https://youtu.be/3RFCcR7dju4?si=OzjG-G_DP9L49k_5
Eikä mitää Warkaus lehti Nightwish rumpali opetti
Siinä on oikeaa mallia
22
183
Vastaukset
- Anonyymi
Täyttää tänään 74vuotta
- Anonyymi
Tää mikä katsoi minun Instagram profiilin kutsui minut Instagramissa omalle lähetys kanavalleen Sebastian Bach skid Row tuntee hänetkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää mikä katsoi minun Instagram profiilin kutsui minut Instagramissa omalle lähetys kanavalleen Sebastian Bach skid Row tuntee hänetkin
Sebastian Bach tunnetaan vittumaisena ei ihan ketä tahansa ota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole edes väleissä skid Row yhtyeen kanssa
Minä olen molempien - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen molempienJa turha yrittää Persut
Sukulainen Oronon kaupungista Mainen osavaltiosta USAsta sanoi että hänen isoisänsä syntynyt Massachusettsissa jossa
John F Kennedy
George HWBush - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja turha yrittää Persut
Sukulainen Oronon kaupungista Mainen osavaltiosta USAsta sanoi että hänen isoisänsä syntynyt Massachusettsissa jossa
John F Kennedy
George HWBushJa Heikki s von Hertzen kokoomus politikko Imatra kotka Helsinki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Heikki s von Hertzen kokoomus politikko Imatra kotka Helsinki
Niin että Hannu Tsupari ei auta
Eikä kokoomus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että Hannu Tsupari ei auta
Eikä kokoomusKirjaston virkailija sukulainen teki sukututkimukset Heikki s von Hertzen kokoomus politikko on sukulainen ja Riikka Purra saa niellä sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjaston virkailija sukulainen teki sukututkimukset Heikki s von Hertzen kokoomus politikko on sukulainen ja Riikka Purra saa niellä sen
Jotakin vielä käytät kaupungin hallitus varapuheenjohtaja lähdet kaupungin valtuustosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotakin vielä käytät kaupungin hallitus varapuheenjohtaja lähdet kaupungin valtuustosta
Sukulaisuus painaa puolueessa enemmän kuin kauppa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukulaisuus painaa puolueessa enemmän kuin kauppa
Matti Ahde SDP sukulainen
Sanna Marin ei välittänyt vittuakaan
Urho Kekkonen sukulainen
Heikki s von Hertzen kokoomus politikko sukulainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urho Kekkonen sukulainen
Heikki s von Hertzen kokoomus politikko sukulainenMatti Ahde eduskunnan puhemies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matti Ahde eduskunnan puhemies
Niin että Jussi Halla-aho voi painua helvettiin siitä virasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että Jussi Halla-aho voi painua helvettiin siitä virasta
Urho Kekkonen sukulainen Suomen Presidentti
Niin että pää kiinni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
So what? Ne kutsuu satoja muitakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urho Kekkonen sukulainen Suomen Presidentti
Niin että pää kiinniJa mitkä huruslahden arpajaiset Urho Kekkonen oli siellä tyhmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ottaa, kokemusta on. Et sä oo mitenkään erityinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen molempienEtkä ole, sä vaan seuraat niitä instassa ja se ei merkkaa mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urho Kekkonen sukulainen
Heikki s von Hertzen kokoomus politikko sukulainenVaikka kuka tai mikä ois sun sukulainen niin se ei merkkaa yhtään mitään, ne on saanu jotain aikaseks kun taas sinä oot nobody joka ei ole saanu aikaseks yhtään mitään. Revi siitä V man
- Anonyymi
Laitetaan kaikki tiedot susta näille julkimoille niin se on Bye Bye Herra V. Katos kun he eivät tykkää naisvihaajista tai ihmisistä jotka uhkailee väkivallalla
- Anonyymi
pentin kanssa piti lähtee jalkapalloa potkimaan niin tippukin rappuset alas
- Anonyymi
sitten oltiinkin mikkelin sairaalassa kattomassa ja jäi ne potkimatta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642032Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899