Ne sanoi tuomo ensin että ei mitän oma asuntoa mutta sitten hänen äiti soitti sossun ja sitten ne sanoi että kyllä sinä saat muutta oman asunton ja sama ne sano meille että sinä huoma että ei ne hoitsut halua kuntoutua meidät niin hyvä kuntoiseksi että me pärjätän omassa asunnossa ja sinä huoma myös sen että kuinka paljon omaiset vaikutta meihin ja jos ei ole omaisia mitä vaati että medän pitä sada muutta oman asunton niin ei me ikinä päästän muuttaman oman asunton kun ne hoitajat ei halua kuntouta meidät niin hyvä kuntoiseksi että me pärjätän omassa asunnossa ja me ei voida käyttä äitiä tai isä kun meillä ei ole sellaiset joten meidän pitä sanoa että kyllä meidän pitä saada muutta oman asunton kun tuomo saa muutta oman asunton ja minä voin sanoa noille hoitajille että olen jo 14 vuotta kuntoutannut minut sihen että päärjän omassa asunnossa ja samalla kysyä noiltta hoitsuiltta että kuinka kauan minä oikein joudun kuntouta minut sihen että päärjän omassa asunnossa kun olen jo tähän mennessä kuntoutannut minut yli 14 vuotta sihen että päärjä omassa asunnossa ja se ei vielä rittä?
14 vuotta tähän mennessä kuntoutannut oma asuntoa varten!
Anonyymi-ap
2
252
Vastaukset
- Anonyymi00002
Pitää saada itsellesi edunvalvoja joka varmistaa, että oikeutesi ja edut tulevat hoidetuiksi, kun läheisverkostoa ei ole tai se ei voi auttaa. Sinun on pyydettävä jotakuta siellä järjestämään tämä itsellesi. Se on ensi askel tiellä kohti vapautta.
- Anonyymi00003
Voi olla vaikeaa jos yleinen edunvalvoja joka kokee kuntoutuksen parempana
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001