Onko Kimolan kanava tuottanut miljoonia tänäkin vuonna?

Anonyymi-ap

Tänä kesänäkin on ollut upeat veneilykelit, ympäri Suomen laumoittain saapuneet veneilyturistit on varmaan tuoneet Voikkaalle kymmeniä miljoonia euroja tänäkin vuonna.

11

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kylläpä tästä yritettiin sanoa moneen kertaan ja rautalangasta tyhmemmille taivuttaa mutta ei vaan mennyt perille ettei se kuraoja kiinnosta ketään parin vuoden jälkeen. Onhan se mahtavaa että Voikkaalta pääsee veneellä Vuolenkoskelle vetämään lärvit.

    • Anonyymi

      Kyllä kuivasatamakaupunkiin yksi märkäpeltokanava mahtuu. Ja hyvin mahtuukin, molemmat kun ovat yhtä autioita kuin maailman hienoin kiinabisnes-center hyvinvointikeskuksineen. Kaupungin ainut suunnitellusti toteutunut hanke viimeiseen 20 vuoteen taitaa olla lääninhallituksentalon suojatien poistaminen, jossa siinäkään ei ollut järjen häivää. Mikä avuksi, konsulttiko? 🤭

    • Anonyymi

      Kouvolan seuraava kärkihanke, kuningasinvestointi, miljoonabisnes, JosEiTähänLähdetäNiinMihinkäsSitten ym JÄRKIhanke täytyy ehdottomasti olla jo taannoin suunniteltu Kymijoen kanavointi Voikkaalta Lassilanpellon kautta Kelttiin ja siitä Kotkaan.
      Hei, siitähän tulee satoja miljoonia kesässä turistituloja Kouvolaan...
      Konsultit töihin, onko kenelläkään päälliköpäälliköllä tuttuja jotka hoitaa homman "edullisesti"?

    • Anonyymi

      Kimolan kanavasta odotettiin matkailuvalttia, mutta miten kävi?

      Kuvista päätellen hurmaava kura ränni maisemineen.

      T. Saimaan seiluri

    • Anonyymi

      Kimolan kanavan lobbarit äkkiä Brysseliin. Suomen maksut muuttuu äkkiä saataviksi. He pystyvät mihin vain.

    • Anonyymi

      Olen Blondinainen ja tulossa Kimolan kanavalle elokuun lopulla. Tuttuun tyyliin perääni tulee ainakin kaksikymmentä venekuntaa miehiä. Toimintani palvelee Kouvolan kaupungin taloutta.

      • Anonyymi

        Valkealan abc on kuitenkin hieman eri sijainnilla, kuin mainitsemasi kanava. Oletko aikeissa laajentaa reviiriäsi, ja jos niin on, onko suunnitelmissasi kenties nussia jopo tämän aatoksen toteuttamiseksi? Siinäpä tuli samalla kuvatuksi sinun seksielämäsikin koko loistossaan...


    • Anonyymi

      Saisko totuudenmukaisen vastauksen, paljonko kanava on tuottanut voittoa Kouvolalle????

      • Anonyymi

        Jos olet aloittaja ilmeisesti suurimman muunkin osan kirjoittaja niin kuka on väittänyt kanavan tuottavan miljoonia?

        Ja toiseksi mikä on sinun harmi tässä asiassa? Ilmeisesti et kuitenkaan halua kommentoida kuinka paljon Manskiin laitettu rahaa että jotain tuottaisi joillekin.


      • Anonyymi

        Ei senttiäkään eikä myöskään tule koskaan tuottamaan. Pelkkiä kuluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet aloittaja ilmeisesti suurimman muunkin osan kirjoittaja niin kuka on väittänyt kanavan tuottavan miljoonia?

        Ja toiseksi mikä on sinun harmi tässä asiassa? Ilmeisesti et kuitenkaan halua kommentoida kuinka paljon Manskiin laitettu rahaa että jotain tuottaisi joillekin.

        Ihan yhtä älytön aivopieru on manski kusiojineen kuin kimolan kanavakin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe