdeksi ja samaksi ihmiseksi. Mistähän mahtanee johtua? :)
Ja tässä kun tuli tietoa ylläpidolta erinäisistä asioista, niin mitä voimmekaan vetää johtopäätöksiä? Osaatko arvata tai heittää jotain? Täällä se tehtiin jo :)
SanteriEi kiinnosta vttuakaan riittääkö se vastaukseksi ja loput tulee konkreettisia tekoina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta vttuakaan riittääkö se vastaukseksi ja loput tulee konkreettisia tekoina.
Onhan tuo näköjään kiinnostanut ja sen kuin uhkailet lisää. Tuokin kertoo paljon.
- Anonyymi
Webetsivä hoitaa hyysää
- Anonyymi
On uhkailtu ja monessakin kohtaa. En ole mikään lemmikkilahtaaja. En myöskään wannabe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuo näköjään kiinnostanut ja sen kuin uhkailet lisää. Tuokin kertoo paljon.
Pedareita saakin uhkailla ja oikeuden edessä on vain yksi ihminen vaikka persoonia monia elle huuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pedareita saakin uhkailla ja oikeuden edessä on vain yksi ihminen vaikka persoonia monia elle huuu
Saa uhkailla, mutta saattaa synnyttää piilorikollisuutta epävakaissa ihmisissä
Anonyymi kirjoitti:
SanteriSiis kyllähän monikin näki aikoi sitten että Santeri kirjoitteli näitä juttuja mun kanssa.
Älä ny yhtää yritä sekoittaa mua lisää tohon soppaan.- Anonyymi
Ja unohtui mainita Meta Suomi tästä. S
- Anonyymi
Ja sit ihan ite niitä muiden annat lukee.En ole antanut. Yhden ainoan kerran eräs toinen henkilö kävi lukemassa muutaman viestin, tästä kirjoitin sinulle. S
- Anonyymi
Tiedätkö keitä kuuluu City Digital Groupin omistajistoon? Omistaja ei ole mitenkään välttämättä sama kuin hallitus tai tj.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö keitä kuuluu City Digital Groupin omistajistoon? Omistaja ei ole mitenkään välttämättä sama kuin hallitus tai tj.
No, kyllähän se selviää, kun aloittaa kysymällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, kyllähän se selviää, kun aloittaa kysymällä.
Kysymällä mistä? City Digital Groupilta, jossa viimeksi tarkistaessa oli kokonaista kaksi työntekijää toimitusjohtajan lisäksi? Tämä sivusto toimii niin moraalittomilla periaatteilla, että on hyvin vastenmielinen ajatus ottaa yhteyttä mihinkään sinne päin viittaavaankaan. Tj oli lehtijutun mukaan muuten vaihtunut asiakastiedossa mainitusta, joka katsottu muutama kuukausi siitä taaksepäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymällä mistä? City Digital Groupilta, jossa viimeksi tarkistaessa oli kokonaista kaksi työntekijää toimitusjohtajan lisäksi? Tämä sivusto toimii niin moraalittomilla periaatteilla, että on hyvin vastenmielinen ajatus ottaa yhteyttä mihinkään sinne päin viittaavaankaan. Tj oli lehtijutun mukaan muuten vaihtunut asiakastiedossa mainitusta, joka katsottu muutama kuukausi siitä taaksepäin.
Mulla on vieressäni henkilö, joka saa selvitettyä oikean osoitteen. Santeri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on vieressäni henkilö, joka saa selvitettyä oikean osoitteen. Santeri
Hyvä. Epäilen kuitenkin, että se tieto sensuroidaan esim täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. Epäilen kuitenkin, että se tieto sensuroidaan esim täältä.
Tarkoitan, että jos vaikka se vieressäsi oleva henkilö saisikin asian selvitettyä ja sinä saisit sen tietoosi, minä tai muut kiinnostuneet emme siitä hyödy.
- Anonyymi
Teleoperaattorit seuraavat puhelintasi. Ja puheluitasi.
- Anonyymi
Se saattaa odottaa pikemmin kuin arvaatkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se saattaa odottaa pikemmin kuin arvaatkaan
Luulisi että sen vinkeitä jännittää vähän muutkin
- Anonyymi
Juu, laulaen mutka kenties loivenee
- Anonyymi
Suomeen tuli pankkien automatisaatio 2000-luvulla kirjanpitoon liittyvien ongelmien takia. Myös laskutukseen tuli viitenumerot, ettei samaa laskua pysty laskuttamaan moneen kertaan yrityksissä. Automatisaatio laajeni muuallekin ja kaupan kassoillakin on näkyvissä automaattikassoja. Automatisaation myötä työpaikkojen määrä väheni merkittävästi. Jostain syystä joku taho ei saanut siitä minkäänlaista havaintoa. Italiassa ei ole oikeastaan koskaan ollut työpaikkoja. Ammattina on ollut pelkkä omaisuudenhoito. Omien asioiden hoito ei riittänyt suomalaisille työnteoksi tässä maassa, vaan siitä tuli ongelmia.
Uusia ammatteja keksittiin erilaisiin tarkkailuhommiin. Teleoperaattorit on kätevä keino työllistää suomalaisia. Teleoperaattoreiden toiminta on lähes täysin automaattista ja työntekijät vain seuraavat puheluita. Tämä on fakta.
Jos jostain saa tosiasioita selville, niin tämä tällainen mene hoitoon tyylinen kommentointi pitäisi saada pois. Jokaiseen asiaan ei tarvita foliohattu-lausuntoa. Tämä kyseinen puheluistasi tietävä henkilö on varmaan töissä teleoperaattorilla, eivätkä puhelut kuulu salassapitovelvollisuuteen. Puhelusi ei ole oma yksityisasiasi siinä mielessä, etteivät muut sitä kuulisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomeen tuli pankkien automatisaatio 2000-luvulla kirjanpitoon liittyvien ongelmien takia. Myös laskutukseen tuli viitenumerot, ettei samaa laskua pysty laskuttamaan moneen kertaan yrityksissä. Automatisaatio laajeni muuallekin ja kaupan kassoillakin on näkyvissä automaattikassoja. Automatisaation myötä työpaikkojen määrä väheni merkittävästi. Jostain syystä joku taho ei saanut siitä minkäänlaista havaintoa. Italiassa ei ole oikeastaan koskaan ollut työpaikkoja. Ammattina on ollut pelkkä omaisuudenhoito. Omien asioiden hoito ei riittänyt suomalaisille työnteoksi tässä maassa, vaan siitä tuli ongelmia.
Uusia ammatteja keksittiin erilaisiin tarkkailuhommiin. Teleoperaattorit on kätevä keino työllistää suomalaisia. Teleoperaattoreiden toiminta on lähes täysin automaattista ja työntekijät vain seuraavat puheluita. Tämä on fakta.
Jos jostain saa tosiasioita selville, niin tämä tällainen mene hoitoon tyylinen kommentointi pitäisi saada pois. Jokaiseen asiaan ei tarvita foliohattu-lausuntoa. Tämä kyseinen puheluistasi tietävä henkilö on varmaan töissä teleoperaattorilla, eivätkä puhelut kuulu salassapitovelvollisuuteen. Puhelusi ei ole oma yksityisasiasi siinä mielessä, etteivät muut sitä kuulisi.Ammattinimike on Suomen tarkkailuarmeija eli armeijasta tuttu ammatti. Kirjanpito-ohjelmista ei Ruotsissa viitsitty tiedoittaa oikein. USA:stakin löytyi syylliseksi Lehmann Brothers. USA:han tuli finanssikriisi, jonka syynä oli pankkivalvonnan laiminlyönti ja selkeät puutteet pankkivalvonnassa. Koko maailmantalous siinä romahti, kun eivät viitsineet kertoa niiden isojen rahojen omistuksen muuttumisesta. Siitä tuli maailman pahin sekavuustila koskaan ja varsinkin länsimaiden valkoiset eivät enää pysty toipumaan siitä informaatiokatkoksesta.
Lehmann Brothers meni konkurssiin ja nyt on Suomi täynnä tarkkailijoita, jotka ammatikseen yrittävät nyt saada selville tätä maailmantalouden historiallisesti suurinta muutosta koskaan. Nyt on 20 vuotta siitä jo kulunut ja kirjanpito-ohjelmat on kokonaan jääneet huomaamatta.
Laiminlyönti liittyi Nordean myyntiin suomalaiselle, jota he eivät viitsineet sanoa. USA:ssa he eivät viitsineet kertoa maailman omistustilanteen muutoksesta, koska minulla on niin rumat tissit. Ranskalaisilla naisilla on erilaiset tissit kuin ruotsalaisilla ja se oli ongelma. He joutuivat jopa hyssyttelemään sitä minun tissieni kokoista ongelmaa, jota eivät edes tohtineet sanoa ääneen. Minulle oli annettu tisseistä kärsivän naisen diagnoosi ja se oli selitys aivan kaikkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammattinimike on Suomen tarkkailuarmeija eli armeijasta tuttu ammatti. Kirjanpito-ohjelmista ei Ruotsissa viitsitty tiedoittaa oikein. USA:stakin löytyi syylliseksi Lehmann Brothers. USA:han tuli finanssikriisi, jonka syynä oli pankkivalvonnan laiminlyönti ja selkeät puutteet pankkivalvonnassa. Koko maailmantalous siinä romahti, kun eivät viitsineet kertoa niiden isojen rahojen omistuksen muuttumisesta. Siitä tuli maailman pahin sekavuustila koskaan ja varsinkin länsimaiden valkoiset eivät enää pysty toipumaan siitä informaatiokatkoksesta.
Lehmann Brothers meni konkurssiin ja nyt on Suomi täynnä tarkkailijoita, jotka ammatikseen yrittävät nyt saada selville tätä maailmantalouden historiallisesti suurinta muutosta koskaan. Nyt on 20 vuotta siitä jo kulunut ja kirjanpito-ohjelmat on kokonaan jääneet huomaamatta.
Laiminlyönti liittyi Nordean myyntiin suomalaiselle, jota he eivät viitsineet sanoa. USA:ssa he eivät viitsineet kertoa maailman omistustilanteen muutoksesta, koska minulla on niin rumat tissit. Ranskalaisilla naisilla on erilaiset tissit kuin ruotsalaisilla ja se oli ongelma. He joutuivat jopa hyssyttelemään sitä minun tissieni kokoista ongelmaa, jota eivät edes tohtineet sanoa ääneen. Minulle oli annettu tisseistä kärsivän naisen diagnoosi ja se oli selitys aivan kaikkeen.Eli jos joku nainen kuten minä haluan poistattaa syövän pelossa rinnat siitä nousee hirveä haloo ja pörssi menee sekasin. Olen kerran sanonut näin toiselle naiselle näin niinku naisten kesken tapaessani hänet harrastuksen parissa. Paikkakunta oli uusi.
Näin ei ole naisiin luottaminen.
- Anonyymi
Ei muuta kuin vahvempia pillereitä naamariin.
- Anonyymi
Samat sanat sinulle joka vaivaudut mutisemaan päivästä toiseen näihin miehen aloituksiin tätä samaa. Onko jotain omallatunnolla kun noin ahdistaa ja näinkin värikäs tarina tuntuu tutulta? Kannatais mennä vaikka lääkäriin kaasuvalottamaan eikä syöstä sitä innokkaammin vakoilemaan muita. Sillä siitä särystä KAI(keti) pääsee
- Anonyymi
Niin että nistit pääsee apajille.
- Anonyymi
Oletko keskustellut tästä terveyskeskuksessa. Kannattaisi!
- Anonyymi
Keskustelen asiasta mielummin palstan psykologien kanssa. He näkevät kristallipalloistaan oikeat lottonumerotkin joten diagnoosit eivät voi mennä väärin myöskään.
- Anonyymi
Se on kuin tulee huutaisi(JOSTAIN KUMMAN SYYSTÄ).
- Anonyymi
Asuin nuorena miehenä pari vuotta vuokralla eräässä kerrostaloasunnossa 5. kerroksessa. Suunnilleen muuttoni aikoihin talosta pari kerrosta alempaa oli huoneiston ostanut eräs ehkä silloin noin 50v. nainen. Jossain vaiheessa tämä nainen alkoi syytellä minua ja erästä toista samassa taloyhtiössä asuvaa niin ikään nuorehkoa miestä mm. sellaisesta että me olimme asentaneet hänen uuteen jääkaappi- pakastimeensa ylimääräisen virran ja nyt jääkaappi oli siksi paljon äänekkäämpi kuin ostettaessa. Lisäksi hän syytteli meitä ainakin kukkien pöllimisestä parvekkeeltaan ja multien levittämisestä yms.
Minulle joka hädin tuskin uskalsin poiketa siinä "omalla" parvekkeella, ei olisi ihan heti tullut mieleeni lähteä rimpuilemaan paria kerrosta alaspäin naapuriin viemään lisää virtaa kylmäkaappiin tai kukkia varastamaan.
Nainen oli tehnyt tästä numeron myös yhtiökokouksessa ja asia tutkittiin ja sekopään puheiksi todettiin ja osaltani juttu jäi siihen mutta ollessani lähdössä talosta pois toiselle paikkakunnalle kuulin että naisella oli jo liuta uusia virranlaittajia tms. ja että hänelle oltiin järjestämässä häätöä ja vasta siinä yhteydessä taloyhtiön hallituksellekin oli selvinnyt että ko. nainen oli samankaltaisista syistä häädetty edellisestä asunnostaan.
Olisikohan tässä mitään verrannollista aloitukseen?- Anonyymi
Mistä ihmeen pöytäkirjoista sinä puhut oletko niin sujuva valehtelija etä vedätät hönöjä esim sen suhteen, että juuri sinä olet se henkilö jolla on ensisijainen pääsy pöytäkirjoihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ihmeen pöytäkirjoista sinä puhut oletko niin sujuva valehtelija etä vedätät hönöjä esim sen suhteen, että juuri sinä olet se henkilö jolla on ensisijainen pääsy pöytäkirjoihin?
Ja toisekseen jos niitä kerran voi kuka tahansa vilkuilla, niin miksei löytyis tilaamalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toisekseen jos niitä kerran voi kuka tahansa vilkuilla, niin miksei löytyis tilaamalla
Kaikki ei mieti ihan loppuun näitä valheitaan eikä vissiin tarvitse
- Anonyymi
No miksi et vaihda puhelinta tai käy sitä putsaamassa joissain. Oletko joku köyhä`?
- Anonyymi
Ei ne vainoojat niin helpolla poistu kun ne asuvat omassa päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sitte huippu vainoojat kun sama asuu monessa päässä.
- Anonyymi
Olipa kivasti loukkaava kysymys, ikävä kyllä mä olen sen verran köyhä ettei mulla takataskusta löydy tässä ylimäärästä ostaa tost noin vaan neljälle uusia puhelimia,koneita jne...
- Anonyymi
Eipä auta laitteiden vaihdot, homma sen kun jatkuu siitä mihin jäi. Jokuhan tähänkin tulee länkyttämään, että ei ole mahdollista, mutta kyllä vain on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo tyyppi joka tulkuttaa päivästä toiseen tätä samaa palstamiehelle, sillä erolla että varmaan kuvittelet saavasi jotain muka aikaankin
- Anonyymi
Hei, täällä on samassa tilanteessa oleva mies, 4v 8kk yrittänyt saada loppumaan vainoamisen, tehnyt 2 rikosilmoitusta, ja mitään ei ole tapahtunut. Jengi paahtaa ja grillaa jollain laitteillaan ja ovat koko ajan iholla, eikä kukaan tee mitään.
Ainoa neuvo jota tarjotaan muuta pois!
Vaan en muuta, ne yrittää tappaa minut 2t san nukuttua sitten joku jytinä tai muu herättää
On ammuttu parvekkeella tunkeuduttu eteiseen omalla avaimella uhkailtu kiinniotolla, soiteltu sosiaalitoimeen että olen hullu, poliiseille valehdellaan kaikki tän talon asukkaat on samaa jengiä, ja minä yksin täällä kärsin.
Tein teltan sänkyni päälle kun yölläkin katsovat jollain vehkeellä kun nukun, ja silmän avauksen näkeevät pimeässäkin.
Maanpäällinen helvetti
Ymmärrän sinua olen jo eläkeiässä niin ettei miusta vastusta Rahaa palanut 30,000e näihen takia- Anonyymi
Muuttaminen on aika hankalaa vauvan ja taaperon kanssa noin 30 asteen pakkasessa ilman autoa ja kavereita sekä rahaa.Soskuun ei tuon sun mainitseman asian takia voi laittaa hakemusta.
Yleensä alamaailma tietää ketkä on potentiaalisia uhreja.Yksinäiset,sairaat parhaat uhrit ja vielä historian viemä uskottavuus siihen päälle et saa mistään apua.Pitää olla vahva että selviää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuttaminen on aika hankalaa vauvan ja taaperon kanssa noin 30 asteen pakkasessa ilman autoa ja kavereita sekä rahaa.Soskuun ei tuon sun mainitseman asian takia voi laittaa hakemusta.
Yleensä alamaailma tietää ketkä on potentiaalisia uhreja.Yksinäiset,sairaat parhaat uhrit ja vielä historian viemä uskottavuus siihen päälle et saa mistään apua.Pitää olla vahva että selviää.Mutta mikä motiivi heillä olisi tai on?
Ihmetyttää, että jos eteiseen asti tunkeuduttu omilla avaimilla ja tästä ilmoittaa poliisille, niin siltikään mitään ei tapahdu! Ei voi olla totta! Näitkö kuka tämä tunkeutuja oli? Onko näin, että kun joku vain on tarpeeksi törkeä, niin, että se menee jo epäuskottavan puolelle, voikin tehdä mitä vain, koska viranomaisetkin kieltäytyvät uskomasta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mikä motiivi heillä olisi tai on?
Ihmetyttää, että jos eteiseen asti tunkeuduttu omilla avaimilla ja tästä ilmoittaa poliisille, niin siltikään mitään ei tapahdu! Ei voi olla totta! Näitkö kuka tämä tunkeutuja oli? Onko näin, että kun joku vain on tarpeeksi törkeä, niin, että se menee jo epäuskottavan puolelle, voikin tehdä mitä vain, koska viranomaisetkin kieltäytyvät uskomasta?No mitä ne mies sieltä poikamiesboksistasi löytäisi tusinan pitsalaatikoitako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä ne mies sieltä poikamiesboksistasi löytäisi tusinan pitsalaatikoitako?
Erään toisen päivystäjän kämppä on varmaan yhtä siivoton einespakkausten varasto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä ne mies sieltä poikamiesboksistasi löytäisi tusinan pitsalaatikoitako?
Viestissä johon vastaat kysellään vähän samaa asiaa, jos et satu huomaamaan, motiivia. Tarkoitit viestisi varmaankin tuolle joka asiasta kertoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erään toisen päivystäjän kämppä on varmaan yhtä siivoton einespakkausten varasto
Ja kolmedeetykkejä tms, en yllättyis enkä kevyesti varustautuis uksen taakse, mutta mikäpä minä neuvomaan ja turhaakin lie
- Anonyymi
Olen kuullut, että useat palstan kirjoittajat ovat kokeneet samanlaista ja ilmoittaneet poliisille tästä. Et ole yksin asian kanssa.
- Anonyymi
Asun paikkakunnalla missä on koruptoituneet viranomaiset.Yritin hakea apua ja lykättiin heti.Toistunut eri asioissa.
- Anonyymi
En jaksa lukea kommentteja mutta se, että kirjoitat tänne mutta et tiedosta että tämä voisi olla ongelmien juuri... toivottavasti löydät onnesi muualta ja irrottaudut tästä nettisivusta. Myös joskus ahdistelun uhri ja jätän kyseiset jutut väliin jos niitä edes näkyy.
- Anonyymi
Sivusta vastaan,
huomaa kyllä vähättelyn
ja ettet tosiaan lukenut. - Anonyymi
Ei ole tämä sivu ongelmien juuri täälläkään.
- Anonyymi
Turha ilmoittaa poliisille kun hekin ovat tässä vainoamisessa mukana. Päivystävät tien poskessa kun lähden ja tulen kotiini.
- Anonyymi
Voi ei mies, kuulostaa tosi kurjalta ja paineiselta tilanteelta, ”ylireakoiko” ne taas?
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Vetää töpselin irti seinästä.
- Anonyymi
Kannattaisko sinun tehdä se ihan itse ja mennä oikeisiin töihin? Sivusta
- Anonyymi
Minua vainottiin noin kuusi vuotta sitten samalla lailla. Asuntoni eteen pysäköi joka arkipäivä pakettiauto, jonka tavaratilassa ukko päivysti ja katseli asuntoni sisään pimeänäkölaitteillaan. Naapuritkin olivat tässä vainoamisessa mukana, todella kovaäänisesti operoivat WC:ssä. Äänet loppuivat, kun kerroin terveydenhuolto henkilöstölle havainnoistani ja sain psykoosilääkityksen.
- Anonyymi
Onhan toikin tapa saada ihmiset eläkkeelle
- Anonyymi
Uusi pyhiinvaelluskohde
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan toikin tapa saada ihmiset eläkkeelle
Onko toiminut omalla kohdallasi vai? Aikaisin liikkeellä oot näin ollen
- Anonyymi
Tarkoitushan tällä vainoamisella on syrjäyttää älykkäät mädätyksen läpi näkevät ihmiset yhteiskunnasta hulluiksi. Uskottavuus menee, jos alat näitä tarinoita tuntemillesi ihmisille kertomaan. Terveydenhuolto henkilöstölle pitää hulluna, ja määrää pakkohoitoa ja lääkkeitä. Se on se tarkoitus. Kansalliselle turvallisuudelle vaarallisten yksilöiden eliminointi.
- Anonyymi
Näinkö suoraviivaisesti sinä koet asioiden toimivan? Sitä taustaa vasten on kummallista, että siinä sinä vielä hillut vänkymässä provomiehen aloitukseen.
- Anonyymi
Tää on kyllä huomattu joillekin tapahtuvan ja tännekin koitettu samaa.
Mutta onneksi on niin selvät todisteet olemassa että ei onnistuneet siinä
että menis vaan mt syyksi ja harhoiksi.
- Anonyymi
Kyllähä se tässäkin ketjussa näkyy, että on tärkeää leimeta ihmiset vainoharhaisiksi, kun tullaan liian lähelle toksista ja sairasta totuutta.
- Anonyymi
No joo joku ränkyjä on hillunut palstamiehen trollauksessa monta päivää
- Anonyymi
Minä seuraan tarkoin mitä puhuu puhelimeen ja mitä selaa somessa . Olen siis hyvin selvillä . Tai sitten en .
- Anonyymi
Tätä kyllä tehdään... mielenkiintoista kyl ja pohdin miksi tää kommentti on laitettu.
- Anonyymi
Minkä takia tuuletat täällä tällaista oletko skitsofreeninen narsisti tai jotain?
- Anonyymi
Oudointa on, että noita stalkkereita ja vainoajia on useampia tahoja, enkä usko, että he kaikki tekevät yhteistyötä keskenään.
- Anonyymi
Ilmeisesti luonteessani on jotain, joka kahlitsee skitsofreeniset narsistit perääni.
- Anonyymi
Niin ne on aina muut ja minikossa puhuen aina ihan skitsoja..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ne on aina muut ja minikossa puhuen aina ihan skitsoja..
Kaikki jallet pallet hallet sallet ja monet muut
- Anonyymi
Vaihda sim kortti.
- Anonyymi
Eipä kuule auttanut yhtään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kuule auttanut yhtään
tääl autto, paikansivat mua puhelinnumeron perusteella, kun vaihoin sen myös sijainnin vuotaminen "vainoojalle" loppui 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tääl autto, paikansivat mua puhelinnumeron perusteella, kun vaihoin sen myös sijainnin vuotaminen "vainoojalle" loppui 👍
Minun kirjeen sisältö on myös tiedetty. Ei ole henkilöllä kuka on lähettänyt kirjeet ollut mitään älylaitteita siinä. Ei ole käyttänyt bonuskortteja eikä mitään mistä oisit voitu tietää muuten kun avaamalla kuori ja sulkemalla se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun kirjeen sisältö on myös tiedetty. Ei ole henkilöllä kuka on lähettänyt kirjeet ollut mitään älylaitteita siinä. Ei ole käyttänyt bonuskortteja eikä mitään mistä oisit voitu tietää muuten kun avaamalla kuori ja sulkemalla se.
Minua on myös uhkailtu. Viranomaisissa on ollut myös hälläväliä tyypit kun yrittänyt apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olehan tyytyväinen jos oli vaan sellaista "vuotoa" .
- Anonyymi
Kummiksia riittää, ovat niitä kaikkien paikkakuntien kermapisaroita.
- Anonyymi
Tietty noita nassepoikia voi olla yksin tai kumppaneilla, mutta pitkään ollut jo järjestäytynyttä toimitsemista. Reinikainen ei tunnista niitä, kun ovat vaan semmosia sohloja tai kyyristelijöitä.
- Anonyymi
Kuppakylissä ei ole muuta harrastusta rapakuntosille äijille ja Huom. naisille. Kyllä, kuulitte oikein,kylässä.
- Anonyymi
Miksi hän seuraa puhelintasi? Onko hän rakastunut sinuun vai hyötyykö hän siitä taloudellisesti? Ymmärräthän että toisen puhelimen seuraaminen on aika työlästä hommaa ja siihen pitää olla hyvä syy. Itse en ainakaan hukkaisi aikaani jonkun nobodyn puhelimen seurantaan. Jotenkin en usko näitä juttujasi yhtään.
- Anonyymi
Rikoksen todistaja isoissa jutuissa on aina rikollisille tärkeä seurattava.
Koulukiusaaminen ei myöskään jää kouluihin.
Ihastuminen on kyllä aika suuri syy stalkata ainakin julkiset jutut.Jotkut ihmiset on myös karismaattisia ja heitä halutaan tavallaan idolisoida ja siksi seurataan.
- Anonyymi
mä oikeest toivon et saadaan tekijä(t) kiinni, ja saat viimeinkin asianmukaisen korvauksen aiheutuneesta haitasta, itselläkin ihan mittä täynnä kaikenmaailman väkivaltaisten paviaanien uhkailuille ja spedeilyille! kyllähän sille vainoojalle pitää näyttää et näin ei toimita!
-sivusta ystävältä <3- Anonyymi
Menetettyä terveyttä ei saa takaisin,Se on nyt mennyt ikään raha ei tuo tyydytystä.
- Anonyymi
Kivasti sanoit tossa kenelle sitten olikaan tarkoitettu. Olis ite kyllä kans kiva jos olis olemassa täällä ruudun ulkopuolella tuollainen välittävä ystävä. Aika rankkaa tää on kestää. Se vaan että vaikka tekijät jää kiinni niin ei tosiaan mitenkään voi korvata oikestaan mitä mennyt.
~ei aloittajalta </3
- Anonyymi
Puhelin ei ole ainut. Pahin on noi mikit ja kamerat.Tiedän et asunnossa on käyty myös kun olin poissa. Hajusta tiesin sekä siitä että ovi ei ollut lukossa kun tuli kotiin. Tarkistan aina että ovi on lukossa kun lähden.
- Anonyymi
Lisään, nyt on sisällä oma kamera mikä kuvaa kun olen poissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään, nyt on sisällä oma kamera mikä kuvaa kun olen poissa.
Entä jos kamera todistaa ettei asunnossasi käy kukaan? Ootko varma ettei ole alkava psykoosi? Sitä ei meinaan itse huomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos kamera todistaa ettei asunnossasi käy kukaan? Ootko varma ettei ole alkava psykoosi? Sitä ei meinaan itse huomaa.
Ei ole käynyt koska stalkkeri hakkeri näkee sen kuvaamisen myös,eikö tule.
Psykoosi ei ole. Tänne on postattu realii ajassa kodin sisällä tekemiäni asioita eikö yhtään virhe arviointia ole ollut, Huom. Joka päivä yli vuoden.
Olin hölmö kun luotin siihen ettei asuntoon kukaan tule kun lupasin vuokranantajalle että hän voi jättää ulko-oven auki ennenkö saavun asunnolle asumaan.Avaimetkin on voitu siinä ajassa kopioda koska ne oli jätetty pöydälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole käynyt koska stalkkeri hakkeri näkee sen kuvaamisen myös,eikö tule.
Psykoosi ei ole. Tänne on postattu realii ajassa kodin sisällä tekemiäni asioita eikö yhtään virhe arviointia ole ollut, Huom. Joka päivä yli vuoden.
Olin hölmö kun luotin siihen ettei asuntoon kukaan tule kun lupasin vuokranantajalle että hän voi jättää ulko-oven auki ennenkö saavun asunnolle asumaan.Avaimetkin on voitu siinä ajassa kopioda koska ne oli jätetty pöydälle.Lisään. Naapureissa käy paljon pitkäaikaisia vieraita ja uskon joidenkin kuuluvan tähän porukkaan.Meidän seinän läpi kuuluu helposti myös kaikki hyvin.
- Anonyymi
Oletko väitellyt itsesi kanssa siitä asiasta
- Anonyymi
Tätä myös esiintyy esim. Tampereen Hervannassa ja poliisit ovat tietoisia tästä!
- Anonyymi
Tää oli uus tieto tästä sopasta. Sitä sanonutkin aiemmin jollekin et ei kannata heti syyttää jotain tiettyä läheistä koska tätä nyt ainakin kuudella paikkakunnalla.
- Anonyymi
Täällä ei oteta tosissaan tätä toisen puhelimeen Hakkerointia jokaisen ihmisen puhelimeen pääsee ja ei sitä edes huomaa älypuhelimen käyttäjä . Täällä vedetään vitsinä tämä asia mutta jos teidän puhelimeenne hakkeroituisi joku mitä tekisitte kun asianne alkais leviämään netissä .??. Nykyään kaikki on mahdollista
- Anonyymi
Poliisilla on jo useita ilmoituksia tästä samasta tyypistä. Kai.
- Anonyymi
Äkkiä foliohattuja kehiin
- Anonyymi
Vieläkin jaksat nähdä tästä miehen aloituksesta vaivaa- onko jotain omallatunnolla vai mitä itket?
- Anonyymi
Minun vainoajani lopetti vainoamisen, kun muutti ruman naisen kanssa yhteen ja alkoi harjoittelemaan lapsen tekoa. Ei selkeästi kertonut vainoamisesta naisystävälleen, kun näin kävi.
- Anonyymi
Koiko jarkvunenko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiko jarkvunenko?
Vammainen ukko on kyllä. Asui ennen Pitäjänmäen mutkassa, ja sitten muutti Pohjanmaalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiko jarkvunenko?
Toinen kyttääjä on pari jalula.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen kyttääjä on pari jalula.
Juu. Ukkeli hakkeroi laitteet Torreviejasta käsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Ukkeli hakkeroi laitteet Torreviejasta käsin.
Aikanaan poliisi oli tehnyt iskun ukkelin Suomen asuntoon, eli hakkeri hän on.
- Anonyymi
Pidä puhelin vaikka laatikossa niin mikrofonin kautta ei voi kuunnella. Tämähän on jo vanha juttu, mutta nasset ei vanhene. Laita turvalukko ja pidä avaimet jos epäilet kuljeskelua. Voit myös muuttaa jos siellä asuu joku seurailija naapurissa. Millainen se kummaihminen on noin muuten, onko katkera taapero?
- Anonyymi
Minulla alkoi palstalle tulemaan täkyjä puheluistani ja viesteistäni. Vainooja yritti kai, että luulisin kontaktieni niitä kirjoittelevan. Mahdollista toki sekin on, mutta toisaalta vainoojan näyttäytyminen ja päivystäminen kotini kulmilla vahvisti käsitystäni syyllisestä.
- Anonyymi
Täällä ollut joskus samoja viitteitä ja laitteet reistaillut yms t. Ap
- Anonyymi
Poliisille on tehty paljon ilmoituksia tästä palstasta. Monella sama kokemus ja sama tutkintapyyntö. Perästä kuuluu tästä, jos tämä sinua lohduttaa.
- Anonyymi
Joo ja kuten sanottua kun kerran ovat hakkeroineet laitteet homma toimii sen jälkeen ns näytöntallentimin. Tätä metodia käytti myös muuan kiinni jäänyt virkamies taannoin joka osoittautui pedofiiliksi.
- Anonyymi
Olet kiinnostava
Haluisin kuulla sinusta kaiken, sinun elämän historiasi. Voisin oikeasti olla vain ystäväkin. - Anonyymi
Tamperelaisia häädetään kodeistaan nyt kiihtyvällä tahdilla
- Anonyymi
Ei auta f secure?
https://www.f-secure.com/en
https://www.f-secure.com/fi- Anonyymi
Eipä auta ei ainakaan täällä.
- Anonyymi
Eipä jostain syystä auta mikään tuollainen.
Ei laitteiden tyhjäys/nollaus useampaankin kertaan, tai mikään muukaan. ~sivusta
- Anonyymi
Tavallaan vähän kaipaan sitä aikaa, kun vainosivat minua joukolla. Oli mieltä ylentävää olla joidenkin elämän keskipiste.
- Anonyymi
No,tuo on kyllä kolikon toinen puoli.
Tuntee väkisinkin olevansa rakastettu ja mielenkiintoinen.
- Anonyymi
Ei ole laitteet enään reistailleet. Vainooja kyllästynyt kyttäämään.
- Anonyymi
Oliskin ...
Ei varmaan lopukaan jos oon olemassa, joten mitä voi tehdä ?
~ sivusta
- Anonyymi
Oletko se mies, johon viitattiin eräässä lehtiarkikkelissa joka joutui ”ongelmiin” laitellessaan satoja sähkäposteja randomillla tuomareille ja poliiseille erilaisia stooreja keksien, koska oli tyytymätön saamaansa vainoamistuomioon?
Ketjusta on poistettu 98 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762081
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei181926- 721163
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall2241039Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?
Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit277997- 148963
Näkisimmekö jossain?
Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua62900Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui
Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....136879- 43875
Kenraali on syytön
Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa55847