Pari selventävää asiaa eläkeläisille !

Anonyymi-ap

Tällä palstalla pyörii persu-vajakkien kommentti päivystys.. varmaan sama Jätkä.
Sano se jos et ole ja sano se, että persut on lähes kaikki vajaita perseaukisia ulosotto ja leijona riipus ja kalju ja speedo lasein varustettuja kommentoijia hymiöineen.

Tässä faktaa.. kirjoitukset tunnistaa usein saman henkilön tekemiksi sanamuodoista ja sanojen asettelusta.

Persujen logona on pakolainen ja ulkomaalainen ja sitä ei selitetä miksi.

Suurin osa poliittisista ja uskonnollisista asioista on kirjoitettu niille päällisin puolin ja hyvin hyvin yksinkertaiselle henkilölle suunnatussa muodossa. Mistä puuttu kaikki selventävät seikat. . . Eli kiistatta vajakeille.

Ok. Puhutaan tulevaisuudesta!
Minä olen täällä Vietnamissa ostanut uuden puhelimen ja se on samsung galaxy s24. Se on tekoälyä puhelin vailla vertaa. Olen ollut siten myös kiinnostunut tekoälystä ja mitä se käytännössä vaikuttaa. Eläkeläisille voin sanoa, että se on suuri apu ja tietopankki lähes kaikkeen.

Persu-vajakeille sanotaan, että kiinasta pitää tuoda tehtaat takaisin Suomeen. Kun saadaan Pakolaiset pois Suomesta, Niin Helsingissä on vuokra-asuntoja köyhille ja ulosotossa oleville Persu-vajakeille.

Ok. Selvenetään. Yritykset omistaa pääsääntöisesti osakkeiden omistajat ja niiden mukaan yrityksiä johdetaan. Kaupallisesti yrityksen kannattaa tuottaa palveluita ja tavaroita mahdollisimman pienillä kuluilla. Eli tuotetaan siellä missä on markkinat eli kehittyvä Aasian tällä hetkellä pääsääntöisesti.

Persujohtaja tai propaganda ministeri paremminkin määki työstä työstä työstä persuille. Oletteko koskaan katsonut miten tekoälyä ja robotti/automatisaatio valmistaa tuotteita.. Mitä vajakki voi tehdä?

Asunnoista vielä, että kyllä monet Asunnoista oli rakennettu jo ennen, kuin pakollinen oli tullut. Nyt juuri Hekalla on tuhansia asuntoja tyhjillään ilman vuokralaista ja tekevät miljoonia tappioita niillä. Sijoitusyhtiöt ovat myös alkaneet myymään tyhjiä asuntoja ja rakennusliikkeillä on tuhansia myymättömiä asuntoja Helsingissä. Ei ei ei persu-poika saa asuntoa luottotiedottomana ja ulosotossa.

Mihin tämä porukka on sitten ajautunut, kun eläkeläikä on täyttynyt. Kyllä Kyllä näin on ollut jo kymmeniä vuosia.

Minä selvennän tämän tilanteen te muut eläkeläiset, jotka luette tätä palstaa. Te jotka ymmärrätte mitä minä tuohon kirjoitin.

Matematiikasta vielä sen verran. Jokainen voi laskea mitä minulle jää elämiseen Täällä Vietnamissa Vung Taulla ja kartasta voi katsoa palvelut ja Palmurannat. 140 Euroa kuukaudessa vuokraa ja käteen 1600 dollaria kuussa eläkettä. Hintatason voi siihen vielä laskea.

Kyllä se on persujen emä vale, että minä olisin kateellinen hänelle, kun hänellä on siellä kurja talo jonka hinnan voi tarkistaa huutokaupat.com ja ulosotto osiosta. Hei persupoika. Minulla on siellä talo myös ja sen arvo oli kiinteistövälittäjän mukaan 53 tuhatta. Mutta sanon, että 10 tuhatta on tiukassa.. Isäni talo. Minulla on kyllä maata ja metsää siellä ja sillä metsällä on vain arvo.

Ensinnäkin tuskin tämä turun sankari on edes eläkkeellä, koska kirjoitti heillä on varaa.

Niin, kuin Espanjassa asuvat eläkeläiset nauttivat auringosta ja lämpimästä ilmasta ja monipuolisisesta elämästä. Voin sadan prosentin varmuudella sanoa, että voi niitä autuaita ilmeitä mitä näette talvella pakkasessa ja räntäsateessa kallion ja Myllypuron kulmilla ruokajonoissa rääsyissä voi taata sään puolesta, että varmasti aurinko ja lämpö saa paremmalle mielelle.

12

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas tuota samaa tarinaasi, jota ole jo vuosia toitottanut… ja siinä oleellista on Suomen, suomalaisten jatkuva haukkuminen.
      Sinä ilmeisesti ihan tosissasi uskot eläkeläisten elämän olevan kurjaa Suomessa. Ja muidenkin. Ilmeisesti perustat uskosi johonkin iltapäivälehtien myynnin kohottamiseen liittyviin kohujuttuihin ja sen semmosiin…. Ainakin kaikki esimerkkisi viittaavat siihen.

      Nyttemmin olet kohdistanut vielä persutkin mukaan. Nosinun tyylisihän kirjoittaa on kovasti ääripersumainen, joten….. Persuja eläkeläisissäkin varmaan on, mutta luultavasti kovasti vähän, en tiedä eikä kiinnosta. Suomessa on demokratia, toisin kuin siellä, joten persuja saa ja voi äänestää vapaasti kuten kaikkia muitakin puolueita.

      Mikä ihme tarve sulla on tuollaiseen? Tätä on kysytty aiemminkin, mutta järkevää vastausta et ole siihenkään kyennyt antamaan.

      Se hyvin vähäinenkin asia mitä tuohon pitkään juttuusi ole saanut mahdutettua on varmasti ihan jokaiselle täysin tuttua ja tiedossa. Ei se siitä kertaamalla miksikään muutu.

      Ei tosiaan siellä ole muuta tekemistä?

      • Anonyymi

        Pari vuotta sitten tuo haukkui demarit,ja vihreät ja tyttöhallituksen, hän haukku aina sen puolueen joka on Suomessa vallassa.


      • Anonyymi

        Raamatussa puhutaamyös kansakuntien lopusta ja silloin tulee loppu. Vaikka maailma yhdentyy nyt kovaa vauhtia, niin nostan teille monelle hikipisarat otsalle kun sanon, että Raamatussa mainitaan kiiltävä ihoinen kansa, joka tarkoittaa USA:ta. Eli se on olemassa ja sitä ennen ei muut ole ehtineet muuttua.

        Kyllä Kiina ja Intia on nousemassa kovaa vauhtia maailman vetureiksi ja katsokaa millaisia liikennejärjestelyitä he rakentavat. Maailman lentoliikenne tulee muutamassa vuodessa moninkertaistamaan myös. Nyt valitaan maailman eläkeläis paikat rikkaille ja keskiluokalle. Totisesti minä sanon että jos ei nyt ole oikea aika alkaa luomaan liiketoimia tämän ennustukseni kanssa, niin milloin sitä sitten pitää ryhtyä tekemään.

        Teille, jotka olette juuri päässeet eläkkeelle tai olette kohta tai piakkoin eläköitymässä. Totisesti teidän on valittava eläkepäivien viettoon oikea paikka, jotta saisitte elämäänne kylliksi hyvää. Suomi voi muuttua halpatyömaaksi. Mutta ensin on käytävä perinpohjainen verouudistus. Näin eläkepäivät ovat rattoisat, niille kenellä on varaa. Persuille ja kokoomukselle sanon, että nationalisminen aikakausi on vääjäämättä ohi ja maailma menee, kuten sanoin. Maailmasta tulee yhtenäisempi talousalue, kuin EU.

        Täällä vietmamissa on jo nyt runsaasti eläkeläisiä monesta rikkaasta EU maasta. He myös ostavat loma-asuntoja monesta maasta, kun hinnat on vielä edullisia. Kaikki näki miten ennen koronaa ja taloustaantumaa oli Thaimaassa. Näin tapahtuu koko ajan tästä eteenpäin. Netti on jo nyt paljon monia tarjouksia loma-asunnoista ja sijoitus asunnoista kautta maailman. Miksi Suomen Kolhoosi ei kiinnosta, Suomi on kehitys maa , vaikka hinnat on halvemmat, kuin Vietnamissa .

        Suomen varallisuus on metsissä ja mineraaleissa, ehkä halvoissa työpaikoissa EU:n suojauksesta, niin kauan kuin pysyy. Matkustaminen myös vähentää kysyntää EU:n sisällä. Joten älä viitsi kuvitella lapsillesi mitään hyvää Suomessa ilman korkeaa koulutusta ja kielitaitoa. Suomeen tulee vain kilpailukykyistä liiketoimintaa. Maat missä ei tarvitse lämmittää ja on kesä myös talvella tulevat voittamaan ne markkinat totisesti totisesti.

        Kyllä tässä käy näin, että köyhät jää sinne ja rikkaat eläkeläiset elää hyvin tai maastanne luodaan todellinen halpatyömaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa puhutaamyös kansakuntien lopusta ja silloin tulee loppu. Vaikka maailma yhdentyy nyt kovaa vauhtia, niin nostan teille monelle hikipisarat otsalle kun sanon, että Raamatussa mainitaan kiiltävä ihoinen kansa, joka tarkoittaa USA:ta. Eli se on olemassa ja sitä ennen ei muut ole ehtineet muuttua.

        Kyllä Kiina ja Intia on nousemassa kovaa vauhtia maailman vetureiksi ja katsokaa millaisia liikennejärjestelyitä he rakentavat. Maailman lentoliikenne tulee muutamassa vuodessa moninkertaistamaan myös. Nyt valitaan maailman eläkeläis paikat rikkaille ja keskiluokalle. Totisesti minä sanon että jos ei nyt ole oikea aika alkaa luomaan liiketoimia tämän ennustukseni kanssa, niin milloin sitä sitten pitää ryhtyä tekemään.

        Teille, jotka olette juuri päässeet eläkkeelle tai olette kohta tai piakkoin eläköitymässä. Totisesti teidän on valittava eläkepäivien viettoon oikea paikka, jotta saisitte elämäänne kylliksi hyvää. Suomi voi muuttua halpatyömaaksi. Mutta ensin on käytävä perinpohjainen verouudistus. Näin eläkepäivät ovat rattoisat, niille kenellä on varaa. Persuille ja kokoomukselle sanon, että nationalisminen aikakausi on vääjäämättä ohi ja maailma menee, kuten sanoin. Maailmasta tulee yhtenäisempi talousalue, kuin EU.

        Täällä vietmamissa on jo nyt runsaasti eläkeläisiä monesta rikkaasta EU maasta. He myös ostavat loma-asuntoja monesta maasta, kun hinnat on vielä edullisia. Kaikki näki miten ennen koronaa ja taloustaantumaa oli Thaimaassa. Näin tapahtuu koko ajan tästä eteenpäin. Netti on jo nyt paljon monia tarjouksia loma-asunnoista ja sijoitus asunnoista kautta maailman. Miksi Suomen Kolhoosi ei kiinnosta, Suomi on kehitys maa , vaikka hinnat on halvemmat, kuin Vietnamissa .

        Suomen varallisuus on metsissä ja mineraaleissa, ehkä halvoissa työpaikoissa EU:n suojauksesta, niin kauan kuin pysyy. Matkustaminen myös vähentää kysyntää EU:n sisällä. Joten älä viitsi kuvitella lapsillesi mitään hyvää Suomessa ilman korkeaa koulutusta ja kielitaitoa. Suomeen tulee vain kilpailukykyistä liiketoimintaa. Maat missä ei tarvitse lämmittää ja on kesä myös talvella tulevat voittamaan ne markkinat totisesti totisesti.

        Kyllä tässä käy näin, että köyhät jää sinne ja rikkaat eläkeläiset elää hyvin tai maastanne luodaan todellinen halpatyömaa.

        Terveiset .. sinulle. On täällä muitakin jo eläkkeellä ehkä, siis Vietnamissa.


    • Anonyymi

      🦜🦜🦜🦜🦜

    • Anonyymi

      Sinä voit alkaa kirjoittaa tuota sontaa oman asuinkuntasi yleisön palstalle, kehut siellä , kuinka rikas olet ja tietysti haukut Suomen ja suomalaiset lyttyyn , mutta valitettavasti nuo ihmiset ei tiedä missä on Suomi ja sinä et osaa paikallista kieltä.
      Täällä olet jo sanottavasi sanonut tuhanteen kertaan ja meille riittää jo .poistu.

    • Anonyymi

      Vietnamilaisessa perheessä on jatkuva huoli toimeentulosta, selviämisestä ja tulevaisuudesta. Sosiaaliturvaa ei ole, perhe on tärkein sosiaaliturva. Kaikki perheenjäsenet osallistuvat yhteisen hyvän eteen. Naiset joutuvat tekemään erityisen paljon. He työskentelevät useimmiten tehtaissa, tai maataloudessa ja hoitavat lisäksi perheen arjen. Lapset myyvät pähkinöitä, tai tupakkaa kaduilla ja pojat pumppaavat pyöränkumeja kadunkulmissa.

      • Anonyymi

        Mehän olemme eläkkeellä ja saamme eläkevakuutuksesta rahamme.. vajakki. Ei me enää tehdä töitä varsinkin 62 täysimääräisesti eläkkeelle.. tee sä ja kärsi kärsi kärsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mehän olemme eläkkeellä ja saamme eläkevakuutuksesta rahamme.. vajakki. Ei me enää tehdä töitä varsinkin 62 täysimääräisesti eläkkeelle.. tee sä ja kärsi kärsi kärsi

        Lopeta tuo wittuilu ja ivailu toisia kohtaan, ei se ole kivaa lukea pelkkää haukkumista, koita pysyä asialinjalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta tuo wittuilu ja ivailu toisia kohtaan, ei se ole kivaa lukea pelkkää haukkumista, koita pysyä asialinjalla.

        Olethan sinä se sama persu vajakki speedo.
        Älä luule, että ihmiset ei näe. Sun sanamuoto täyden eläkkeen.. juontaa pakolaisista ja muusta arkailit omasta talosta ja epämääräisesti ja sitten meidän rikkaiden piti olla sulle vielä kateellisia... vajakille vai?
        Todellisuudessa tilanne kohdallasi oli ihan jotain muuta.

        Heitit vielä Sannaa ja muuta . . . Kyllä kaljun tyhmän speedon tunnistaa kaikki.

        Päivystät tällä palstalla ja et ole kristinuskossa tai et tiedä siitä mitään.. sen mitä joku valtion jätkä sinulle siitä sanoo.. se on = vajakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan sinä se sama persu vajakki speedo.
        Älä luule, että ihmiset ei näe. Sun sanamuoto täyden eläkkeen.. juontaa pakolaisista ja muusta arkailit omasta talosta ja epämääräisesti ja sitten meidän rikkaiden piti olla sulle vielä kateellisia... vajakille vai?
        Todellisuudessa tilanne kohdallasi oli ihan jotain muuta.

        Heitit vielä Sannaa ja muuta . . . Kyllä kaljun tyhmän speedon tunnistaa kaikki.

        Päivystät tällä palstalla ja et ole kristinuskossa tai et tiedä siitä mitään.. sen mitä joku valtion jätkä sinulle siitä sanoo.. se on = vajakki.

        Nyt täytyy tuottaa sinulle pettymys, en ole puhunut mistään eläkkeistä, enkä kenestäkään Sannasta yhtään mitään, mutta minä en pidä tavastasi haukkua kaikkia täällä.
        Minä en päivystä , mutta sinä päivystää ja haukut kaikki.


    • Anonyymi

      Sinä olet hirveä rasisti, minä olen vammainen, olen vammautunut onnettomuudessa, minua loukkaa tuo vajakki nimitys, sinun pitäis mennä käytöskouluun, muka uskovainen ihminen, ei oikeesti uskovaiset hauku kanssaihmisiä, oli sitten millainen vamma, vaan ovat suvaitsevaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      429
      4692
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1670
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1411
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1319
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1234
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1151
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      960
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      837
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    Aihe