Mitä teen kun

Anonyymi-ap

Kun tapaamme enkä voi olla enää normaalisti. Sinä voit ja onnea siitä sinulle

52

832

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä sitten ole normaalisti 🤪.

• Anonyymi

Tiedätkö mitä se epänormaali on toisen kohdalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö mitä se epänormaali on toisen kohdalla

Avaisitko tätä asiaa vähän lisää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaisitko tätä asiaa vähän lisää?

Varmaan vain vaivaantunut

• Anonyymi

Saispa YHDEN hetken sun kanssa kahdestaan.❤️ Tiedät, että oon yrittänyt pyytää sua kahvile yms. Mutta en tykkää, kuinka kohtelet mua, ja puhut välillä täällä. Reagoin voimakkaasti sen takia.

• Anonyymi

Ohi. Ei ole pyyntöjä tullur

• Anonyymi

Suosittelen iltapäivän kahveja

• Anonyymi

Eikkai se ole kuin pyytää kahville.

• Anonyymi

Haetaan kiparilta kahvit ja mennään penkille juttelemaan sopii mulle vaikka lauantaina! Silloin täällä hiljaista, saadaan rauhassa jutella.
      A -> M

• Anonyymi

En mä oikeastaan sisältä ole normaali. Olen kuitenkin taitava naamioimaan tunteeni. Et uskokkaan miten myllertää. Olen kuitenkin saanut käsityksen, että asiat jäi siihen yhteen kertaan sinun puolesta. Sellaiseen käsitykseen jäin ja sitä käsitystä ei oikein voi muuttaa kuin puhumalla.

Naiselta miehelle

• Anonyymi

Jos olet J niin huomaat sulla on naisia erilaisia.
      Ole oma itsesi niin sujuu parhaiten.

• Anonyymi

Kyllä mä ainakin pystyn olemaan ihan normaalisti. Älä suotta maalaile mua tähän.

• Anonyymi

Näin se on.

• Anonyymi

Moni on tullut tuoksuttele
      maan viereen näin se on.

• Anonyymi

Tää muija on ihan hermona joten äläs ny

• Anonyymi

En todellakaan tiedä kenelle aloitus on mutta vastaan kuin hänelle. Olen saanut sen käsityksen vahvasti sen pikku konfliktin jälkeen että olet vaivaantunut jos joudut olemaan kanssani tekemisissä siksi olen yrittänyt ainakin olla hieman etäämmällä ja vieraantua ja sinä teet samoin. Perusasialliset välit mutta ei muuta ja niin kerroitkin viestissäsi niin pitäähän minun se uskoa. Sain muutenkin sen kuvan viestistäsi että koet minut kuin vainoaisin tai jotain niin säikähdin itsekin olenko ollut niin ahdistava... En halua häiritä mutta jutskata tietenkin voin jne jos on asiaa mutta muuten yritän olla taustalla ja huomaamaton.

• Anonyymi

Ymmärrän, jos sinulla on rooli päällä, mutta tuntuuhan se varmaan pahalta, jos haluaisin vaikka halata. Tai voiko niin tehdä, jos ei ole nähnyt pitkään aikaan? En halua häiritä ketään ja kaikkein vähiten sinua, koska sinulla on tärkeät ihmiset lähelläsi.

• Anonyymi

Eikö ole enempään kuin tähän

• Anonyymi

Et sinä juurikaan päin katsonut. Hyvin pieniä silmäyksiä. Jos katsoisit kunnolla, niin näkisit totuuden.

Naiselta

• Anonyymi

Minä yritän! En tiedä miksi ujostelen niin helvetisti nyt. /sivu m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä yritän! En tiedä miksi ujostelen niin helvetisti nyt. /sivu m

Hän ei ole aiemmin ujostellut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei ole aiemmin ujostellut.

Aiemmin ei ollut näin suuria tunteita. /sivu m

• Anonyymi

Älä sano äläkä kirjoita enää noin... Tiedätkö miten paljon mun pää menee sekaisin ja loukkaat kun mietin että jos kuitenkin ajattelet minua vaikka olikin se... Pyytäisin että älä katso minua jos et rakasta minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ne muutti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sano äläkä kirjoita enää noin... Tiedätkö miten paljon mun pää menee sekaisin ja loukkaat kun mietin että jos kuitenkin ajattelet minua vaikka olikin se... Pyytäisin että älä katso minua jos et rakasta minua.

Sanon ja kirjoitan varmasti. Kyllä ajattelen sinua todella usein. Sekaisin se minunkin pää on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ne muutti?

No sinä(hän)! Uskomattoman ihana ihminen. /sivu m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanon ja kirjoitan varmasti. Kyllä ajattelen sinua todella usein. Sekaisin se minunkin pää on.

Minä en tiedä enää mistään mitään... Paitsi sen että rakastan sinua...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paina jarrua!

• Anonyymi

Pakko myöntää että olen blacksock jos näen sun katsovan muita. Vaikka olet varmaan kaikille mukava. Eikä ole mitään lupaa edes siihen. Toivon vaan ettei se näy päällepäin.

• Anonyymi

Samat sanat miehelle.

Sivusta

• Anonyymi

Kiinnnostaako sua siellä muut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei eikä missään muuallakaan. En kiinnostu helposti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei eikä missään muuallakaan. En kiinnostu helposti.

Oletko yrittänyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaa vain se yksi kuka on valloittanut sydämeni. Harmi ettet sinä nää sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaa vain se yksi kuka on valloittanut sydämeni. Harmi ettet sinä nää sitä.

On parempiakin, rikkaampia, kauniimpia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On parempiakin, rikkaampia, kauniimpia

No minun katsomani onkin komea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko yrittänyt

En. Tunteita ei voi pakottaa. Eikä kiinnosta mikään seikkailu pätkääkään.

• Anonyymi

Mikä on tiellä tilanteessa erona? Miksi hän pystyy olla normaalisti mutta sinä et?

• Anonyymi

typo: tarkoitin "teillä"

• Anonyymi

Varmaan luonne kysymys

• Anonyymi

Mitenkä tähän voi kukaan muu tietää vastausta kuin sinä itse

• Anonyymi

Voit luottaa myötätuntooni

Voit tulla luokseni, sulkea silmäsi, odottaa hellää halaustani, seistä sanattomana ja hiljaa ovellani kun suutelen hellästi huuliasi, voit ottaa vastaan lempeyteni ja ikäväni, voit vain olla ja luottaa, että ymmärrän miten tunteet voivat vyöryä niin, että tuntuu kuin saisi slaakin ♥️

• Anonyymi

❤️❤️❤️❤️😊

• Anonyymi

X🥰X🥰X

• Anonyymi

Voit olla normaalisti. Tiedostan sun olevan naimisissa ja silti olet ihastunut minuun. Ehkä sun pitää yrittää järjestää kahdenkeskistä aikaa miehesi kanssa.
      -m>n

• Anonyymi

Genitaalit esiin ja se on "ota tai jätä".
      Kaikki muu on ajanhukkaa.

• Anonyymi00052

Ulospäin voin näyttää normaalilta mut... Sisällä on sit toista 🦋🦋🦋

• Anonyymi00053

Jumalauta miten haluan sinua elämääni... Jakaa kaikki ja olla osa Sinua! Tämä odotus ja epävarmuus syö voimavaroja. Mennään nyt ja kokeillaan sitä arkea mitä se tuo tullessaan. Polku kanssani ei tule olemaan pitkästyttävää vaan pelkää huolenpitoa ja kutitusta juuri oikeista paikoista m>n

• Anonyymi00054

Elämä on täynnä hämmennystä ja ristiriitoja. Ei voi odottaa tekevänsä mitään täsmälleen oikein. Voi vain arvioida tekojen oikeellisuutta omaa totuuttaan vasten. Eikä se ole koskaan aivan sama kuin toisen. Toivon että voisin koskettaa sinua ja olla varma, että se oli oikein. Hipaista vain kerran, jotta tiedät. Olemme lihaa ja verta ja täynnä virheitä. Mutta myös lämpöä.

• Anonyymi00055

Ei minulle. Missä tai miksi enää tapaamme. En keksi.

• Anonyymi00056

On totta että tunnen olevani vahva ja päättäväinen, kuin se joka näkee selvästi omaan sydämeensä. Mutta sinusta ei oikein osaa sanoa. Mihin edes kykenet. Sitä voi oppia kaikenlaista mutta sydämen ominaisuuksia, niitä ei taida voida oppia. Tunteeni on siis pelon sekainen. Ja usko etten ole mikään hölmö, selittämättömine tunteinenikin olen sitä mieltä että jokainen hoitakoon asiansa tässä itsekkyyden erämaassa, jota kutsutaan elämäksi.

• Anonyymi00058
        UUSI

Aliarvioit ehkä naisen älyä ja sydäntä? Usein naiset jotka on tyhmiä kuitenkin kelpaa jos näyttää hyvälle fiksuillekin miehille. Onko nainen möläyttelijä vai mikä syy spekulointiin?
        -sivusta asiasta sivuava

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 51
      707
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      39
      664
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      630
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37