Pelkkä olemassaolosi saa minut hyvälle tuulelle. Löysit minussa jotain mikä on ollut sammuksissa pitkään. Sen tietyn leikkisyyden. Voin olla seurassasi 100% oma itseni eikä mun tarvitse hävetä tai miettiä olenko tarpeeksi. Tai olenko liikaa. Kannustat ja tsemppaat ❤️ kiitos kun olet ❤️
Tämä tuo vaan entistä selkeämmäksi sen miksi minun on lähdettävä nykyisestä suhteestani.
Mies, kuinka
15
612
Vastaukset
- Anonyymi
Millainen nykyinen suhteesi on?
- Anonyymi
Huono. Mieheni ei ole kiinnostunut minusta enää, viettää kaiken ajan omissa oloissaan.
- Anonyymi
Ei lapsia, ei läheisyyttä, ei kosketuksia, ei s*ksiä. Ei treffejä, ei olla naimisissa, ei olla naimisissa. Pelkkä talo pitää tämän kulissiparisuhteen kasassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lapsia, ei läheisyyttä, ei kosketuksia, ei s*ksiä. Ei treffejä, ei olla naimisissa, ei olla naimisissa. Pelkkä talo pitää tämän kulissiparisuhteen kasassa.
Houkutteleva ajatus että voisin tulla väliin teidän suhteeseen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Houkuttaako J tä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Houkuttaako J tä
Niin taitaa tehdä...
J - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tässä oo mitään suhdetta enää, vain kuoret siitä mitä joskus on ollut 😞 ja ei, kyse ei ole siitä ettenkö olisi yrittänyt. Minä en vaan riitä nykyiselle kumppanilleni tällaisena, olen aina jotenkin liian lapsellinen, vajaavainen, huono, lihava, ruma..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin taitaa tehdä...
JIhanaa rakas löysin sut täältä ehkä se erään oikeen ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa rakas löysin sut täältä ehkä se erään oikeen ...
Onnea!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaisia ihania fantasioitako sinulla itseksesi kirjoittava ja vuoroin naisena esiintyvä mies naapurin rouvien suhteisiin?
- Anonyymi
Sama juttu. Olet saanut mut ihan uuteen loistoon. Vaikka tekemistä on olen aina hyvällä tuulella ja tehokas Kiitos rakas sinun, sinun olemassaolo tekee minulle niin hyvää. Myös vaikuttaa työtuloksiinkin. Ajattele sinä ja sun vaikutus. ♥️♥️♥️ Kova.
- Anonyymi
Samat sanat ❤️❤️ vaikka en olekkaan sinun ”rakas”, niin jotain oot kuitenkin saanut minussakin muuttumaan 😊 sen ennen niin epätoivoisen, epäonnisen, ujon, masentuneen, ahdistuneen ja epävarman ihmisen uusiin ulottuvuuksiin jota en ennen ole nähnyt ❤️ tarkoittaen siis itseäni. /ap
- Anonyymi
Välillä törmää ihmisiin, jotka herättävät taas eloon ja huomaamaan, että on tottunut asioihin, mitkä eivät ole hyvin.
- Anonyymi
Alaks olee? /sivusta
- Anonyymi
Toisilla on taito sanoa kaikki niin kauniisti, että se saa toisen tuntemaan itsensä erityiseksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506