Mitähän vielä tässä ihmettelen

Anonyymi-ap

Eiköhän se ole parasta että olisi niin kuin ei mitään ja unohtaa lopullisesti kaiken koska ei tämä mikään tule miksikään koskaan ja jos olisi tullut niin se olisi tullut aikoja sitten. Ei hän edes tiedä minua eikä tunne ja olen/olin hänelle tuntematon nainen.

14

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihastuitko?

• Anonyymi

Tuon takia kannattaa ottaa yhteyttä ja vihjaista tunteistaan. Ettei käy noin.

• Anonyymi

Ei kehenkään oteta yhteyttä tutustumatta. Jos ei ole mahdollista tutustua, unohda.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kehenkään oteta yhteyttä tutustumatta. Jos ei ole mahdollista tutustua, unohda.

Miten keneenkään voi tutustua
        jos ei ota yhteyttä??
        Pakko on kysyä
        vaikkei ole mun aloitus eikä muukaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites meinasit tutustua ottamatta yhteyttä?

• Anonyymi

Niinkö meinaat? Tosiaanko? Olen jo tehnyt sen ja nykyään hän on onnellisesti suhteessa hänelle sen oikean kanssa, enkä tiedä oliko hän silloin tosiaan vahvasti varattu vai vapaa mutta sen sain tietää että hänellä ei ollut minuun minkäänlaista mielenkiintoa. Riittikö selitys? Että vihjaistu on. Hän saakin olla varattu ja onnellinen olen hänen puolestaan vilpittömästi.
        (aloittaja)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö meinaat? Tosiaanko? Olen jo tehnyt sen ja nykyään hän on onnellisesti suhteessa hänelle sen oikean kanssa, enkä tiedä oliko hän silloin tosiaan vahvasti varattu vai vapaa mutta sen sain tietää että hänellä ei ollut minuun minkäänlaista mielenkiintoa. Riittikö selitys? Että vihjaistu on. Hän saakin olla varattu ja onnellinen olen hänen puolestaan vilpittömästi.
        (aloittaja)

"Ei hän edes tiedä minua eikä tunne ja olen/olin hänelle tuntematon nainen."

Täysin ristiriitaista sanoa ensin noin ja sitten väittää, että olet kertonut tunteistasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ei hän edes tiedä minua eikä tunne ja olen/olin hänelle tuntematon nainen."

Täysin ristiriitaista sanoa ensin noin ja sitten väittää, että olet kertonut tunteistasi.

Sitä suuremmalla syyllä ja elämä on, sitä paitsi en väitä vaan se on totisinta totta. Rehellisyys on yksi parhaimmista arvoista.
        (aloittaja)

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Miten keneenkään voi tutustua
        jos ei ota yhteyttä??
        Pakko on kysyä
        vaikkei ole mun aloitus eikä muukaan...

No ehkä sitä että jos ei asia ole normaalin kanssakäymisen myötä edennyt on erittäin epätodenäköistä että se yhteydenotto tekee muuta kuin loitontaa entisestään. Mutta ihmiset on toki erilaisia ja ehkä jotkut sitten oikeasti on niin epätoivoisia että lähtee jopa siihen ensimmäiseen tuntemattomalta tulleeseen ehdotukseen. Ja jos ei ole tuntematon niin sitten voi puolestaan kysyä miksi ei asia ole jo edennyt ehkä siihen on hyvä syy..

• Anonyymi

Kun hän kerran on varattu ja suhteessaan onnellinen, niin todellakin paras antaa olla.

• Anonyymi

Se on totta siksi teenkin niin ja toivon heille ihanaa yhdessäoloa ja toivottavasti he ovat loppuelämän yhdessä koska hyvää ja oikeanlaista kumppania on tosi vaikea löytää varsinkaan nykyään. Viikonloppuna teen siirron toisenlaiseen asiaan ja silloin kaikki tämä on lopulta käyty läpi enkä taakse enää katso.
        (aloittaja)

• Anonyymi

Otapa yhteyttä niin kaikki selviää!

• Anonyymi

Suhde ei ele onnellinen. Sivusta

• Anonyymi

Matu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1757
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1692
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1248
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1061
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1024
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      775
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      637
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      630
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      607
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      566
    Aihe