Hän tekee kaikkensa vahvistaakseen syrjintää ja polkiessaan ihmisoikeuksia. Käsittämötöntä ottaen huomioon hänen siviiliammattinsakin. Puheessa toistuvat 50-luvun koulumaailman sloganit kuri ja järjestys. Miten hänet saisi kiidätettyä aikakapselilla kauas menneisyyteen.
Ei aja kuin tanssihullujen (vain heteroparit tietenkin) asioita.
Noloa ja vastuutonta.
Kansanedustaja Strandman pilaa Mikkelin maineen
5
402
Vastaukset
- Anonyymi
Erikoinen aloitus. Aivan normaalia hallituksen puhetta, joten miten se Mikkelin maineen pilaisi ja minkä ihmeen maineen?
- Anonyymi
Eikö se ole jo aika palauttaa kouluihin se kuri ja järjestys?
Nyt ne tenavat ovat ottaneet sen vallan siellä ja elävät kun pellossa.- Anonyymi
Niin ne tenavat on kaapanneet vallan myös Mikkelin demareissa ja JHL 525:sessa. Vanhukset poljetaan alas...
- Anonyymi
Nyt oli aika naurettava kommentti kansanedustajasta!
Eihän hän ole mitään ihmisoikeuksia polkenut! Sitä vastoin voidaan hyvin perustellusti kysyä mikä se sellainen yhdenvertaisuus on, jossa tietty porukka nostaa itsensä jalustalle lippuineen ja kulkueineen ynnä muine älämölöineen, vaatien itselleen erityiskohtelua??!! Miksi ihmeessä tämä homoväki ei voi olla niin kuin muutkin ihmiset ihmisten joukossa?! Se olisi sitä yhdenvertaisuutta ja ihmisoikeutta!!- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä kanssasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753504Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1391911Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041661- 851530
- 881524
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531196Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001160Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2671146Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois721101- 631031