romanssista haaveilevat laittakaapas töpinää tossuihin.
"The Guardian uutisoi nyt tutkimuksesta, jonka mukaan ihmiset vanhenevat dramaattisesti kahdessa ikävaiheessa – noin 44- ja 60-vuotiaina. Tutkimus esittää, ettei ikääntyminen sittenkään ole hidas ja tasainen vaan ajoittain isoin askelein edistyvä prosessi."
https://tekniikanmaailma.fi/vanheneminen-tapahtuukin-kahdessa-pyrahdyksessa-joista-ensimmainen-tulee-noin-44-vuoden-iassa-tutkimus-paljastaa/
Nelikymppiset ja kuuttakymmentä lähenevät
34
444
Vastaukset
Mites sitä rakkautta muka kiiruhdat?
- Anonyymi
Mitä on rakkaus= muutama miljoona, ja ku milhoonat loppuu, loppuu myös tuo rakkaus. Mitä se ylipäätään edes on, itelle ei ole selvinny.
Ei jaksa uskoa että enää vanhana mitään romansseja syttyy.
- Anonyymi
Itse lähes kuuskymppisenä totean, että kaikki on lopulta itsestä kiinni, antaako sille mahdollisuuden vai ei? Tai uskaltaako antaa mahdollisuuden romanssille? Itse en ole uskaltanut vielä, mut rohkaistunko vielä ennen kuuskymppisiä? Katseita olen sillai vaihtanut naisten kans ja aistinut, et jotain toinenkin aistii?
Epäilen, mut samalla toivon kans sitä, että löytyisi sellainen, jonka kanssa kaikki etenisi niin, että tällainenkin voisi olla mahdollista? Maltti voi olla valttia, jos hän, oikea minulle sattuu vain osumaan kohdalle? Optimisti haluaa uskoa näitä loputtomiin, vaikka välillä tuntuu siltä , että olenko näin toivoton tapaus, et jään yksikseni lopulta 🙏🙄 Anonyymi kirjoitti:
Itse lähes kuuskymppisenä totean, että kaikki on lopulta itsestä kiinni, antaako sille mahdollisuuden vai ei? Tai uskaltaako antaa mahdollisuuden romanssille? Itse en ole uskaltanut vielä, mut rohkaistunko vielä ennen kuuskymppisiä? Katseita olen sillai vaihtanut naisten kans ja aistinut, et jotain toinenkin aistii?
Epäilen, mut samalla toivon kans sitä, että löytyisi sellainen, jonka kanssa kaikki etenisi niin, että tällainenkin voisi olla mahdollista? Maltti voi olla valttia, jos hän, oikea minulle sattuu vain osumaan kohdalle? Optimisti haluaa uskoa näitä loputtomiin, vaikka välillä tuntuu siltä , että olenko näin toivoton tapaus, et jään yksikseni lopulta 🙏🙄Voihan sitä aina toivoa, mutta itse näen sen niin, ettei se ole enää sama asia, kuin vielä nuorena oli. Tässä ku edelleen rakastuu vaan niihin kauniisiin nuoriin naisiin, jotka ei luonnollisestikaan ole vanhasta kiinnostunu.
- Anonyymi
En ymmärrä pointtiasi. Ei rakkaus tai romantiikka katso ikää.
- Anonyymi
Tuossa ylempänä mustasusi jo mainitsikin, että naisen pitäisi aina näyttää nuorelta ja kauniilta ennenkuin heistä kiinnostutaan.
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa ylempänä mustasusi jo mainitsikin, että naisen pitäisi aina näyttää nuorelta ja kauniilta ennenkuin heistä kiinnostutaan.
Sama pätee miehiin yhtälailla.
mustasusi kirjoitti:
Ja sen takia ihmisellä on ulkonäkö olemassa. Jos järkeään vähänki osaa käyttää, niin tiedostaa tämän.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Aloittajanainen on kylläkin lätkässä oman ikäluokkansa mieheen. Yli 8v nuoremmat eivät kiinnosta, eikä oikeastaan muutkaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja sen takia ihmisellä on ulkonäkö olemassa. Jos järkeään vähänki osaa käyttää, niin tiedostaa tämän.
Jos on ollut ikävässä suhteessa, niin silloin sitä tajuaa, että ulkonäkö ei ole se ihmisen tärkein ominaisuus.
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajanainen on kylläkin lätkässä oman ikäluokkansa mieheen. Yli 8v nuoremmat eivät kiinnosta, eikä oikeastaan muutkaan.
Tarkoitin ulkonäköä. En ikää.
Anonyymi kirjoitti:
Jos on ollut ikävässä suhteessa, niin silloin sitä tajuaa, että ulkonäkö ei ole se ihmisen tärkein ominaisuus.
Kyllä se on ratkaisevassa asemassa siihen kehen ihastuu... Kun ei vielä tunne toista yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella vakuuttavaa gubbe tämä ilmaisu aloittajanainen, pakkomielteisille ehkä
mustasusi kirjoitti:
Kyllä se on ratkaisevassa asemassa siihen kehen ihastuu... Kun ei vielä tunne toista yhtään.
Tai kenestä kiinnostuu.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tähän en osaa sanoa mitään, kun en ole ns. sarjaihastuja.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on sarjaihastuja... Ei sellasta ole olemassakaan. En minäkään ihastu jatkuvasti. mutta tiedän kyllä suurinpiirtein nyt millaisiin ihastun, silloin kun niin käy. Ja se tapahtuu kyllä sitten niin, että en pysty muihin ihastumaan, kun mielessä on vaan tasan yksi ihminen.
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sinä sitte ihastut ihmisessä? ja rakastut? Jos ei toisen ulkonäkö merkkaa yhtään mitään?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mihin sinä sitte ihastut ihmisessä? ja rakastut? Jos ei toisen ulkonäkö merkkaa yhtään mitään?
Luonne on se tärkein ominaisuus. Jos on suhteessa, niin silloin viettää paljon aikaa toisen seurassa. Silloin on tärkeää, että siinä viihtyy ja löytää yhteisiä keskustelunaiheita, ei niinkään se miltä toinen näyttää. Tärkeää on se, että toinen kunnioittaa ihmisenä, eikä valitse ulkonäön perusteella. Ulkonäkö on katoavaista iän mukana. Luonne ei.
Anonyymi kirjoitti:
Luonne on se tärkein ominaisuus. Jos on suhteessa, niin silloin viettää paljon aikaa toisen seurassa. Silloin on tärkeää, että siinä viihtyy ja löytää yhteisiä keskustelunaiheita, ei niinkään se miltä toinen näyttää. Tärkeää on se, että toinen kunnioittaa ihmisenä, eikä valitse ulkonäön perusteella. Ulkonäkö on katoavaista iän mukana. Luonne ei.
Et sä kiinnostu pelkästä luonteesta, jos et toista tunne yhtään. Kyllä ulkonäkö on se mistä ihan ensin kiinnostutaan toisessa. Sitten vasta tulee halu tutustua paremmin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Et sä kiinnostu pelkästä luonteesta, jos et toista tunne yhtään. Kyllä ulkonäkö on se mistä ihan ensin kiinnostutaan toisessa. Sitten vasta tulee halu tutustua paremmin.
Jos sinä kiinnostut ihmisistä pelkän ulkonäön perusteella, niin et voi sanoa, että muut tekisivät samoin. Mitä siitäkin tulisi jos kaikki asioisivat vain missin näköisten kanssa? Niinkuin jo sanoin, niin se ulkonäkö on katoavaista, luonne ei. Ihan hyvin voi asioida tavisten näköisten ja oman ikäistenkin kanssa. Siinähän sitä tutustuu ja luonnekin selviää. Ei kaikkien kanssa tarvitse seurustella, joille juttelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai kosmettikkateollisuus on siihen jonkun yleissuihkeen jo kehittänyt?
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä kiinnostut ihmisistä pelkän ulkonäön perusteella, niin et voi sanoa, että muut tekisivät samoin. Mitä siitäkin tulisi jos kaikki asioisivat vain missin näköisten kanssa? Niinkuin jo sanoin, niin se ulkonäkö on katoavaista, luonne ei. Ihan hyvin voi asioida tavisten näköisten ja oman ikäistenkin kanssa. Siinähän sitä tutustuu ja luonnekin selviää. Ei kaikkien kanssa tarvitse seurustella, joille juttelee.
Enhän mä sanonukaan että pitää alkaa kaikkien kanssa seurustella. Ihastumiseen kuitenki vaikuttaa tietynlainen ulkonäkö ja se millä tavalla on ja esiintyy mua kohtaan. Sitä ei kuitenkaan voi feikata, enkä minäkään sataprosenttisesti osaa sanoa mikä sen tekee, kun se on niin automaattinen ja tiedostamaton tapahtuma. Enpä ole kertaakaan saanu tutustua ihmiseen johon olen ollu ihastuneena, että huono on sanoa, olisinko tykänyt luonteesta.
Semmoiset joihin en ihastu ja joiden kanssa on voinu jutella niitä näitä, eivät ole muuta kuin kavereina pysyneet.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Katsos kun meillä joillain se menee niin, että ihan tuolla oikeassa elämässä ensin tutustutaan ihmisiin, vaikka jossain harrastuksessa tms., siten että sillä ulkonäöllä ei ole hevon hatun väliä. Sitten jos se ihminen on tosi kiva, siitä lähtee hyvät vibat, ja siihen ihastuu, niin sitten vasta huomaa, että ei hitto sehän on muuten älyttömän hyvän näkönen. Sitä en tiedä oliko se hyvän näkönen jo aiemmin vai tuliko siitä hyvän näkönen kun se osottautu hyväks tyypiks. Et kaikki ei sillain katso sitä ulkonäköä, siin on ihminen, ihan koko paketti.
- sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että mustasusi on jämähtänyt johonkin teinin asteelle ei tarkoita sitä, että muut ovat. 😉
- Anonyymi
Jossain vaiheessa kannattaa ottaa lusikka kauniiseen käteen ja katsoa peiliin ilman rintamatukea, sinä siellä yksilönä niin
- Anonyymi
Katsele sinä siellä peiliin. Joillekin muut asiat ovat tärkeämpiä kuin oma peilikuva.
- Anonyymi
Ja pyyhkikää ite pyllynne näin vertauskuvallisesti -man or woman up
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsele sinä siellä peiliin. Joillekin muut asiat ovat tärkeämpiä kuin oma peilikuva.
Ja oliko joku suurempikin cause sitten kyseessä?
- Anonyymi
Ikä ja ulkonäkö ei merkitse mitään jos ei synkkaa. En enää ikinä ihastu "ihan kivaan".
Siinä pitää olla isot tunteet muuten olen yksin.- Anonyymi
Ihan oikein. Itse olin sitä mieltä, etten ihastu enää kehenkään. Mies pääsi yllättämään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikein. Itse olin sitä mieltä, etten ihastu enää kehenkään. Mies pääsi yllättämään!
Tiedän tuon tunteen. Puskista hän tuli ja Isosti ❤️❤️❤️
Tässä sitä nyt ollaan mutta se on parasta ikinä, nämä isot tunteet. Luulen että en osaa enää tuntea, mutta osasin, onneksi. - Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Allekirjoitan kyllä tämän. 44 kohdilla äkkiä tuli ryppyjä ja ruttuja ja tätä ennen luulin etten näytä vanhalta koskaan. No eipä tämä nyt kaksista ole, ehkä mieluummin baby face, omalla kohdalla ei kovin charmikkaasti ne juonteet osuneet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506