Ja sit kehittelet tuntikausia päivässä jotain ihan käsittämätöntä fantasiaa. Ja olet hyvin kaunis urheilullinen nainen. Mitä, mikä meni vinoon ja milloin?
Sullahan on duuni, ihan joku virka taitaa olla
24
470
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos viimeidimmästä oli hyvä yö ;))
T. Veijosi- Anonyymi
Mikä ihmeen Veijo?
- Anonyymi
Kyllä joo. En elä toimeentulotuella enkä ole edes saikulla mitä ei kyllä uskoisi. Kohta tosin olen jos tämä näin jatkuu.
- Anonyymi
No laitettaisko me yhdessä tälle loppu? Mua ihan oikeasti kiinnostaa että mikä tää sun juttu on. Ei mitenkään pahalla siis.
- Anonyymi
Voimmeko jutella kun nähdään? En tiedä nolaanko itseni vai en mutta on pakko puhua
- Anonyymi
Tottakai voidaan, haluan ehdottomasti jutella kanssasi.
- Anonyymi
Miten pyydän sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pyydän sitä
Ihan miten haluat...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai voidaan, haluan ehdottomasti jutella kanssasi.
Olen ehdottanut vuosi sitten kaikkea täällä ja teit ihan pilkkaa kaikesta niin tiedätkö miten vaikeaa tämä nyt on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ehdottanut vuosi sitten kaikkea täällä ja teit ihan pilkkaa kaikesta niin tiedätkö miten vaikeaa tämä nyt on
Se oli joku muu kuin minä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli joku muu kuin minä!
Niin varmaan
Tämän takia kaikki on niin ahdistavaa joka ajaa tekemään ratkaisuja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan
Tämän takia kaikki on niin ahdistavaa joka ajaa tekemään ratkaisujaTietää miten rakastat ja mitä toivot ja olla niinkuin ei mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan
Tämän takia kaikki on niin ahdistavaa joka ajaa tekemään ratkaisujaMitä ratkaisuja? Täällä on vissiin muutama jotka haluavat naimisiin mun kanssa, enkä saa edes selvää että kuka on kuka!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietää miten rakastat ja mitä toivot ja olla niinkuin ei mitään
No haluatko naimisiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ratkaisuja? Täällä on vissiin muutama jotka haluavat naimisiin mun kanssa, enkä saa edes selvää että kuka on kuka!
Jatketaan sitä samaa rataa
Tiedät et lähden - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatketaan sitä samaa rataa
Tiedät et lähdenEn tiedä edes että kuka olet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No haluatko naimisiin
Ei oo kosittu
- Anonyymi
Aloituksessa mainittu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksessa mainittu?
Ei sit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sit
No koita nyt sanoo.
- Anonyymi
Ylösnousemuksesta johtuen maailmahan on täynnä valotyöntekijöitä, valonkantajia, tähteläisiä, empaatikkoja, valosotureita, etunenässä kulkevia sillanrakentajia, ym.
- Anonyymi
Ja sinä olet yksi heistä?
- Anonyymi
Kenestä puhut? Vaikka olen työssä käyvä ja urheilulliseksikin voi kutsua, niin miten tuo poissulkee "fantasioinnin"?
Vilkas mielikuvitus, erilaiset päänsisäiset mielikuvat, seikkailut yms. tuo kivaa vastapainoa tylsälle arjelle. Se on ollut pakokeino/selviymiskeino jo lapsesta saakka. Mitä parasta, niin välillä minun hurjat mielikuvitukset käy toteen. - Anonyymi00026
Varmaan se meni vinoon kun luulet ihan eri ihmistä häneksi, ja myös ihan muiden kirjoituksia sen toisen kirjoittamiksi. Niin ku sanoin joskus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1925285SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784319Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.753060SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2392480Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1212254Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur841625Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2441337Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49945- 62866
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall24855