Kun olen ruma yksinäinen luuseri
ja Suomessa on paljon kaltaisiani
Nainen mitä mieltä olet
27
340
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä kuka olet mutta ruma se yksi ei ainakaan ole. Vähän kyllä luuseri mutta taidan itsekin olla
- Anonyymi
Sitten sulle sopii looseri joka jauhaa shittiä
- Anonyymi
Kukaan ihminen ole luuseri, ei mies eikä nainen tai siltä väliltä oleva ihminen. Vaikka itsekin tuntuu siltä välillä, mutta jokaisella ihmisellä on potentiaalia, se pitää vain itse löytää ja havaita. Et ole aloittaja luuseri!
- Anonyymi
Ruma voi silti olla, ruma kuin syöpäläinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruma voi silti olla, ruma kuin syöpäläinen.
Kukaan ei halua syöpää eihän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei halua syöpää eihän?
Voihan jollain ollakkin:(
- Anonyymi
Minulle kelpaa vain yksi, sinä ❤️
En minä kaikkia halua!
😉- Anonyymi
Se on oikea periaate se!
- Anonyymi
Niin hienosti sanottu!
- Anonyymi
Ei haittaa. Sua parempia on jo tossa näytillä senkun valkkaan vaan.
- Anonyymi
No minkäs sille mahtaa jos niitä vaan on!
- Anonyymi
en tuomitse paitsi vainopäissäni
- Anonyymi
Kyllä tunnetaisoisille ja itsereflektoiville miehille on aina menekkiä sinkkumarkkinoilla ulkonäöstä riippumatta. Täytyy vain osata tuoda ne puolet esille ja jos niitä ei ole niin opeteltavissa nuo taidot.
- Anonyymi
Yleensä puhutaan, että parisuhdemarkkinoilla naisilla on aina valta-asema. Jossain Tinderissä, yhden yön jutuissa tai muussa ulkonäkökeskeisessä ympäristössä takuulla pitääkin paikkansa.
Jos on kuitenkin aito, empaattinen, energinen ja herkkä mies ja on luonteva näiden ominaisuuksien kanssa, joiden lisäksi rakastaa terveesti itseään, niin tilanne tasoittuu ja miehellä saattaa olla jopa etulyöntiasema luonteeltaan samanlaisten naisten keskuudessa.
- Anonyymi
Miksi minun pitäisi olla tuosta jotakin mieltä? No ikäväähän se on, jos koet itsesi yksinäiseksi. Ehkä kotipaikkakunnallasi on jotain miesten harrasteryhmiä. Ehkä voisit löytää sellaisesta itsellesi ystäviä, että et olisi yksinäinen.
- Anonyymi
Yksinäisyys on surullista
Siitä ei seuraa hyvää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä ei seuraa hyvääSiksipä hänen pitäisikin etsiä itselleen jotakin sosiaalista toimintaa. Tuollaisia miesten harrasteryhmiä löytyy monista paikoista. Niitä ilmoitellaan usein kuntien ja ksupunkien nettisivuilla. Kannattaa katsella myös kansanopistojen tarjontaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä ei seuraa hyvääYksinäisyys voi olla myös voimavara, silloin kun on kokenut kymmenen vuoden ajan todella rankkoja kokemuksia. Ei silloin ollut tarvetta tutustua keneenkään. Vasta kun alkaa voida paremmin, jaksaa tutustua ihan uusiin ihmisiin, niihin vielä nimettömiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinäisyys voi olla myös voimavara, silloin kun on kokenut kymmenen vuoden ajan todella rankkoja kokemuksia. Ei silloin ollut tarvetta tutustua keneenkään. Vasta kun alkaa voida paremmin, jaksaa tutustua ihan uusiin ihmisiin, niihin vielä nimettömiin!
Jos ei kaipaa seuraa ja kokee yksinolon voimavaraksi, niin silloin ei ole yksinäinen. Kaikki yksinään olevat ihmiset eivät ole yksinäisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä ei seuraa hyvääJos joku minua vuosien ajan häirinnyt kokee yksinäisyyttä, niin minulle se on ihan sama miten hän voi! Hän sai aikaan minulle pahan olon tekemisillään, eikä sitä mitä niiden vuosien aikana tapahtui voi antaa anteeksi, niin järkyttävät seuraukset niistä tuli!!
- Anonyymi
Et ole
- Anonyymi
Ei se mitään. Niin olen minäkin.
- Anonyymi
En tiä, mutta kohta vissiin bannit se on tunnustus vain se
- Anonyymi
En voi vastata koska en tiedä minkä näköinen olet, mutta sen voin kertoa että pidän vain lyhyistä miehistä, en laihoista vaan hieman pyöreyttä saa olla.
- Anonyymi
Ja jos löytyy sellainen ikäiseni, jonka tuoksu sopii nenääni, niin sitten voimme nukkua yhdessä ja harrastaa seksiäkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos löytyy sellainen ikäiseni, jonka tuoksu sopii nenääni, niin sitten voimme nukkua yhdessä ja harrastaa seksiäkin!
Mutta täytyy myöntää, että mahdollisuus että niin kävisi on häviävän pieni. Koska vaikka olen käynyt tansseissakin, ei sellaista miestä ole löytynyt jonka tuoksu olisi sopinut nenääni. Saattaa johtua siitä että omat halut ovat kokonaan loppuneet!
- Anonyymi
Syitähän voi miettiä maan ja taivaan väliltä vaikka mitä mutta onko yksin oleva ja yksinäinen ruma automaattisesti luuseri ?Miksi ihmeessä.
Ketään ihmistä ei voi sanoa luuseriksi.
Joskus ihminen haluaa ja tarvitseekin olla yksin. On vahvuutta pärjätä yksin ja itsenäisesti, heikkoutta pelkäämättä.
Ei ole voittajia ilman häviäjiä. Kyllä luuserikin voi elää onnellista elämää kunhan vain hyväksyy. Nainen ei ole koskaan luuseri. Se sana on vain miehillä monesti huomannut. Kortti pöytään.
Ilman kavereita oleva henkilö ei ole luuseri,
ruma voi olla vain käytökseltään.
Sitten on tietysti huomioitava että on olemassa ilkeitä ihmiset jotka nimittelevät ja arvostelevat kiusatakseen mutta onni on omien korvien välissä ja asenne elämään on tärkeä. Kommunikaatiovaikeudet vaan häiritsevät ystävyyssuhteiden syntymistä, ja
nykyään tuntuu että seuraelämästä on tullut pelikenttä jossa hyväuskoiset saa turpiinsa henkisesti jossain vaiheessa.
- todelliset luuserit ovat ihmisiä jotka elävät oman napansa ympärillä.
https://youtu.be/BHWnfmryiJM?si=6kiNa73qttSMBwHq
Kokeillaan nyt
T. Luuseri nainen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506