🤕 🎯💊 olis pitänyt vain heitellä tikkaa pihalla. Puutarhahommattuntuu selässä niin ikävältä, että tässä odotan milloin särkypillerit auttaa.
Eilen hain apteekista kassillisen erilaisia pillereitä. Sydämen särkyyn ei niillä ollut helpotusta.
Bryan Adams - Here I Am (Classic Version)
https://youtu.be/fIgfO9gD5GY
AAaargh voi voi
5
199
Vastaukset
- Anonyymi
Ostin kevättalvella ryhtiliivit tokmannista. Ne halvemmat siis. Siellä on näköjään kalliimmatkin tarjolla. Joka tapauksessa kyllä ne tuntuvat auttavan. Hartiani ovat leveät ja se painaa ryhtiäni alas, joten liivit ovat hyväksi. Se tukee selkääkin. Samalla kun kyykkii niin liivi saattaa kiristää ja pysyykö ylläkään.
Kiitos vinkistä. Täytyypä tutkia asiaa. Täällä on tokmannikin aika lähellä. Toivottavasti tokmannit eivät katoa. Sehän antoi jo tulosvaroituksen
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Täytyypä tutkia asiaa. Täällä on tokmannikin aika lähellä. Toivottavasti tokmannit eivät katoa. Sehän antoi jo tulosvaroituksen
Ehkä kyse on osin brändistä että se olisi jotenkin vähemmän uskottava kauppa kuin perusmarketit. Ruokapuoli siellä on niukempi mutta muuten se on oikein hyvä. Hintalaatusuhde kohdillaan. Olen hankkinut sieltä lamppuja/valaisimia, kuntoiluvälineitä ja hieman myös teknologiaa. Ikkunapesurinkin hankin sieltä keväällä. Niin, ja vitamiinipuoli on siellä kunnossa.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kyse on osin brändistä että se olisi jotenkin vähemmän uskottava kauppa kuin perusmarketit. Ruokapuoli siellä on niukempi mutta muuten se on oikein hyvä. Hintalaatusuhde kohdillaan. Olen hankkinut sieltä lamppuja/valaisimia, kuntoiluvälineitä ja hieman myös teknologiaa. Ikkunapesurinkin hankin sieltä keväällä. Niin, ja vitamiinipuoli on siellä kunnossa.
Samoja tuotteita siellä on kuin marketeissain. Täällä ei ole lähellä prismaa eikä lidliä, joten tokmanni on edullisin pesuaineille, nauloille yms. Koiran herkutkin hain sieltä silloin kun koira eli. Viime syksynä kotimaiset omenat tuli ensimmäisenä Tokmanille. Niin ja noi luontaistuotteet mitä syön statiinin aiheuttamiin vaivoihin on siellä kivoissa hinnoissa.
Selkää vielä jomottaa. Harmi että hyvät särkylääkkeet on kielletty 😠
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861850
- 1121016
- 97912
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473
