Moderni eurooppalainen mies, hyvä keskustelija, ja viikan. Söin äsken vöönerin, joka on just vekaani kebab.
Naiselle tiedoksi että olen
13
290
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minulta. Olen ihan tavallinen juntti. Kannattaisin varmaan persuja jos uskoisin että demokratialla on väliä. Demokratiahan on enemmistön mielipiteellä vahvistettua pakkovaltaa.
- Anonyymi
Ps. Miettikää: jos Suomessa mediat ovat käytännössä yksimielisiä ja moniääniisyys puuttuu kokonaan, ja ihmiset äänestävät sen tiedon mukaan mitä saavat mediasta, miten demokratia voisi alkuunkaan toimia? Ideaaliselle demokratialle ei ole mitään edellytyksiä, koska ihmiset ovat jo lähtökohtaisesti niin kiireisiä, etteivät ehdi sen kummemmin miettimään ketä äänestävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps. Miettikää: jos Suomessa mediat ovat käytännössä yksimielisiä ja moniääniisyys puuttuu kokonaan, ja ihmiset äänestävät sen tiedon mukaan mitä saavat mediasta, miten demokratia voisi alkuunkaan toimia? Ideaaliselle demokratialle ei ole mitään edellytyksiä, koska ihmiset ovat jo lähtökohtaisesti niin kiireisiä, etteivät ehdi sen kummemmin miettimään ketä äänestävät.
Jotku taulapäät äänestää suvun aatteen mukaan, ei omilla aivoilla halua edes ajatella.
- Anonyymi
Olen itse enemmän croisant ihmisiä.
- Anonyymi
Tuo kuulostaa muuten ihan hyvältä, paitsi että valehtelet.
- Anonyymi
Eiku just näi
- Anonyymi
Kulman takana menet heti kebabille impostor
- Anonyymi
Okei. Laita vaikka Tinderiin esittely tekstiksi. Miksi tänne tuon kerrot?
- Anonyymi
Miehelle tiedoksi että en ole vegaani, eikä varmaan koska tulekaan.
- Anonyymi
Näin juuri. Miitti mielessäin/sivusta
- Anonyymi
Mää söin ruisleivän päällä Hookoon sinistä paksut viipaleet. Olen epämoderni nainen. Vekaanit saa mun puolest hyppää jorpakkoo.
- Anonyymi
Joo Nääs mies kaikki ravinnoksi kelpaava menee. Parasta ennen päivä on vaan suuntaa antava hyvinkin on kelvollista pari päivää sen jälkeenkin. En ole classy girl from pk seutu -ja sivusta
- Anonyymi
Jaa minä tykkään ihan porkkanaa paistella
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506