Riippuvuus

Anonyymi-ap

Hei oon nuori jätkä ja lopetin uhkapelaamisen noin kaksi viikkoa sitten, ei ole tehnyt edes enää mieli pelata. Ongelmana on tämä kauhea morkkis, en pysty olemaan ajattelematta mitä kaikkea extraa olisin voinut ostaa hävityillä rahoilla.

Talous on silti vielä kunnossa, velkaa ei ole ja kuukauden laskut sain maksettua.

Osaako ketään toinen riippuvainen kertoa miten tosta ongelmasta pääsee yli

1

205

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse olen pelannut baarien automaattipelejä 23-vuotiaasta asti. Tähän johti koulun lopetus kiusaamisen vuoksi. Nyt olen 33-vuotias ja lopen kyllästynyt tähän skeidaan. Hain peliryhmään, mikä alkaakin jo marraskuun alussa. Menetettyjä rahoja ei vaan saa takaisin ja on muistettava olla PELAAMATTA!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      367
      1415
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      63
      926
    3. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      83
      880
    4. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      116
      875
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      62
      825
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      701
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      681
    8. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      56
      594
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      49
      589
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      112
      534
    Aihe