Levotonta linja-autosemalla

Anonyymi-ap

Kun olin menossa ulos linja autoasemalta minua ilmeisesesti joku mies solvasi huoraksi ja joku nainen ryntäsi perässä. Eikö osannut tai jaksanut itse avata ovea. Ulkona tämä sama nainen taisi solvata samalla nimellä kuin se mies.

Ulkona kun kävelin kapeaa kävelytietä poispäin linja auto, onnibus, kääntyi niin läheltä kävelytietä että jos en olisi väistänyt niin linja auto tai sivupeili olisi varmaan osunut minuun. Eikö siinä asemassa ole muka tilaa kääntyä niin ettei osu kävelijöihin? En tiedä tahallaanko tämä linja auto kuljettaja yritti lähes ajaa päälleni.

28

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielenterveysongelmaisille on kai joku omakin foorumi...

    • Anonyymi

      Elikä joku nimitteli huoraksi ja onnibus ajoi melkein päälle niin älä liiku missään jos olet ongelmissa koko ajan.No minkälainen pukeutuminen alottajalla oli.

      • Anonyymi

        Siis kai nyt linja autoasemalla voi käydä? Käyn vessassa siellä. Ennen kävin rätinässä mutta siellä on jotain erikoista tarkkailua. Tavallinen pukeutuminen on aloittajalla. Miksi kysyt? Mitä jos muut antaisi minun olla rauhassa?


      • Anonyymi

        Minkälainen linja auto kuljettaja ajaa melkein päälle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kai nyt linja autoasemalla voi käydä? Käyn vessassa siellä. Ennen kävin rätinässä mutta siellä on jotain erikoista tarkkailua. Tavallinen pukeutuminen on aloittajalla. Miksi kysyt? Mitä jos muut antaisi minun olla rauhassa?

        Mitä ihmeen tarkkailua ratinassa on jos vaan vessassa käyt.Olet hyvin epäluuloisen oloinen hmm, hmm käyt linja autoasemalla vessassa...jotain epäilyttävää tosiaan on.Taidat olla harhoissa niin stop aineille.


      • Anonyymi

        Onko pukeutuminen joku nimittelyn aihe? Pitäisikö kaikilla olla joku uniformu nimittelyjen välttämiseksi,?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen tarkkailua ratinassa on jos vaan vessassa käyt.Olet hyvin epäluuloisen oloinen hmm, hmm käyt linja autoasemalla vessassa...jotain epäilyttävää tosiaan on.Taidat olla harhoissa niin stop aineille.

        Siis ensin joku vartija seurasi vessaan. Toisella kerralla joku toinen tuli vain katsomaan minua siellä.

        Sama on ollut koskikeskuksessa. Joku mies, on voinut olla myyjä, vain seisoi käsienpesualtaiden vierellä ja tarkkaili. Hän taisi sanoa jollekin siellä jotenkin että "hän käy lorottamassa täällä." Se oli niin ahdistavaa etten enää käy vessassa siellä.

        Linja autoasemalla saa käydä itse vessassa rauhassa koska ne on koppeja joista maksetaan.

        En käytä aineita. Se voi johtua siitä että minun oletetaan kuuluvan seksuaalivähemmistöön, homoihin. Joskus häirintää voi tapahtua tuon vuoksi.

        En tiedä olenko niin epäluuloinen. Pidän muita aika epäluuloisina. Vaikka miten minua katsotaan pitkään aivan kuin suunnittelisin hyökkäystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen linja auto kuljettaja ajaa melkein päälle?

        Tyypillinen suomalainen autoilija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen suomalainen autoilija.

        Ei saisi olla. Siinä ollaan vastuussa monesta matkustaja ja linja auto on myös monille keino päästä paikkoihin. Voi vähentää luottoa heihin.


    • Anonyymi

      Taisi unohtua paikallisjoukkueen kannatuspaita? Kannattaa pitää sellaista niin voi arvostella muiden kävelytyyliä eikä tule niin paljon huutelua takaisin

      • Anonyymi

        Jaa mutta niitähän on kaksi...käykö kumpikin?


    • Anonyymi

      On ollut aloittajalla huono päivä.
      Mun päälle yleensä vastaantulijat meinaavat kadulla leveästi pareittain kävellä mutta siirryn kulkemaan ajo- tai pyörätielle, että mahdumme ohittamaan toisemme. Se on niin tavallista päälle tulemista, ettei siitä viitsi edes harmistua.

      • Anonyymi

        Kauppakeskusten käytävillä pitää jonkun pylvään taakse väistyä, että reteesti kulkevat pääsevät ohi. Kukaan ei onneksi ole huudellut.


      • Anonyymi

        Joo tuota tapahtuu myös minulle. Olen että "siis aikuiset ihmiset käyttäytyy kuin lapset, naurettavaa." Pitäisikö siinä kävellä vastaan ja ottaa jokin taklausottelu. Ei sentään. Toinen asia on se että jostakin syystä tampereella voidaan kävellä keskellä kävelytietä. Yleensä säännöt on niin että tien oikealla puolella kävellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauppakeskusten käytävillä pitää jonkun pylvään taakse väistyä, että reteesti kulkevat pääsevät ohi. Kukaan ei onneksi ole huudellut.

        Joo koskikeskuksessa sain mennä sikin sokin laidasta laitaan, välillä melkein sivuttain että muut suomalaiset ja maahanmuuttajat ei törmäisi. Tamperelaisten liikennefilosofia on että siitä mennään mistä on lyhin ja huvittaa. Ja sama juttu koko suomessa suojateiden kanssa että aina ei jakseta pysähtyä kun kävelijä ylittää suojatien.


    • Anonyymi

      Ratinassa kun käyn vessassa niin menen invalidivessaan ettei äijien puolella tule puukosta selkään.Ei normaalisti pukeutuvaan ja käyttäytyvään kiinnitetä mitään huomiota.Juupa juu on teillä ongelmat.

      • Anonyymi

        Miksi joku puukottaisi sinua? Sitä en niin pelkää mutta voisihan sekin minulle tapahtua. Jaa mielestäni pukeudun normaalisti ja käytös on omasta mielestä muita huomioon ottava. Ehkä kömpelyyteni voi ärsyttää ja hitaus joskus.


      • Anonyymi

        Siis tämä huorittelu voi johtua pukeutumisesta? Miten huora sitten pukeutuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tämä huorittelu voi johtua pukeutumisesta? Miten huora sitten pukeutuu?

        Niin miten?
        Ainakin superstarat ja urheilu-naisoletetut työskentelevät lähinnä bikini- ja uimapuku asuissa ja kesäisin useimmat kulkevat sortseissa ja hihattomissa paitaoletetuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tämä huorittelu voi johtua pukeutumisesta? Miten huora sitten pukeutuu?

        Ehkä sille huutelijalle oli h takertunut kurkkuun ja se täytyi yskäistä ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi joku puukottaisi sinua? Sitä en niin pelkää mutta voisihan sekin minulle tapahtua. Jaa mielestäni pukeudun normaalisti ja käytös on omasta mielestä muita huomioon ottava. Ehkä kömpelyyteni voi ärsyttää ja hitaus joskus.

        Tarkoitan sitä että sen takia invalidi vessa ettei kukaan hörhö puukota selkään,Eikä tuossa sen enempää tarvi selitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin miten?
        Ainakin superstarat ja urheilu-naisoletetut työskentelevät lähinnä bikini- ja uimapuku asuissa ja kesäisin useimmat kulkevat sortseissa ja hihattomissa paitaoletetuissa.

        No en pukeudu noin.


    • Anonyymi

      Verkkosukkahousut+toppi+korkokengät ja hitto parransänki ni heti huoritellaan jukolauta.

      • Anonyymi

        Ei minulla ole verkkosukkahousuja, toppia ellei t paitaa voida luulla "topiksi" tai korkokenkiä. Kengät on miesten osasolta. En tiedä miksi asioita pitää vääntää sairaalla tavalla tuollaiseksi. Ja jos olisin transvestiitti niin olisin. Myös heidät pitää jättää rauhaan.


    • Anonyymi

      Eikö nyt muuta tekemistä ole kuin pähkäillä sitä käykö vessa asioilla linja autoasemalla,koskikeskuksessa vaiko ratinassa.Kävele kestorille vanhan kirkon lähettyville wc.

      • Anonyymi

        Keskustorille...tosi kaukana linja autopysäkistä mille jään. Melkein sama kun sanoisit että jos asioit keskustassa niin käy vessassa kalevassa.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3988
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2541
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      198
      1571
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe