1. On ihastunut ihmiseen, jota ei kiinnosta v*ttuakaan. 2. Samaan aikaan tietää, että joku toinen on sinusta kiinnostunut aidosti, hyväksyisi sinut sellaisena, kuin olet ja rakastaisi sinua ehdoitta koko sydämellään.
3. Vaikka tietää, että tämä jälkimmäinen olisi paljon parempi vaihtoehto niin silti on jumissa tähän tyyppiin johon on ihastunut aiemmin.
Todella sekavia ajatuksia ja tunteita. Enkä osaa käsitellä ja purkaa niitä mitenkään. Tuntuu pahalta tämän kohdan 2 henkilön puolesta, koska tuntuu, että kohtelen häntä yhtä pahalla tavalla, kuin tämä kohdan yksi tyyppi kohtelee minua. Miten mieli voi olla näin sekaisin. Pitäisi ymmärtää, että en tule saamaan kohdan 1 henkilöltä pyytteetöntä rakkautta koskaan ja pitäisi tajuta, että estän itse oman onnellisuuden, koska en anna mahdollisuutta kohdan 2 henkilölle. En tiedä mitä tehdä. Täytyy varmaan kolauttaa pää täysillä seinään, ehkä se siitä. Kiitos ja Anteeksi!
Onko kenellekkään toiselle käynyt niin, että
29
406
Vastaukset
- Anonyymi
Sydän ei valehtele. Et voi siirtyä kohteeseen 2 jos sydän ei ole täysillä mukana siinä. Se kosahtaisi jossakin kohtaa kummiskin. Nämä näin on vtun yhtä helvettiä. 🙂
- Anonyymi
Näin se varmasti on, mutta jotenkin minun on päästävä yli kohdan 1 henkilöstä, koska hänenkään sydän ei valehtele. Kohdan 1 henkilön sydän haluaa ensisijaisesti toisen ihmisen elämäänsä. On nämä vaikeita asioita,
Anonyymi kirjoitti:
Näin se varmasti on, mutta jotenkin minun on päästävä yli kohdan 1 henkilöstä, koska hänenkään sydän ei valehtele. Kohdan 1 henkilön sydän haluaa ensisijaisesti toisen ihmisen elämäänsä. On nämä vaikeita asioita,
Sä et hänestä pääse, kuin vaan ajan kanssa. Ei siinä voi muut auttaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jani ite olet kolme vuotta ollut yksipuolisessa rakkaudessa ja vielä jatkuu. haluat puhua netasta niin puhutaan netasta
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Näin se varmasti on. Paljon tunteita niin ei pysty noin vain heittämään syrjään.
Anonyymi kirjoitti:
Näin se varmasti on. Paljon tunteita niin ei pysty noin vain heittämään syrjään.
Ei pysty, eikä se toinen voi korvata sitä sulle mitenkään. Pitää olla ensin täysin "parantunut" ennen ku kykenee rakastuu uudelleen ja sitä ei tiedä, kenen kanssa sitten niin taas käy ja onko sekin vaa ykspuolista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei pysty, eikä se toinen voi korvata sitä sulle mitenkään. Pitää olla ensin täysin "parantunut" ennen ku kykenee rakastuu uudelleen ja sitä ei tiedä, kenen kanssa sitten niin taas käy ja onko sekin vaa ykspuolista.
jani sulla on tarve puhua netasta. Sulle jani on sanottu miljoona kertaa että älä puhu netasta mutta niin sä vaan jatkat.
Anonyymi kirjoitti:
Jani ite olet kolme vuotta ollut yksipuolisessa rakkaudessa ja vielä jatkuu. haluat puhua netasta niin puhutaan netasta
Niin. Se kun voi kestää kolmekin vuotta helposti se tunne. Ei siinä auta yhtään mikään. En mä tänne tullu kestään ihmisestä puhumaan vaan siitä tunteesta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin. Se kun voi kestää kolmekin vuotta helposti se tunne. Ei siinä auta yhtään mikään. En mä tänne tullu kestään ihmisestä puhumaan vaan siitä tunteesta.
Miksi sulla on tarve neuvoa muita kun sulla ei ole mitään aikomusta unohtaa nettaa. jaksat jauhaa ja neuvoa että aika parantaa. sun kohdalla ei paranna koska et halua edes muita kuin netan.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sulla on tarve neuvoa muita kun sulla ei ole mitään aikomusta unohtaa nettaa. jaksat jauhaa ja neuvoa että aika parantaa. sun kohdalla ei paranna koska et halua edes muita kuin netan.
En mä tiedä haluanko, koska en tunne ihmistä yhtään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En mä tiedä haluanko, koska en tunne ihmistä yhtään.
No et todellakaan halua unohtaa nettaa ja hänen ihanaa hymyä ja silmiä,joita et tule näkee enää.
- Anonyymi
En ymmärtänyt kysymystä 🤔
- Anonyymi
En tiedä oliko siinä varsinaisesti kysymystä. Lähinnä sekavia ajatuksia ja pohdin olenko ainoa ketä on näin sekaisin. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä oliko siinä varsinaisesti kysymystä. Lähinnä sekavia ajatuksia ja pohdin olenko ainoa ketä on näin sekaisin. 🤔
Se on hyvä pohtia vain omia asioitaan 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä pohtia vain omia asioitaan 👍
Joo kyllä omissa asioissa on ihan riittävästi pohdittavaa, ettei resurssit riitä pohtimaan tuntemattomien asioita. Olen toki näiden asianosaisten vinkkelistä pohtinut asioita ja tuli etenkin tämän kohdan 2 henkilön puolesta pahamieli.
- Anonyymi
On käynyt - tietenkin.
Se auttaa, että tajuaa ihmisen ihastuvan omiin mielikuviinsa. Niin kauan kun oot niiden mielikuvien vallassa, voit unohtaa järjen käytön.
Jos satut joskus pääseen siitä loukusta pois, voit ehkä myös huomata että se ihastus siihen 1 oli ihan perusteeton. Tän yleensä huomaa sitten kun se nro 2 on jo tehnyt johtopäätökset. 😂- Anonyymi
Olet oikeassa. Olen ihastunut vain mielikuviin henkilöstä 1. Olen kohdellut huonosti kohdan 2 henkilöä, enkä edes ansaitse sitä kohtelua ja niitä kauniita ajatuksia mitä olen häneltä saanut. Hän on niin paljon parempi ihminen, kuin minä ja ansaitsee paljon parempaa.
- Anonyymi
Molemmat ovat vääriä. Täysin vääriä. Yksinkertaista. 🤷♀️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tääkin voi olla totta. ensimmäinen ei halua, ja toiseen ei synny riittävästi tunteita.
Niin jani rakastat nettaa ja kirsiin sulla ei synny tunteita koskasä haluat vaan rakastaa nettaa
Anonyymi kirjoitti:
Niin jani rakastat nettaa ja kirsiin sulla ei synny tunteita koskasä haluat vaan rakastaa nettaa
Mehän nyt ei olla tämän ns kirsin kanssa ikinä missään edes nähty, että haloo.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mehän nyt ei olla tämän ns kirsin kanssa ikinä missään edes nähty, että haloo.
niin koska sä et halua vaatia kirsiltä tietoa haluuko nähdä. Vaikka se ettei kirsi vastaa kertoo vaan siitä ettei halua nähdä sua. Te olette päättäneet elää elämää netissä . ja kun kirsi ei ole paikalla niin sä alotat valittaa sun elämästä. joka vitun päivä. hymyilet ja laita kirsille sydämiä ja mutta jaksat valittaa kun kukaan ei kiinnostu susta.
- Anonyymi
Siis on käynyt muttei yhtäaikaisesti
- Anonyymi
Joo ei ole. Kaks kertaa olen ihastunut ja kaks kertaa rakastunut elämäni aikana, joista toinen nyt.
- Anonyymi
Minulle ei ole käynyt noin. En ole ollut ihastunut keneenkään melkein kahteenkymmeneen vuoteen niin, että olisin halunnut tutustua häneen. Haluan elämääni ikäiseni ystävän, jonka kanssa olisimme ystäviä elämämme loppuun saakka ja auttaisimme toisiamme aina kun siihen olisi tarvetta!
- Anonyymi
Joo, olin henkilö B:n kanssa yhdessä ja erotiimellyksessä rakastuin A:han. Tuli draamaa ja tiemme erosivat A:n ja B:n kanssa.
Olin sinkkuna. Tuli suhde C:n kanssa, joka kaatui C:n pettämiseen. Elämässäni oli sen jälkeen enemmän ja vähemmän jälleen henkilö B.
Henkilö B olisi muuten hyvä, mutta hänellä on alko-ongelma. Läheisyys on kadonnut.
Kaipaan ihmistä A. B haluaisi olla kanssani enemmän tekemisissä. A ei ole minuun yhteydessä.
Olen läheisriippuvainen. Muodostan suhteita, jotka ovat etäisiä. Toinen on alkoriippuvainen, työnarkomaani t. what ever addikti. Kaipaan rakkautta yli kaiken. Nyt olen surullisella mahdollisella tavalla tasapainossa ja käytän masennuslääkkeitä.- Anonyymi
Olisi todella ahdistavaa olla läheisriippuvaisen kanssa, kun on tottunut olemaan yksin yli viidentoista vuoden ajan. Siksi minulle ainoa mahdollisuus on pelkkä ystävyys ikäiseni vanhemman miehen kanssa ja asumme kumpikin omissa asunnoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi todella ahdistavaa olla läheisriippuvaisen kanssa, kun on tottunut olemaan yksin yli viidentoista vuoden ajan. Siksi minulle ainoa mahdollisuus on pelkkä ystävyys ikäiseni vanhemman miehen kanssa ja asumme kumpikin omissa asunnoissa.
Asun yksin, mutta olen läheisriippuvainen. Tiedän, että olen rasittava. :/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506